Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Ingrijire si Intretinere
  • popescu iulian

  • Mesaje scrise: 1,400
  • Locatie: Timisoara
  • Masina: Antara 2012 A22DMH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 19 Jun 2006

  • Mesaj Privat
Eu cred ca fugeau de demontat si montat la loc injectoarele. E o munca la care foarte putini se baga, dat fiind faptul ca trebuie umblat si la distributie, dat jos axul cu came, etc . Amorsarea pompei de injectie ar fi cel mai simplu lucru in aceasta ecuatie. Cand demontezi injectoarele nu golesti pompa de injectie.
Skip ads

  • Cipiotul

  • Mesaje scrise: 2,753
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Astra 2000 Y20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 30 Dec 2008

  • Mesaj Privat
o fi cum spuneti ... n-am zis ca se goleste pompa .. dar se dezamorseaza chiar si daca scoti o conducta ... patit - comnic poate sa confirme Smile si tot el poate sa confirme ca a fost nevoie de 2 baterii si mult aer comprimat pt amorsare ...
  • shaftt24

  • Mesaje scrise: 813
  • Locatie: Timis
  • Masina: Omega 2001 2200
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 18 Dec 2007

  • Mesaj Privat
o metoda buna care a folosit la mine
cand aveti ocazia si aveti un drum intins turati motorul si tinetil in turatii mari 3000-4000 rotatii timp de 15-20 de minute,eu fac des acest test si reusesc sa desfund injectoarele!ma refer la diesel!
am folosit tot felul de aditivi..dar nu au folosit!
  • dumitru florin

  • Mesaje scrise: 745
  • Locatie: Alta tara
  • Masina: Vectra 2004 Y22DTR
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 11 Jul 2008

  • Mesaj Privat
Ai mare dreptate....la mine merge-a intrerupt si dupa ce l-am tinut la 3500-4000 de ture in treapta 4....nu mai merge intrerupt
Asta pt ca se merge subturat. prin oras.
Skip ads

  • shaftt24

  • Mesaje scrise: 813
  • Locatie: Timis
  • Masina: Omega 2001 2200
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 18 Dec 2007

  • Mesaj Privat
eu o fac des chestia asta cand merg pe autobanda..aici in tara la noi nu prea ai unde!cei care fac drumuri lungi sau distante mai lungi nu vor avea probleme de genul infundatului pt ca tot koxul se arde!
  • dumitru florin

  • Mesaje scrise: 745
  • Locatie: Alta tara
  • Masina: Vectra 2004 Y22DTR
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 11 Jul 2008

  • Mesaj Privat
Cand am adus masina din germania ....motorul torcea asa de fin cu toate ca este 2.2 diesel...acum nu mai merge la fel ....cauze sunt multe..una ar fi motorina incomparabila cu cea de la ei...si luna aceasta face un an de cand am luat-o
  • shaftt24

  • Mesaje scrise: 813
  • Locatie: Timis
  • Masina: Omega 2001 2200
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 18 Dec 2007

  • Mesaj Privat
motorina,praful,DRUMURILE!Very Happy
ai 2,2 dar nu ai unde sa circuli cu ea!ma refer mai ales in orase!
  • teodor

  • Mesaje scrise: 397
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2012 A14NET
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 31 Aug 2007

  • Mesaj Privat
zise cineva ca daca bagi gaz in rezervor 5l la 50 l motorina , cica e ca un aditiv ! poate fi adevarat ? nu stiu asa ca intreb ?
Skip ads

  • shaftt24

  • Mesaje scrise: 813
  • Locatie: Timis
  • Masina: Omega 2001 2200
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 18 Dec 2007

  • Mesaj Privat
GAZ?poi nu se evapora gazul?cum sa bagi gaz in rezervor?
  • Raul Paltineanu

  • Mesaje scrise: 83
  • Locatie: Brasov
  • Masina: Vectra 2007 z1.9dt
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 21 Mai 2007

  • Mesaj Privat
Oare se refera la petrol? Question
  • shaftt24

  • Mesaje scrise: 813
  • Locatie: Timis
  • Masina: Omega 2001 2200
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 18 Dec 2007

  • Mesaj Privat
poi in engleza petrol este benzina:D,petrolul iara e mai gros decat motorina dupa cate stiu eu..
  • deleted-21456

  • Mesaje scrise: 106
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 09 Aug 2008

  • Mesaj Privat
Se refera la petrol pentru lampi de iluminat, in denumirea populara gaz (nu se refera la starea de agregare). Acest petrol lampant este un kerosen mai putin rafinat si cred ca destul de apropiat ca formula chimica de motorina , nu sunt convins (cand arde are cam acelas miros ca si motorina).
Skip ads

  • shaftt24

  • Mesaje scrise: 813
  • Locatie: Timis
  • Masina: Omega 2001 2200
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 18 Dec 2007

  • Mesaj Privat
poi petrol exista un singur fel in ro..acel petrol pe care il enumeri mai sus..pt lampi..etc.
daca chiar vrei sa cureti un pic injectoarele..dute 20-30 de minute turat la 3-4500 de turatii daca ai ocazia pe un drum drept,preferabil autobanda
in modul acesta se arde tot koxul depus..
  • Raul Paltineanu

  • Mesaje scrise: 83
  • Locatie: Brasov
  • Masina: Vectra 2007 z1.9dt
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 21 Mai 2007

  • Mesaj Privat
shaftt24 a scris:poi petrol exista un singur fel in ro..acel petrol pe care il enumeri mai sus..pt lampi..etc.
daca chiar vrei sa cureti un pic injectoarele..dute 20-30 de minute turat la 3-4500 de turatii daca ai ocazia pe un drum drept,preferabil autobanda
in modul acesta se arde tot koxul depus..

Corect. Despre petrol stiu sigur ca merg unele motoare diesel ex. raba, insa in masina mea nu as baga asa ceva. Pe vremea cand se mai gasea in benzinarii petrol, un amic care era sofer pe o raba baga petrol din peco in loc de motorina pt. ca era mai ieftin si ii mai ramanea si lui de un suc doua la o cursa Razz si nu era nici o diferenta la mers.
  • shaftt24

  • Mesaje scrise: 813
  • Locatie: Timis
  • Masina: Omega 2001 2200
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 18 Dec 2007

  • Mesaj Privat
bine..atunci baga ulei de rapita:)))..deci nu inteleg legatura intre PETROL si faza de curatat...cand petrolul e mai gros ca motorina si presupun ca si afuma ca locomotiva
dupa cate stiu eu petrolul este extras direct si pamant,adica dupa titei..drac stie ...tatal meu este in petrom,si nici decum nu aproba aceasta solutie!
  • gardep

  • Mesaje scrise: 6
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2008
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 14 Aug 2008

  • Mesaj Privat
eu am o problema cu 2 injectoare si anume: am mers pe autostrada, am ajuns acasa, am oprit-o, iar dupa cca 20 min. am vrut sa plec si nu a mai pornit.
am fost la un mecanic si a facut un test cu 4 seringi normale care in capat aveau un furtun, iar cele doua din mijloc baga mai multa motorina.
mi-a spus ca s-au stricat si ca ma costa 600 ron de caciula pt a le face.
  • deleted-18977

  • Mesaje scrise: 2,349
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 28 Mai 2008

  • Mesaj Privat
la fel a patit nasul meu la o vectra 2.0dti, y20dth . [tu nu ai specificat tipul motorului]
erau oringurile de la injectoare.
nu te arunca sa schimbi injectoarele, astea se duc mai greu.
  • Avram Adrian

  • Mesaje scrise: 654
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Insignia 2010
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 15 Sep 2007

  • Mesaj Privat
daca il loc de acel gaz de care pomeneste colegul nostru ar baga cherosen, nu iar fi mai bun (intreb si eu ca nu sunt de meserie)
  • shaftt24

  • Mesaje scrise: 813
  • Locatie: Timis
  • Masina: Omega 2001 2200
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 18 Dec 2007

  • Mesaj Privat
poi cherozenul are explozie mare..parerea mea ca ar pune injectoarele in vitrina..:Dexista aditivi speciali pt asa ceva,eu unul nu m-as risca sa pun tot felul de carburanti in rezervor!
  • Avram Adrian

  • Mesaje scrise: 654
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Insignia 2010
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 15 Sep 2007

  • Mesaj Privat
deci:
kerosenul are cifra cetanica 60-65
iar motorina ar trebui sa fie la 55
Skip ads

  1. Home
  2. Ingrijire si Intretinere

Intra in ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Intalniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR