Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Probleme Tehnice
  3. Motoare Benzina
  • radu_print

  • Mesaje scrise: 150
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 1992 c25xe
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 18 Dec 2006

  • Mesaj Privat
Salut!
Am si eu o problema similara la un x16xel.
Adica: pornirea foarte greoaie dimineata, mersul in 3 cilindri, uneori si in 2 am impresia, putere foarte slaba, mitraliera in tobe, consumul mare de tot, etc, da a mea nu consuma ulei.
Am si eu un mecanic bun in care am incredere, are tester in timp real, da nu prea pare nimic pe el. Aceeasi problema cu bujie care se inegreste, etc.
Pana acuma i-am masurat compresia si e ok, am schimbat bujiile, fisele, curatat egr-ul, clapeta de acceleratie, da nimic.
Maine o sa luam si un modul de aprindere de pe un alt motor, ca e singura chestie la care ne mai putem gandi.
O sa va tin si eu la curent cu eventualele modificari.
Spor la treaba Wink
Skip ads

  • Daniel Lefter

  • Mesaje scrise: 22
  • Locatie:
  • Masina: Astra 2000 1.6 16V XEL
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 07 Mai 2006

  • Mesaj Privat
Asa cum am promis revin cu informatii suplimetare.
Am gasit un SUPERmecanic care m-a rezolvat.
M-a costat 4 milioane manopera si de restul pana la 13 mil au costat piesele.
Din pacate fisierul cu detalii despre costuri il am la servici dar o sa-l atasez poate luni.
Am facut ceva poze cu chiuloasa dupa demontare si dupa planare (schimbat simeringuri supape, curatare supape ....), si cu motorul cand pistoanele nu erau inca demontate.













Din pacate nu am poze cu pistoanele demontate, dar se pare ca segmentii erau cam varza mai ales cei de ungere.
Am poze cu toate piesele noi dar nu vreau sa incarc site-ul prea mult.
Cei are sunt curiosi pot sa le trimit pe e-mail.

Am facut cu masina 110km si merge beton, dar nu vreau sa o fortez prea tare.
Sper sa va fie de folos.Oricum era de datoria mea sa va spun sfarsitul povestii.Cred ca asa e corect.

Salutari la toti

PS: revin cu detalii despre costuri
  • timadd

  • Mesaje scrise: 3
  • Locatie:
  • Masina: Vectra 1992 C20NE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 04 Feb 2007

  • Mesaj Privat
Unul din teste ptr. segmenti ar fi introducerea de ulei cu seringa in capul pistonului si dupa aceea masurata compresia .Daca se simte crestere de compresie fata de masuratorile anterioare inseamna ca sint si segmentii.Dar prima uzura o ai in supape ,de regula in cele de evacuare,dar nu sint excluse nici cele de admisie.Recomand testul cu seringa cu ulei si dupa schimbate supapele .Nu inainte de a face o rectificare si rodaj pe scaunele de chiuloasa.Obligatoriu schimbate semeringurile de supape(toate).
  • Visse

  • Mesaje scrise: 1,464
  • Locatie: Alta tara
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 06 Jun 2005

  • Mesaj Privat
Lasa si tu un nr de tel si o adresa al mecanicului care te-a ajutat poate mai sunt si alti nevoiasi care au nevoie , pana acum m-a ferit sfantul dar........nu se stie niciodata .
Skip ads

  • timadd

  • Mesaje scrise: 3
  • Locatie:
  • Masina: Vectra 1992 C20NE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 04 Feb 2007

  • Mesaj Privat
Ai face pomana daca ai lasa un nr.de tel al mecanicului tau .A lucrat foarte bine (celputin asa se vede in poze).
  • cristofer

  • Mesaje scrise: 45
  • Locatie: RESITA
  • Masina: Vectra 1993 c16nz
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 23 Nov 2006

  • Mesaj Privat
cred ca si eu am aceeasi soarta cu al meu motor c16nz. Am tot suspectat senzori, sonde, clapete si alti draci dar se pare ca trebuie sa desfac motorul, am observat ca imi scoate compresie pana si pe joja de ulei pe care daca o scos stropeste cu ulei peste tot. Totodata si capacul de la motor daca il las desfacut il arunca usor in sus. Chestia e ca in borcanul de la racire nu bolboroseste lichidul, doar pierd cate putin din cand in cand.
Masina merge ca naiba, isi da in nas, cand plec de pe loc pleaca in hopuri, nu mai are putere si nici viteza nu mai prinde, nu sta deloc la relanti, moare imediat. Daca fac frana de motor, mai ales cu a 2-a, tremura toata, si schimbatorul de parca se rupe in doua Crying or Very sad
  • Daniel Lefter

  • Mesaje scrise: 22
  • Locatie:
  • Masina: Astra 2000 1.6 16V XEL
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 07 Mai 2006

  • Mesaj Privat
Mai jos lista cu preturi.
E vorba de Kritters din Brasov.



Denumire

set segmenti 230
semeringuri arbore came 20
garnitura chiuloasa 55
garnitura capac 45
garnitura admisie 25
garnitura evacuare 16
garnitura baie ulei 30
pregatire chiuloasa 270





Ulei 140
antigel 65
manopera 400


Total 1296


Chiuloasa nu mi-a facut-o mecanicul respectiv ci am dus-o , la sfatul lui ,in Ghimbav la Autorad (de 16 ani fac numai asta).
telefon AUTORAD : 0268 258596

Numarul de telefon al mecanicului nu pot sa vi-l dau ca nu mi-a dat acordul dar pentru cei interesati de operatiunea asta sa-mi trimita mesaje si sper sa o rezolvam.Eventual veniti in BV si vorbim cu el.Asta daca sunteti hotarati sa o faceti.

Ideea este ca eu puteam sa o musc si sa dau la reprezentanta o gramada de bani.Asa am iesit la 1 treime de pret si aceeasi calitate.
Pentru cei care mi-ai trimis mesaje o sa va raspund.

Bafta
  • sorin666

  • Mesaje scrise: 3,893
  • Locatie: outside Manell's Land
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 12 Mai 2004

  • Mesaj Privat
Arcurile supapelor le-a schimbat? dupa urmele de pe piston par cam "lasate"... Confused
Oricum, daca masina merge bine si esti multumit de ea, intrebarile sunt de prisos... Embarassed
Skip ads

  • sxnel

  • Mesaje scrise: 2
  • Locatie: Calarasi
  • Masina: Vectra 1992 C16NZ
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 03 Jul 2007

  • Mesaj Privat
Am un Opel Vectra din '92 cu motorizare C16NZ si dupa ce l-am luat am descoperit ca motorul nu mergea cum ar fi trebuit si "beculetul" ma tot agasa.Mi se aprindea spre exemplu in momentele de functionare in sarcina si la o turatie mai scazuta.In momentul cind se aprindea "beculetul"se si inrautatea mersul motorului si se stingea daca o lasam in relanti ceva timp sau daca mergeam mai tare sau mai bine zis, la un nivel de turatie mai mare.Motorul mergea in trei si bujia de la volanta ,nr 1 ,se ancrasa destul de des.Motorul "lacrima" peste tot si trebuia sa mai completez din cind in cind.Ca o paranteza nu conduc agresiv.Mi-am facut rost de documentatie am trecut la studiu si apoi am hotarit sa-l fac eu ca sa stiu exact ce am in el si nu sa ma duca cu vorba orice mecanic,si nu sunt rautacios cind spun asta.Asadar mi-am luat concediu si am dat motorul jos si m-am ocupat de el.Am descoperit multa calamina depusa pe supape dar mai ales la nr1 aceea care era cu probleme.Le-am curatat , am schimbat semeringurile de la supape,am curatat scaunele la supape.La cilindru buclucas am descoperit doua urme de la bolt pe toata cursa facute de cel care a avut-o inainte.Adincimea de 0.05mm ,interstitiu la segmenti de 0.8mm fata de 0.3 cit recomanda constructorul.Solutia cea mai potrivita pt mine a fost sa ii fac camasa la cilindru cu probleme si sa ramin la aceiasi cota ,cilindri ceilalti aratau foarte bine si nu erau uzati.I-am schimbat segmenti, toate garniturile,toate semeringurile,cuzineti i-am pastrat aratau bine, schimbat bujiile. Am montat motorul exact cum recomanda fabricantul,cu momente de stringere cu tot .Ma declar super multumit ,motorul merge excelent ,beculetul nu s-a mai aprins ,la rece imi porneste la prima cheie ceea ce inainte de reparatie nu se intimpla acest lucru.
  • marius eduard

  • Mesaje scrise: 11
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2010 1.7
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 15 Dec 2007

  • Mesaj Privat
si eu am un astra Z16se din 2001 . de cateva zile a inceput sa creasca relantiu de la 800rot/min la 1100rot/min . are cineva idee ce ar putea avea? masina am cumparat-o in decembrie 2007 . am schimbat si uleiul si filtru .
  • al3xz

  • Mesaje scrise: 329
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2004 Z17DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 16 Jun 2006

  • Mesaj Privat
@marius urmareste discutia de aici.
  • cata7009

  • Mesaje scrise: 13
  • Locatie: Valcea
  • Masina: Zafira 2009 A 1,7 DTJ
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 18 Feb 2008

  • Mesaj Privat
Am o Astra G 2001 motor z 16xe 16 valve. Mananca foarte mult ulei! Aproximativ 1 litru la 1000 kilometri. Pe esapament scoate fum alb. Consumul nu este foarte mare: 6,5% afara 9-10% oras. Asta dupa ce am schimbat bujiile si am curatat clapeta de acceleratie si EGR. Compresia nu am verificat-o deci nu stiu daca este problema cu fumul alb de la segmenti. Trebuie sa ma consult cu mecanicul care i-a rezolvat lui Daniel Lefter motorul
Skip ads

  • sorin666

  • Mesaje scrise: 3,893
  • Locatie: outside Manell's Land
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 12 Mai 2004

  • Mesaj Privat
Daca nu "scuipa" uleiul in exterior (esential pe la simeringuri) cel mai probabil ca sunt simeringurile de supapa, care se schimba relativ usor...
  • cata7009

  • Mesaje scrise: 13
  • Locatie: Valcea
  • Masina: Zafira 2009 A 1,7 DTJ
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 18 Feb 2008

  • Mesaj Privat
Nu scuipa ulei pe la nici un semering. Consumul apare numai la turatii mari, la mersul in afara orasului. Evident ca si eu suspectez semeringurile de la supapa. Dar daca este vorba si de altceva?
  • marius_cret

  • Mesaje scrise: 56
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Vectra 2001 z16xe
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 13 Jan 2008

  • Mesaj Privat
Acelasi motor am si eu si mananca 250 la 1000(castrol 10w60),dar mobil 10w40 manca cam un litru la mie.
Nu stiu ce sa iti spun dar parerea mea sa schimbi simeringurile la supape(ceea ce fac si eu cat de curand),planat chiuloasa si curatat supape daca tot desfaci motoru.Parerea mea,mai ai rabdare poate vine un sfat mai bun(a mea are 71miikm reali 100% si am inteles ca nu are cum sa se distruga motoru asa de repede dar simeringurile da).
Si daca citeste cineva poate isi da cu parerea sa desfac motoru sau nu(nu eu un meserias)?
  • ccostras

  • Mesaje scrise: 714
  • Locatie: Bacau
  • Masina: Omega 2002 Y25DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 21 Jan 2007

  • Mesaj Privat
Am si eu motorul desfacut. Mi s-a spart un termostat, mi-a curs antigel (cred) in capul pistonului si dupa ce am desfacut motorul am constatat 2 supape strambe, un piston "ars", o clapeta de la admisie trasa in motor care a facut cam ce-a vrut pe-acolo. Am gasit meserias care se ocupa numai de asa ceva. Revin cu detalii dupa ce imi monteaza motorul la loc. In cazul in care in jurul Bacaului va dori cineva sa faca segmentare Smile
  • Florin56

  • Mesaje scrise: 1
  • Locatie: Suceava
  • Masina: Astra 1994
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 16 Jun 2008

  • Mesaj Privat
Salutare. Am si eu o problema si am decis sa apelez la ajutorul vostru.
Am o astra hatchback din 1994, motor diesel 1.7 turbo intercooler; motorul este de fabricatie Isuzu.
Problema este ca de la un timp a inceput sa imi consume cam 1 litru de ulei pe saptamana, in conditiile in care fac in jur de 40 de kilometri pe zi. Am fost la service si baietii de acolo mi-au spus ca trebuie segmentat motorul, costul fiind de aproximativ 3000 ron; prea mult fata de valoarea masinii si fata de veniturile mele.
Acum va intreb daca si cum as putea sa ies mai ieftin; daca cunoasteti service-uri sau baieti din Suceava sau judetele vecine care ma pot ajuta sa ies mai ieftin si cat de ieftin.
  • jE

  • Mesaje scrise: 8,458
  • Locatie: Brasov
  • Masina: Astra 2005 Z18XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 04 Jun 2006

  • Mesaj Privat
3000 RON=~800 euro
de banii astia iti iei motor din dezmembrari.. si iti raman bani si de montat, bere, si combustibil pentru cateva luni bune
  • Phoenix_s4

  • Mesaje scrise: 1
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Vectra 1993 C16NZ
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 14 Mai 2008

  • Mesaj Privat
si eu am facut segmentare, pistoane, supape,etc si m-a costat 22 mil si tot nu sunt multumit
  • simeontimplaru

  • Mesaje scrise: 113
  • Locatie: Timis
  • Masina: Astra 2002 Y1,7DTI
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 17 Mar 2008

  • Mesaj Privat
Functionarea neregulata duce la cresterea consumului.parerea mae este ca una din bujii dau chiar doua nu functioneaza normal nu sunt in parametrii.
daca le mai ai pe cele vechi ia din ele si schimb-o pe cea care este neagra.
E problema de aprindere, bujie sau fisa de bujie si uita-te noaptea sau la intuneric daca ai pierdere de scinteie la bujii mai ales in turatie se manifesta
Skip ads

  1. Home
  2. Probleme Tehnice
  3. Motoare Benzina

Intra in ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Intalniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR