Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Probleme Tehnice
  3. Motoare Benzina
  • dancraciun

  • Mesaje scrise: 274
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Corsa 2007
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 23 Mai 2006

  • Mesaj Privat
Salutare... o sa ma alatur si eu voua cred..

Datele problemei:

Masina: z16xe
Simptome:
- dimineata la pornire fum alb pentru vreo jumatate de minut
- evacuarea gazelor pe esapament discontinuu (pufait cu sunet de mitraliera )
- cand deschid capacul de la ulei ies gaze cu miros de benzina si uleiul parca bolboroseste
- cand scot joja improasca cu gaze si ulei
- gazele care ies pe joja ies cu aceeasi ritmicitate ca cele care ies pe esapament ( acelasi sunet )
- consum ff mare de ulei - dintr-o data - sa zic 1 sapt si putin - m-am trezit cu 2 litri de ulei lipsa. Atat am completat.

CARE AR PUTEA SA FIE DIAGNOSTICUL? Mai sunt si alte medote prin care sa verific ceea ce imi veti spune si ce banuiesc Smile ?
Skip ads

  • al3xz

  • Mesaje scrise: 329
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2004 Z17DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 16 Jun 2006

  • Mesaj Privat
daca face presiune in baie as zice segmenti/garnitura chiulasa
  • dancraciun

  • Mesaje scrise: 274
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Corsa 2007
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 23 Mai 2006

  • Mesaj Privat
cred ca garnitura nu e ... pentru ca ar fi probleme cu apa in ulei spume si alte balarii. ceea ce nu am observat
  • v10r3l

  • Mesaje scrise: 32
  • Locatie: Calarasi
  • Masina: Vectra 1996 x16xel
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 20 Jun 2008

  • Mesaj Privat
Salutare tuturor... si eu am avut aceeasi problema (X16XEL): relanti instabil, masina tremura, lipsa vizibila de putere... dupa ce mi-a fost desfacut motorul mecanicul a descoperit ca una din supapele de evacuare e ciobita si atunci am hotarat sa le schimb pe toate(16)...zis si facut in 2 zile masina a fost gata cu supapele noi plus simeringuri supape, ganitura noua chiulasa,...bujii si fise noi ,distributie schimbata, filtre de aer si benzina si tot ce mai trebuia schimbat ....Totul ok, masina puternica, vlaga si nerv la demaraj...dar acum a aparut o alta nemultumire masinuta mea a inceput sa pape ulei....dupa vre-o 700km nu mai aveam nici-un pic pe joja....sigur ca m-am speriat ,am pus ulei (10w-40) si am fugit la mecanic...acesta mi-a scos capacul de ulei cu motorul pornit si nu era nimic anormal...mi-a scos si joja si la fel nu fum nu stropi de ulei ne-am uitat sub masina si nu se vedea nici-o scurgere ,deci...mai ramanea esapamentul... surpriza : am stat in spatele masinii 2min in timp ce mecanicul o ambala si mi-a facut pantalonii "varza"...ulei pe mine mai mult decat pe salopeta lui Smile...mi-a spus ca nu e grav si mi-a zis sa-i las masina la atelier ca o sa rezolve problema...nu stiu ce sa zic ,parca nu mai am incredere... ce spuneti? a mai avut cineva aceasta problema? si daca da cum a-ti rezolvat? multumesc
Skip ads

  • GL10PEL

  • Mesaje scrise: 782
  • Locatie: Alta tara
  • Masina: Astra 2011 A16XER
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 18 Aug 2006

  • Mesaj Privat
dancraciun a scris:Salutare... o sa ma alatur si eu voua cred..
- dimineata la pornire fum alb pentru vreo jumatate de minut
- evacuarea gazelor pe esapament discontinuu (pufait cu sunet de mitraliera )
- cand deschid capacul de la ulei ies gaze cu miros de benzina si uleiul parca bolboroseste
- cand scot joja improasca cu gaze si ulei
- gazele care ies pe joja ies cu aceeasi ritmicitate ca cele care ies pe esapament ( acelasi sunet )
- consum ff mare de ulei - dintr-o data - sa zic 1 sapt si putin - m-am trezit cu 2 litri de ulei lipsa. Atat am completat.


Ce-ai mai facut, ai rezovat-o?
  • cristin2003

  • Mesaje scrise: 3
  • Locatie: Giurgiu
  • Masina: Vectra 1996
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 03 Jun 2009

  • Mesaj Privat
Am citit problemele tururor ,in special problema lui Daniel Lefter care se apropie intocmai de problema mea si caut ajutor...am o vectra b '96 1.6 16 v, x16xel,si am o problema veche,RELANTI INSTABIL.
Problemele au inceput in momentul in care o fulie de la distributie s-a spart,cu fulia rupta masina nu trecea de 80km/h in viteza a5a, nu se accelera absolut deloc si motorul avea un mers instabil,fulia a fost schimbata ,acceleratia a revenit insa a aparut RELANTIUL INSTABIL ,foarte enervant si frustrant,pe langa asta masina si-a pierdut din putere,si pierde si mai mult in momentul in care se aprinde martorul CHECK ENGINE care ramane pornit pana opresc masina si o repornesc.La relanti acul turometrului oscileaza intre 500 si 900 de turatii cu aproximatie,cu tendinta de a se opri chiar cand scade mai mult,in mers si cand accelerez aceasta oscilatie nu exista,cu aceasta problema am fost la tester a iesit amestesc combustibil-aer bogat,cum este o masina veche,eu sunt un tanar sarac am incercat diversi mecanici care au curatat motorul, supape,bujii etc.Mi-e tare frica sa merg la un tester sa-mi schimbe piese scumpe sa nu functioneze cum se intampla multora.problema este foarte enervanta si cel mai probabil daunatoare in timp.Va rog daca aveti timp si sfaturi pentru mesajul meu si multumesc.astept pareri
  • dj-08-byu

  • Mesaje scrise: 47
  • Locatie: Dolj
  • Masina: Astra 2001
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 07 Mar 2009

  • Mesaj Privat
aceasi problema o am si eu la 1.6 16 v am consum de ulei de 1 litru la 1000km consum de benzina de 15%in oras si nu stiu ce sa mai ma fac cu ea a mea scote fum negru si nu alb cu am mai vazut pe la voi si mai am o problema sonda landa am cumparato noua si imi apre din nou cecu pe bord cu eroare sonda landa.puteti sa ma ajutati si pe mine si mai am ceva tot asa trage foarte greu e lenese?
  • mecaNIK

  • Mesaje scrise: 2,204
  • Locatie: Anglia
  • Masina: Insignia 2010 confidential
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 10 Jan 2007

  • Mesaj Privat
si cu mufa de la sonda lambda scoasa ai incercat?merge la fel? diagnoza s-a facut asa doar citit coduri si atat?la ce-ti face tie masina asta e nevoie de parcurs cu laptopul conectat cativa km. si cand incep problemele sigur apare ceva in valori reale .
consumul si fumul negru care inseamna consum imens este in general de la sonda temperatura motor ori sonda lambda.
Skip ads

  • dj-08-byu

  • Mesaje scrise: 47
  • Locatie: Dolj
  • Masina: Astra 2001
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 07 Mar 2009

  • Mesaj Privat
mecaNIK a scris:si cu mufa de la sonda lambda scoasa ai incercat?merge la fel? diagnoza s-a facut asa doar citit coduri si atat?la ce-ti face tie masina asta e nevoie de parcurs cu laptopul conectat cativa km. si cand incep problemele sigur apare ceva in valori reale .
consumul si fumul negru care inseamna consum imens este in general de la sonda temperatura motor ori sonda lambda.

nu am incercat o sa incerc .diagnoza sa facut asa cu leptopul si a louat codurile dar nu ma pus sa merg cu masina .....ms mult
  • dj-08-byu

  • Mesaje scrise: 47
  • Locatie: Dolj
  • Masina: Astra 2001
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 07 Mar 2009

  • Mesaj Privat
dj-08-byu a scris:
mecaNIK a scris:si cu mufa de la sonda lambda scoasa ai incercat?merge la fel? diagnoza s-a facut asa doar citit coduri si atat?la ce-ti face tie masina asta e nevoie de parcurs cu laptopul conectat cativa km. si cand incep problemele sigur apare ceva in valori reale .
consumul si fumul negru care inseamna consum imens este in general de la sonda temperatura motor ori sonda lambda.

nu am incercat o sa incerc .diagnoza sa facut asa cu leptopul si a louat codurile dar nu ma pus sa merg cu masina dar sonda cea noua imi face probleme si nu stiu ce sa ma fac.am mai dat si 2 mil 800 pe ea si eu nu sunt sigur daca e din sonda sa nu fie din alceva.si asta nu mi`a spus nimeni daca e din sonda sau din alceva .....ms mult

  • dj-08-byu

  • Mesaje scrise: 47
  • Locatie: Dolj
  • Masina: Astra 2001
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 07 Mar 2009

  • Mesaj Privat
dj-08-byu a scris:
dj-08-byu a scris:
mecaNIK a scris:si cu mufa de la sonda lambda scoasa ai incercat?merge la fel? diagnoza s-a facut asa doar citit coduri si atat?la ce-ti face tie masina asta e nevoie de parcurs cu laptopul conectat cativa km. si cand incep problemele sigur apare ceva in valori reale .
consumul si fumul negru care inseamna consum imens este in general de la sonda temperatura motor ori sonda lambda.

nu am incercat o sa incerc .diagnoza sa facut asa cu leptopul si a louat codurile dar nu ma pus sa merg cu masina dar sonda cea noua imi face probleme si nu stiu ce sa ma fac.am mai dat si 2 mil 800 pe ea si eu nu sunt sigur daca e din sonda sa nu fie din alceva.si asta nu mi`a spus nimeni daca e din sonda sau din alceva ma gandesc ca din sonda nu are cum sa fie ca e noua .....ms mult

  • mecaNIK

  • Mesaje scrise: 2,204
  • Locatie: Anglia
  • Masina: Insignia 2010 confidential
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 10 Jan 2007

  • Mesaj Privat
Am mai patit sa fie si sonda noua defecta,mai ales sondele lambda unde cele cu adevarat sigure au un pret destul de mare,nu incerca repararea pe bajbaite ca va costa mai mult,diagnoza in mers si citind valorile reale nu coduri in service scoate la iveala multe probleme...intreaba ce parametrii arata sonda de temperatura motor,nu este acelasi lucru cu cea care indica temperatura in bord este cea care da informatii calculatorului pentru ajustarea cantitatii de benzina injectat in functie si de regimul termic de functionare.
Skip ads

  • dj-08-byu

  • Mesaje scrise: 47
  • Locatie: Dolj
  • Masina: Astra 2001
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 07 Mar 2009

  • Mesaj Privat
ms frumos o sa ma duc sa o fac sa vad si eu daca e asa si daca nu e ala ai idee ce ar mai putea fi?ia mi se duce si cam greu putin in turatii cate o data dar nu tot timpu?
  • andrei_alik

  • Mesaje scrise: 1,082
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Vectra 1998 x16xel
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 23 Jul 2010

  • Mesaj Privat
pentru cei cu consum mare de ulei recomand verificare presiuni pe cilindrii,inlocuire semeringuri supape,si atentie la ce a zis mecanik(e profesor)
  • ionut_74

  • Mesaje scrise: 4
  • Locatie: Constanta
  • Masina: Astra 1996 x-16xel
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 02 Feb 2012

  • Mesaj Privat
Daniel Lefter a scris:Mai jos lista cu preturi.
E vorba de Kritters din Brasov.



Denumire

set segmenti 230
semeringuri arbore came 20
garnitura chiuloasa 55
garnitura capac 45
garnitura admisie 25
garnitura evacuare 16
garnitura baie ulei 30
pregatire chiuloasa 270





Ulei 140
antigel 65
manopera 400


Total 1296


Chiuloasa nu mi-a facut-o mecanicul respectiv ci am dus-o , la sfatul lui ,in Ghimbav la Autorad (de 16 ani fac numai asta).
telefon AUTORAD : 0268 258596

Numarul de telefon al mecanicului nu pot sa vi-l dau ca nu mi-a dat acordul dar pentru cei interesati de operatiunea asta sa-mi trimita mesaje si sper sa o rezolvam.Eventual veniti in BV si vorbim cu el.Asta daca sunteti hotarati sa o faceti.

Ideea este ca eu puteam sa o musc si sa dau la reprezentanta o gramada de bani.Asa am iesit la 1 treime de pret si aceeasi calitate.
Pentru cei care mi-ai trimis mesaje o sa va raspund.

Bafta

am urmarit toate discutiile .am si eu un x16xel si m-ar interesa ce consum de combustibil si de ulei ai acum dupa remediere motor multumesc anticipat
  • pinteaioan70

  • Mesaje scrise: 135
  • Locatie: Maramures
  • Masina: Vectra 1996
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 24 Mar 2012

  • Mesaj Privat
buna ma alatur si eu am un vectra b x16xel mi sa aprins becul galben in bord si a inceput sa pape ulei sa scoata fum mult am duso la mecanic a dat chiuloasa jos a schimbat tot ce e de schimbat garnituri semeringuri ghidaje supape a montato la loc si tot la fel mult fum am pus o hirtie in spate la toba nu sa murdarit deloc cu ulei a masurat compresia 16 pe fiecare piston el zice ca e bine va rog datimi un sfat sunt disperat deja.
PASTE FERICIT tuturor
  • genutzu

  • Mesaje scrise: 165
  • Locatie: Vaslui
  • Masina: Vectra 1996 x16xel
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 09 Nov 2010

  • Mesaj Privat
Salut! Trebuia sa schimbi si segmentii...La mine cand am desfacut motorul, unii din segmentii erau "tapeni" pe pistoane si semeringurile la supape erau plastic...Nu mai zic ca toate canalele de recuperare gaze arse(EGR) erau 95% infundate.
Am un amic care la fel nu a schimbat segmentii si ii scotea fum, dupa care a dus iar masina la mecanic si a schimbat segmentii care la fel erau unii fixati de pistoane.
  • pinteaioan70

  • Mesaje scrise: 135
  • Locatie: Maramures
  • Masina: Vectra 1996
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 24 Mar 2012

  • Mesaj Privat
genutzu mersi mult de raspuns dar mecanicul a zis ca nu trebuie schimbati ca am presiune pe fiecare piston 16 bar la fiecare in parte
  • genutzu

  • Mesaje scrise: 165
  • Locatie: Vaslui
  • Masina: Vectra 1996 x16xel
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 09 Nov 2010

  • Mesaj Privat
ok, atunci chiar sunt curios sa ne spui cand rezolvi problema de la ce era. Surprised Question
  • pinteaioan70

  • Mesaje scrise: 135
  • Locatie: Maramures
  • Masina: Vectra 1996
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 24 Mar 2012

  • Mesaj Privat
miercuri o duc inapoi si sigur am sa revin dar speram sa imi raspunda cineva aici sa imi fac o parere ca in acest mecanic nu mai am incredere dar acu ca banii iam dat nu mai am ce sa fac trebuie sa o duc tot la el
Skip ads

  1. Home
  2. Probleme Tehnice
  3. Motoare Benzina

Intra in ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Intalniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR