Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Probleme Tehnice
  3. Motoare Benzina
  • tintome

  • Mesaje scrise: 32
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Astra 2002 y20dtl
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 22 Feb 2008

  • Mesaj Privat
rezolvat problema.
nu aveam masa in mufa de la sonda lambda.

0 erori. masina merge ok.
Skip ads

  • Sorin D.

  • Mesaje scrise: 10
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Corsa 2004 Z10XEP
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 22 Nov 2013

  • Mesaj Privat
[quote="tintome"]Corsa c 1.2 z12xe din 2003. Am schimbat sonda lambda cu una noua, insa erorile s-au pastrat. Atasez cele 4 imagini de pe tester. Ceva idei?
Daca sterg erorile, dupa cativa km apar din nou.


Salut,

Si eu am aceeasi problema, dupa schimbarea sondei lambda 1 la Corsa C Z10XEP.
In urma cu 2 luni mi s-a aprins motorasul galben in bord, am fost la un mecanic care mi-a facut o diagnoza in urma careia a gasit eroarea P0130 si P0135. Mecanicul a sters aceste erori si mi-a spus ca daca se mai aprinde martorul trebuie schimbata sonda lambda1. Dupa aproximativ 10 Km martorul s-a reaprins, neavand alta solutie am cuparat sonda lambda1 acelasi cod ca si cea de pe masina(Bosch). Dupa inlocuire martorul s-a aprins iar.
Am facut o noua diagnoza de data asta cu OP COM si am gasit erorile:

P0130 - Circuit O2 (Bank 1 senzor 1) - defect de circuit
(04) - Prezent

P0135 - Circuit încãlzire senzor O2(Bank 1 senzor 1) - defect de circuit
(0Cool - Intermitent

Am verificat cablajul pana la mufa ECU si nu am gasit nimic intrerupt, am dat cu spray de contacte in mufa sondei lambda, am sters erorile dar acestea au reaparut

P0130 - Circuit O2 (Bank 1 senzor 1) - defect de circuit
(04) - Intermitent

P0135 - Circuit încãlzire senzor O2(Bank 1 senzor 1) - defect de circuit
(0Cool - Intermitent

Parametrii in timp real cu erorile prezente sunt urmatorii:

Tensiune baterie,14.1 V
Releu principal,Activ
Releu pompã combustibil,Activ
Senzor 1 pedalã acceleraþie,0.97 V
Senzor 2 pedalã acceleraþie,0.49 V
Poziþie pedalã calculatã,0 %
Pedala de acceleraþie - poziþie ralanti,Activ
Potenþiometru 1 clapetã (Drosselklappe),0.60 V
Potenþiometru 2 clapetã (Drosselklappe),4.41 V
Poziþie clapetã - calculatã,1 %
Poziþie clapetã,Ralanti
Turaþie motor,775 RPM
Turaþie prescrisã,750 RPM
Senzor masã aer,1.24 V
Senzor masã aer,5 kg/h
Temperaturã lichid rãcire,1.07 V
Temperaturã lichid rãcire,86 °C
Temperatura aer admisie,3.37 V
Temperatura aer admisie,24 °C
Senzor de poziþie de dezactivare a portului,2.8 V
Comutator info climã,Nu este programat
Presiune sistem climã,0.00 V
Presiune sistem climã,0 kPa
Senzor rezervor,2.35 V
Senzor rezervor,22 L
Contact 1 fârnã,Inactiv
Contact 2 frânã,Inactiv
Contact ambreiaj,Inactiv
Vitezã vehicul,0 km/h
Ventil AGR,Inactiv
Poziþie actualã AGR,0.76 V
Ventil pentru aerisire rezervor,Activ
Control detonaþie,Inactiv
Încãlzire Senzor O2 (Bank1 senzor1),Activ
Senzor O1 (Bank 1 senzor 1),410 mV
Raport aer/combustibil (Bank 1 senzor1),Sãrac
Încãlzire senzor O2(Bank 1 senzor 2),Inactiv
Senzor O2 (Bank 1 senzor 2),431 mV
Raport aer/combustibil(Bank 1 senzor 2),Sãrac
Corecþie amestec de termen lung(Bank 1),0 %
Corecþie amestec de termen scurt(Bank 1),0 %
Buclã senzor O2,Deschis
Releu climã,Nu este programat
Clima în regim blocat,Presiune micã
Sistem de menþinere vitezã,Nu este programat
Tasta de atingere pt.sistem menþinere vitezã,Nu este programat
Viteza în plaja sistemului de menþinere vitezã,Nu este programat
Indicator defecte(MI),Deconectat
Indicator servisare(SVS),Deconectat
Presiune ulei,Presiune micã
Timp pânã la schimb de ulei,65 %
Avertizare schimb ulei,Inactiv
Stare aprindere,Conectat 12V
Poziþie clapetã - semnal servo PWM,28 %
Poziþie inferioarã memoratã pe senzorul 1 TP (poziþie clapetã acc.),0.55 V
Turaþie motor,1.549 RPM
Timp de injecþie,3.3 ms
Unghi Dwell,1.6 ms
Unghi de aprindere,9.2 grade
Senzor detonaþie (Bank 1),1.2 mV
Întârziere aprindere cil. 1 cauza->detonaþii,0 grade
Întârziere aprindere cil. 2 cauza->detonaþii,0 grade
Întârziere aprindere cil. 3 cauza->detonaþii,0 grade
Temperaturã motor normalã,Activ
Comanda 1. ventilator,Inactiv
Comanda 2. ventilator,Inactiv
Comanda 3. ventilator,Inactiv
Tãiere combustibil în frânã de motor,Inactiv
Accerelaþie vehicul,0 m/s2
Îmbogãþire amestec în sarcina maximã,Inactiv
Îmbogãþire amestec aer/carburant pentru protejarea catalizatorului (grup 1),Inactiv
Clapeta electronicã în regim de avarie,Inactiv
Numãrãtor pentru cicluri de adaptare clapetã,0
Impuls vitezã vehicul,Nu primeºte
Funcþia imobilizator programatã,Da
Timp de aºteptare de securitate,Inactiv
BCM- identificare vehicul programatã(modul caroserie),Da
Instrumet: ID vehicul programat,Da
BCM- stare identificare vehicul (modul caroserie),Okay-Smile
Instrument: stare ID vehicul,Okay-Smile


Valori reale cu erorile sterse:

Tensiune baterie,14.2 V
Releu principal,Activ
Releu pompã combustibil,Activ
Senzor 1 pedalã acceleraþie,0.97 V
Senzor 2 pedalã acceleraþie,0.49 V
Poziþie pedalã calculatã,0 %
Pedala de acceleraþie - poziþie ralanti,Activ
Potenþiometru 1 clapetã (Drosselklappe),0.58 V
Potenþiometru 2 clapetã (Drosselklappe),4.43 V
Poziþie clapetã - calculatã,1 %
Poziþie clapetã,Ralanti
Turaþie motor,754 RPM
Turaþie prescrisã,750 RPM
Senzor masã aer,1.24 V
Senzor masã aer,5 kg/h
Temperaturã lichid rãcire,1.03 V
Temperaturã lichid rãcire,87 °C
Temperatura aer admisie,3.84 V
Temperatura aer admisie,12 °C
Senzor de poziþie de dezactivare a portului,2.8 V
Comutator info climã,Nu este programat
Presiune sistem climã,0.00 V
Presiune sistem climã,0 kPa
Senzor rezervor,2.10 V
Senzor rezervor,26 L
Contact 1 fârnã,Inactiv
Contact 2 frânã,Inactiv
Contact ambreiaj,Inactiv
Vitezã vehicul,0 km/h
Ventil AGR,Inactiv
Poziþie actualã AGR,0.78 V
Ventil pentru aerisire rezervor,Activ
Control detonaþie,Inactiv
Încãlzire Senzor O2 (Bank1 senzor1),Activ
Senzor O1 (Bank 1 senzor 1),527 mV
Raport aer/combustibil (Bank 1 senzor1),Bogat
Încãlzire senzor O2(Bank 1 senzor 2),Activ
Senzor O2 (Bank 1 senzor 2),78 mV
Raport aer/combustibil(Bank 1 senzor 2),Sãrac
Corecþie amestec de termen lung(Bank 1),0 %
Corecþie amestec de termen scurt(Bank 1),0 %
Buclã senzor O2,Deschis
Releu climã,Nu este programat
Clima în regim blocat,Presiune micã
Sistem de menþinere vitezã,Nu este programat
Tasta de atingere pt.sistem menþinere vitezã,Nu este programat
Viteza în plaja sistemului de menþinere vitezã,Nu este programat
Indicator defecte(MI),Deconectat
Indicator servisare(SVS),Deconectat
Presiune ulei,Presiune micã
Timp pânã la schimb de ulei,65 %
Avertizare schimb ulei,Inactiv
Stare aprindere,Conectat 12V
Poziþie clapetã - semnal servo PWM,26 %
Poziþie inferioarã memoratã pe senzorul 1 TP (poziþie clapetã acc.),0.55 V
Turaþie motor,1.509 RPM
Timp de injecþie,3.2 ms
Unghi Dwell,1.6 ms
Unghi de aprindere,11.7 grade
Senzor detonaþie (Bank 1),1.1 mV
Întârziere aprindere cil. 1 cauza->detonaþii,0 grade
Întârziere aprindere cil. 2 cauza->detonaþii,0 grade
Întârziere aprindere cil. 3 cauza->detonaþii,0 grade
Temperaturã motor normalã,Activ
Comanda 1. ventilator,Inactiv
Comanda 2. ventilator,Inactiv
Comanda 3. ventilator,Inactiv
Tãiere combustibil în frânã de motor,Inactiv
Accerelaþie vehicul,0 m/s2
Îmbogãþire amestec în sarcina maximã,Inactiv
Îmbogãþire amestec aer/carburant pentru protejarea catalizatorului (grup 1),Inactiv
Clapeta electronicã în regim de avarie,Inactiv
Numãrãtor pentru cicluri de adaptare clapetã,0
Impuls vitezã vehicul,Nu primeºte
Funcþia imobilizator programatã,Da
Timp de aºteptare de securitate,Inactiv
BCM- identificare vehicul programatã(modul caroserie),Da
Instrumet: ID vehicul programat,Da
BCM- stare identificare vehicul (modul caroserie),Okay-Smile
Instrument: stare ID vehicul,Okay-Smile
  • MValentin737

  • Mesaje scrise: 7
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 29 Jul 2017

  • Mesaj Privat
Salut si a-ti rezolvat problema ? , pentru ca si eu patesc la fel, an schimbat sonda 1 NGK , 450RON si tot imi apre eroarea check engine P0130 , nu am chef sa o schimb si pe a doua si sa imi apra iar.....ce trebuie facut Sad
  • Sorin D.

  • Mesaje scrise: 10
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Corsa 2004 Z10XEP
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 22 Nov 2013

  • Mesaj Privat
Salut,

Am rezolvat problema.
Inainte de a cumpara sonda trebuia sa faci niste verificari ale traseului electric si masuratori ale sondei.
E posibil ca vechea sonda sa nu aiba nimic, asa am cumparat si eu sonda degeaba, problema era la ECU.
De unde esti si ce masina ai?
Skip ads

  • deleted-79495

  • Mesaje scrise: 2
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 31 Oct 2012

  • Mesaj Privat
Salutare,

Va multumesc ca ati dezbatut aceste probleme, si va rog sa ma ajutati si pe mine cu situatia neplacuta in care ma aflu:

- masina tremura usor la relanti, doar la relanti. Am dus-o la service Viocaropel si mi-au spus ca distributia era sarita de la punct. Ei spun ca au rezolvat problema, dar dupa aprox 100 km tremuratul motorului, habitaclului a reaparut;
- am avut eroarea P0135 si P0136 (identificate in urma testului cu pedealele, de catre mine) si cei de la Viocar mi-au schimbat sonda lambda din fata motorului, cu una second hand. Astazi mi s-a aprins martorul "motor-pictograma cu galben" si am facut iar testul cu pedalele. Am identificat aceleasi erori P0135 si P0136.
Am cheltuit 300 ron pentru nimic.

Referitor la tremuratul motorului, cred ca trebuie schimbata distributia, masina are 200 000 km, este din 2006.


Opel Corsa C 2006
Z10XEP, motor de 998 cmc, benzina.

Va rog frumos sa ma ajutati si pe mine.

Multumesc,
George
  • AValentyn

  • Mesaje scrise: 1
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 21 Feb 2018

  • Mesaj Privat
La fel am pãțit și eu la viocar.foarte mari tepari
Skip ads

  1. Home
  2. Probleme Tehnice
  3. Motoare Benzina

Intra in ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Intalniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR