Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Probleme Tehnice
  3. Motoare Diesel
  • clau70

  • Mesaje scrise: 3,337
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2010 A20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 11 Apr 2013

  • Mesaj Privat
Se vede... daca iti da jos un capac de la palier si/sau de biela.
Skip ads

  • vsc84

  • Mesaje scrise: 107
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Insignia 2009
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 17 Mai 2014

  • Mesaj Privat
Sa dea capacul de la palier jos,implica multa munca in plus? Se ,,deranjeaza,, componentele motorului inutil? Sau îmi pot da seama daca e uzura in motor si din aspectul uleiului din baie ( are aproximativ 2000 km de la schimb)
  • clau70

  • Mesaje scrise: 3,337
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2010 A20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 11 Apr 2013

  • Mesaj Privat
Daca iti da baia de ulei jos nu mai raman decat 2 suruburi ca sa desfaca un capac de palier pentru a vedea cum se prezinta cuzinetii...
  • vsc84

  • Mesaje scrise: 107
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Insignia 2009
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 17 Mai 2014

  • Mesaj Privat
Clau70 îmi poti recomanda un service decent in Bucuresti,pt aceasta operatiune! Daca nu se poate aici ,sa nu faci reclama,astept pm! Ms
Skip ads

  • clau70

  • Mesaje scrise: 3,337
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2010 A20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 11 Apr 2013

  • Mesaj Privat
Sincer nu iti pot recomanda vreun service, nu m-am lovit de problema asta si nici nu as vrea...
Dar sunt colegi care ti-ar putea recomanda... unii chiar s-au lovit de problema asta. Vezi pe aici: https://www.clubopel.com/vie...54&highlight=
  • vsc84

  • Mesaje scrise: 107
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Insignia 2009
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 17 Mai 2014

  • Mesaj Privat
Multumesc mult pt informatii!
  • vsc84

  • Mesaje scrise: 107
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Insignia 2009
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 17 Mai 2014

  • Mesaj Privat
Revin cu o alta intrebare: Cum e mai bine de verificat presiune uleiulului, clasic sau direct la piston? Sa detaliez putin,de dimineata la pornire la rece, mi-a aparut mesajul cu presiunea scazuta ulei timp de 3 sec, e cam a treia oara când îmi apare in ultima luna. Am programare pt joi la eds sa ii schimb oringul de la pompa de ulei, as vrea sa ii fac o verificare a presiunii pana atunci, am sunat la revizieopel si mi-au recomandat sa-i fac verificarea direct la piston, ca cea clasicã nu ar fii la fel de precisã! Cum ma sfãtuiți sa procedez?
  • alre

  • Mesaje scrise: 1,660
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 28 Mar 2008

  • Mesaj Privat
Pai sunt lucuri diferite. La piston masori compresia...asa vezi daca din cauza presiunii scazute de ulei sau a uzurii in timp segmentii sunt afectati si nu mai exista compresie, sau e sub valorile date de producator.
Cu un manometru pe circuitul de ulei vezi ce presiune furnizeaza pompa in instalatie.
Incepi cu aceasta din urma si daca sunt probleme de genul consum mare de ulei atunci treci la un test de compresie. In general din cauza presiunii scazute de ulei se duc altele la inceput si apoi se ajunge la segmenti.
Skip ads

  • vsc84

  • Mesaje scrise: 107
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Insignia 2009
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 17 Mai 2014

  • Mesaj Privat
Tocmai de aceea am intrebat,nu prea ma pricep,variant cu presiunea la piston mi-a fost propusa de un service,pt ca daca îmi masoara cu manometrul si dupã o perioada apar probleme,sa nu le "sar in cap", au avut mai multe insignia cu probleme la pompa si chiar motor blocat,recent, si nu vor sa isi asume nici un risc!
Multumesc pt lãmuriri!
  • vsc84

  • Mesaje scrise: 107
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Insignia 2009
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 17 Mai 2014

  • Mesaj Privat
Tinand cont ca mai sunt 2 zile si ajung in sevice ,o sa verific presiune atunci, dar cand e mai bine sa o fac inainte, sau dupa ce o sa ii schimb oringul de la pompa de ulei?
  • Ionutkkk

  • Mesaje scrise: 14
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2007 Z19DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 21 Mar 2014

  • Mesaj Privat
Cum a fost la service, ai rezolvat ceva?
  • vsc84

  • Mesaje scrise: 107
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Insignia 2009
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 17 Mai 2014

  • Mesaj Privat
Am fost la service,i-am schimbat oringul,cel vechi era destul de rigid in comparatie cu cel nou,baia de ulei era curata,nu erau urme de pilitura,presiunea nu am mai verificat-o, cred ca oringul era cauza mesajului din bord.
Acum merg mult mai linistit si sper ca sa nu mai am nici o problema prea curand!
Skip ads

  • gyzmo

  • Mesaje scrise: 3,753
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Insignia 2009 A20DTJ
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 02 Jun 2011

  • Mesaj Privat
vsc84,

Era bine sa verifici si presiunea uleiului... Idea
Eu am inlocuit si garniturile de la racitorul de ulei...,acum zic ca este mult mai bine ca inainte, presiunea la relantiu (temperature lichidului avea peste 90 grade), a urcat putin...,2,1 fata de 2,0 , cat era inainte de inlocuirea simeringului... Very Happy
  • vsc84

  • Mesaje scrise: 107
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Insignia 2009
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 17 Mai 2014

  • Mesaj Privat
Salut, gyzmo!
Nu am verificat presiunea ca nu prea am avut timp, am sunat si pe la service-ul care merg constant si erau aglomerati,in 3 zile aveam programare pt schimbat oring si l-am schimbat doar pe acesta pt ca nu mi-a zis nimeni ca e bine de schimbat si celelalte garnituri. Totusi nu mi se pare ,in cazul tau, o schimbare semnificativa de la 2,0 la 2,1!
  • gyzmo

  • Mesaje scrise: 3,753
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Insignia 2009 A20DTJ
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 02 Jun 2011

  • Mesaj Privat
Asa este, diferenta este foarte mica,aceasta se poate datora si faptului ca uleiul este nou, tocmai de aceea am optat pentru a nu inlocui marca uleiului utilizat(pentru a vedea diferentele,daca exista)...
  • vsc84

  • Mesaje scrise: 107
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Insignia 2009
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 17 Mai 2014

  • Mesaj Privat
Sper sa nu imi mai apara mesajul de presiune ulei prea curand sau chiar deloc!
  • cypryan01

  • Mesaje scrise: 57
  • Locatie: Dolj
  • Masina: Insignia 2010 Y20 DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 31 Oct 2013

  • Mesaj Privat
Salutare,
La un drum de 55km pe exterior am observat ca apa nu mai ajunge la 90 grade.
Am dat pe afisajul digital si pe tot parcursul drumului am observat ca apa statea undeva intre 63-65....... si mai urca uneori la 73 pe la cate o panta . Nu apare nici o eroare in bord
Sa inteleg ca termostatul este bulit. Ce termostat recomandatiiii?
Masina este o Insignia 160CP Motor 2.0 DTH
Precizez ca pe oras apa ajunge la 90 gr. dar cred ca este normal ne find curent de aer in radiator
Pana acum nu a facut asa, apa statea la 90
Am uitat sa precizez ca afara erau 10 grade iar caldura in masina era pe 22 grade.

Multumesc
  • danutryo

  • Mesaje scrise: 64
  • Locatie: Brasov
  • Masina: Insignia OPC 2010
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 18 Sep 2017

  • Mesaj Privat
Salutare, joystick ul de la opel insignia din 2010 sport tourer , se roteste dar merge doar in jos de doua ori si in sus de doua ori, daca pe meniu sunt de ex 10 foldere, cu josystick ul pot sa umblu doar la doua, stie cineva ce trebuie sa fac?
Skip ads

  1. Home
  2. Probleme Tehnice
  3. Motoare Diesel

Intra in ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Intalniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR