Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Opel Vectra
  3. Vectra C/Signum
  • ggavriluta

  • Mesaje scrise: 48
  • Locatie: Constanta
  • Masina: Vectra 2005 Z19DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 01 Nov 2010

  • Mesaj Privat
Buna ziua.Am o vectra c din 2005 motor Z19DT 88kw si am oarece probleme.Descriu aici problema poate cineva imi da o solutie.
Filtrul de particule a intrat in regenerare iar la un moment dat cand am zis ca s-a oprit regenerarea s-a aprins martorul cu cheita.Si nu s-a mai stins.Dupa cateva zile, iar a inceput regenerarea, eu am zis ca s-a incheiat cu succes dar cheita tot nu s-a stins.Am facut vreo 20 de km timp in care parca se taia alimentarea, nu se mai accelera deloc.Daca am oprit motorul si l-am repornit a functionat normal cateva minute dupa care iar se aprinde cheita si nu se mai accelereaza.Am pus testerul si mi-a aratat ca ar fi ceva la egr.Intre timp am schimbat si filtrul de motorina.Am curatat egr,dar s-a aprins martorul de regenerare si nu se mai termina , merg sa-i fac regenerarea dar dupa cativa km iar se aprinde cheita si nu se mai accelereaza.Mecanicul zice ca ar trebui sa schimb egr-ul, alt coleg posesor de vectra spune ca a avut aceleasi simptome si era ceva de la contactul electric de la injectorul 3.Are cineva vreo idee ca nu mai stiu ce sa fac.Parca nici sa merg pe bajbaite si sa schimb tot felul de piese ni-mi vine.
Multumesc .
Skip ads

  • andu105

  • Mesaje scrise: 132
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Vectra 2005 z19dt
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 02 Jan 2011

  • Mesaj Privat
geometria variabila mai poate fi...am patit cam la fel....
  • insignia

  • Mesaje scrise: 724
  • Locatie: Prahova
  • Masina: Signum 2005 Z19dt
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Nov 2009

  • Mesaj Privat
ce coduri de eroare genereaza?
regenerarea se opreste atunci cand pe motor sunt probleme...
fa o diagnoza profi chiar o regenerare fortata ...e riscant dar poti incerca
  • ggavriluta

  • Mesaje scrise: 48
  • Locatie: Constanta
  • Masina: Vectra 2005 Z19DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 01 Nov 2010

  • Mesaj Privat
Nu mai stiu ce coduri de eroare da, dar dupa ce i-am curatat egr si am plecat la drum cand am vazut ca nu s-a rezolvat problema am dus-o in garaj si nu am mai scos-o. Am pornit-o intr-o seara si am observat ca are si un fluierat cand o accelerez ( se aude mai bine pa decelerare) ca si cum ar fi un furtun spart si trage aer fals pe undeva.Nu am mai iesit ca mi-a fost teama sa nu stric ceva mai tare.Oricum martorul care pulseaza tot nu s-a stins.
Skip ads

  • ggavriluta

  • Mesaje scrise: 48
  • Locatie: Constanta
  • Masina: Vectra 2005 Z19DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 01 Nov 2010

  • Mesaj Privat
insignia a scris:ce coduri de eroare genereaza?
regenerarea se opreste atunci cand pe motor sunt probleme...
fa o diagnoza profi chiar o regenerare fortata ...e riscant dar poti incerca


De ce ar fi riscanta o regenarare fortata?Si ce inseamna o diagnoza profi?
  • ggavriluta

  • Mesaje scrise: 48
  • Locatie: Constanta
  • Masina: Vectra 2005 Z19DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 01 Nov 2010

  • Mesaj Privat
andu105 a scris:geometria variabila mai poate fi...am patit cam la fel....


Cum ai rezolvat-o?
  • DB77AAA

  • Mesaje scrise: 6,715
  • Locatie: Dambovita
  • Masina: Vectra 2005 Z19DTH 200CP
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 19 Jan 2007

  • Mesaj Privat
Pai judecand din ce spui, problema la tine e simpla. Filtrul de particule imbacsit. Imbacsit din motivul X. Daca nu ai cum sa identifici motivul X, mergi la cinneva care are cu ce.
Probabil vei ajunge la eliminarea DPF + remedierea defectului X.
  • GianY01

  • Mesaje scrise: 57
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Vectra 2005 z19cdti
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 13 Sep 2012

  • Mesaj Privat
termostatul e ok ? stiu ca daca mergi mult cu el blocat se cam infunda treaba pe acolo.... Din cand in cand dai si tu mai blana sa se curete traseul Very Happy la 200 km/h arunci tot zmacazu pe esapament Very Happy

poate sa mai fie si vreun furtunel de pe la admisie
  • andu105

  • Mesaje scrise: 132
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Vectra 2005 z19dt
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 02 Jan 2011

  • Mesaj Privat
ggavriluta a scris:
andu105 a scris:geometria variabila mai poate fi...am patit cam la fel....


Cum ai rezolvat-o?



am fost la un service si mi a curatat turbina...de atunci au disparut toate probleme legate de martor cheita si nu mai tragea.....mai intai am facut o diagnoza de au citit valorile..
  • ggavriluta

  • Mesaje scrise: 48
  • Locatie: Constanta
  • Masina: Vectra 2005 Z19DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 01 Nov 2010

  • Mesaj Privat
Multumesc pentru raspunsuri.
Skip ads

  1. Home
  2. Opel Vectra
  3. Vectra C/Signum

Intra in ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Intalniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR