- marius_f
- OP
- 540 mesaje
- din 05 Jun 2008
- Astra 1994 c18nz
- Dolj
marius_f
- Mesaje scrise: 540
- Locatie: Dolj
- Masina: Astra 1994 c18nz
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 05 Jun 2008
- Mesaj Privat
salut
Problema este destul de veche, insa nu i-am dat importanta
Imi fluctueaza luminile in bord, lumini faruri, absolut orice lumini + ca trepideaza si motorul, la actionarea oricarui buton / comutator (buton avarii, butoane geamuri, comutator faruri, buton aeroterma, etc etc) .
Cel mai deranjant este faptul ca imi trepideaza si motorul atunci cand actionez orice buton, decat la actionarea acestuia, ulterior problema dispare .
Cel mai bine se observa la relanti. In mers nu se observa deloc .
Ceea ce ma ingrijoreaza este faptul ca porneste un pic mai greut dimineata sau in oricare moment al zilei, la prima pornire a masinii. Ceea ce ma face sa cred ca fura curent pe undeva . Dar nu stiu unde anume !!!
Am verificat urmatoarele :
- tensiune incarcare alternator : 14,44 fara consumatori, 14,40 - 14,142 cu consumatori - deci este ok
- tensiune baterie : 14,2 - 14,3 fara consumatori, 14,1 - cu consumatori
(diferenta intre tensiune alternator si tensiune baterie este data de faptul ca intre cele doua firele sunt destul de groase si se mai pierde ceva pe ele)
- am curatat atat contactele la baterie, la masa caroseriei cat si la alternator
Mentionez ca toate luminitele si absolut orice este functional pe masina .
Consumatori montati in plus pe masina :
-un stop aditional de frana - care functioneaza perfect
- o alarma, care la fel functioneaza . Am deconectat si alarma sa vad daca problema dispare sau nu. Problema persista si fara ea .
Am scos pe rand cate o siguranta din tabloul de sigurante, in speranta ca imi voi da seama in lipsa carui consumator problema va disparea. Problema persista in continuare.
Am evitat decat siguranta pompei de benzina si cele 2 sigurante mai mari (pt ventilator radiator si aeroterma)
Bateria are 2 ani si ceva, dar problema s-a manifestat si atunci cand bateria era noua
Sincer, ma baga in ceata problema asta. Cel mai tare ma deranjeaza faptul ca trepideaza motorul si o pornire un pic mai grea dimineta sau in oricare moment al zilei, la prima pornire a masinii.
A mai avut cineva problema asta ?
Este vreo problema comuna a acestei modele ?
Exista vreo cauza comuna a acestei probleme, precum si o rezolvare comuna ?
astra f c18nz
Multumesc anticipat
Problema este destul de veche, insa nu i-am dat importanta
Imi fluctueaza luminile in bord, lumini faruri, absolut orice lumini + ca trepideaza si motorul, la actionarea oricarui buton / comutator (buton avarii, butoane geamuri, comutator faruri, buton aeroterma, etc etc) .
Cel mai deranjant este faptul ca imi trepideaza si motorul atunci cand actionez orice buton, decat la actionarea acestuia, ulterior problema dispare .
Cel mai bine se observa la relanti. In mers nu se observa deloc .
Ceea ce ma ingrijoreaza este faptul ca porneste un pic mai greut dimineata sau in oricare moment al zilei, la prima pornire a masinii. Ceea ce ma face sa cred ca fura curent pe undeva . Dar nu stiu unde anume !!!
Am verificat urmatoarele :
- tensiune incarcare alternator : 14,44 fara consumatori, 14,40 - 14,142 cu consumatori - deci este ok
- tensiune baterie : 14,2 - 14,3 fara consumatori, 14,1 - cu consumatori
(diferenta intre tensiune alternator si tensiune baterie este data de faptul ca intre cele doua firele sunt destul de groase si se mai pierde ceva pe ele)
- am curatat atat contactele la baterie, la masa caroseriei cat si la alternator
Mentionez ca toate luminitele si absolut orice este functional pe masina .
Consumatori montati in plus pe masina :
-un stop aditional de frana - care functioneaza perfect
- o alarma, care la fel functioneaza . Am deconectat si alarma sa vad daca problema dispare sau nu. Problema persista si fara ea .
Am scos pe rand cate o siguranta din tabloul de sigurante, in speranta ca imi voi da seama in lipsa carui consumator problema va disparea. Problema persista in continuare.
Am evitat decat siguranta pompei de benzina si cele 2 sigurante mai mari (pt ventilator radiator si aeroterma)
Bateria are 2 ani si ceva, dar problema s-a manifestat si atunci cand bateria era noua
Sincer, ma baga in ceata problema asta. Cel mai tare ma deranjeaza faptul ca trepideaza motorul si o pornire un pic mai grea dimineta sau in oricare moment al zilei, la prima pornire a masinii.
A mai avut cineva problema asta ?
Este vreo problema comuna a acestei modele ?
Exista vreo cauza comuna a acestei probleme, precum si o rezolvare comuna ?
astra f c18nz
Multumesc anticipat
- florin baltatescu
- **
- 411 mesaje
- din 20 Jan 2011
- Astra 1996 X16XEL
- Neamt
florin baltatescu
- Mesaje scrise: 411
- Locatie: Neamt
- Masina: Astra 1996 X16XEL
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 20 Jan 2011
- Mesaj Privat
(diferenta intre tensiune alternator si tensiune baterie este data de faptul ca intre cele doua firele sunt destul de groase si se mai pierde ceva pe ele)
Prin firele groase nu se pierde tensiune ci prin alea subtiri, contacte imperfecte, asta la aparitia consumatorilor.
Incearca sa mai pui un cablu gros peste 10mm sectiune de tipul celor groase de pe baterie intre minusul bateriei si caroserie, (de proba), sa vezi daca mai face la fel.
Prin firele groase nu se pierde tensiune ci prin alea subtiri, contacte imperfecte, asta la aparitia consumatorilor.
Incearca sa mai pui un cablu gros peste 10mm sectiune de tipul celor groase de pe baterie intre minusul bateriei si caroserie, (de proba), sa vezi daca mai face la fel.
- marius_f
- OP
- 540 mesaje
- din 05 Jun 2008
- Astra 1994 c18nz
- Dolj
marius_f
- Mesaje scrise: 540
- Locatie: Dolj
- Masina: Astra 1994 c18nz
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 05 Jun 2008
- Mesaj Privat
- marius_f
- OP
- 540 mesaje
- din 05 Jun 2008
- Astra 1994 c18nz
- Dolj
marius_f
- Mesaje scrise: 540
- Locatie: Dolj
- Masina: Astra 1994 c18nz
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 05 Jun 2008
- Mesaj Privat
ciudat
am masurat azi de dimineata bateria, inainte de a pleca la servici.
bineinteles, inainte de a o porni
curent : 12,8 V - un curent foarte bun, dupa parerea mea
ma gandesc ca daca ar fura curent, ar trebui sa mai descarce bateria peste noapte, sa am un curent undeva sub 12V
cu toate astea luminile fluctueaza in continuare
am masurat azi de dimineata bateria, inainte de a pleca la servici.
bineinteles, inainte de a o porni
curent : 12,8 V - un curent foarte bun, dupa parerea mea
ma gandesc ca daca ar fura curent, ar trebui sa mai descarce bateria peste noapte, sa am un curent undeva sub 12V
cu toate astea luminile fluctueaza in continuare
alecs9990
- Mesaje scrise: 5
- Locatie: Constanta
- Masina: Astra 1994 C18XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 20 Nov 2013
- Mesaj Privat
alecs9990
- Mesaje scrise: 5
- Locatie: Constanta
- Masina: Astra 1994 C18XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 20 Nov 2013
- Mesaj Privat
- marius_f
- OP
- 540 mesaje
- din 05 Jun 2008
- Astra 1994 c18nz
- Dolj
marius_f
- Mesaje scrise: 540
- Locatie: Dolj
- Masina: Astra 1994 c18nz
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 05 Jun 2008
- Mesaj Privat
alecs9990
- Mesaje scrise: 5
- Locatie: Constanta
- Masina: Astra 1994 C18XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 20 Nov 2013
- Mesaj Privat
- marius_f
- OP
- 540 mesaje
- din 05 Jun 2008
- Astra 1994 c18nz
- Dolj
marius_f
- Mesaje scrise: 540
- Locatie: Dolj
- Masina: Astra 1994 c18nz
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 05 Jun 2008
- Mesaj Privat
- nicunicu
- ****
- 2,593 mesaje
- din 25 Feb 2012
- Zafira 2002 z16xe
- Bucuresti
nicunicu
- Mesaje scrise: 2,593
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Zafira 2002 z16xe
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 25 Feb 2012
- Mesaj Privat
- marius_f
- OP
- 540 mesaje
- din 05 Jun 2008
- Astra 1994 c18nz
- Dolj
marius_f
- Mesaje scrise: 540
- Locatie: Dolj
- Masina: Astra 1994 c18nz
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 05 Jun 2008
- Mesaj Privat
o sa fac in we aceasta operatiune, cu firul
bornele si restul contactelor sunt curatate, am scris mai sus in primul post
referitor la alternator nu vad ce problema ar mai putea avea, deoarece a fost reparat acum vreo 3 ani, 3 ani si ceva si de atunci incarca perfect, nu am mai avut nici o problema cu el, nici o scartaiala / suierat, de la alternator . incarca perfect, am scris mai sus in primul post
oricum nu mai inteleg nimic, ori electromotor, ori alternator, ori ...
o sa fac treaba cu firul si revin cu detalii
aveti idee cam ce fir ar trebui sa cumpar, ce grosime si de care sa cer ?
multumesc
bornele si restul contactelor sunt curatate, am scris mai sus in primul post
referitor la alternator nu vad ce problema ar mai putea avea, deoarece a fost reparat acum vreo 3 ani, 3 ani si ceva si de atunci incarca perfect, nu am mai avut nici o problema cu el, nici o scartaiala / suierat, de la alternator . incarca perfect, am scris mai sus in primul post
oricum nu mai inteleg nimic, ori electromotor, ori alternator, ori ...
o sa fac treaba cu firul si revin cu detalii
aveti idee cam ce fir ar trebui sa cumpar, ce grosime si de care sa cer ?
multumesc
alecs9990
- Mesaje scrise: 5
- Locatie: Constanta
- Masina: Astra 1994 C18XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 20 Nov 2013
- Mesaj Privat
- marius_f
- OP
- 540 mesaje
- din 05 Jun 2008
- Astra 1994 c18nz
- Dolj
marius_f
- Mesaje scrise: 540
- Locatie: Dolj
- Masina: Astra 1994 c18nz
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 05 Jun 2008
- Mesaj Privat
ok, am luat aminte . ma ocup maine si am sa revin cu informatii
apropo, electromotorul cum se da jos ?
nu am mai efectuat aceasta operatiune pana acum. decat la vechea dacie , dar acolo stiu ca trebuia sa invart ''motorul'' ( adica de fulie) pana o aduceam la un semn, la puctul mort, daca ma exprim bine.
la astra f este la fel ?
sau pur si simplu doar se desfac acele suruburi de prindere si iasa foarte usor ? respectiv, se monteaza la fel, foarte usor ?
multumesc mult
apropo, electromotorul cum se da jos ?
nu am mai efectuat aceasta operatiune pana acum. decat la vechea dacie , dar acolo stiu ca trebuia sa invart ''motorul'' ( adica de fulie) pana o aduceam la un semn, la puctul mort, daca ma exprim bine.
la astra f este la fel ?
sau pur si simplu doar se desfac acele suruburi de prindere si iasa foarte usor ? respectiv, se monteaza la fel, foarte usor ?
multumesc mult
alecs9990
- Mesaje scrise: 5
- Locatie: Constanta
- Masina: Astra 1994 C18XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 20 Nov 2013
- Mesaj Privat
- gabimandea
- **
- 320 mesaje
- din 16 Aug 2009
- Astra 1901
- Cluj
gabimandea
- Mesaje scrise: 320
- Locatie: Cluj
- Masina: Astra 1901
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 16 Aug 2009
- Mesaj Privat
Da cum va gasiti voi de lucru mai frate. Din ce spui tu singura problema este alternatorul. Ori perii uzate ori releul de incarcare de pe alternator. Electromotorul nu are nici o treaba cu incarcarea, el doar consuma curent la pornire. Ca sa te edifici cu privire la un eventual defect la alternator, slabeste intinzatorul curelei de accesorii (alternator, AC,servo directie,etc) si demonteaz-o.Pornesti motorul si ai sa vezi ca nu mai fluctueaza luminile,
Imi pare rau ca nu am vazut discutia mai din timp. Sper ca te-am ajutat.
Imi pare rau ca nu am vazut discutia mai din timp. Sper ca te-am ajutat.