Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Probleme Tehnice
  3. Motoare Benzina
  • macheta

  • Mesaje scrise: 324
  • Locatie: Alba
  • Masina: Vectra 1995 x16sz
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Feb 2009

  • Mesaj Privat
Salut
Problema fara rezolvare.Relanti mare 2000-3000 de ture permanent.
Inlocuit toti senzorii si sondele importante,corpul clapetei este curat ca lacrima,verificat aer fals, nu trage.
Acuma ,se pare ca se rezolva singura problema atunci cand o duc la spalatorie sau cand ploua,(cel mai devreme alaltaieri,am mers la spalatorie am intrat in boxa cu 2000 de ture si cand am iesit avea cam la 800 si s-a mentinut pana am ajuns acasa),ceea ce ma duce cu gandul la ceva contacte imperfecte.
Din pacate nu prea am veleitati de electrician si nu stiu unde sa caut,deci as dori ceva ajutor.
Vectra a motor x16sz 1995.

P.S. am postat si intr-un topic dedicat la vectra a,dar din pacate cei de acolo nu au timp decat pentru a se certa intre ei...
Skip ads

  • herby

  • Mesaje scrise: 179
  • Locatie: Arad
  • Masina: Astra 1993 C14NZ
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 19 Aug 2009

  • Mesaj Privat
Sal.. O sugestie , cumpara un spray de contact si incepi pe rand cu fiecare senzor si mufa in parte, masa caroserie, poate reusesti ceva, eu zic ca merita sa incerci . Bafta
PS: mai verifica inca odata toate furtunele, nu se stie niciodata.
  • mariocove

  • Mesaje scrise: 321
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Vectra 2007 Z18XER
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 08 Dec 2008

  • Mesaj Privat
Salut ! Nu cunosc ft bine motorul tau,dar verifica si IAC-ul(motorasul de ralanti) sau debitmetrul de aer .Si la mine,la C20NE cam facea figuri la ralanti,nu mergea rotund si statea prea jos,undeva la 700 rot/min si am schimbat prima data IAC-ul (SH,50 lei-nici o schimbare...) apoi debitmetrul(100 lei-sh) si s-a rezolvat.Acum toarce ca o pisicuta...Am mai schimbat si senzor temperatura motor si porneste perfect indiferent cald-frig,la rece sta turata frumos la aprox. 1000-1100 rot./min,apoi se aseaza la aprox 850rot/min.
  • macheta

  • Mesaje scrise: 324
  • Locatie: Alba
  • Masina: Vectra 1995 x16sz
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Feb 2009

  • Mesaj Privat
Ceva legaturi proaste la masa banuiesc si eu,dar era mai bine daca aveam o parere de la un electrician.
Skip ads

  • macheta

  • Mesaje scrise: 324
  • Locatie: Alba
  • Masina: Vectra 1995 x16sz
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Feb 2009

  • Mesaj Privat
Nu va grabiti ca este timp,iarna e doar la inceput D:
  • oopsCam

  • Mesaje scrise: 347
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Vectra 2001 Z18XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 04 Jun 2009

  • Mesaj Privat
Enumera senzorii pe care i-ai schimbat. Problema asta am avut-o si eu.
  • Geo30

  • Mesaje scrise: 117
  • Locatie: Suceava
  • Masina: Vectra 2001 Z16XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 02 Mar 2012

  • Mesaj Privat
am avut si eu probleme cu relantiul mare, am schimbat senzorul de temperatura (ceva de genul) .
  • macheta

  • Mesaje scrise: 324
  • Locatie: Alba
  • Masina: Vectra 1995 x16sz
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Feb 2009

  • Mesaj Privat
Senzorul de temperatura de pe motor,IAC-ul,senzorul de vacuum(debitmetru),senzorul de pe clapeta de acceleratie.
Cam astia,dar asa cum ziceam cred ca e vorba despre ceva electric:masa,scurt,contact imperfect...
Skip ads

  • oopsCam

  • Mesaje scrise: 347
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Vectra 2001 Z18XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 04 Jun 2009

  • Mesaj Privat
eu am schimbat si senzorul de turatie...
  • Oryps

  • Mesaje scrise: 424
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Vectra 2005 Z20NET
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 07 Apr 2012

  • Mesaj Privat
Senzorul de turatie ma gandeam si eu...http://opelsolutions.blogspot.fr/2010/05/probleme-senzor-turatie-astra-17.html citeste aici si vezi daca te incadrezi.
  • macheta

  • Mesaje scrise: 324
  • Locatie: Alba
  • Masina: Vectra 1995 x16sz
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Feb 2009

  • Mesaj Privat
La mine senzorul de turatie se comporta cu totul diferit,adica daca este defect sau nu citeste dintii de pe fulie pur si simplu nu porneste motorul.
  • macheta

  • Mesaje scrise: 324
  • Locatie: Alba
  • Masina: Vectra 1995 x16sz
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Feb 2009

  • Mesaj Privat
Stii cand ti se spune ca motorul trage aer fals?Ei bine asta a fost in cazul meu,tragea aer fals in galeria de admisie pe langa un furtunas de 3 mm grosime care merge in carcasa filtrului de aer...
Naspa nu?
Ei bine chestia asta dadea peste cap tot ce faceau ECU si IAC.
Asa ca daca o sa aveti asemenea probleme va rog sa cautati cu rabdare tot ce tine de aer fals.
Bafta!
Skip ads

  • Asandei91

  • Mesaje scrise: 20
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Astra 1998 w0l0tff35w20442
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 02 Mai 2014

  • Mesaj Privat
deschide capota si vezi sufa la acceleratie daca nu e stransa prea tare acolo trebuie sa ai un reglator cv o siguranta care ii permite sa mai scazi din turatie ...
Skip ads

  1. Home
  2. Probleme Tehnice
  3. Motoare Benzina

Discutii similare

Intra in ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Intalniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR