Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Probleme Tehnice
  3. Motoare Diesel
  • sever iulian

  • Mesaje scrise: 1,325
  • Locatie: Bacau
  • Masina: Insignia 2017 B20NFT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 17 Sep 2006

  • Mesaj Privat
MOTORUL MEU E Y20DTH NU Y22DTH CUM A SCRIS FLORINIKE. MASINA O AM DE SAMBATA SI NU PREA AM AVUT TIMP SA O CUNOSC. ABIA AM TERMINAT AZI ACTELE PT INMATRICULARE. DIN ULTIMILE OBSERVATII POT SPUNE CA PORNESTE GREU DOAR CAND E CALD AFARA SI MOTORUL E RECE. DIMINEATA PORNESTE FARA PROBLEME. ORICUM IN 4 ZILE MI S-A INTAMPLAT DE 3 ORI. MAINE MA DUC LA IASI SI POATE AM TIMP SA INCERC SI SERVICE-UL DE ACOLO CACI CU BACAU M-AM LAMURIT. AZI A PORNIT LA 4 SECUNDE. AM MAI VORBIT AZI CU CINEVA IN DOMENIU SI MI-A SPUS CA A MAI VAZUT PROBLEMA ASTA LA ALTA MASINA CARE AVEA PROLEMA MEA DOAR VARA ,IARNA PORNEA FARA PROBLEME. TKS LA TOATA LUMEA
Skip ads

  • relu1406

  • Mesaje scrise: 86
  • Locatie: Vaslui
  • Masina: Vectra 2003 Y20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 17 Sep 2006

  • Mesaj Privat
Sa nu te duci la Gold &Platin Iasi! Nu le au de nici o culoare! Y20 DTH asa porneste la anumite temperaturi . Daca nu ai alte probleme iti garanteez ca iarna va porni la sfert. Si eu m-am speriat la inceput, dar sub 14-15 grade intra bujia si nu mai ai probleme
  • eduard33

  • Mesaje scrise: 1,502
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Omega 1997 X20XEV
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 24 Nov 2004

  • Mesaj Privat
@sever iulian

ai putina rabdare...obisnuieste-te cu masina si discutam ulterior...si nu mai scrie cu majuscule, pe forum se intelege ca tipi Wink
  • adry

  • Mesaje scrise: 81
  • Locatie: SIBIU
  • Masina: Vectra 2002 Y20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 11 Jun 2006

  • Mesaj Privat
Salut, eu am o vectra C din 2002 cu 55000 de km, nu am avut nici un fel de probleme cu ea, doar ca iarna la temp 7_9 grade porneste la 2 secunde. Bujiile intra la temperatura de 7 grade, asa scrie la mine in carte. In rest nici un fel de problema, si asta doar la prima pornire dimineata.
Skip ads

  • maiandrei

  • Mesaje scrise: 4,711
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Insignia 2018 B20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 20 Dec 2004

  • Mesaj Privat
@adry: exact asa se intampla si altora:
https://www.clubopel.com/vie...jii+incandescente

@sever iulian: nu te grabi sa cheltui banii, asteapta sa te obisnuiesti cu masina. Intre timp, cauta pe forum raspunsuri la tot ce ti se pare suspect
  • Daniel

  • Mesaje scrise: 2,831
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2012 A17DTJ
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 06 Dec 2004

  • Mesaj Privat
eu am y20 dth. la fel, intre 13 si 20 grade porneste in 2-4 secunde. m-am obijnuit si e ok.arna pleaca la sfert.
  • manfred

  • Mesaje scrise: 130
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Omega 1998 X25DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 02 Aug 2006

  • Mesaj Privat
1. dupa ce se sting bujiile incandescente mai numara 6 secunde si da la cheie....vezi cum e.
2. daca face asa doar la cald...cand nu pune bujiile, dar la rece porneste bine (respectand cele 6 secunde) da de veste si mai vedem ce are...senzor turatie volanta, computer de bord, capul de la injectie...etc
  • sever iulian

  • Mesaje scrise: 1,325
  • Locatie: Bacau
  • Masina: Insignia 2017 B20NFT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 17 Sep 2006

  • Mesaj Privat
revin cu noi observatii. Am probleme in continuare cu pornirea am schimbat returul la injectoare si nu am rezolvat nimic. Vineri la 8 am programare la brasov. Am rezolvat in schimb astazi potentiometrul de volum de la radiocd. Daca intereseaza pe cineva pot da detalii. Referitor la problema cu pornirea grea,de la gold-platin iasi mi s-a spus ca la tipul de motor y20dth trebuie schimbate dupa 2 ani retururile de la injectoare ceea ce am si facut.Daca nu merge mi-au spus sa fac programare sa schimb injectoarele. Am ales sa merg la brasov pt ca am inteles ca ar fi mai seriosi.
Skip ads

  • mikhai

  • Mesaje scrise: 215
  • Locatie:
  • Masina: Astra 2004 y20dth
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 12 Jun 2006

  • Mesaj Privat
apropo de "MASINI PROASTE":singura proasta in chestia asta este linia
materna a dobitocului de mecanic ce a zis asta,incepind cu eva,trecind
prin maimutza alfa si pina la ma-sa si ma-sa a ma-sii mari.

daca nu o scotzi la cap cu opel bv ,anuntza-ma si facem o simulare de
test pe banc adevarat,nu pe vorbe si impresii.

oricum,daca mai dai pe la bacau,zi-i aluia sa-i dea d-zeu un frate de sa-i fie tata...
  • ionutz2008

  • Mesaje scrise: 211
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Vectra OPC 2005 Z28NET
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 13 Mai 2006

  • Mesaj Privat
Am un prieten disperat si dezamagit ce are o astra G 2003 cu motor Y20DTH si ii porneste foarte greu cu motorul cald ,cand este rece porneste foarte bine. A facut urmatoarele reparatii la GTT Bucuresti si la sfatul acestora ca nici ei nu stie de ce: prima oara a schimbat oringurile de la injectoarea poi i-a pus soft 2006 dupa care a schimbat senzorul de temperatura a apei pentru motor. Acum ce ar mai trebui sa ii faca sa porneasca bine.Cei de la GTT nu mai stie ce sa ii mai spuna sa schimbe.
Va multumesc in numele lui.
  • ionutz2008

  • Mesaje scrise: 211
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Vectra OPC 2005 Z28NET
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 13 Mai 2006

  • Mesaj Privat
Astept in continuare pareri oricum ar fi ele.
Pls.
10X
  • G-power

  • Mesaje scrise: 178
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 20 Aug 2004

  • Mesaj Privat
Pompa de injectie ?
Skip ads

  • Drogas

  • Mesaje scrise: 1,260
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 11 Sep 2006

  • Mesaj Privat
Furtunele de retur de la injectoare, da o cautare si gasesti la greu inclusiv eu am fost patit
  • G-power

  • Mesaje scrise: 178
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 20 Aug 2004

  • Mesaj Privat
Sau poate o compresie slaba.....La Rece porneste usor pt ca o ajuta bujiile incandescente...la cald, ele nu mai intra Shocked si daca are o compresie slaba...da chix.
  • ionutz2008

  • Mesaje scrise: 211
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Vectra OPC 2005 Z28NET
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 13 Mai 2006

  • Mesaj Privat
De furtune cred ca le-a schimbat cand a luat masina adica acu 3 luni
De pompa nu stiu ce sa zic daca nici meseriasi de la GTT nu stiu atunci ce sa le mai cerem....
  • eduard33

  • Mesaje scrise: 1,502
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Omega 1997 X20XEV
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 24 Nov 2004

  • Mesaj Privat
nush de ce , dar am impresia ca i-au pus un senzor de temp mai prost sau specific altui motor...eu banuiesc senzorul de temp...

se masoara foarte simplu cu un multimetru...poate s-o faca chiar si el fara dureri de cap prea mari...


  • ElSpa

  • Mesaje scrise: 178
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 13 Feb 2006

  • Mesaj Privat
din pcate nu vreau sa te alarmez, dar mai mult ca sigur ca sunt injectoarele.
este exact manifestarea de injectoare duse sau management nasol al injectoarelor.
  • eduard33

  • Mesaje scrise: 1,502
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Omega 1997 X20XEV
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 24 Nov 2004

  • Mesaj Privat
daca o astra G 2003 cu motor Y20DTH deja are probleme cu injectoarele, inseamna ca e de rau Confused ...ma cam indoiesc,dar nu exclud posibilitatea...e primul caz pe care il aud de o asemenea maniera....raman totusi la parerea mea, gandindu-ma(dupa spusele initiatorului topicului) ca problemele se ridica doar cand e motorul cald.
  • sever iulian

  • Mesaje scrise: 1,325
  • Locatie: Bacau
  • Masina: Insignia 2017 B20NFT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 17 Sep 2006

  • Mesaj Privat
aceeasi problema o am cu vectra c 2004, y20 dth. la rece porneste bine pt ca intra bujiile. porneste greu doar cand motorul e rece. de exemplu dimineata porneste la sfert. daca o opresc repede astfel incat motorul nu apuca sa se incalzeasca(dupa ce o las jumatate ora) porneste mai greu. am fost la 3 reprezentante opel(bacau iasi si brasov) si situatia s-a imbunatatit dupa service-ul de la brasov. concluzia o fost ca problema vine din pompa de injectie. una noua costa 2450euro+tva. am luat decizia sa o dea jos si sa o trimita la bosh si primeam inapoi alta pompa reconditionata care costa in jur de 1200. dupa o saptamana m-au sunat si mi-au spus ca nu au tipul meu de pompa (ca ar fi cu 2 mufe ). le-am spus sa o monteze inapoi ca iau masina asa cum a fost. dupa asta surpriza: masina a mers perfect 2 saptamani pana azi noapte cand a luat-o la a doua cheie. ce am observat ca motorul ere rece(masina nepornita 8 ore) si afara erau 3 grade celsius si nu au intrat bujiile de loc. am sa verific si eu senzorul de temperatura. imi spune cineva unde e pozitionat? Shocked
  • sever iulian

  • Mesaje scrise: 1,325
  • Locatie: Bacau
  • Masina: Insignia 2017 B20NFT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 17 Sep 2006

  • Mesaj Privat
tks l-am schimbat deja ,unul nou costa 50ron. la20gr celsius asta nou are2300 ohmi iar vechiul senzor 1800. am testat cu un potentiometru si am vazut ca de la 1,9k in sus intra bujiile. cu cat valoarea creste cu atat creste si timpul de preincalzire.
Skip ads

  1. Home
  2. Probleme Tehnice
  3. Motoare Diesel

Intra in ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Intalniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR