Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Probleme Tehnice
  3. Motoare Diesel
  • maiandrei

  • Mesaje scrise: 4,711
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Insignia 2018 B20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 20 Dec 2004

  • Mesaj Privat
Sa ne tii la curent cu ce s-a mai intamplat.
Eu am schimbat motorina, timpul de pornire s-a redus (cu Petrom sau OMV E3 5-6s, cu Mol 4-5s iar cu OMV E5 2-3s) dar practic problema persista:
- e frig si s-a aprins martorul de bujii chiar si o fractiune de secunda, a pornit la sfert
- e racoare si nu s-a aprins martorul, o ia mai greu. Chiar si la 15 grade porneste mai greu.

Nu prea vad cum ar putea fi problema de dezamorsare (dimineata porneste la sfert daca s-a aprins bujia). Posesori de Y20DTH, va rog sa mai veniti cu pareri.

La mine toti martorii functioneaza, nu ramane niciunul aprins. Sa inteleg ca nu tre sa banuiesc bujiile? E posibil ca martorul de bujii sa nu se aprinda din cauza ca bujiile incandescente s-au stricat?
Skip ads

  • maiandrei

  • Mesaje scrise: 4,711
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Insignia 2018 B20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 20 Dec 2004

  • Mesaj Privat
la mine e deranjant cand folosesc motorina Petrom sau Lukoil. De ceva vreme insa, folosesc Omv Euro5 sau MOL euro 3 si porneste destul de repede chiar daca nu se aprinde martorul de bujii


Ultima modificare facuta de maiandrei la Joi 11 Jan, 2007 3:02 am
  • Visse

  • Mesaje scrise: 1,464
  • Locatie: Alta tara
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 06 Jun 2005

  • Mesaj Privat
Din cite stiu eu orice motor Diesel scoate fum negru la pornire , apoi nu mai scoate decit cind ii dai talpa , filtrul de motorina are rezistenta de incalzire a motorinei pe timp rece , sfatul meu cind schimbi filtrul de motorina , dreneaza locasul unde inta filtrul de motorina , cu ocazia asta scapi de apa si impuritati .
  • vectorr

  • Mesaje scrise: 16
  • Locatie:
  • Masina: Vectra 2001 Y20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 04 Apr 2006

  • Mesaj Privat
De vreo 2 zile nu mi se mai aprinde becul care arata ca intra bujiile.....si porneste f greu.A inceput sa mi se aprinda si un beculet la bord care simbolizeaza un motorash...care se stinge dupa ce o turez peste 2000 d ture.....asta stiu de la c e.Am o bujie arsa.Dar d 2 zile nu mi se mai aprinde nici becul de la bujii(sarma aia incolacita)si porneste f greu.Sa se fi ars toate bujiile???
Skip ads

  • maiandrei

  • Mesaje scrise: 4,711
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Insignia 2018 B20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 20 Dec 2004

  • Mesaj Privat
Cand nu se mai aprinde, e din cauza ca ECU considera ca nu mai e nevoie (e suficient de cald afara). Si eu am aceeasi nemultumire si nu s-a gasit solutie.
O sa revin cu rezultatele unui search (iti recomand ca pe viitor sa folosesti functia SEARCH pentru a continua discutia deja inceputa. Forumul creste si ne va fi tot mai greu sa-l gestionam)

later edit:
https://www.clubopel.com/vie...bujii&start=4
  • vectorr

  • Mesaje scrise: 16
  • Locatie:
  • Masina: Vectra 2001 Y20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 04 Apr 2006

  • Mesaj Privat
Dimineata la rece cand intra bujiile porneste la sfer.....iar peste vreo 5...6 ore can nu mai intra bujiile porneste f greu...Are legatura cu bujiile???Daca mi le schimb porneste mai bn chiar daca nu arata p bord ca intra bujiile.???
  • LDivora

  • Mesaje scrise: 3,096
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2003 Y20DTH/PSG16
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 30 Mai 2005

  • Mesaj Privat
Daca nu se aprinde martorul de bujii incandescente, inseamna ca ECU considera ca nu e nevoie si nu sunt alimentate bujiile. Pornirea greoaie in acest caz (motor relativ cald) cred ca are alta cauza. Dovada, ai spus-o singur: cand e rece, intra bujiile, 1, 2, 3 sau toate 4 (depinde cate ai valide) si porneste la sfert.
  • vectorr

  • Mesaje scrise: 16
  • Locatie:
  • Masina: Vectra 2001 Y20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 04 Apr 2006

  • Mesaj Privat
Pai daca ECU considera ca nu tre sa intre bujiile motorul porneste f greu....are legatura si asta cu bujiile....????
Este posibil sa se fi uzat bujiile....??Eu vreau sa-mi cumpara altele.Daca ii pun bujii noi porneste mai bine si at cand e cald afara??
Skip ads

  • Daniel

  • Mesaje scrise: 2,831
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2012 A17DTJ
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 06 Dec 2004

  • Mesaj Privat
nu-i de la bujii. si daca dai cautare pe forum, o sa vezi ca multa lume are problema asta. de la ce o fi, numai motorul stie:Smile)))
  • chiciuc

  • Mesaje scrise: 1,372
  • Locatie: Craiova
  • Masina: Vectra 1997 X20DTL
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 29 Apr 2004

  • Mesaj Privat
senzorul de temp lichid racire ?
  • Daniel

  • Mesaje scrise: 2,831
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2012 A17DTJ
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 06 Dec 2004

  • Mesaj Privat
chiciuc a scris:senzorul de temp lichid racire ?


poate, dar ala unde-i...? da mai multe detalii sa-l caute lumea.
  • chiciuc

  • Mesaje scrise: 1,372
  • Locatie: Craiova
  • Masina: Vectra 1997 X20DTL
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 29 Apr 2004

  • Mesaj Privat
sunt 2 sezori de temp, inainte (A) si dupa termostat (B). Cel dupa termostat indica si temp din bord. Exista si o metoda de verificare in Autodata (n-am momentan acces).


Skip ads

  • Daniel

  • Mesaje scrise: 2,831
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2012 A17DTJ
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 06 Dec 2004

  • Mesaj Privat
chiciuc a scris:sunt 2 sezori de temp, inainte (A) si dupa termostat (B). Cel dupa termostat indica si temp din bord. Exista si o metoda de verificare in Autodata (n-am momentan acces).



pai cand poti, poate ne dai mai multe detalii.
  • dinca_marian

  • Mesaje scrise: 35
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 22 Apr 2006

  • Mesaj Privat
bateria o ai ok ?
  • vectorr

  • Mesaje scrise: 16
  • Locatie:
  • Masina: Vectra 2001 Y20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 04 Apr 2006

  • Mesaj Privat
Totul e ok....si baterie si tot...chiar am schim,bat si o bujie ca o aveam arsa.Dar in mom in care o las mai mult oprita si nu mai intra bujiile porneste f greu....tre sa dau la automat f mult dar in mom in care intra bujiile porneste la sfert.Care ar putea fii pb???Banuiesc ca e cv legat de aprindere.
  • sever iulian

  • Mesaje scrise: 1,325
  • Locatie: Bacau
  • Masina: Insignia 2017 B20NFT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 17 Sep 2006

  • Mesaj Privat
am luat acum 4 zile o vectra c 2004 elegance full cu 12000euro(vectra b 1998+ diferenta). la tester totul ok. masina cu carte service cu 81000km la bord. motor 20dti y20dth. PORNESTE GREU CATEODATA , CAM LA 1-2SECUNDE. am fost la opel bacau si diagnoza a fost:"POMPA DE INJECTIE NU SCOATE PRESIUNE LA CALD,POSIBIL CAP HIDRAULIC". pretul unei pompe e de 2000-3000 euro dar tipii de acolo mi-au spus nu e sigur asta problema si nu-mi recomanda sa o schimb mai ales ca e destul de scumpa. la intrebarea mea cum e posibil la o masina de 2 ani sa se intample asta raspunsul a fost: MASINI PROASTE. masina merge si arata impecabil doar chestia cu pornirea ma sperie. ieri am luat baterie noua bosh 85A si parca s-a mai imbunatatit pornirea.
CE SFATURI IMI DATI SAU UNDE POT MERGE PT O DIAGNOZA PROFESIONALA?
  • elegance

  • Mesaje scrise: 3,088
  • Locatie: Cluj
  • Masina: Astra 2000 Y 17 DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 31 Jul 2006

  • Mesaj Privat
Sfat: Daca ceva functioneaza, nu-i bine sa-l repari. Very Happy
Nu ai precizat daca pornea la fel de cand ai cumparat'o sau doar de ceva vreme... Eu as lasa'o in pace 1-2 secunde nu mi se pare asa o pornire grea.
Si legat de diagnosticul ala puteau sa zica orice defect daca imi ziceau mie cauza "MASINI PROASTE" maturam cu ala pe jos prin garaj. Sigur toate is masini proaste, numai Dacia si Aro a noastre sunt bune... nemti/francezi/americani... pai ce?! astia stiu face masini?! Evil or Very Mad Mad
  • Dragster

  • Mesaje scrise: 172
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2001 Z20LET
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 28 Sep 2005

  • Mesaj Privat
sever iulian a scris:am luat acum 4 zile o vectra c 2004 elegance full cu 12000euro(vectra b 1998+ diferenta). la tester totul ok. masina cu carte service cu 81000km la bord. motor 20dti y20dth. PORNESTE GREU CATEODATA , CAM LA 1-2SECUNDE.


aveam aceleasi simptome la un motor y20dtl. Incearca sa o lasi nepornita un timp mai indelungat.. sa zicem 24 de ore si apoi vezi cum face la pornire. La mine pornea foarte greu dupa o asemenea perioada - a trebuit sa schimb furtunasele de retur.
  • florinike

  • Mesaje scrise: 1,582
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2001 Z20LET
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 22 Feb 2005

  • Mesaj Privat


aveam aceleasi simptome la un motor y20dtl.

Motorul tau fost de pe masina era X20DTL. Y20DTL nu exista Very Happy
NU induce lumea in eroare . AL lui e Y22DTH Wink
  • BAC

  • Mesaje scrise: 255
  • Locatie: Mures
  • Masina: Vectra 2006 Z19DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 19 Mai 2005

  • Mesaj Privat
Vezi ca mai sunt topicuri cu pornirea la Y20DTH. Intre 16 si 22 de grade are pornirea mai grea intre 2 si 4 secunde. De la 15 grade in jos am vazut ca incep sa intre bujiile(dupa indicatorul din bord), la 14-15 grade asa scurt, ca o clipire si atunci porneste la sfert.
Skip ads

  1. Home
  2. Probleme Tehnice
  3. Motoare Diesel

Intra in ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Intalniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR