Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Probleme Tehnice
  3. Motoare Diesel
  • Gutzik

  • Mesaje scrise: 59
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2000 y17dt
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 10 Oct 2010

  • Mesaj Privat
Salutari. Imi cer scuze daca cumva repet ce s-a mai scris pe alte topicuri dar am citit si nu am inteles mare lucru. Am probleme cu termoflotul ( cred ). Motorul imi face figuri la pornire ( zgomot ciudat de parca nu ar avea ulei ). M-am trezit cu antigelul in ulei. Am schimbat termoflotul ( sh ) si in 2 zile mi-a bagat iar tot antigelul in ulei. Ce ma sfatuiti ? Sa schimb uleiul din nou si sa anulez termoflotul ptr o perioada sa vad daca mai baga apa in ulei sau sa schimb garnitura de chiuloasa ? Cum se anuleaza termoflotul , cum se face mai precis ? Ca am inteles ca se poate anula, dar cum se face mai exact ? Ma scuzati daca mai repet discutia asta dar m-am cam saturat de problema asta cu uleiul. Deja uleiul s-a facut in 2 zile marmelada.
Skip ads

  • mad2max

  • Mesaje scrise: 795
  • Locatie: Dambovita
  • Masina: Astra 2001 y17dt
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 04 Jul 2007

  • Mesaj Privat
termoflotul l-ai schimbat degeaba....era el de vina daca aparea ulei in antigel nu invers.
In cazul tau cel mai probabil garnitura de chiuloasa.
  • 13nicu

  • Mesaje scrise: 1,487
  • Locatie: Bihor
  • Masina: Astra 2002 hatch y17dt
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 17 Dec 2012

  • Mesaj Privat
Uleiul oricum trebuie sa-l schimbi daca s-a facut marmelada. Termoflotul , in locul tau l-as anula definitiv fara nici o ezitare ( bine, daca nu tragi rulota sau nu urci toata ziua muntii incarcat ) ...si mai ramane sa identifici cauza reala a problemei ( garnitura chiuloasa, oringuri/teci injectoare)
  • Gutzik

  • Mesaje scrise: 59
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2000 y17dt
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 10 Oct 2010

  • Mesaj Privat
Tu l-ai anulat ?
Skip ads

  • 13nicu

  • Mesaje scrise: 1,487
  • Locatie: Bihor
  • Masina: Astra 2002 hatch y17dt
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 17 Dec 2012

  • Mesaj Privat
Masina nu-l mai are, asa am cumparat-o.
  • ahappyuser

  • Mesaje scrise: 6,664
  • Locatie: Sibiu
  • Masina: Astra 2005 Z17DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 05 Apr 2010

  • Mesaj Privat
Nu e o ideie buna anularea termoflotului. Dar nah..., suntem in RO si unii au avut Dacia inainte de Opel iar ce nu mai mergea si se putea anula - se anula.
  • mad2max

  • Mesaje scrise: 795
  • Locatie: Dambovita
  • Masina: Astra 2001 y17dt
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 04 Jul 2007

  • Mesaj Privat
Poate nu e o idee foarte buna dar nici una rea...avand in vedere ca multi au cumparat sau inlocuit de mai multe ori termoflotul ca dupa putin timp sa pateasca acelasi lucru, ulei in antigel....eu unul merg cu el anulat de vreo doi ani si stiu pe cineva care il are anulat de vreo 5 fara probleme.
  • 13nicu

  • Mesaje scrise: 1,487
  • Locatie: Bihor
  • Masina: Astra 2002 hatch y17dt
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 17 Dec 2012

  • Mesaj Privat
ahappyuser a scris:Nu e o ideie buna anularea termoflotului. Dar nah..., suntem in RO si unii au avut Dacia inainte de Opel iar ce nu mai mergea si se putea anula - se anula.

..pai tu ce ai avut inainte de Opel acum 20 de ani ? Banuiesc ca 95% dintre noi am avut Dacii.
Iar ce se putea anula la Dacie, se anula din acelasi considerent pentru care unii anuleaza termoflotul la Opel - e un concept prost realizat si atat.

Termoflotul asigura o racire suplimentara a uleiului motor, o parte din caldura acestuia fiind preluata de instalatia de racire. Oricum prin motor circula agentul de racire ce cu ajutorul termostatului mentine temperatura optima de lucru.
Cand am cumparat masina , habar n-am avut ce e ala un termoflot ... ulterior am priceput si l-am cautat aiurea-n tramvai in jurul motorului si nu intelegeam de ce nu-l gasesc. Apoi mi-am dat seama ca n-am cum sa-l gasesc pentru ca nu-l mai am.
Probabil daca strabati muntii toata ziua sau tragi de masina pe autostrazi europene la viteze mari ori cu rulota dupa tine, e benefic si acel termoflot.
Eu unul n-am vazut nimic dubios la masina fara sa-l am. Banuiesc ca ar fi trebuit sa-i simt lipsa pe canicula si cu masina incarcata ..... nu stiu, sa vad ca temp apei o ia razna sau ca ventilatoarele merg non-stop .... nu s-a intamplat nimic din toate astea.
Chiar l-am rugat pe Boeing 747 cind mi-a facut resoftarea sa-mi verifice daca imi functioneaza ventilatoarele. Pur si simplu nu le-am auzit niciodata chiar daca toata vara am stat cu ochii pe ceasul de temp si era ok. Le-a pornit din laptop si treapta 1 nici n-o sesizezi. Eventual la treapta 2 si 3 apare un mic tremurici al masinii si daca asculti atent le auzi de sub capota.
Revenind la termoflot - chiar daca l-as fi avut pe masina in stare buna , eu cu manutza mea l-as fi anulat PREVENTIV sa nu-mi mazgaleasca toate furtunele de racire + vas expansiune + antigel , ca apoi sa ma chinui luni de zile sa curat instalatia.
Daca era o piesa rezistenta ca la alte modele, evident, nu m-ar fi deranjat .... dar sa cumpar sistematic termofloate la kil si sa risc infiltrarea uleiului in antigel doar de dragul de a ma tine strict si original opel, platind asta cu niste banuti destul de seriosi , nu prea suna a eficienta.
Skip ads

  • ahappyuser

  • Mesaje scrise: 6,664
  • Locatie: Sibiu
  • Masina: Astra 2005 Z17DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 05 Apr 2010

  • Mesaj Privat
Eu am avut un Ford Escort 1.6D. Nu am avut niciodata Dacie, eu sau parintii/bunicii mei.

La Opel-ul meu cu motor Isuzu 1.7TD termoflotul este un concept bine realizat si implementat , nu are nimeni probleme cu termoflotul la aceasta motorizare. Diferenta este ca X17DT este turnat si asamblat in Japan, Y17DT este turnat si asamblat in Poland. Twisted Evil

Termoflotul asigura si o incalzire mai rapida si mai uniforma a motorului iarna. Deasemenea, cand urci la munte sau mergi cu masina pe canicula nu ai sa vezi nimic anormal pe ceasul de temperatura, doar internele motorului sunt cele ce simt lipsa termoflotului care omogenizeaza temperatura apei motor cu cea a uleiului, defapt termoflotul este primul care preia socurile termice generate de turarea motorului prin caldura care este indepartata de cilindrii motorului prin circulatia uleiului de motor.

Pentru cei ce nu vor tine masina o vesnicie ci doar cativa ani si apoi o vor vinde, se poate merge si fara termoflot (ca doar nu o sa cedeze imediat motorul Laughing din lipsa termoflotului in cei cativa ani in care o tine fiecare la el pana o va vinde mai departe). Dar daca tii masina pe termen lung atunci ar fi bine sa-i pui un termoflot original. In lipsa termoflotului, uzura motorului este mai mare daca se merge fara termoflot pe timp de vara, sau in regim de 'towing' ori cu masina incarcata.

Daca o sa cedeze vreodata termoflotul, îmi cumpar altul nou pe original si platesc atât cât face.
  • 13nicu

  • Mesaje scrise: 1,487
  • Locatie: Bihor
  • Masina: Astra 2002 hatch y17dt
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 17 Dec 2012

  • Mesaj Privat
....ma gandesc ca neamtul nu l-a proiectat degeaba acolo ( termoflotul) luand in considerare toate regimurile si conditiile de mers la care poate fi supusa masina. Dar nu-mi bat capul legat de gradul de uzura adus de lipsa lui pentru ca in zona mea e campie, caroseria e cea mai usoara (hatch) iar in 98% din cazuri circul singur si cu masina goala. Contrar a ce scrie manualul, nu plec imediat de pe loc dupa pornire, ci stau 1-2-3 minute sa se dezmorteasca motorul si primii 2-3 km ii parcurg in regim de avarie. Si asta nu ca n-am termoflot, ci asa am procedat cu orice masina.
Iar daca va crapa motorul din cauza lipsei termoflotului ( asta dupa o concluzie autorizata) , n-are decat sa crape. Dupa reparatie imi voi monta unul.
  • danielddd

  • Mesaje scrise: 527
  • Locatie: Botosani
  • Masina: Astra 2002 z16se
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Nov 2010

  • Mesaj Privat
Nu sunt probleme la anularea lui,am un vecin care merge cu el anulat de aproape 200 000 km si nu ii consuma ulei si nici nu a avut probleme cu garnitura de chiulasa,antigelul din vas este perfect curat,ca din magazin...daca nu tragi de ea ca un nesimtit,te tine o viata si fara termoflot.Daca o fugaresti aiurea si o incingi...orice motor cedeaza/uzeaza.
  • Gutzik

  • Mesaje scrise: 59
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2000 y17dt
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 10 Oct 2010

  • Mesaj Privat
eu am inteles parerile voastre legate de termoflot. ulei in vas am foarte putin. Dar pe unde naiba se duce antigAm schimbat termoflotul iar si dupa 3 zile nu mai aveam pic de apa in vas. Tot era in ulei. Culmea mi s-a aprins ptr prima oara martotul de la ulei din bord. Deci anulez termoflotul, dar apa din ulei ? oringuri injectoare, pompa de apa sau garnitura de chiuloasa ?
Skip ads

  • mad2max

  • Mesaje scrise: 795
  • Locatie: Dambovita
  • Masina: Astra 2001 y17dt
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 04 Jul 2007

  • Mesaj Privat
Pompa de apa nu prea cred...ori oringuri ori garnitura chiuloasa
  • nicunicu

  • Mesaje scrise: 2,597
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Zafira 2002 z16xe
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 25 Feb 2012

  • Mesaj Privat
Gutzik daca ai pus termoflot nou(din magazin),nu mai trebuie sa intre antigelu in ulei,daca lai luat din dezmambrari,poate nu esti asa de norocos
sau ce zice colegu mad2max
  • danielddd

  • Mesaje scrise: 527
  • Locatie: Botosani
  • Masina: Astra 2002 z16se
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Nov 2010

  • Mesaj Privat
Daca e antigelul in ulei e garnitura de chiulasa,sau teci la injectoare,altceva nu prea are ce sa fie.
Skip ads

  1. Home
  2. Probleme Tehnice
  3. Motoare Diesel

Discutii similare

Intra in ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Intalniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR