Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Opel - Alte Modele
  3. Omega B
  • antoniu08

  • Mesaje scrise: 9
  • Locatie: Germania
  • Masina: Omega 1999 si24a
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 07 Dec 2013

  • Mesaj Privat
am achizitionat de curand un opel omega b 2000 16 v si are momente cand nu sta la relanti si moare motorul , ieri iam cumparat bujii sa le schimb cand am scos fisele peste bujii era foarte mult ulei va rog sa imi spuneti si mie care ar fi problema ?
multumesc
Skip ads

  • antoniu08

  • Mesaje scrise: 9
  • Locatie: Germania
  • Masina: Omega 1999 si24a
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 07 Dec 2013

  • Mesaj Privat
si inca ceva cateodata si se aprinde acel martor galben (butoiasul acela cu fulegr in el) cand am repornito sa stins de la ce este acel martor?
  • antoniu08

  • Mesaje scrise: 9
  • Locatie: Germania
  • Masina: Omega 1999 si24a
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 07 Dec 2013

  • Mesaj Privat
mai am o intrebare s-a mai aprins martorul galben (in forma de butoias cu fulger in el) ce indica acel martor>? dupa ce am repornit sa stins
  • george_torro

  • Mesaje scrise: 187
  • Locatie: Arges
  • Masina: Vectra 2000 X18XE1
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 15 Nov 2012

  • Mesaj Privat
Problema uleiului peste buji poate sa fie din cauza uzuri garnituri de la capacul axelor cu came.
Skip ads

  • UNX

  • Mesaje scrise: 41
  • Locatie: Dolj
  • Masina: Omega 1997
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 27 Oct 2013

  • Mesaj Privat
ai facut explozie in carter!cred
  • UNX

  • Mesaje scrise: 41
  • Locatie: Dolj
  • Masina: Omega 1997
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 27 Oct 2013

  • Mesaj Privat
bine ca nu tia aruncat capacu de la chiuloasa . acel dop de cauciuc avea aceastea "meserie" sa sara ca se scurca uleiul ....
  • george_torro

  • Mesaje scrise: 187
  • Locatie: Arges
  • Masina: Vectra 2000 X18XE1
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 15 Nov 2012

  • Mesaj Privat
@UNX cred ca ai incurcat topicurile.
  • gheorge

  • Mesaje scrise: 7
  • Locatie: Alta tara
  • Masina: Omega 1998 2,5td
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 27 Feb 2011

  • Mesaj Privat
eu am patit aclasi lucru si sa dovedit a fi din cauza pompei de ulei ,a fost ambacsita;a trebuit sa schimb toate garniturile si sa rectific chiulasa
  • jamal

  • Mesaje scrise: 41
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Omega 1995 X20XEV
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 24 Jan 2009

  • Mesaj Privat
Salut !
1.ulei peste bujii ai din cauza garniturii de la capacul axelor cu came .
Sfat : cand pui garnitura chinuie-te si pune-o fara sa o fixezi inainte cu vreun silicon ceva pt ca tot o sa iti ajunga ulei la bujii.
2. cel mai probabil motorul nu sta la relanti pt ca ai clapeta de acceleratie murdara,asa am patit si eu in primele zile cand am luat masina,ori te duci la un service sa ti-o curete cu spray de carburatoare ,ori daca te pricepi o cureti singur.
3.despre becul aprins iti pot spune ca trebuie sa faci o testare la service sau un test cu agrafa (gasesti pe forum detalii)
Skip ads

  1. Home
  2. Opel - Alte Modele
  3. Omega B

Intra in ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Intalniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR