Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Opel Insignia
  3. Insignia A
  • cici 72

  • Mesaje scrise: 13
  • Locatie: Olt
  • Masina: Insignia 2010 a20dth
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 16 Nov 2013

  • Mesaj Privat
sal. am rezolvat. am schimbat tot .,distributie ,pompa de apa,role,intinzator,inclusiv cele de la cureaua de accesorii. Acum merge perfect. Mecanicul a zis ca zgomotul erea din role.
Skip ads

  • gyzmo

  • Mesaje scrise: 3,753
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Insignia 2009 A20DTJ
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 02 Jun 2011

  • Mesaj Privat
cpx07 a scris:Și eu am observat aceasta problema dimineațã, când mașinã se încãlzește un pic, Max 5 minute, zgomotul nu se mai aude. Sa înțeleg ca la voi s-a rezolvat prin
schimbarea distribuției și a pompei de apa? La mine astea au fost schimbate acum aprox 15. 000km, ce as putea sa verific?


Ai schimbat si rola intinzatoare+cureaua de accesorii?
La mine,avea acelasi zgomot dimineata la pornire,dupa inlocuirea rolei intinzatoare a curelei de accesorii,problema a disparut...
  • cici 72

  • Mesaje scrise: 13
  • Locatie: Olt
  • Masina: Insignia 2010 a20dth
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 16 Nov 2013

  • Mesaj Privat
Cureaua de accesorii o schimbasem in feb. acum am schimbat cele 2 role. la distributie am scimbat o rola si una intinzatoare plus pompa de apa. Zgomotul venea de la rola intinzatoare de la distributie, si una din role de la cureaua de accesorii. Problema s-a rezolvat.
  • MMarius

  • Mesaje scrise: 144
  • Locatie: Germania
  • Masina: Insignia 2009 A20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 20 Mar 2014

  • Mesaj Privat
A inceput si mie sa imi faca figuri la rece. Si nu e acel vajait de la rola. Se aude motoru foarte ciudat ca un huruit. Cred ca e de la volanta...doar ca in mers nu vibreaza nimic, trage perfect.
Ori o repar ori o vand si trec la alta marca premium cu adevarat.

Am da urc un video mai tarziu.
Skip ads

  • MMarius

  • Mesaje scrise: 144
  • Locatie: Germania
  • Masina: Insignia 2009 A20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 20 Mar 2014

  • Mesaj Privat
Se pare ca am ajuns prea tarziu acasa pentru a putea da Edit la postul anterior.

Aici am pus un video cu sunetul despre care vorbeam. Intre secundele 4-7 se poate auzi mai bine acele batai despre care vorbeam.
Orice sfat imi poate fi de ajutor.
Multumesc

Video
  • alladin_allibaba

  • Mesaje scrise: 1,478
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Insignia 2009 A20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 24 Apr 2007

  • Mesaj Privat
Cand se aude acel sunet, incearca sa calci pedala de ambreiaj. Se poate ca atunci cand este apasata, sunetul sa dispara!
  • MMarius

  • Mesaje scrise: 144
  • Locatie: Germania
  • Masina: Insignia 2009 A20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 20 Mar 2014

  • Mesaj Privat
Am incercat si sincer nu mai stiu cum face, daca dispare sau nu, dar nu cred ca dispare...
Cand merg in romania o desfac bucati si sa schimb tot ce trebuie. Deja am vb cu fratemio sa imi tina la magazin kit ambreaj + volanta si cand aflu ce e baiu sa le schimb. Dar cam astea cred ca sunt problema, sau ceva posibil suport pentru renumitul "tac"cu care deasemenea am problema la deaccelerare.

Am sa postez maine sigur daca face cand apas ambreaju dau nu.

Multumesc
  • victormarius

  • Mesaje scrise: 164
  • Locatie: Galati
  • Masina: Astra 2010 A16XER
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Jul 2012

  • Mesaj Privat
Se cam aduna problemele la masina asta, varianta diesel cel putin. Nici la celelalte marci concurente lucrurile nu stau prea grozav(Vw, Skoda, Ford etc). O privire pe forumuri si va lamuriti. Eu unul ma felicit in fiecare zi ca am ales benzina aspirat. S-au dus vremurile cu 1.7 dti sau 1.9 ALH(Vw). Cand o sa o schimb peste cativa ani tot aspirat o sa iau daca o sa mai gasesc (probabil o japoneza). Scuze de off topic dar pur si simplu mi-e scarba de producatorii astia pusi pe profit. Sunt oameni care au facut si inca fac sacrificii sa aiba masina asta.( La astra j cam aceleasi probleme pt diesel)
Skip ads

  • MMarius

  • Mesaje scrise: 144
  • Locatie: Germania
  • Masina: Insignia 2009 A20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 20 Mar 2014

  • Mesaj Privat
Sincer cand i-am spus la fratele meu (e mecanic) ca vreau sa imi iau audi, mi-a inchis telefonu. El nu vrea sa auda de audi. Apoi am spus ca vreau masina mai noua. Raspunsu lui: daca nu ai bagat bani intr-o masina pina acuma, o sa bagi de acuma inainte.
Sincer asa se pare ca e.

Un prieten cu audi a8 4.2tfsi sau fsi nu stiu exact din 2013-2014. Motoru praf la 40.000km si la 2000km discurile de frana praf.

Eu unu am sa repar masina asta. Daca tot o sa imi dea probleme grave in continuare imi iau ceva sub anu 2002. Gata cu tehnologia asta aiurea.

Nu vreau sa raspund la topicuri de acum in colo despre audi ca sunt w0w sau nu... eu doar am raspuns la topicul de mai sus a lui colegu Victormarius. Nu toate masinile sunt ok, toate vin cu probleme mai mult sau mai putin asa cum spunea Victormarius. Eu am dat un exemplu despre audi prietenului meu..
  • victormarius

  • Mesaje scrise: 164
  • Locatie: Galati
  • Masina: Astra 2010 A16XER
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Jul 2012

  • Mesaj Privat
Motorul de pe Audi-ul prietenului e inca un exemplu ca pana si marcile care se considera premium dau chix. 4.2 e tdi parca si 4.0 e tfsi(benzina) dar oricum nu conteaza.

Un cunoscut cu Insignia caruia i s-a taiat gazul (limitat la max 3000 turatii)intr-o depasire din cauza dpf-ului a zis la fel ca nu vrea sa mai auda de masini noi. A si pus-o la vanzare.
  • MMarius

  • Mesaje scrise: 144
  • Locatie: Germania
  • Masina: Insignia 2009 A20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 20 Mar 2014

  • Mesaj Privat
E benzina audi acela.

On: tocmai am primit raspuns de la fratele meu despre acel huruit, raspuns: Face numa la rece pt cã se dilatã ceva acolo (volanta sau ce poate sa fie), stai linistit, rezolvam tot acasa pentru o bere rece!
  • alichi_c

  • Mesaje scrise: 181
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Ampera 2013 1.4
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 29 Dec 2005

  • Mesaj Privat
Salut
nu se rezolva asa usor
am aceeasi problema din 2010 pana in prezent daca te uiti la relanti ai sa descoperi ca porneste in 850 ture la temperatura de peste 18 grade afara si face asa circa 1 minut dupa care dispare daca afara sunt sub 12 grade motorul porneste ok in peste 1000 ture si nu se aude acel sunet .
Am fost in garantie 4 luni a stat masina in service Radacini Bucuresti Bdul Timisoara si am iesit din garantie cu problema nerezolvata . Am scris la Service opel Europa de Est a venit un specialist sa ma convinga ca este volanta cand motorul mergea prost, Am fost la alt service au zis ca este o problema la rampa injectoare am schimbat rampa
Nimeni nu stie de la ce este Pot fi injectoare,poate soft ( la pornire nu pleaca in 1000 ture si apoi scade) , senzor de temperatura externa, am cerut un manual de reparatii lui Gyzmo poate reusesc sa inteleg si sa pot explica cese intampla ca pe calculator nu da mesaje de eroare
Skip ads

  • cpx

  • Mesaje scrise: 49
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2007
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 31 Jul 2008

  • Mesaj Privat
ceva noutati? sfaturi noi? zgomotul apare mai ales acum cand e rece, pana ce se incalzeste motorul. Distributia si pompa de apa au fost schimbate acum aprox 20.000 km... any ideas?

LE: scuze pentru postare nu am vazut raspunsurile de mai sus, eu nu am schimbat cureaua de accesorii si rolele, probabil ca de acolo este, conform colegilor de mai sus.

Merci
  • alichi_c

  • Mesaje scrise: 181
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Ampera 2013 1.4
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 29 Dec 2005

  • Mesaj Privat
salut
am vesti bune am rezolvat cu acea intrerupere
am fost la opel radacini timisoara si am facut o diagnoza cred ca au actualizat ceva ca de atunci nu mai am zgomotul
sigur cand schimb ambreajul o sa schimb si volanta si elimin de tot acel zgomot
merci de raspuns
  • ciobysp

  • Mesaje scrise: 219
  • Locatie: Timis
  • Masina: Insignia 2009 A20DTJ
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 11 Jun 2014

  • Mesaj Privat
Salutare,
Am o Insignia Cosmo, 2010, 131CP la care am si eu huruitul asta. Nu se aude tot timpul, dar face si la rece, si la cald, si la relanti(cu masina stand pe loc), si in mers. Initial am crezut ca isi face vreo regenerare, dar imi statea in 800-850 RPM si consumul instantaneu(cu masina stand pe loc) 0.8 l/h. In urma cu 7 luni(~13.000km) am schimbat distributia(role, curea, pompa de apa), cureaua de accesorii, filtrele si uleiul. Acum uleiul arata ca a ajuns la 38%(trebuie sa il schimb cat de curand - avand in vedere uzura si km parcursi) si nivelul e in limite(intre Min si Max).
Are cineva vreo idee de la ce ar putea fi?

Cheers !
  • sever iulian

  • Mesaje scrise: 1,325
  • Locatie: Bacau
  • Masina: Insignia 2017 B20NFT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 17 Sep 2006

  • Mesaj Privat
fluieratul asta in partea dreapta il aveam si eu de vreo 2 ani doar cu motorul rece la temperaturi mai mici de 10 grade. a disparut complet dupa ce am schimbat acum 1,5 luni distributia/pompa apa/curele/etc.
  • alichi_c

  • Mesaje scrise: 181
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Ampera 2013 1.4
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 29 Dec 2005

  • Mesaj Privat
salut
La mine este clar volanta la tine ar putea fi fie de la alternator sau intinzator de curea
  • ciobysp

  • Mesaje scrise: 219
  • Locatie: Timis
  • Masina: Insignia 2009 A20DTJ
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 11 Jun 2014

  • Mesaj Privat
@alichi_c
Cati km are masina ta? Si eu tot volanta o banui....ma gandesc sa schimb tot...ambreiaj si volanta....
Nu sunt asa fiabile masinile astea.... la aproape 150.000 sa se duca abreiajul....(+multe altele)....Inainte am avut un Seat Leon 1.9 tdi la care am schimbat abreiajul la 245.000....Very Happy
  • dada22

  • Mesaje scrise: 85
  • Locatie: Hunedoara
  • Masina: Insignia 2017 B20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 24 Nov 2008

  • Mesaj Privat
ZoroCastru a scris:Si eu am patit asta pe motorul A20DTH. Zgomotul se auzea si vara (dimineata la pornire) dar destul de incet, iar odata cu venirea frigului s-a accentuat. Greseala mea a fost ca am ascultat de mai multi si am schimbat curea accesorii, role si fulie alternator fara niciun rezultat. Normal ca a mai ramas distributia (masina avea la momentul respectiv 106.000 km) pe care am schimbat-o si acum totul e ok. Mecanicul mi-a zis ca cel mai probabil era de la pompa de apa. Sfatul meu e sa duci masina la un service, sa o lasi peste noapte si sa o pornesti dimineata fara cureaua de accesorii. Daca inca se aude e distributia, daca nu investighezi cureaua de accesorii si rolele. Seara buna!

Nu stiu daca poate fi de la pompa de apa. Am intrebat la opel si cureaua de distributie la A20 DTH nu este pe acelasi circuit cu pompa de apa. Asta cel putin dupa spusele celor de la o reprezentanta din nurnberg
  • gyzmo

  • Mesaje scrise: 3,753
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Insignia 2009 A20DTJ
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 02 Jun 2011

  • Mesaj Privat
Este cumva o gluma... Question
Skip ads

  1. Home
  2. Opel Insignia
  3. Insignia A

Intra in ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Intalniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR