Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Opel Insignia
  3. Insignia A
  • VLAD

  • Mesaje scrise: 51
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 07 Mar 2006

  • Mesaj Privat
BURZ AVRAM a scris:
VLAD a scris:
Profu_0 a scris:A demontat diferentialul si Haldexul in bucati. Se observa uzura pe capul supapei. Nu inchidea complet, permitand uleiului sa treaca.
Nu este procedura Opel. Conform manualului de reparatii, se inlocuieste tot ansamblul.


Salut,am citit problema ta si sunt in cunostinta de cauza.
Este un recall pentru schimbarea garniturii de la haldex + 20 suruburi din el.Cei de la Opel din reprezentante primesc aceste buletine dar nu le citesc si prin urmare ei habar nu au si nici nu recheama in service.

Garnitura se afla intre pompa de ambreiaj (ce lucreaza cu lichid de frana,200ml are) si dieferential(ce lucreaza cu ulei de cutie). Deteriorandu-se garnitura aia intra lichidul de frana in diferential si de acolo incepe toata tarasenia.

Tot ce am descris este buletin facut de Opel pentru a rezolva problema cu 4x4.Eu am schimbat la 20.000km si inca nu intrase pilitura in lichid si nu scazuse nici nivelul la pompa de ambriaj din haldex.



Cred ca alta este problema
dar nimeni nu o cunoaste
mie mi s a schimbat si garnitura in dicutie si uleiuri si au fost curatate toate componentele de la diferential bucata cu bucata
zgomotul a disparut

dupa 1000 km a reaparut

din nou aceiasi procedura din nou dupa 2000 km acelasi zgomot a aparut

cand accelerezi pare ca treci peste lespezin de beton si face si un fel de bum


Ti-au schimbat doar uleiurile si strict garnitura?Nu avea cum,trebuia sa iti schimbe si toate suruburile.
Eu am facut 8.000km de atunci si numai am nici o problema.
Skip ads

  • VLAD

  • Mesaje scrise: 51
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 07 Mar 2006

  • Mesaj Privat
lbanias a scris:De asta ma temeam si eu, vremurile noi au omorit specialistii (=maistorii) si au instituit ''schimbul ansamblului". Doar ca nu la orice pretul e acceptabil.

N-ai spus unde ai schimbat garnitura aia si suruburile, as face-o si eu preventiv, desi acum nu am probleme.


Dibas Bucuresti.
  • cristal1

  • Mesaje scrise: 6
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2012 A17DTR
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 09 Dec 2014

  • Mesaj Privat
salut, m-ati speriat total. ma pregatesc sa cumpar un country tourer 4x4 cu flexride dar m-ati cam speriat. si pe aste noi le-or face cu aceleasi probleme?
  • borsy

  • Mesaje scrise: 3,025
  • Locatie: Alba
  • Masina: Insignia 2011 A20DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 27 Mai 2013

  • Mesaj Privat
Te-ai speriat ca asa ai vrut. De ce nu vedeti si comentariile celor ce sunt multumiti de masina. Cine a schimbat un senzor, un furtun turbo sau un capac EGR si se plange ca masina e proasta, atunci nu mertia sa mai discutam.
Skip ads

  • cristal1

  • Mesaje scrise: 6
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2012 A17DTR
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 09 Dec 2014

  • Mesaj Privat
ai dreptate numai ca nu prea te bucuri cand apar probleme atat de complicate si costisitoare. nu prea inteleg de ce opel da numai doi ani garantie la masina de peste 30000. nici nu am vorbit cu cineva care sa fie proprietar de country tourer , ce-i drept.

scuzati off-topic
  • lbanias

  • Mesaje scrise: 692
  • Locatie: Timis
  • Masina: Insignia 2009 A20NHT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 07 Nov 2008

  • Mesaj Privat
Ar trebui sa-ti faci socotelile inainte de a cumpara masina, in ideea ca poti suporta cheltuieli mai mari daca apar. Nu ti se pare normal ca si costurile reparatiilor la o Insignia sa fie mai mari decit la Corsa? Aia nu are 4x4 si flexride, deci un amotizor flexride de insignia de aprox. 2000 lei nu ar trebui sa te aduca la faliment. Tu ai luat masinade 30000 euro cu 10000, socoteste ca deja ai economisit 20000. Daca te sperie defectiuni de 2-3000 euro, cauta altceva. Dar... poti fi si norocos!
  • lbanias

  • Mesaje scrise: 692
  • Locatie: Timis
  • Masina: Insignia 2009 A20NHT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 07 Nov 2008

  • Mesaj Privat
Am urme de ulei la prinderea cardanului de puntea fata (caseta de transfer/diferential) la ceea ce pare a fi acel Rzeppa joint. E un capac-garnitura care e uleios si nu sta fix, il poti misca cu mina cam 2-3 cm. In documentatie zice ca e normal sa fie ceva vaselina, dar nu stropita. Cum in TM nu prea exista specialisti in 4x4 sau haldex 4 o sa ma duc la sevice Subaru unde zic ca se pricep la orice 4x4. mi-e sa nu-mi zica schimba cardan! Nu am nici un fel de simptome sau alarme la bord, doar ca am observat asta cind am avut-o ridicata pe o rampa.

  • clau70

  • Mesaje scrise: 3,337
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2010 A20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 11 Apr 2013

  • Mesaj Privat
Scapa vaselina pe la burduful (capacul) de la cuplajul Rzeppa (ca cele de la planetara). Probabil se schimba burduful ala.
Din ce se vede, pe la simeringul de la cutia de transfer nu scapa ulei.
Skip ads

  • IulianSb

  • Mesaje scrise: 39
  • Locatie: Sibiu
  • Masina: Insignia OPC 2012
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Jun 2012

  • Mesaj Privat
Am și eu o Insignia biturbo 4x4 automat treapta unu, și doi la accelerație, se aud scurt niște pocnituri (bubuituri) parcã și vibreazã puțin, când plec de pe loc cu volanul virat
  • borsy

  • Mesaje scrise: 3,025
  • Locatie: Alba
  • Masina: Insignia 2011 A20DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 27 Mai 2013

  • Mesaj Privat
La service ai mers?
  • gyzmo

  • Mesaje scrise: 3,753
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Insignia 2009 A20DTJ
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 02 Jun 2011

  • Mesaj Privat
Ai citit prima pagina a acestui topic?
  • alre

  • Mesaje scrise: 1,660
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 28 Mar 2008

  • Mesaj Privat
@Iulian daca masina mai este in garantie mergi la service. Daca nu mai este le spui de buletinul in cauza si cu putine insistente poate rezolvi la juma de pret. Nu e normal ce se intampla...doar in topicul asta sunt 4 bucati cu acelasi defect...una avea 44000 de km. Banuiesc ca nu facea curse cu ea
Skip ads

  • IulianSb

  • Mesaje scrise: 39
  • Locatie: Sibiu
  • Masina: Insignia OPC 2012
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Jun 2012

  • Mesaj Privat
Alre man maine sant la Service cu ea îi manc pe nemți de nu o fac ,mor cu ei de gat sper sa o rezolve rapid doar am vrut sa știu care ar fi cauza sa le spun lor .......dar cred ca știu ei sigur ce e de facut le spun din start sa schimbe tot grupul cu cardan
  • IulianSb

  • Mesaje scrise: 39
  • Locatie: Sibiu
  • Masina: Insignia OPC 2012
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Jun 2012

  • Mesaj Privat
Are cineva poza cu haldex sa stiu unde este sa le zic la service sa il schimbe direct
  • lbanias

  • Mesaje scrise: 692
  • Locatie: Timis
  • Masina: Insignia 2009 A20NHT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 07 Nov 2008

  • Mesaj Privat
Nu Haldex trebuie schimbat ci diferentialul eLSD probabil, care e pe puntea spate intre cele 2 roti. E in garantie masina? Haldex e scris pe partea cu comanda electronica , daca te uiti linga roata stinga spate. Cauta Saab xwd si vezi acolo poze.
  • IulianSb

  • Mesaje scrise: 39
  • Locatie: Sibiu
  • Masina: Insignia OPC 2012
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Jun 2012

  • Mesaj Privat
Care este ultimul update pentru insignia 2012 4×4 biturbo opc line
  • IulianSb

  • Mesaje scrise: 39
  • Locatie: Sibiu
  • Masina: Insignia OPC 2012
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Jun 2012

  • Mesaj Privat
Asa am avut ai eu la intrarea în caseta a schimbat un semering nu le am cu mecanica dar iti spun ca a fost schimbat semering ul de la caseta unde intra cardanu
  • lbanias

  • Mesaje scrise: 692
  • Locatie: Timis
  • Masina: Insignia 2009 A20NHT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 07 Nov 2008

  • Mesaj Privat
Ai avut un mecanic priceput care a facut asta ? Si Opel si alt service mi-au spus ca numai cardanul cu totul se schimba! Cica sa stau asa cu el pina am simptome, zgomot. Adevarul e ca dupa ce am sters grasimea aia nu a mai aparut alta, asa ca , deocamdata , stau linistit.
  • IulianSb

  • Mesaje scrise: 39
  • Locatie: Sibiu
  • Masina: Insignia OPC 2012
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Jun 2012

  • Mesaj Privat
Ibanis pana la urma este span de aceea se auzea zgomot in spate ca si la ceilalți membri a comandat alt grup nou la fabrica la opel masina diind in garantie si il pune nou le-am zis ca daca nu o face eu ii dau foc cand a auzit neamtu a incremenit 😊😊 sper pe marti sau miercuri sa fie gata acum sa vedem cat va tine un grup nou ca raliuri nu fac eu cu ea
  • lbanias

  • Mesaje scrise: 692
  • Locatie: Timis
  • Masina: Insignia 2009 A20NHT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 07 Nov 2008

  • Mesaj Privat
La simeringul schimbat din capul cardanului ma refeream cind intrebam cine l-a schimbat, Opel? Ca mie mi-au zis ca trebuie tot cardanul schimbat, nu se demondaza pe bucãți. Inteleg asta, dar bucata in cauza e capatul, nu ceva de mijloc de la unul din cele 3 segmente ale cardanului.
Skip ads

  1. Home
  2. Opel Insignia
  3. Insignia A

Intra in ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Intalniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR