Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Opel Agila
  3. Agila A
  • 2kappa

  • Mesaje scrise: 997
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Agila 2005 z 1.0 xep
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 30 Sep 2010

  • Mesaj Privat
Cu toate ca discutia este off topic
Daca senzorul era bulit de tot...nu mai miscai masina. Este electrica pura. Restul este dupa cum am povestit, te lasa sa iti faci treaba in functie de cat de afectat este. Ca unii risca sa mearga sute de km si nu imping la masina asta este pur noroc. Tot din proprie experienta si ceva ore petrecute pe net.
Trebuie sa aduci argumente solide atunci cand afirmi ceva ca sa nu induci in eroare pe cineva.
Din cate am citit si rascitit, problema de pornire atunci cand senzorul este defect, se regaseste la toate masinile echipate cu asa ceva.
Bafta!

http://www.youtube.com/watch?v=RtqeOYNgn8A

L.E. Bine prietene, dau eu o bere daca gresesc.
Senzorii inductivi sunt utilizaþi pentru:
•Mãsurarea vitezei (la arborele cotit, cutia de viteze sau în sistemele ABS)
•Determinarea poziþiei arborelui cotit
•Generarea pulsurilor pentru aprindere
Ca senzor pentru arborele cotit, cu scopul de a mãsura viteza motorului, senzorul inductiv este compus dintr-un magnet permanent ºi o bobinã (înfãºurare de inducþie) cu miez moale de fier. Generatorul de pulsuri este alcãtuit dintr-o roatã dinþatã montatã pe volant, pe arborele cotit sau pe roata de transmisie, doar un întrefier redus despãrþind-o de senzorul inductiv.
Fulxul magnetic prin înfãºurare depinde de care parte a roþii dinþate se gãseºte în faþa senzorului. Dacã dintele se gãseºte în acea poziþie, câmpul magnetic este concentrat, puternic, în timp ce pentru slãbirea câmpului, e necesar ca un spaþiu dintre doi dinþi sã se afle în dreptul
senzorului. Când arborele cotit ºi roata dinþatã se rotesc, fiecare trecere a oricãrui dinte prin faþa senzorului modificã valoarea câmpului magnetic, inducând o tensiune în înfãºurare. Numãrul pulsurilor în unitatea de timp dau valoarea vitezei motorului. Rolul spaþiilor dintre dinþii roþiieste de a ajuta UEC sã identifice poziþia instantanee a motorului
http://www.et.upt.ro/admin/...50c8440358cfe.pdf
http://www.e-automobile.ro/...-senzor-hall.html

Si ceva de pe pagina noastra ca sa vezi ca nici eu nu vorbesc din vise. Am ceva memorie si se pare ca nu ma lasa la nevoie.

dancuciureanu a scris:Crankshaft - arbore cotit
Camshaft - arbore came
Senzorul crankshaft este folosit pentru a monitoriza exact pozitia arborelui cotit in timpul rotatiei. Datorita lui ECU controleaza momentul injectiei/aprinderii pentru cilindri dar si pentru a masuara turatia motorului. Inaintea aparitiei lui se folosea distribuitorul pentru aprindere care se putea regla manual.
Senzorul crankshaft se foloseste impreuna ce cel camshaft pentru ca ECU sa monitorizeze exact pozitia pistoanelor si a valvelor, foarte important la motoarele astea cu "variable valve timing". In plus ajuta la corectii deoarece cureaua se lungeste putin dar lantul semnificativ si arborii nu vor mai fi la semn.
Cei doi senzori sunt cu efect Hall la camshaft si electromagnetic la crankshaft, foarte pe scurt la trecerea unui material magnetic prin dreptul lui semiconductorul va da un semnal la iesire dreptunghiular la Hall si sinusoidal la cel electromagnetic.

CRANKSHAFT :
Este foarte important pentru managementul motorului, fara informatie de la el motorul se opreste.
Pozitia lui este in spate cum va uitati la motor, sub admisie/ecu spre cutia de viteze deasupra suportului motor. Se poate scoate numai pe sub masina (2 cricuri sau capre...) intr-o pozitie tare incomoda.
COD OPEL PN 9 118 368
KN 62 38 109
COD BOSCH 0 261 240 151 (original Opel)
COD FACET 9.0235
COD FEBI BILSTEIN 24616
COD HELLA 6PU 009 121-221
COD JP GROUP 886238109
COD STANDARD 18942 Intermotor
COD SWAG 40 92 46 16
Manifestare :
Motorul nu porneste
Motorul porneste mai greu
Motorul merge in suturi citeodata
Motorul se opreste
Se aprinde MIL cu P0335 stocat
Masuratori :

Valorile rezistentei sunt 900-980 ohm functie de producator.
Acest post era initial la Senzori, toti si totul despre ei la Z10XE, Z12XE dar l-am taiat de acolo. Ca de obicei neterminat dar principalul este startul. Voi continua crearea de subiecte, eventual cu "taierea" unor mesaje de la Discutii generale, Proaspat posesor/user. Pe baza experientei acumulate la Corsa, Tehnice... voi continua organizarea aici ca sa putem gasi usor ce ne intereseaza.
Dan



Ultima modificare facuta de 2kappa la Mie 22 Jan, 2014 1:28 am, modificat de 8 ori in total
Skip ads

  • rlacika

  • Mesaje scrise: 86
  • Locatie: Cluj
  • Masina: Agila 2001 Z10XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 28 Nov 2009

  • Mesaj Privat
Prietene....imi pare rau dar sa stii ca "stiinta" mea nu vine de pe net ci din doua maini pline de ulei...
Ai dreptate....suntem off deja, dar inainte sa scrii ceva macar sa te documentezi chiar de aici de pe paginile destinate Agilutelor noastre.
  • stefan242

  • Mesaje scrise: 19
  • Locatie: Alba
  • Masina: Agila 2000
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 24 Nov 2011

  • Mesaj Privat
o patanie de incepator motorul nu se tura peste 1500 de ture facut diagnoza problema clapeta acceleratie facut proba cu alta clapeta clapeta era ok facut un spion pe mufa clapetei nu venea ce trebuia din ecu problema era din ecu scimbat ecu problema rezolvata ps sint senzori care nu da cod eroare si pornesti de abia la a 3 incercare greu multe lucruri le am aflat de pe acest club MII DE MULTUMIRI celor care au postat ce au patit si cum se repara
  • 2kappa

  • Mesaje scrise: 997
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Agila 2005 z 1.0 xep
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 30 Sep 2010

  • Mesaj Privat
Sunt foarte curios cum anume ai depistat ca este ECU. Poate ceva poze, detalii sau la cine sa apelam in caz ca...bat in lemn.
Bafta!
Skip ads

  • bezart

  • Mesaje scrise: 187
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Corsa 2012 12 XER
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 05 Nov 2012

  • Mesaj Privat
si cum face sincronizarea la pornire daca senzorul de pe arborele cotit e picat ?
  • 2kappa

  • Mesaje scrise: 997
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Agila 2005 z 1.0 xep
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 30 Sep 2010

  • Mesaj Privat
Si tu acum...prin telepatie. Pacat ca nu gasesc si eu pe unul sa vina cu argumente solide. Toti incep sa o dea cotita la prima confruntare. Partea proasta ca mai intra unul altul mai incepatori si baga la cap vorbe aruncate in vant de visatori. Mai imi trage si una peste obraz: " vezi ba ca nu ai citit cutare si cutare".
Poate mai gresesc si eu cateodata dar revin cu scuze ca asa e frumos.
  • stefan242

  • Mesaje scrise: 19
  • Locatie: Alba
  • Masina: Agila 2000
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 24 Nov 2011

  • Mesaj Privat
2kappa am sa revin si cu poze cu spionul pe mufa de la clapeta
  • 2kappa

  • Mesaje scrise: 997
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Agila 2005 z 1.0 xep
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 30 Sep 2010

  • Mesaj Privat
Stefan nu era vb despre spion ci despre senzorul crankshaft in discutia mea. Nu are legatura cu tine. Bafta!
Skip ads

  1. Home
  2. Opel Agila
  3. Agila A

Intra in ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Intalniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR