Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Tutoriale
  • dannny

  • Mesaje scrise: 74
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Vectra 1993 c20ne
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 21 Oct 2006

  • Mesaj Privat
Vreau sa-ti zic ca si eu am tot o vectra a 1993,c20ne,iar acum cateva zile i-am pus si eu bc.Exact ca si tine mufa de langa mufa geamurilor exista si la mine,dar cea galbena nu a existat...Am cautat-o de am innebunit si degeaba..Nu stiu ce a fost in capul nemtilor astia cand mufa de la frana de mana au pus-o iar pe cea cu 26 de pinii din bord n-au pus-o..Eu am tras fire de la bc pe unde a trebuit.....Mult succes!
Skip ads

  • daniel0001

  • Mesaje scrise: 35
  • Locatie: Dorohoi
  • Masina: Vectra 1994 c20ne
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 04 Mar 2007

  • Mesaj Privat
Cum ai dat jos ecu,ca am vazut ca e pus bine.Mersi.
  • dannny

  • Mesaje scrise: 74
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Vectra 1993 c20ne
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 21 Oct 2006

  • Mesaj Privat
Se scoate aparatoarea aia de plastic(cea care are un capacel de vizitare) si ajungi la ecu.Ca sa-l desfaci trebuie sa te bagi cu capul sub bord(asta dupa ce ai scos torpedoul si sertarul ala de deasupra lui)si cu o lanterna o sa observi ca ecu are 3 suruburi-2 sunt inspre fata masinii iar al trelea e spre spate.O sa-ti trebuiasca o tubulara de 8 si le desfaci.Dupa ce ai dat jos suruburile,dai jos ecu cu tot cu mufa lui cuplata.O sa vezi ca are o clema metalica pe care o tragi in jos iar apoi o dai intr-o parte-o sa intelegi exact ce zic cand o sa o dai jos.Clema va ramane pe ecu.Asa,apoi ca sa tragi plasticul de pe mufa care intra in ecu(asta ca sa poti trage firele care iti trebuiesc),tre sa desfaci trei suruburi,o sa le vezi,2 sunt intr-un capat al mufei iar al treilea in celalat.Dupa ce ai scos alea trei suruburi bagi o surubelnita intremufa cu pini(care e alba) si chestia aia de plastic (neagra)si atunci o sa o poti trage in sus pe fire.Imi pare rau ca nu am facut poze,dar o sa vezi ca nu e greu,doar pozitia pana dai jos ecu e cam incomfortabila,atat!Aaa..si inainte sa te apuci sa dai jos ecu,scoate o borna de la batarie,ca nu se stie niciodata ce scurt poti sa faci pe acolo.Mult succes!Daca ai probleme,eu incerc sa te ajut cum pot!
  • daddy1313

  • Mesaje scrise: 38
  • Locatie: slatina
  • Masina: Calibra 1993 c20ne
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 27 Nov 2006

  • Mesaj Privat
ati reusit pana la urma sa legati bc-ul sa va arate si autonomia?daca da ziceti-mi si mie...
Skip ads

  • daniel0001

  • Mesaje scrise: 35
  • Locatie: Dorohoi
  • Masina: Vectra 1994 c20ne
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 04 Mar 2007

  • Mesaj Privat
Multumesc mult pt. informatii dannny,foarte exacte.Din ce am inteles pe ecu trebuie legate doar 3 fire, restul pe la bord, acum cate vin pe mufa ce-a lunga si cate pe cealalta,eventual nr. pinilor de la ecu pe fiecare mufa si corespondentu lor pe bc,asta pt. siguranta mea.Mersi.

off(si la tine se aud injectoarele mai tare,cand ridici capota primul lucru pe care-l auzi e tacanitul lor,oare e normal?)
  • dannny

  • Mesaje scrise: 74
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Vectra 1993 c20ne
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 21 Oct 2006

  • Mesaj Privat
Pai,este foarte probabil ca tu sa ai ecu motronic m1.5,ca ai zis ca vectra e din 93,la fel ca la mine.Ecu motronic m1.5 il recunosti dupa mufa sa care are 3 randuri de pini(motronic ml 4.1 are doua randuri de pini).Dupa ce ai dat ecu jos te uiti la el si o sa vezi ca pinii sunt numerotati in capete.Dintre cele 3 randuri de pini,unul singur e mai lung(cate un pin la extremitati-Vezi ca la acest topic,AdamOpel a pus niste poze la ecu motronic m1.5,parca pe prima pagina sunt...),adica randul de pini de la 1 la 19:


Vezi care pini de pe mufa corespund cu pinii de pe ecu!
Pentru conectarea celor 3 fire la ecu,te folosesti de urmatorele:
Pinul 6 de la bc (fuel pomp relay) se conecteaza la pinul 37 de la ECU
Pinul 21 de la bc(VSS) se conecteaza la pinul 9 de la ECU
Pinul 24 de la bc(injection) se conecteaza la pinul 32 de la ECU
  • dannny

  • Mesaje scrise: 74
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Vectra 1993 c20ne
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 21 Oct 2006

  • Mesaj Privat
Vezi ca la ecu motronic m1.5 e o singura mufa,nu sunt 2(parca la ecu pt c16nz sunt doua mufe...nu stiu exact)
Eu am avut neplacuta surpriza sa descopar ca la pinul 9 de la ecu nu ajungea nici un fir,asa ca pinul 21 de la bc a trebuit sa-l leg de vss(care e in spatele vitezometrului)Daca nici tu nu-l ai,zi-mi si iti explic exact unde trebuie legat!Off-topic:Si mie imi tacane un injector(chiar si cu capota lasata),dar o sa vina si randul lui sa-l schimb!
@ daddy1313:nu stiu cat de bine imi arata autonomia,ca n-am mers decat un km cu bc-ul montat.Vineri o sa fac vreo 300 km si o sa-ti zic cum se comporta..
  • daniel0001

  • Mesaje scrise: 35
  • Locatie: Dorohoi
  • Masina: Vectra 1994 c20ne
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 04 Mar 2007

  • Mesaj Privat
Acum m-am dumerit,pe sambata am sa ma apuc de montare sper sa reusesc.Multumesc mult pentru sfaturi.Off-topic (raportul de comprimare este de 9,2 la carte ,deci compresia trebuie sa depaseasca aceasta valoare,cu cat nu stiu oricum sub 9 este ingrijorator dannny,dar nu e cazul tau)
Skip ads

  • daniel0001

  • Mesaje scrise: 35
  • Locatie: Dorohoi
  • Masina: Vectra 1994 c20ne
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 04 Mar 2007

  • Mesaj Privat
Am reusit ,dar nu-mi indica decat litri pe ora,acum nu stiu asa sta el sau se schimba in consum la suta.Mentionez ca pinul 9 de la ecu nu era deloc,i-am pus eu papuc.In rest nu am mai conectat nimic nici diagnosticarea sau autonomia,care sa fie cauza?Mai trebuie tras un fir de pe la ceasurile din bord care sa-i dea viteza,pt. ca la consum mediu imi arata -----si la viteza medie 0 iar l-a consum instant l/h,va rog ajutatima.Multumesc.
  • daddy1313

  • Mesaje scrise: 38
  • Locatie: slatina
  • Masina: Calibra 1993 c20ne
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 27 Nov 2006

  • Mesaj Privat
aceeasi problema o am si eu...am scris si mai sus....si inca astept un raspuns concret daca se poate..multzumesc
  • daniel0001

  • Mesaje scrise: 35
  • Locatie: Dorohoi
  • Masina: Vectra 1994 c20ne
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 04 Mar 2007

  • Mesaj Privat
Cred ca am gasit defectul.Pinul 21 de la bc normal se leaga la pinul 9 de la ecu,dar pe ecu lipsea din mufa pinul 9 care trebuia sa dea viteza masinii,asa ca el trebuie legat la tabloul de bord si anume l-a vitezometru.Am urmarit pe schema tabloului de bord si firul de la vitezometru(vss) trebuia legat l-a bc,cum masina nu a fost prevazuta cu bc el a fost lasat liber.Am sa incerc maine si voi da un raspuns daca reusesc.
  • gabonne

  • Mesaje scrise: 1,302
  • Locatie: braila
  • Masina: Vectra 1993 1.7TD
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 11 Sep 2006

  • Mesaj Privat
are cineva o poza si o diagrama cu o mufa de DID vectra A?
Skip ads

  • daniel0001

  • Mesaje scrise: 35
  • Locatie: Dorohoi
  • Masina: Vectra 1994 c20ne
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 04 Mar 2007

  • Mesaj Privat
Am conectat autonomia dar nu stiu cum sa o setez,poate ma ajutati.Cu pinul vss tot nu am facut nimic,cred ca nu este prevazut ceasul(kilometrajul) cu asa ceva,se poate?
  • LucC
  • *
  • 42 mesaje
  • din 04 Jul 2006
  • Vectra 1992 C16NZ
  • Piatra Neamt
  • LucC

  • Mesaje scrise: 42
  • Locatie: Piatra Neamt
  • Masina: Vectra 1992 C16NZ
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 04 Jul 2006

  • Mesaj Privat
Salut!

S-a incalzit putin sambata si am reusit si eu sa-mi montez BC-ul.
De unde l-am luat mi-au zis ca a fost tot pe o vectra de 1,6, dar dupa ce m-am uitat la coduri parca nu as prea crede.

Se poate cumva reprograma?

Din http://www.vectra16v.com/bi...bc_code/C16NZ.jpg imi apare ca ar trebui sa fie la mine 80 cu 8664, dar la mine cand apas butonul de functii+pornit imi afiseaza 36, EA:00 pentru tara si versiune, si la impulsuri 8224, valoare ce nu am gasit'o la nici un motor.

Cand programez ceasul, imi apar cifrele bine la afisaj, deci nu cred ca e o problema de display.
  • daniel0001

  • Mesaje scrise: 35
  • Locatie: Dorohoi
  • Masina: Vectra 1994 c20ne
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 04 Mar 2007

  • Mesaj Privat
Salut,am rezolvat problema inlocuind ceasul de km. cu unul care avea senzor de viteza.Acum nu stiu cat de bine indica,mixt 9l/100 iar in oras 14 l-a o viteza medie de 50km/h respectiv 15 motor c20ne,mi se pare cam mult tinand cont ca s-a mai incalzit afara voi ce spune-ti?Pe bc am urmatorul cod EE02 98 8544.Multumesc pentru sfaturi si poate aveti lamuriri mai bune legat de setarea autonomiei ca nu-mi indica bine.
  • Ursu/\82

  • Mesaje scrise: 1,947
  • Locatie: Galati
  • Masina: Vectra 2008 Z19DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 04 Sep 2007

  • Mesaj Privat
Salut.Se poate un bc-u din asta, montat si pe astra caravan 96 motor C14NZ?
  • daniel0001

  • Mesaje scrise: 35
  • Locatie: Dorohoi
  • Masina: Vectra 1994 c20ne
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 04 Mar 2007

  • Mesaj Privat
Normal se poata si pe c14nz,dar trebuie sa gasesti bc pt. motorul tau si cred ca e cam greu sau de resofta altul.
  • AdamOpel

  • Mesaje scrise: 1,015
  • Locatie: Alta tara
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 07 Nov 2006

  • Mesaj Privat
nu cred ca se poate, pe vectra de la 1.6 in sus erau motorizarile!
@Ursu/\82 cauta un mid de astra F si ai bc.

@LucC trebuie sa dau mura in gura?aveti tot ce va trebuie in aceasta sectiune! daca erai atent si citeai vedea ca ai aceeasi bc ca si mine!
pana acuma am gasit in romania BCuri originale de pe vectra 4x4 full extra, C20NE! de 1,6 nu am vazut!nu zic ca nu exista dar pe unde am umblat nu am vazut!ii o raritate.
Masina de pe ce a fost dat jos bcul tau este vectra A (90-91) C20NE sistem de injectie M1.5!
  • dannny

  • Mesaje scrise: 74
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Vectra 1993 c20ne
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 21 Oct 2006

  • Mesaj Privat
Ca sa-ti arate autonomia,trebuie sa conectezi pinul 26 de la bc cu firul care iti indica nivelul de benzina pe bord(ceasul respectiv are o masa comuna cu ceasul care iti arata temperatura si un "plus"-ambele contacte o sa l-e gasesti pe suruburile de fixare ale indicatorului de nivel combustibil din ceasurile de bord)Tu ai nevoie sa legi bc-ul la surubul care alimenteaza cu "plus"indicatorul de nivel combustibil
  • daddy1313

  • Mesaje scrise: 38
  • Locatie: slatina
  • Masina: Calibra 1993 c20ne
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 27 Nov 2006

  • Mesaj Privat
va rog si eu mult de tot spuneti-mi si mie ce fire tre' sa trag?sa leg ptr a-mi arata si mie consumul mediu,viteza medie,autonomia?...ptr ca mie imi arata doar consumul instantaneu si la consum mediu imi arata 0 la viteza medie imi arata 0 si la autonomie imi arata 615km chiar daca am rezervorul jumate sau sunt pe rosu!
va multumesc si sper sa primesc si eu raspunsuri....multumesc....
Skip ads

  1. Home
  2. Tutoriale

Intra in ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Intalniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR