- AdamOpel
- ****
- 1,015 mesaje
- din 07 Nov 2006
- Alta tara
AdamOpel
- Mesaje scrise: 1,015
- Locatie: Alta tara
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 07 Nov 2006
- Mesaj Privat
LucC
- Mesaje scrise: 42
- Locatie: Piatra Neamt
- Masina: Vectra 1992 C16NZ
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 04 Jul 2006
- Mesaj Privat
AdamOpel a scris:
@LucC
Masina de pe ce a fost dat jos bcul tau este vectra A (90-91) C20NE sistem de injectie M1.5!
@LucC
Masina de pe ce a fost dat jos bcul tau este vectra A (90-91) C20NE sistem de injectie M1.5!
Zi-mi si mie cum explici ce arata aici
http://www.vectra16v.com/bi...bc_code/C20NE.jpg
La mine apare 36, EA:00 pentru tara si versiune, si la impulsuri 8224.
Sau e posibil sa fi fost reprogramat BCul meu?
- daniel0001
- *
- 35 mesaje
- din 04 Mar 2007
- Vectra 1994 c20ne
- Dorohoi
daniel0001
- Mesaje scrise: 35
- Locatie: Dorohoi
- Masina: Vectra 1994 c20ne
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 04 Mar 2007
- Mesaj Privat
Acela-si bc il am si eu,inainte am avut unul de pe xe si nu indica bine dar asta arata perfect chiar daca nr. de impulsuri nu se regaseste in diagrama diferenta poate fi de maxim 5%.Deci l-a un consum total de 7l/100km diferenta nu este mai mare de 0,35l/100km asa ca la 1000km parcursi te poate duce in eroare cu 3,5l cea ce este infim.Cel putin asa cred eu,daca aveti alta opinie va rog sa o spune-ti.Multumesc.
teroniq
- Mesaje scrise: 5
- Locatie: Timis
- Masina: Frontera 1994
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 10 Feb 2008
- Mesaj Privat
teroniq
- Mesaje scrise: 5
- Locatie: Timis
- Masina: Frontera 1994
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 10 Feb 2008
- Mesaj Privat
beciantal
- Mesaje scrise: 13
- Locatie:
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 14 Nov 2007
- Mesaj Privat
buna ziua, am citit cu mare atentie tutorialul de montare TID in vectra. am facut cele 4 butoane din butoane de maus si am cablat TID-ul problema ca din butoane doar setarea orei o pot realiza. doresc sa-l utilizes ca si termometru in prima faza pana cand cablez si ECU. va rog sa-mi ziceti de ce nu pot modifica din cele 2 butoane cursorul de pe default l/100km in temperatura?
cu stima,
cu stima,
- mctoto
- OP
- 1,846 mesaje
- din 16 Mai 2006
- Calibra 1993 C20NE
- Bucuresti
mctoto
- Mesaje scrise: 1,846
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Calibra 1993 C20NE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 16 Mai 2006
- Mesaj Privat
herly
- Mesaje scrise: 11
- Locatie: Constanta
- Masina: Calibra 1991 C20NE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 01 Aug 2008
- Mesaj Privat
Salut miam luat si eu un BC pentru calibra mea C20NE 2.0i 8v motronic 1,5 din 91 si am zis sa il montez mam chinuit cateva ore ca am uitat de clipsurile laterale si lam spart , si spre fericicirea mea ca lam spart ce sa vad ca mufa e alt model( e tot galbena dar e mult mai lunga chiar dubla ) fata de cea care o am la BC. Sunt mai multe feluri de BCuri sau de mufe? Sa ce as putea sa fac acum daca tot lam luat ca sa il folosesc pls help (
- mctoto
- OP
- 1,846 mesaje
- din 16 Mai 2006
- Calibra 1993 C20NE
- Bucuresti
mctoto
- Mesaje scrise: 1,846
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Calibra 1993 C20NE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 16 Mai 2006
- Mesaj Privat
herly
- Mesaje scrise: 11
- Locatie: Constanta
- Masina: Calibra 1991 C20NE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 01 Aug 2008
- Mesaj Privat
Aryci
- Mesaje scrise: 42
- Locatie: Neamt
- Masina: Corsa 2003 Z10XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 07 Oct 2008
- Mesaj Privat
herly
- Mesaje scrise: 11
- Locatie: Constanta
- Masina: Calibra 1991 C20NE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 01 Aug 2008
- Mesaj Privat
Coxi
- Mesaje scrise: 13
- Locatie: Bihor
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 19 Aug 2008
- Mesaj Privat
Si eu am avurt aceeas problema dar vezi ca nu in partea dreapta tre sa cauti mufa, ci in partea stanga adica in spate la vechiul ceas. Te-au derutat pozele care sunt facute pe una cu volan pe dreapta. Cel putin la mine asa a fost doar dupa multe cautari am gasit mufa care trebe. Era prinsa de instalatia electrica exact in spate la vechiul ceas numai ca putin mai jos. Sper sa o gasesti dar daca nu (exista care nu au instalatia electrica prevazuta cu asa ceva) te rog sa imi vinzi mie acel MID cu buton cu tot. Daca vrei sa il vinzi sau poti sa mai faci rost de unul cu buton cu tot pt motorul C20NE suna-ma ca platesc bine. 0745112917
fllorynn
- Mesaje scrise: 30
- Locatie: Arad
- Masina: Vectra 1993 C20NE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 01 Aug 2008
- Mesaj Privat
Aryci
- Mesaje scrise: 42
- Locatie: Neamt
- Masina: Corsa 2003 Z10XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 07 Oct 2008
- Mesaj Privat
Aryci
- Mesaje scrise: 42
- Locatie: Neamt
- Masina: Corsa 2003 Z10XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 07 Oct 2008
- Mesaj Privat
Aryci
- Mesaje scrise: 42
- Locatie: Neamt
- Masina: Corsa 2003 Z10XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 07 Oct 2008
- Mesaj Privat
Aryci
- Mesaje scrise: 42
- Locatie: Neamt
- Masina: Corsa 2003 Z10XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 07 Oct 2008
- Mesaj Privat
- adrian_drumea
- *
- 23 mesaje
- din 19 Feb 2008
- Combo 2004 Z17DTH
- Bucuresti
adrian_drumea
- Mesaje scrise: 23
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Combo 2004 Z17DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 19 Feb 2008
- Mesaj Privat
- marian_sro
- *****
- 3,805 mesaje
- din 08 Apr 2007
- Vectra 1999 x20xev
- piatra neamt
marian_sro
- Mesaje scrise: 3,805
- Locatie: piatra neamt
- Masina: Vectra 1999 x20xev
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 08 Apr 2007
- Mesaj Privat
intrebare de baraj:are sau a montat cineva bc pe c20ne cu motronic ml4.1?
din postul lui @adam opel, la pinul 14 din ecu semnalul nu e la fel cu pin 32 pt motronic m1.5.
la ml4.1 am 10v iar la m1.5 sunt 5 volti.
revin:care aveti bc din fabrica pe c20ne ce fel de injectie aveti.
am cautat in autodata si nu da pinul de consum nici la omega cu ml4.1 nici la calibra.
un coleg cu tis poate ma lumineaza si pe mine?
le:la motronic ml4.1 ecu are 35 pini si tps cu on-of fara variatie de tensiune in functie de acceleratie.
din postul lui @adam opel, la pinul 14 din ecu semnalul nu e la fel cu pin 32 pt motronic m1.5.
la ml4.1 am 10v iar la m1.5 sunt 5 volti.
revin:care aveti bc din fabrica pe c20ne ce fel de injectie aveti.
am cautat in autodata si nu da pinul de consum nici la omega cu ml4.1 nici la calibra.
un coleg cu tis poate ma lumineaza si pe mine?
le:la motronic ml4.1 ecu are 35 pini si tps cu on-of fara variatie de tensiune in functie de acceleratie.