Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Probleme Tehnice
  3. Motoare Diesel
  • lungumirel

  • Mesaje scrise: 3
  • Locatie: Constanta
  • Masina: Vectra 2004 Y20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 23 Dec 2013

  • Mesaj Privat
Buna ziua!Sunt un posesor de vectra c y20dti din anul 2004 cu EGR electronic,nu sint convins ca e dti sau dth.As vrea si eu un raspuns ,pote cineva a patit ce din pacate patesc eu!Cind se incalzeste motorul se aprinde masina cu cheia pe ia si pe urma se aprinde check engine si se stinge masina cu cheie si nu mai trage motorul!Precizez ca nu mai trece de 2500 turatii.puteti sa-mi dati posibile cauze?
Skip ads

  • tase

  • Mesaje scrise: 1,985
  • Locatie: Ilfov
  • Masina: Vectra 2006 z19dt
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 29 Sep 2009

  • Mesaj Privat
Fara sa o pui pe tester e greu ..
  • bezart

  • Mesaje scrise: 187
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Corsa 2012 12 XER
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 05 Nov 2012

  • Mesaj Privat
intra intr-un mod de limitare..faptul ca se aprinde check engine inseamna care are legatura cu emisiile..fara coduri este foarte greu de diagnosticat...
Daca nu scoate fum si merge relativ rotund...senzor temperatura aer sau lichid racire (le considera implauzibile dupa un anumit parcurs) debitmetru, EGR usor afectat (ca daca e mai grav nu mai vezi in spate) ..poate legatura cu DPF daca masina are...etc....le-am enumerat doar pe cele mai probabile...
  • lungumirel

  • Mesaje scrise: 3
  • Locatie: Constanta
  • Masina: Vectra 2004 Y20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 23 Dec 2013

  • Mesaj Privat
Va multumesc de raspunsuri,da am pus-o pe tester si a dat contact imperfect la EGU.O sa ma duc si la opel dar am avut o experienta nefericita si acolo. Nu mai am increrdere in ei,deoarece am avut si o vectra b 2 si mi-au spus ca e pompa de injectie,cind de fapt am avut turul obturat la rezervor!Din tot ce am lecturat pe forum am ajuns la concluzia ca are joc la tija supapei de la EGR,si pe acolo se scurg gaze care du eroare la EGR si intra in mod de avarie si nu mai trage!Daca ati trecut prin simtomele astea povestitimi si mie ,poate trag niste concluzii logice,fara s-a dau bani degeaba in stinga sau in dreapta!
Skip ads

  • lungumirel

  • Mesaje scrise: 3
  • Locatie: Constanta
  • Masina: Vectra 2004 Y20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 23 Dec 2013

  • Mesaj Privat
Va multumesc de raspunsuri,da am pus-o pe tester si a dat contact imperfect la EGU.O sa ma duc si la opel dar am avut o experienta nefericita si acolo. Nu mai am increrdere in ei,deoarece am avut si o vectra b 2 si mi-au spus ca e pompa de injectie,cind de fapt am avut turul obturat la rezervor!Din tot ce am lecturat pe forum am ajuns la concluzia ca are joc la tija supapei de la EGR,si pe acolo se scurg gaze care du eroare la EGR si intra in mod de avarie si nu mai trage!Daca ati trecut prin simtomele astea povestitimi si mie ,poate trag niste concluzii logice,fara s-a dau bani degeaba in stinga sau in dreapta!
  • bezart

  • Mesaje scrise: 187
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Corsa 2012 12 XER
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 05 Nov 2012

  • Mesaj Privat
Pai vezi contactul de la ECU...in legatura cu jocul tijei nu cred ca dilatarile termice pot mari asa mult jocul incat sa creeze probleme EGR-ului.
Skip ads

  1. Home
  2. Probleme Tehnice
  3. Motoare Diesel

Intra in ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Intalniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR