Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Opel Astra
  3. Astra H
  • CristianTM

  • Mesaje scrise: 3,721
  • Locatie: Timisoara
  • Masina: Vectra 2005 Z19DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 15 Mar 2006

  • Mesaj Privat
Salutare !

Vreau sa transform un Astra-H hatchback din Z17DTL in Z17DTH. De ce ? Pentru a castiga in mod oficial 20CP si pentru a beneficia de programul SPORT.
In primul rand trebuie schimbat turbo si in al doilea rand nu stiu in ce masura si evacuarea ! Bineneteles softul din ECU motor.
A mai studiat cineva problema ? a incercat cineva ?
Orice ajutor e binevenit ....

CristianTM.
ID mess: rty01_2001
Tel. mobil: 0723.392.781 (de Luni pana Sambata 10-22)
Skip ads

  • insignia

  • Mesaje scrise: 724
  • Locatie: Prahova
  • Masina: Signum 2005 Z19dt
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Nov 2009

  • Mesaj Privat
turbina trebuie schimbata cu tot cu precatalizator...restul esapamentului este identic...
ecu da.....insa si injectoarele deoarece cele de 80cp sunt calibrate altfel fata de cele de 101cp.
dar totusi dc nu optezi pentru un ecotuning?. o poti duce direct la 105cp
  • CristianTM

  • Mesaje scrise: 3,721
  • Locatie: Timisoara
  • Masina: Vectra 2005 Z19DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 15 Mar 2006

  • Mesaj Privat
Stiu ca pot sa scot 20cp din tuning DAR pe niciun Z17DTL nu merge butonul SPORT...

CristianTM.
  • insignia

  • Mesaje scrise: 724
  • Locatie: Prahova
  • Masina: Signum 2005 Z19dt
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Nov 2009

  • Mesaj Privat
la ce il vei folosi butonul sport?
Skip ads

  • CristianTM

  • Mesaje scrise: 3,721
  • Locatie: Timisoara
  • Masina: Vectra 2005 Z19DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 15 Mar 2006

  • Mesaj Privat
La ce se foloseste butonul de obicei ... Smile modificarea parametrilor pedalei de acceleratie !

CristianTM
  • insignia

  • Mesaje scrise: 724
  • Locatie: Prahova
  • Masina: Signum 2005 Z19dt
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Nov 2009

  • Mesaj Privat
mda....eu te sfatuiesc cu ce am scris mai sus.....motivele sunt intemeiate....
turbina de dth este cu geometrie variabila.....o turbina de genul asta poate oricand sa cedeze si sa o ia motorul pe ulei....
butonul sport nu prea o sa il folosesti des(proprie experienta....150cp pe normal 200cp pe buton.....nu cred ca l-am apasat de 10 ori intr-un an)...
si plus de asta costurile pieselor si munca
  • CristianTM

  • Mesaje scrise: 3,721
  • Locatie: Timisoara
  • Masina: Vectra 2005 Z19DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 15 Mar 2006

  • Mesaj Privat
Dar unde e satisfactia...reusitei ? Wink
Sau sa pun intrebarea ... e cineva pe planeta asta care sa stie / sa poata sa modifice softul de Z17DTL sa se comporte ca softul de Z17DTH doar pe partea de buton SPORT ?

CristianTM.
  • LeonteMihai

  • Mesaje scrise: 533
  • Locatie: Constanta
  • Masina: Astra 2006 z13dth
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 27 Oct 2011

  • Mesaj Privat
din cate scrie pe forum , pe 1.7 butonul sport are efect aproape 0.
Skip ads

  • jE

  • Mesaje scrise: 8,458
  • Locatie: Brasov
  • Masina: Astra 2005 Z18XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 04 Jun 2006

  • Mesaj Privat
@LeonteMihai, nu ai inteles nimica...
  • LeonteMihai

  • Mesaje scrise: 533
  • Locatie: Constanta
  • Masina: Astra 2006 z13dth
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 27 Oct 2011

  • Mesaj Privat
"La ce se foloseste butonul de obicei ... Smile modificarea parametrilor pedalei de acceleratie !

CristianTM "


"Edwin a scris:
La motorul Z17dth nu se simte nici o diferenta la apasarea butonului sport. Poti doar sã dezactivezi ESP cu ajutorul butonului."

Eu asta am inteles Confused.
Oricum , iti doresc succes.
  • jE

  • Mesaje scrise: 8,458
  • Locatie: Brasov
  • Masina: Astra 2005 Z18XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 04 Jun 2006

  • Mesaj Privat
Mihai, nu fa confuzie intre comportamentul normal (din fabrica) al butonului sport, (modifica raspunsul la acceleratie) cu ce vrea sa faca Cristi, si anume sa aiba 2 mape, una standard si alta tunata, si calculatorul sa foloseasca una dintre mape sau cealalta functie de activarea/dezactivarea functiei sport.
Zi maxima
  • CristianTM

  • Mesaje scrise: 3,721
  • Locatie: Timisoara
  • Masina: Vectra 2005 Z19DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 15 Mar 2006

  • Mesaj Privat
La Z17DTL prin tuning sar de la 80CP la 100 CP, pe cand la Z17DTH sar de la 100CP la 125CP lucru care nu s-ar putea obtine pe un Z17DTL (de la 80CP la 125CP), in plus beneficiez si de programul sport. Acesta e rationamentul meu. Acum depinde de CAT de multe trebuie sa schimb sau sa modific !

CristianTM.
Skip ads

  • insignia

  • Mesaje scrise: 724
  • Locatie: Prahova
  • Masina: Signum 2005 Z19dt
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Nov 2009

  • Mesaj Privat
schimbi exact ce ti-am scris in postarea de mai sus
  • katalin.r

  • Mesaje scrise: 119
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2005 Z17DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 22 Sep 2012

  • Mesaj Privat
Am Astra H 1.7 DTH si m-am interesat de remaparea pe butonul SPORT. Butonul, cum e masina din fabrica nu are alt efect decat dezactivare ESP. Pentru a pune 2 mape pe el trebuie dat jos ECU si desfacut fizic pentru nush ce cip din interior, apoi capsat si etansat la umezeala avand in vedere ca e undeva jos pe sub aripa stanga. Toate astea pot fi facute DOAR daca ECU este BOSCH, daca e DENSO nu merge. Prea complicat zic eu, mai ales faza cu etansarea circuitelor dupa ce e desfacut ECU, mai sigura e o remapare permanenta de la 101 la 125 CP
  • Sailas

  • Mesaje scrise: 473
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2004 Z17DTL
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 02 Oct 2010

  • Mesaj Privat
Intelesesem de la un coleg de forum ca "trebuie schimbate doar injectoarele si ECU".

Si eu sunt interesat deoarece am un injector pe duca iar repararea lui face cat 4 bune de la dezmembrari.
  • CristianTM

  • Mesaje scrise: 3,721
  • Locatie: Timisoara
  • Masina: Vectra 2005 Z19DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 15 Mar 2006

  • Mesaj Privat
ECU nu trebuie schimbat doar re-softat.

CristianTM.
  • Phantom

  • Mesaje scrise: 198
  • Locatie: Galati
  • Masina: Astra 2005 Z14XEP
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 10 Aug 2008

  • Mesaj Privat
Mai bine vinzi masina si iei alta.
Trebuie sa schimbi turbina, 4 injectoare, catalizator, piese pentru bord(plasticul central si butonul), remapare, cost montaj.
Chiar daca le cumperi sh cred ca o sa ajungi la un pret foarte mare.
Intercoolerul este identic la cele 2 motoare?
Esti sigur ca o sa reusesti sa comanzi corect turbina cu geometrie variabila?
  • CristianTM

  • Mesaje scrise: 3,721
  • Locatie: Timisoara
  • Masina: Vectra 2005 Z19DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 15 Mar 2006

  • Mesaj Privat
Butonul este instalat, bordul activat, ECU se RE-SCRIE cu Tech2. Mai raman partile mecanice: de schimbat turbo, catalizator si mai vedem de injectoare.

CristianTM.
  • pocris

  • Mesaje scrise: 261
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2005 Z17DTL
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 14 Oct 2010

  • Mesaj Privat
Din umilele mele cunostinte parca si cutia de viteze e diferita. F17 la DTL si F23 la DTH. Acum nu stiu daca trebuie neaparat schimbata sau nu.
Din ce vad in EPC injectoarele sunt diferite: http://i.imgur.com/bQomOH6.png
Lectura placuta la EPC si succes!

@Phantom "Esti sigur ca o sa reusesti sa comanzi corect turbina cu geometrie variabila? : - Nu vad de ce ar avea probleme. Softul va fi de DTH - unu standard si unul cu extra caluti.
  • vlad-OPC

  • Mesaje scrise: 1,080
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2008 Z16XER
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 23 Jan 2011

  • Mesaj Privat
Dar nu merge sa puna 1.7 DTR direct?
Skip ads

  1. Home
  2. Opel Astra
  3. Astra H

Discutii similare

Intra in ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Intalniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR