Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Probleme Tehnice
  3. Motoare Diesel
  • CJ 22 DRC

  • Mesaje scrise: 11
  • Locatie: Cluj
  • Masina: Insignia 2009 A20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 09 Jan 2014

  • Mesaj Privat
Am scos masina din service.....rupe normele...de azi nu se mai numeste masina , ci felina , ca se misca ca o felina avand in vedere ca este OPC Line, cu suspensie reglabila sport-tour.
Mentionez ca a disparut si suieratul, si gatuirea si limitarea electronica cea de la 3300 de ture cu presiune mare in turbo,, au disparut toate ......Wink)))
Pe aceasta cale tin sa multumesc celor care s-au implicat in problema aparuta la masina mea, si va doresc Un An Nou , plin de bucurii, va doresc succes mai departe.....CASE CLOSED Smile))))))))))))))))
Skip ads

  • debitmetru

  • Mesaje scrise: 17
  • Locatie: Buzau
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 17 Nov 2011

  • Mesaj Privat
este normal un suierat fin la o turbina noua nouta?multumesc!
  • TSC-U

  • Mesaje scrise: 30
  • Locatie: Constanta
  • Masina: Insignia 2009
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 29 Mar 2007

  • Mesaj Privat
de la filtru k&n am rupt clapetele de la admisie(multa mizerie pt ca era permisibil), clapetele am ajuns in capul pistonului, strambat supapa...cea mai mare prostie sa pui filtru sport la diesel! am filtru mahle normal si am scos clapetele de admisie si am pus dopuri!
  • clau70

  • Mesaje scrise: 3,337
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2010 A20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 11 Apr 2013

  • Mesaj Privat
Și eu sunt în aceiași situație, am înlocuit electrovalva, am verificat galeria de admisie, am curãțat turbina dar iar a fãcut (de 3 ori într-o luna și jumãtate) și acum aștept sa îmi vina o turbina noua.
Skip ads

  • IulianSb

  • Mesaje scrise: 39
  • Locatie: Sibiu
  • Masina: Insignia OPC 2012
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Jun 2012

  • Mesaj Privat
Salutare Am o problema destul de delicata cu un Vectra C 2006. A inceput cam asa clipocea martorul in bord,un timnp nu a mai facut dar masina se tureaza nu sunt probleme. Ieri plecand de la semafor. treapta unu,doi,trei sa aprins martorul iarasi in bord stand aprins mentionez nu ma lasa sa trec de 3000 de ture parca era inecata..... am oprit motorul am repornit a revenit la normal. Saptamana trecuta am vrut sa fac o regenerare cu testerul pe ea nu a mers,probabil nu a fost bun testerul mecanicului sa imi faca regenerarea desi testerul spunea ca e filtru de particule full. Ma duc la alt atelier,imi pune iarasi mecanicu testerul pe ea,dupa ce i-am povestit cum sta treaba ciudat pe testerul lui dadea presiune prea mare pe turbo. Masina acum e ok,se tureaza merge bine martorul din bord e stins dar da cu putin fum EGR l-am verificat e ok are putina fumingine e normal clapeta de acceleratie e ok curata furtunul la turbo la fel. Intrebarea mea este daca e presiunea mare pe turbo ce este de facut?
  • livio22

  • Mesaje scrise: 3
  • Locatie: Bacau
  • Masina: Insignia 2009
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 11 Mai 2014

  • Mesaj Privat
salut cat tea ajuns turbina noua la opel insignia am si eu aceasi problema când accelerez in autostrada din treapta mai mica de viteza imi apare sa ma duc la service prima data mia zis ca am un senzor de presiune dupa o sapt care am lasato la iei in service mia spus ca functioneaza rau turbina si sa o schimb
  • livio22

  • Mesaje scrise: 3
  • Locatie: Bacau
  • Masina: Insignia 2009
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 11 Mai 2014

  • Mesaj Privat
si mai am o alta intrebare am un opel insignia din 2009 am luato anul trecut direct personal din germania 125 de mi de km si nu are comenzi pe volan am cumparrat un volan cu comenzi am incercat sal pun la un service in italia la verona si msia spus ca nu le poate activa dupa vreo 2 luni mia zis ca trebuie sa schimb spirala am cumparat alta spirala ptr ca a mea nu avea iesire de comezi dupa care am lasato iar la ei vreo sapt si mia zis ca nu le poate activa.stie cineva cum se activeaza aceste comenzisi cum se face.multumesc
  • ccostras

  • Mesaje scrise: 714
  • Locatie: Bacau
  • Masina: Omega 2002 Y25DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 21 Jan 2007

  • Mesaj Privat
A trecut ceva vreme... Ai mai avut probleme cu turbina dupa ce ai schimbat-o?
La turbina veche, geometria a fost defectata de ce aspirase motorul prin filtru, nu?
Skip ads

  • Ioana Ines

  • Mesaje scrise: 24
  • Locatie: Cluj
  • Masina: Insignia 2010
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 25 Mar 2014

  • Mesaj Privat
Buna,

Am si eu o Insignia de 160 cp din 2010, 180500 km, iar dupa schimbul de ulei si filtru de ulei (nu stiu sigur daca are legatura) mi-a aparut pe bord "Service vehicle soon" si a taiat puterea. Aceeasi eroare o dadea si cand am avut furtunul intercooler spart; pe acela l-am schimbat in aprilie. Am fost la mecanic si a dat presiune mare in turbo si mi-a zis ca ar trebui sa schimbe supapa de la turbo (nu stiu sigur ce e si nici nu o gasesc pe net dupa denumirea asta :S). Tin sa precizez ca scoate un suierat la pornirea de pe loc cu motorul rece; face asta deja de cateva luni dar am ignorat-o. In rest masina merge foarte bine tinand cont ca o planetara e pe duca Very Happy si am si radiatorul crapat.
Ma ajutati cu un sfat ca am vazut tot felul de chestii referitoare la ce mai trebuie verificat la turbo si la fitrul K&D....ce e acel filtru ca sa stiu daca il am pe masina sau nu?
  • gyzmo

  • Mesaje scrise: 3,753
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Insignia 2009 A20DTJ
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 02 Jun 2011

  • Mesaj Privat
Vrei sa spui electrovalva de la turbo.Verific-o si pe aceea insa daca suiera turbina,mai degraba ai o problema la turbina.
Ce cod de eroare ai avut stocat?
Mai degraba as demonta turbina si as verifica geometria variabila,ea poate fi afectata de depuneri...,apoi tija swirl,la fel daca are ceva mizerie trebuie curatata,apoi verifica functionarea electrovalvei,daca se face vacuum,daca actioneaza tija,etc...,sunt destul de multe ce ar trebui verificate.
Daca mecanicul nu cunoaste aceste probleme(clasice la tipul acesta de motor),atunci este cazul sa mergi la unul care stie ceva mai multe... Idea
  • Ioana Ines

  • Mesaje scrise: 24
  • Locatie: Cluj
  • Masina: Insignia 2010
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 25 Mar 2014

  • Mesaj Privat
E unul dintre cei mi buni mecanici Opel din Cluj Very Happy. Dar ma intrebam si la ce costuri sa ma astept....
  • gyzmo

  • Mesaje scrise: 3,753
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Insignia 2009 A20DTJ
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 02 Jun 2011

  • Mesaj Privat
Daca este turbina,undeva la 2300-2500 lei fara manopera(gasesti chiar in Cluj firma care comercializeaza astfel de piese)
Daca este electrovalva, undeva la 300 lei fara manopera.
Skip ads

  • Ioana Ines

  • Mesaje scrise: 24
  • Locatie: Cluj
  • Masina: Insignia 2010
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 25 Mar 2014

  • Mesaj Privat
Multumesc!
  • ccostras

  • Mesaje scrise: 714
  • Locatie: Bacau
  • Masina: Omega 2002 Y25DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 21 Jan 2007

  • Mesaj Privat
E foarte mult 2300-2500 lei... pentru o turbina. De fapt, o firma de reconditionat profesional turbosuflante nu iti poate anticipa un pret inainte de dezansamblarea turbinei. Si aici e de discutat, daca trebuie schimbat doar chitul de reparatie e un pret, daca e afectat si axul sau rotorul compresor este alt pret. Si atunci vorbim de o reconditionare totala.
Aceasta reconditionare totala te duce pana in maxim 1400 lei la care se adauga manopera de montare/demontare + filtre (aer si ulei). Si ai o turbina noua, cu partea mecanica interioara inlocuita complet si cu o garantie de un an fara limita de km.
  • gyzmo

  • Mesaje scrise: 3,753
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Insignia 2009 A20DTJ
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 02 Jun 2011

  • Mesaj Privat
Eu am considerat preturi pentru piese noi, nu recondiționate,dacã vorbim de recondiționate,atunci prețul este simțitor mai mic.
  • ccostras

  • Mesaje scrise: 714
  • Locatie: Bacau
  • Masina: Omega 2002 Y25DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 21 Jan 2007

  • Mesaj Privat
Sunt de acord cu tine - o turbina noua este foarte scumpa. Unele ajung și la 4500 de lei. De aceea o recondiționare - care îți aduce turbina la parametri de fabrica - este varianta ideala pret /calitate.
  • Ioana Ines

  • Mesaje scrise: 24
  • Locatie: Cluj
  • Masina: Insignia 2010
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 25 Mar 2014

  • Mesaj Privat
2300 ron nu e deloc scump pentru o turbina noua. La VW e 5000 ron Very Happy.
Mersi de raspunsuri! Sper sa scap totusi doar cu inlocuirea electrovalvei; tineti pumnii Very Happy!
  • livio22

  • Mesaje scrise: 3
  • Locatie: Bacau
  • Masina: Insignia 2009
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 11 Mai 2014

  • Mesaj Privat
am un opel insignia din 2009 am luato anul trecut direct personal din germania 125 de mi de km si nu are comenzi pe volan am cumparrat un volan cu comenzi am incercat sal pun la un service in italia la verona si msia spus ca nu le poate activa dupa vreo 2 luni mia zis ca trebuie sa schimb spirala am cumparat alta spirala ptr ca a mea nu avea iesire de comezi dupa care am lasato iar la ei vreo sapt si mia zis ca nu le poate activa.stie cineva cum se activeaza aceste comenzi cum se face.multumesc
  • C.Romeo

  • Mesaje scrise: 38
  • Locatie: Galati
  • Masina: Insignia 2009 A20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 20 Jul 2015

  • Mesaj Privat
Salutare,

Am si eu o problema cu presiunea prea mare in turbina. Am venit cu masina din Germania si pe autostrada la 160 - 170 mi-a taiat "gazul" , eroare in bord " service vehicle soon", aceasi problema o am la kickdown si nu mereu (cand vrea ea). Cand este motorul rece nu face nimic la kickdown.Motorul este 2.0 Cdti 160 cp. Am oprit la rep in buzau, mi-au pus masina pe test si dupa diagnosticare mi-au spus ca trebuie sa schimb supapa actionare turbo, mentiomez ca mi-au verificat si furtunele ce tin de tubo. Astazi am fost la un service, la un al doilea test sa vad daca imi confirma si ei piesa.
Respuns: turbina dusa (alta).
Masina in rest trage foarte bine, nu scoate fun, nu imi da in nas ( cu exceptia erori respective si manifestarea specifica de a nu mai avea pic de vlaga si trebuie sa trag pe dreapta). Pe modul sport nu are aceasi simtoma, motorul raspunde bine, nu are lag la acceleratie, nu imi da "service soon" la kickdown-uri.
Si inca ceva "turatia oscileaza la relanti" si aici are momente.

Multumesc !
  • gyzmo

  • Mesaje scrise: 3,753
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Insignia 2009 A20DTJ
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 02 Jun 2011

  • Mesaj Privat
Verifica geometria variabila si electrovalva turbo...
Skip ads

  1. Home
  2. Probleme Tehnice
  3. Motoare Diesel

Discutii similare

Intra in ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Intalniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR