Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Probleme Tehnice
  3. Motoare Diesel
  • deleted-102588

  • Mesaje scrise: 19
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 23 Jun 2015

  • Mesaj Privat
OK , am inteles ideea . Multumesc gyzmo .
Skip ads

  • big_electro61

  • Mesaje scrise: 4,493
  • Locatie: Alta tara
  • Masina: Astra 2008 Z13DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 24 Oct 2008

  • Mesaj Privat
clau70 a scris:
La inlocuirea/schimbarea turbinei e bine sa se faca reinvatarea actuatorului care citeste pozitia geometriei variabile care e comandata de electrovalva turbo.
Poate eu inteleg mai greu,dar din "ghiveciul" prezentat...,cred ca e dificil de inteles.! Un actuator ce citeste o pozitie...? Greu de tot...
  • clau70

  • Mesaje scrise: 3,337
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2010 A20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 11 Apr 2013

  • Mesaj Privat
Mai explic odata "ghiveciul"... daca nu am fost (sunt) explict, te rog sa ma ajuti tu: prin intermediul vacuum-ului electrovalva turbo comanda pozitia geometriei variabile prin actuatorul de pe turbina care are un senzor care citeste pozitia tijei de actionare, implicit a aripioarelor geometriei variabile.

"If any service has been performed on the turbocharger or on the turbocharger components, a turbocharger relearn must be performed. Failure to perform the turbocharger learn procedure may cause other DTCs to set.
The turbocharger learn procedure is required when the following service procedures have been performed:
• Turbocharger vane position control solenoid valve replacement
• Turbocharger vane position sensor replacement
• ECM replacement
• Turbocharger replacement
• Any service that disturbs the turbocharger components"

LE:
"The engine control module (ECM) performs the turbocharger learn procedure automatically when the enabling criteria have been met. After each ignition cycle, and before the enable criteria have been met, the ECM will use the previously learned value. If the ECM does not have a previously learned value, it will default to a stored calibrated value.
The ECM commands the turbocharger vane control solenoid to position the turbocharger vanes, and a turbocharger vane position sensor monitors the actual position of the vanes. The ECM varies the boost dependant upon the load requirements of the engine."
  • deleted-102588

  • Mesaje scrise: 19
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 23 Jun 2015

  • Mesaj Privat
Surprize surprize , am fost la service , au dat furtunul jos ,,,,era intact , au pus diagnoza pe masina si ......pe diagnoza i se cerea 120 kilonustiucum si ea baga decat 96-97...in relanti .....la turatie de 3500 ...diagnoza cerea 140 si turbina mea dadea decat 101 -103 maxim......la final verdictul a fost GEOMETRIE TURBINA ......care implica alte costuri ..adica 250 lei montat -demontat turbina si 1200 lei reconditionarea ...si sfaturi ......sa o las vreo 10-15 min . sa se incalzeasca .....daca vin de pe autostrada sa o las vreo 5-10 min sa se raceasca ............pacat ca e frumoasa masinuta asta ....ca in rest e varza ...... asta e .
Skip ads

  • viorel_bce

  • Mesaje scrise: 458
  • Locatie: Cluj
  • Masina: Astra 2008 Z17DTJ
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 19 Sep 2010

  • Mesaj Privat
Eu zic sa consulti si alt meserias,nu cred sa trebuiasca reconditionata turbina, pentru-ca nu scoate presiunea comandata de Ecu,probabil trebuie curatata, sau verificate electrovalvele si furtunasele.
  • deleted-102588

  • Mesaje scrise: 19
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 23 Jun 2015

  • Mesaj Privat
Primul mecanic la care am fost , la service EDS a zis ca turbina functioneaza normal in parametrii si ca trebuie furtunul schimbat , acuma celalalt mecanic la alt service a dat furtunul turbo jos ....l-a curatat ..l-am inspectat vizual si eu si el si a constatat ca furtunul este bun si ca turbina nu baga cat ii cere diagnoza lui....am sa ma duc si la al trei-lea sa vad cum stau lucrurile dar mai intii vreau sa o alerg putin pe A2 sa vad daca mai da in nas la 3000 rpm..
  • deleted-102588

  • Mesaje scrise: 19
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 23 Jun 2015

  • Mesaj Privat
Am ascultat sfatul tau viorel_bce si am fost la GTT .....150 lei dar a meritat......turbina ...functioneaza beton ....furtunul de la turbo ..no problem .........doar 2 furtunase de la vacum erau inversate de cand am schimbat capacul la racitorul EGR ...si la 3000 rpm masina nemteasca intra in protectie .......vacumul in loc sa deschida ..se inchidea ....si uite asa si-a revenit si masina si mi-a venit si mie inima la loc ........
  • viorel_bce

  • Mesaje scrise: 458
  • Locatie: Cluj
  • Masina: Astra 2008 Z17DTJ
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 19 Sep 2010

  • Mesaj Privat
Bine ca ai rezolvat.
  • deleted-102588

  • Mesaje scrise: 19
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 23 Jun 2015

  • Mesaj Privat
Multumesc viorel_bce !
Skip ads

  1. Home
  2. Probleme Tehnice
  3. Motoare Diesel

Discutii similare

Intra in ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Intalniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR