Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Probleme Tehnice
  • ciobulus

  • Mesaje scrise: 44
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Vectra 1994 C16NZ
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 10 Apr 2009

  • Mesaj Privat
Sincer am problema asta de 1 an shi m-am cam saturat de ea, ne trebuie un doctor House sa se uite putzin in gol shi sa o ia la pashi rapizi catre un C16NZ sa ii dea 2 ciocane sau sa regleze un shurub shi sa ne scape pe toti de problema asta, si cand spun toti pot sa zic ca am vazut cel putzin 12 persoane cu aceasi problema chiar daca nu au stiut sa explice cu amanunt.

De dragul acestui post nu va pun sa cautati si va explic aici ce si cum:

1: Pornesti masina vectra astra ce ai C16NZ sa aibe Smile si nu atingi pedala de acceleratie incepe sa vibreze in interior la intervale neregulate, daca iesi din masina auzi toba cum tuseste si scuipa uneori un lichid.
2: O lasi sa mearga asa ceva vreme si dupa ce incepe sa tremure din ce in ce mai violent moare motoru.
3: Daca nu o lasi pe loc si pleci cu ea nu moare motoru si te duci pana la mare si inapoi fara sa ai mari probleme
4: In unele cazuri daca o lasi la relanti dupa ce o pornesti va tusi si va tremura pana va aparea motarasu galben pe bord si se va simti si auzii o crestere in turatii de obicei intre 50 si 200 rpm ( nu stiu exact nu am turometru) cod eroare 45 amestec benzina prea bogat.
5: Oamenii cu aceasta problema din cate am citit eu au incercat cam tot ce am incercat si eu si anume : Injector curatat, injector schimbat, IAC curatat, IAC schimbat, modul de aprindere schimbat, delcou schimbat, pipa schimbata, ECU schimbat, sonda lambda schimbata .
6: La mine personal mai dadea si in nas cand vroiam sa plec de pe loc dar dupa ce m-a invatat un baiat cum sa ajustez avansu, l-am reglat de vreo 20 de ori pana l-am nimerit in asa fel incat nici nu mai tremura excesiv dar se shi duce ca shi cum ar avea un turbo pre spoolat de fiecare data cand ating acceleratzia. Tot eu personal am curatat injector la service (l-au pus la loc shi au ciupit garnitura shi facea ca tractoru dupa 10km) am reparat eu reparatzia lor, am schimbat modulu de aprindere, am schimbat injectoru, am schimbat motorasu de relanti, am schimbat bujii, m-am dus la 5 mecanici toti au zis ceva diferit si metoda tu cumpara piese ca o sa fie una pana la urma.

Cam asta e povestea Smile eu propun sa punem fiecare o anumita suma de bani recompensa sa ii dam omului care ne aduce rezolvarea. Eu ofer 50 ron shi pe cuvantu meu de onoare daca nu ii dau chiar daca e din Arad omu shi imi trimite private message cu rezolvare shi chiar merge.
Skip ads

  • electronistul

  • Mesaje scrise: 1,123
  • Locatie: Cluj
  • Masina: Astra 2012 A20DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 29 Nov 2007

  • Mesaj Privat
Eu mi-as indrepta atentia catre regulatorul de presiune benzina. E o membrana destul de sensibila, care se afla langa injector (arata ca un capacel cu 4 surubele). Daca nu functioneaza in parametri, e cam aiurea. Dau o bere primului care verifica si confirma ca asta era buba. Wink
  • ciobulus

  • Mesaje scrise: 44
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Vectra 1994 C16NZ
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 10 Apr 2009

  • Mesaj Privat
ok, dar cred ca pot sa scot eu asta din ecuatie deoarece, am stat foarte atent cu multa lumina si capacu desfacuit sa vad cum cade benzina in motor, fara nici o modificare in volum, pulverizare, forma masina tremura, crezi ca ar mai fi vorba de variatii ale benzinei ?
  • electronistul

  • Mesaje scrise: 1,123
  • Locatie: Cluj
  • Masina: Astra 2012 A20DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 29 Nov 2007

  • Mesaj Privat
Nu neaparat variatii ale debitului benzinei (pentru ca asta nu o poti vedea cu orice lumina ai avea acolo), e vorba de cantitatea de benzina pe care o pulverizeaza injectorul acela. Cand ai zis ca merge motorul nemaipomenit de bine cateodata, ca i-ai modificat avansul mi-am dat seama ca (poate n-ai vrut), dar i-ai facut singurul tuning de cartier pe care i-l puteai face - ai dat avansul mai "inainte", iar norocul tau ar fi si ca debitul de benzina e o idee prea mare (poate din cauza unui regulator de presiune care nu mai functioneaza). Rezultatul e ca motorul e mai nervos, merge mai bine, trage bine, dar numai cand e cald. La pornirea rece, ECU are o functie care se numeste "soc automat" - adica deschide un canal de aer, cu ajutorul IAC-ului si mareste putin cantitatea de benzina injectata si din timpii de injectie, ca sa ajute motorul la pornire. Acum, daca presiunea nu e cea "scrisa la carte" injectorul va pulveriza mult mai multa benzina decat are nevoie motorul cand e rece, in consecinta va tusi, va vibra, nu va merge bine si intr-un final, ECU se va da batut si se va "plange" ca motorul primeste prea multa benzina, cu ajutorul codului de eroare.
As fi zis prima data ca e sonda lambda, dar ai zis ca ai schimbat-o, si a ramas regulatorul asta de presiune benzina (asta dupa parerea mea).
Skip ads

  • moldovan_nicu74

  • Mesaje scrise: 172
  • Locatie: Alba
  • Masina: Astra 1992 C14NZ
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 06 Mar 2008

  • Mesaj Privat
La mine la c14 nz am avut o problema asemanatoare.Am reglat avansul si cand am strans surubul de la delcou am strangulat fara sa vreau si firul de la sonda lambda si imi dadea si mie eroare cod 45.Dupa ce am izolat firul nu am mai avut probleme.Verifica si la tine firul de la sonda sa nu fie strangulat undeva.
  • ciobulus

  • Mesaje scrise: 44
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Vectra 1994 C16NZ
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 10 Apr 2009

  • Mesaj Privat
nu este strangulat, am schimbat sonda lambda de 2 ori si se comporta diferit de fiecare data so firu e ok, + ca sonda asta este cea care vede amestecu cum e, fara ea nu dadea nici o eroare,
  • felix1984

  • Mesaje scrise: 31
  • Locatie: Bacau
  • Masina: Astra 1992 c14nz
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 25 Jan 2009

  • Mesaj Privat
ce cod are injectorul scris pe el?poate nu e de c16nz.
  • dancuciureanu

  • Mesaje scrise: 16,457
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Agila 2001 Z10XE + Z12XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Jun 2006

  • Mesaj Privat
Injectoarele SH sunt loterie, vezi si fisele bujii ca am prins masurate bune si de fapt ele faceau probleme.
Skip ads

  • marian_sro

  • Mesaje scrise: 3,805
  • Locatie: piatra neamt
  • Masina: Vectra 1999 x20xev
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 08 Apr 2007

  • Mesaj Privat
lambda ai pus noua si originala bosch? sau alea ieftine care tin sub 1 luna?
  • ciobulus

  • Mesaje scrise: 44
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Vectra 1994 C16NZ
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 10 Apr 2009

  • Mesaj Privat
injectorul cumparat sh se comporta la fel ca ala original codu a fost verificat inainte de cumparare, lambda am pus de pe o alta masina care nu facea nici o problema si este din fabrica sonda, fise o sa mai incerc sa le schimb odata si updatez postu
  • iulianmutu

  • Mesaje scrise: 3
  • Locatie: Ilfov
  • Masina: Vectra 1991 c16nz
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 03 Feb 2012

  • Mesaj Privat
am schimbat sonda landa ( 120 ron noua de la toni buc. 0762645492) dar mia ramas cod 45 rog sfaturi. sint nub cand vine vorba de masini. multumesc
  • sorine12005

  • Mesaje scrise: 108
  • Locatie: Galati
  • Masina: Vectra 2001 Z16XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 20 Oct 2012

  • Mesaj Privat
salut am un vectra din 94 c16nz si am facut un test agrafa mi-au iesit urmatoarele coduri ###_####,###_####,###_#### ####_##,####_##,####_## dar nu stiu ce inseamna deaca ma poate ajuta cineva
Skip ads

  • sorine12005

  • Mesaje scrise: 108
  • Locatie: Galati
  • Masina: Vectra 2001 Z16XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 20 Oct 2012

  • Mesaj Privat
am facut un test si arata codul ##_## nu stiu ce este am schimbat delcoul ca facea figuri acume ok numa ca acceleratia oscileza cateva secunde dupa care moare motorul
Skip ads

  1. Home
  2. Probleme Tehnice

Discutii similare

Intra in ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Intalniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR