Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Opel Insignia
  3. Insignia A
  • cristi109

  • Mesaje scrise: 27
  • Locatie: Harghita
  • Masina: Insignia 2009
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 28 Nov 2013

  • Mesaj Privat
Am deschis acest topic pentru ca sunt sigur ca si opel insignia are secrete ca si orice alta masina.
Spre exemplu, eu am insignia de aprox 2 luni si nu am gasit sau poate nu are loc pentru stingator (de ex. ford mondeo are loc special langa scaunul pasagerului din dreapta) sau insignia are vreun set de becuri de rezerva din fabrica (am vazut la peugeot 407)
Daca credeti ca e inutil topicul se poate inchide..
Skip ads

  • CristianTM

  • Mesaje scrise: 3,721
  • Locatie: Timisoara
  • Masina: Vectra 2005 Z19DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 15 Mar 2006

  • Mesaj Privat
Inutil nu este clar, dar pentru o masina conceputa in 2008 / 2009, comercializata din 2009--> si care de abia acum 2013 / 2014 incepe sa aiba si utilizatori mai insemnati e prea scurt timpul pentru a afla prea multe despre acest model. De abia la Opel Astra-H / Zafira-B masini din 2004 / 2005 de abia acum (adica peste 10 ani) ies la iveala "secrete" sau defecte tipice !
Parerea mea proprie si personala. Ca o paranteza, eu care ma ocup cu diagnoze daca e sa fac niste statistici sa zicem pe 2013 din 100 de masini Opel 80 sunt DIESEL (motoarele de 1.7, 1.9, 2.0 / 2.2, 1.3 - exact in ordinea asta), 15 BENZINA (1.6, 1.4, 1.2, 1.0, 2.0 - exact in ordinea asta) si 3-4-5 Insignia sau Astra-J. DECI la un procent de max. 5% nu am ce concluzii generale sa trag fata de 80% sau chiar 15%.

CristianTM.
  • Ily_GL

  • Mesaje scrise: 43
  • Locatie: Galati
  • Masina: Insignia 2010 Y20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 11 Oct 2013

  • Mesaj Privat
Un mare secret al Insignia il consider upgade-ul de soft pe care l-am facut recent pentru motor si sistemul DVD 800, schimbarile au fost :

1. Pornirea la rece este fluenta / numai este brutala ca anterior ;
2. Motorul este mult mai silentios ( si la relanti si sarjat ) ;
3. SHIFT-ul este mult mai dinamic si precis in functie de stilul de condus ;
4. La upgrade-ul de soft la sistemul audio DVD 800, numai distorsioneaza sunetul dupa ce treci jumatatea volumului, plus marirea considerabila a calitatii sonore.

Motorul este de 2.0 - 130 cp.
  • alladin_allibaba

  • Mesaje scrise: 1,478
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Insignia 2009 A20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 24 Apr 2007

  • Mesaj Privat
Cat au costat UPDATE-urile?
Skip ads

  • alladin_allibaba

  • Mesaje scrise: 1,478
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Insignia 2009 A20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 24 Apr 2007

  • Mesaj Privat
Un "secret" ar fi pentru cele care au QuickHeat si Incalizire auziliare pe baza de rezistenta electrica.
Astefel:
-se porneste motorul si se lasa 15-20ecunde la mers liber
-se seteaza clima pe o temperatura ridcata la orice treapta de ventilare
- se accelereaza scurt undeva la 1500 rpm.
Turatia va ramane peste 1000 rpm iar in maxim 3 min, pe fantele centrale se va simti caldura. Din cate am inteles, incalzirea auxiliara nu merge fara quickheat si invers.

Dezactivarea se face:
- automat - cand motorul a ajuns la o temperatura optima
- "manual" - se seteaza clima pe temperatura scazut sau LO, se tureaza scurt, apoi relantiul revine pe turatia normala.
  • Ily_GL

  • Mesaje scrise: 43
  • Locatie: Galati
  • Masina: Insignia 2010 Y20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 11 Oct 2013

  • Mesaj Privat
alladin_allibaba a scris:Cat au costat UPDATE-urile?


Gratuit la reprezentanta ... trebuie sa te rogi de ei sa verifice ... practic primele variante de soft pt. motor ( cum am avut si eu ) nu sunt "calibrate" corect ...
  • Giulestina

  • Mesaje scrise: 183
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Antara 2014 Z22
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 28 Aug 2012

  • Mesaj Privat
Un mare secrect este ca motorul diesel de 130CP poate fi dus usor la 190CP. Vezi tunerul EDS....la mine e alta masina dupa tuning, nu mi-e frica de BMW-uri!
  • alladin_allibaba

  • Mesaje scrise: 1,478
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Insignia 2009 A20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 24 Apr 2007

  • Mesaj Privat
...si cel de 160 CP se duc in "220 CP" ?
Skip ads

  • Giulestina

  • Mesaje scrise: 183
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Antara 2014 Z22
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 28 Aug 2012

  • Mesaj Privat
Ca sa fie informatia completa avem asa:
Motor 110CP si cuplu 260NM se duce in 190CP si cuplu 400NM
Motor 130CP si cuplu 300NM se duce in 190CP si cuplu 400NM
Motor 160CP si cuplu 350NM se duce in 205CP si cuplu 450NM
Va intrebati cum asa de mult? E simplu, e exact acelasi motor, turbina pe cele 3 modele, doar din soft le schimba Opel pentru comercializare. Singura diferenta e la motorul de 160CP care are alta cutie de viteze, ce suparta ceva mai mult cuplu...desi are cutie mai potenta etajarea treptelor e mai lenta...asa am simtit eu cel putin!
  • gyzmo

  • Mesaje scrise: 3,753
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Insignia 2009 A20DTJ
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 02 Jun 2011

  • Mesaj Privat
Giulestina a scris:Un mare secrect este ca motorul diesel de 130CP poate fi dus usor la 190CP. Vezi tunerul EDS....la mine e alta masina dupa tuning, nu mi-e frica de BMW-uri!


Colegu' esti al treilea,care spune ca dupa tuning este cu totul alta masina,ma cam mananca palma,nu cred ca mai rezist mult... Mr. Green
  • re5pect_at

  • Mesaje scrise: 127
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Insignia 2009 A20dtj
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 18 Sep 2012

  • Mesaj Privat
@gyzmo Eu pe dvs va astept sa faceti pasul Very Happy Apoi in functie de ce imi spuneti fac si eu sau nu
  • borsy

  • Mesaje scrise: 3,025
  • Locatie: Alba
  • Masina: Insignia 2011 A20DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 27 Mai 2013

  • Mesaj Privat
gyzmo a scris:
Giulestina a scris:Un mare secrect este ca motorul diesel de 130CP poate fi dus usor la 190CP. Vezi tunerul EDS....la mine e alta masina dupa tuning, nu mi-e frica de BMW-uri!


Colegu' esti al treilea,care spune ca dupa tuning este cu totul alta masina,ma cam mananca palma,nu cred ca mai rezist mult... Mr. Green

Gyzmo, depinde ce palma te mananca Smile . Sa nu fie aia care dupa ce ai facut remaparea sa ai necazuri...... Wink
Skip ads

  • Kissdragos

  • Mesaje scrise: 285
  • Locatie: Giurgiu
  • Masina: Insignia 2010 A20DTC
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 30 Aug 2012

  • Mesaj Privat
Depinde cum mergi dupa remapare .
Eu daca as duce-o de la 110CP la 170CP ( nu mai zic la 190 CP) nu cred ca ar rezista o luna.
Vede a mea talpa si la 110 CP,ma joc frumos cu ea la peste 2500rpm...Dar daca o remapez...atunci joaca o sa fie si mai ...Imediat dai dracu turbina(300Euro)
P.S: o dam in altele decat "Secrete insignia"
  • alre

  • Mesaje scrise: 1,660
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 28 Mar 2008

  • Mesaj Privat
Bun postul Kissdragos Smile
  • Loghin Reny

  • Mesaje scrise: 132
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Insignia 2011 A20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 15 Feb 2007

  • Mesaj Privat
Kissdragos a scris:Depinde cum mergi dupa remapare .
Eu daca as duce-o de la 110CP la 170CP ( nu mai zic la 190 CP) nu cred ca ar rezista o luna.
Vede a mea talpa si la 110 CP,ma joc frumos cu ea la peste 2500rpm...Dar daca o remapez...atunci joaca o sa fie si mai ...Imediat dai dracu turbina(300Euro)
P.S: o dam in altele decat "Secrete insignia"


Dupa ceea ce zici ca o sa-i faci dupa remapare, cred ca o sa fii prezent in sectiunea "Opel Insignia - Probleme" Laughing Laughing
  • CristianTM

  • Mesaje scrise: 3,721
  • Locatie: Timisoara
  • Masina: Vectra 2005 Z19DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 15 Mar 2006

  • Mesaj Privat
Remapare = NU schimbat turbo cum poate multi cred asa ceva !!!
Astea-s legende ! Si din pacate sunt reale... DAAR numai daca va faceti tuningul pe la colturi de bloc, prin parcari sau diverse bombe de service-uri sau cu mape de pe net cum pun unii isteti si un alt asptect important NU pe motoare cu peste 200-300 mii Km ! Remap faci la un motor bun, impecabil, in parametrii de functionare perfecta ! La un motor prost, care nu se afla in parametrii, cu Km multi nu faci alceva decat sa il omori remapandu-l, amplificand orice defect de al lui !
Decizia va aparatie fiecaruia si clar faceti ce vreti pe banii vostrii, pe masina voastra, pe motorul vostru DAR interesati-va la cei care stiu si se ocupa cu asta nu aplecati urechea la tot felul de vorbe ....unele fara nici o sustinere, altele fara nici o pricepere sau aruncate in vant.
Succese Wink

CristianTM.
  • Kissdragos

  • Mesaje scrise: 285
  • Locatie: Giurgiu
  • Masina: Insignia 2010 A20DTC
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 30 Aug 2012

  • Mesaj Privat
Loghin Reny a scris:
Kissdragos a scris:Depinde cum mergi dupa remapare .
Eu daca as duce-o de la 110CP la 170CP ( nu mai zic la 190 CP) nu cred ca ar rezista o luna.
Vede a mea talpa si la 110 CP,ma joc frumos cu ea la peste 2500rpm...Dar daca o remapez...atunci joaca o sa fie si mai ...Imediat dai dracu turbina(300Euro)
P.S: o dam in altele decat "Secrete insignia"


Dupa ceea ce zici ca o sa-i faci dupa remapare, cred ca o sa fii prezent in sectiunea "Opel Insignia - Probleme" Laughing Laughing

Eu am zis ce-i fac fara,nu stiu cat va rezista ....Totusi cred ca am sa risc
  • costi_bmv

  • Mesaje scrise: 118
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Insignia 2010
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 09 Feb 2013

  • Mesaj Privat
gyzmo a scris:
Giulestina a scris:Un mare secrect este ca motorul diesel de 130CP poate fi dus usor la 190CP. Vezi tunerul EDS....la mine e alta masina dupa tuning, nu mi-e frica de BMW-uri!


Colegu' esti al treilea,care spune ca dupa tuning este cu totul alta masina,ma cam mananca palma,nu cred ca mai rezist mult... Mr. Green



te-a mancat palma ?...
  • costi_bmv

  • Mesaje scrise: 118
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Insignia 2010
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 09 Feb 2013

  • Mesaj Privat
CristianTM a scris:Remapare = NU schimbat turbo cum poate multi cred asa ceva !!!
Astea-s legende ! Si din pacate sunt reale... DAAR numai daca va faceti tuningul pe la colturi de bloc, prin parcari sau diverse bombe de service-uri sau cu mape de pe net cum pun unii isteti si un alt asptect important NU pe motoare cu peste 200-300 mii Km ! Remap faci la un motor bun, impecabil, in parametrii de functionare perfecta ! La un motor prost, care nu se afla in parametrii, cu Km multi nu faci alceva decat sa il omori remapandu-l, amplificand orice defect de al lui !
Decizia va aparatie fiecaruia si clar faceti ce vreti pe banii vostrii, pe masina voastra, pe motorul vostru DAR interesati-va la cei care stiu si se ocupa cu asta nu aplecati urechea la tot felul de vorbe ....unele fara nici o sustinere, altele fara nici o pricepere sau aruncate in vant.
Succese Wink

CristianTM.



sal,

daca iti remapezi masina dupa ce ai cumprat-o cu o km si cand treci de 200-300 mii km ce faci atunci ?...revi la cum a fost ea din fabrica Shocked ?
eu sunt multumit de cai pe care-i are ...GYZMO valabil si pentru tine...eu ies cu ea in afara si nici atunci nu o poti folosi la maxim...asa ca de ce sa mai dai niste bani aiurea...eu as remapao numai cand as merge cu ea TOT TIMPUL IN STRAINATATE Smile ...drumuri bune si poti merge cu viteza ...eu mai mult de 180 nu am dat in grecia si se putea Very Happy ..dar nu se merita...in romania nici atat ca este riscant...fiecare face ce vrea cum a zis si colegu Exclamation
  • gyzmo

  • Mesaje scrise: 3,753
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Insignia 2009 A20DTJ
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 02 Jun 2011

  • Mesaj Privat
Inca ma mai mananca,mai suport putin,stau si analizez daca este bine sau nu...
Avand in vedere ca din primavara incalt masina cu rotile pe 20",un plus de forta ar fi necesar,stiu ca va creste substantial consumul,singurul lucru de care ma tem este ansamblul volanta-disc ambreiaj/cutie,de restul nu imi fac mari griji.

Din pacate, am deviat putin de la subiect( Esti OFF TOPIC ).
A mai descoperit cineva ceva secrete ,la Insignia?
Skip ads

  1. Home
  2. Opel Insignia
  3. Insignia A

Discutii similare

Intra in ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Intalniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR