Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Opel Astra
  • vali_scama

  • Mesaje scrise: 5
  • Locatie: Belgia
  • Masina: Astra 2006 Y17DTL
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 19 Jan 2014

  • Mesaj Privat
Buna seara,colegi!Ma alatur comunitatii voastre in urma achizitionarii unui exemplar Opel Astra .Locuiesc de 2 ani aici.Lucrez ca sofer/administrator parc auto pentru Avis Rent A Car de 2 ani in Belgia.Conduc in jur de 33 de masini diferite zilnic.O activitate super!Achizitionarea unui vehicul retras din circuitul de inchiriere direct de la companie este practic imposibila..asa ca m-am orientat catre un second hand provenit din alte surse.
As dori sa impartasesc cateva informatii cu voi:cautare,vizualizare,achizitionare,inmatriculare...si implicit probleme
Am achizitionat autoturismul acum 3 saptamani de la un particular,in urma unei cautari intense pe site-urile auto de specialitate din Belgia.In urma cautarii descopar ca exista multime de anunturi false (aviz rezervarii masinii pe internet si deplasarii in strainatate).Masinile din Belgia se afla,din punct de vedere estetic intr-o stare optica execrabila....cel putin cele din marile orase.Preturile mai mari ca in RO.Rulaj mai mare ca in RO.Concluzia:masinile importate in RO sunt cele mai ieftine oferte si cozmetizate pt vanzare....
Masina achizitionata: Astra H 2006,hatchback,1.7 diesel,100hp.170000KM .Neagra.Geamuri negre.
Dotari :ABS,6 Airbag,Navi 70 Color,Cruise control,senzori ploaie si lumini,jante aliaj etc..
Propietarul anterior:armean..samsar (rar o sa gasiti flamand,blond,ochi verzi Smile) sau pensionara ).Toti sunt marocani,turci etc.
Defecte optice:un capac oglinda lipsa,atinsa ffff putin pe bara fata in dreapta,bancheta spate descusuta din cauza montarii unui scaun de copil.
Defecte tehnice aparente : 0
Aici vanzatorul este obligat sa furnizeze un CarPass (garantie oficiala a km) si de asemenea un control tehnic inaintea vanzarii.Orice viciu ascuns poate fii reclamat intr-un anumit termen