Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Opel Vectra
  3. Vectra C/Signum
  • makee_makee

  • Mesaje scrise: 6
  • Locatie: Prahova
  • Masina: Vectra 2007
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 03 Dec 2013

  • Mesaj Privat
buna ziua am nevoie si eu de un sfat daca se poate sunt posesorul unui opel vectra c din 2007 120 cp pana cumparata de vre-o 2 luni masina a mers perfect fara nici un defect pana acum 2 sapt cand am oprit sa alimentez cand am pornit a inceput sa trasnesca si sa tremure motorul in ultimul hal nu mai zic ce fum scotea.am fost cu ea la un mecanic si mi-a zis ca a fost sarita de la punct dar nu s-a schimbat nimic motorul nu merge rotund scoate fum si nu trage ca inainte.si in plus imi da apa afara.in bord s-au aprins 2 martori cel de la sistemul de racire si cel de la noxe. am fost pe tester si mi-a spus ca trasnitul acela si tremuratul e din ambreiaj ca s-a dus volanta dar de apa si de tras nu mi-a zis nimic de aceea va rog care aveti cunostinte de cauza sa imi dati si mie un sfat.va multumesc,
Skip ads

  • insignia

  • Mesaje scrise: 724
  • Locatie: Prahova
  • Masina: Signum 2005 Z19dt
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Nov 2009

  • Mesaj Privat
ce coduri de eroare ai?...
  • jgyprime

  • Mesaje scrise: 9,968
  • Locatie: Galati
  • Masina: Vectra 2005 Z19DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 22 Dec 2010

  • Mesaj Privat
Rezolva intai problema cu apa.
Va trebui sa identifici de ce iti da apa afara...
pot fi mai multe cauze...
E greu de zis fara sa demontezi...
  • makee_makee

  • Mesaje scrise: 6
  • Locatie: Prahova
  • Masina: Vectra 2007
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 03 Dec 2013

  • Mesaj Privat
nu stiu de coduri nu cunosc momentan sunt in franta cu masina si am fost cu ea la opel unde a pus testerul si a zis ca nu le da nici o eroare in bord sunt 2 martori care se aprid unul e de la antigel care se aprinde cand scade nivelul pt ca il da afara si un martor este ca un robinet sau ceva de genul am cautat despre el si scria ceva de emisiile de noxe.azi am demontat clapeta de acceleratiie si am gasit tot plin de ulei si furtune si parte electronica iar egr eran putin infundat am curatat tot si am montat tot din nou dar nu e nici o schimbare. am citit toate mesajele nu am gasit nimic sa imi dau seama cat de cat ce ar avea.
Skip ads

  • tase

  • Mesaje scrise: 1,985
  • Locatie: Ilfov
  • Masina: Vectra 2006 z19dt
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 29 Sep 2009

  • Mesaj Privat
O fi ceva pe la garnitura de chiulasa? Vezi daca nu cumva ai blocat termostatul pe inchis si dupa aia trecem mai departe.
  • jgyprime

  • Mesaje scrise: 9,968
  • Locatie: Galati
  • Masina: Vectra 2005 Z19DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 22 Dec 2010

  • Mesaj Privat
sub termostat e racitorul de gaze ce duce inspre egr.
eu pe ala il banui ca ar fi crapat si ca baga apa fierbinte pe admisie...
ar fi si o cauza pentru care motorul merge aiurea...
ar fi si o cauza pentru care scoate fum...

insa dupa cum am zis, e doar o speculatie, fara sa demontezi nu ai de unde sa stii ce e acolo...
partea proasta e ca e destul de complicat de demontat...
daca il demontezi pe ala demontezi si termostatul si il verifici daca deschide sau nu (metoda apa fiarta)
  • makee_makee

  • Mesaje scrise: 6
  • Locatie: Prahova
  • Masina: Vectra 2007
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 03 Dec 2013

  • Mesaj Privat
ca ambreiaj ce imi recomandati si mie ca am vazut mai multe firme tot nu pot sa imi dau seama cum poate sa cada atat de repede volanta asta cu masa dubla.
  • tase

  • Mesaje scrise: 1,985
  • Locatie: Ilfov
  • Masina: Vectra 2006 z19dt
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 29 Sep 2009

  • Mesaj Privat
Volanta cade din cauza ,,conducatorului auto ,, de cele mai multe ori.Ca piese de ambreiaj si volanta ai pe masina ori LUK ori Sachs.Eu am luat masina second si am schimbat volanta si ambreiajul la 180k,la 120k am urcat eu la volan.
Skip ads

  • jgyprime

  • Mesaje scrise: 9,968
  • Locatie: Galati
  • Masina: Vectra 2005 Z19DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 22 Dec 2010

  • Mesaj Privat
Repet:
Pana la ambreiaj rezolva problema cu apa.
Motorul trebuie sa mearga normal.
  • makee_makee

  • Mesaje scrise: 6
  • Locatie: Prahova
  • Masina: Vectra 2007
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 03 Dec 2013

  • Mesaj Privat
ms in week end o sa demontez termostatul si o sa vad ce e cu racitorul de gaze apoi revin sa va zpun ce am facut oricum am omis sa va spun ca apa variaza acum urca pana la 90 apoi scade brusc la 80 probabil de la termostat sa fie dar cum ati spus pana nu demontez nu stiu.
  • makee_makee

  • Mesaje scrise: 6
  • Locatie: Prahova
  • Masina: Vectra 2007
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 03 Dec 2013

  • Mesaj Privat
buna ziua va deranjez iar cu o problema daca ma poate ajuta cineva am demontat clapeta de acceleratie si am gasit foarte mult ulei inauntru cat si pe furtunurile care vin in clapeta poate sa ma ajute cineva cu un sfat de unde provine tot acest ulei am si curatat tot bn si in cateva zile era din nou la fel cineva mi-a spus ca as putea avea nivelul mare i baia de ulei acum nu stiu ce sa mai zic.va multumesc.
  • catalinemil

  • Mesaje scrise: 155
  • Locatie: Buzau
  • Masina: Vectra 2006 z19dt
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 07 Sep 2009

  • Mesaj Privat
salut! cum ai rezolvat problema cu acel ulei depus in clapeta? de unde provenea?
Skip ads

  • alex_paval

  • Mesaje scrise: 620
  • Locatie: Bacau
  • Masina: Signum 2005 Z19DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 22 Aug 2009

  • Mesaj Privat
Uleiul de pe furtunele de admisie pot avea mai multe semnificatii. Primul ar fi, capacul de la culbutori : fie este murdar,obturat cu ceva, etc. si sa-ti arunce ulei pe la epurator, iar 2, turbina are joc mare in lagare si scapa ulei pe langa ax. Acum , la diesel vad ca e ceva normal sa fie ulei, pentru ca si atunci cand e noua turbina tot mai scapa ulei (se invarte la peste 100.000 rotatii/min),asta nu ar fi ceva de speriat. Si eu gasesc mereu ulei in intercooler,furtune, admisie etc. dar niciodata la 15000 de km cand schimb uleiul (5w-40) nu mananca mai mult de 300gr (300.000 km are motorul). Cum au zis si colegii, axeaza-te intai pe lichidul de racire, vezi de ce ti-l da afara. Inca ceva : masina e dotata cu filtru de particule ? De obicei cand se infunda merge ca dracu motorul si scoate fum rau. E posibil sa fi luat motorina nasoala sau daca ai luat de la galeata te poti astepta la multe.
  • makee_makee

  • Mesaje scrise: 6
  • Locatie: Prahova
  • Masina: Vectra 2007
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 03 Dec 2013

  • Mesaj Privat
buna ziua ma scuza-ti ca nu am mai raspuns am descoperit problema am demontat chiuloasa crezand ca este garnitura de vina dar am nu era asa este blocul motor crapat a ramas un piston blocat cred sau nu stiu dar la unul din pistoane cand l-am lasat in jos am rotit de motor o tura in interiorul pistonului avea o fisura,,, singura solutie este sa caut alt motor sau nici nu mai stiu ce sa fac .astept un sfat sau o sugestie cine ma poate ajuta va rog.va multumesc.
Skip ads

  1. Home
  2. Opel Vectra
  3. Vectra C/Signum

Intra in ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Intalniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR