Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Opel Astra
  3. Astra H
  • aaron

  • Mesaje scrise: 57
  • Locatie: Covasna
  • Masina: Meriva 2004 Z16SE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 09 Nov 2009

  • Mesaj Privat
JE, multumesc pt raspuns.
Dau cu presupusul pt ca nu stiu exact originea problemei. Nu mi se par in regula amortizoarele astea. Cand am testat pe stand, toate 4 diagrame ieseau aproape la fel. Tipul de acolo zicea ca parca ar fi blocate. Nu prea cred ca toate-s blocate intamplator.
Am inteles de la alti colegi cu IDS+, ca dupa activarea butonului sport este o diferenta destul de mare la amortizoare, la mine nimic!
Ok, am inteles ca daca se blocheaza valva aia electromagnetica, e bun de aruncat. Dar oare pot fi blocate din soft? (si de aia nu mai pot dezactiva nici cum? M-a intreb pt ca toate 4 sunt la fel...)
Cand am luat masina (acum 4 ani din Bucuresti, import Germania in 2007) pe haion era un abtipild de Pilot Power Tuning. Poate cineva a umblat in soft si acolo unde nu trebuia. Pot sa-l verific cumva? (in afara de resoftare) Pe testerul de la reprezentanta nu a dat nici o eroare in acest sens.
Totodata si volanul merge destul de ciudat, parca ar fi ramas in city servo. Poate fi si asta rezultatul unei resoftari nereusite? Poate prea multe intrebari, dar cred ca problema este putin mai complicata.
Skip ads

  • aaron

  • Mesaje scrise: 57
  • Locatie: Covasna
  • Masina: Meriva 2004 Z16SE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 09 Nov 2009

  • Mesaj Privat
JE, scuze inca o intrebare. Daca scot mufa de pe amortizor, indiferent de soft sau de activarea/dezactivarea butonului sport, ar trebui sa functioneaza ca un amortizor normal? (cu exeptia in care chiar este blocat valva aia si nu mai reactioneaza nici cum la comanda)
  • aaron

  • Mesaje scrise: 57
  • Locatie: Covasna
  • Masina: Meriva 2004 Z16SE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 09 Nov 2009

  • Mesaj Privat
Op3l a scris:Sa ne anunti cand iesi pe circuit ca sa vedem si noi diferenta intre una normala si una cu IDS sau IDS +.
Ca sa evit o eventuala intrebare... Da , am condus ceva vreme Astra H cu IDS +, pur si simplu trebuie sa o aduci la limita pe un drum cu serpentine ca sa vezi diferenta. Foarte rar se intampla asta din simplu motiv ca si cu una normala intr-un viraj in care masina intra in derapaj la 4-50 km/h deja esti "maronit" tot de obicei. In rest... iarna este o placere inainte de fiecare inghet trebuia sa curat mufele amortizoarelor... in caz contrat ma alegeam cu 2 inele deplasate la coloana deoarece cand apare eroare pe IDS desteptaciunea de masina blocheaza masina in modul Sport=amortizoare tepene.Sistem costisitor.. beneficiii ciuciu in mersul de zi cu zi.
On topic configureaza cum trebuie masina, merge si cu un Op-com fara probleme.
Off topic : un Astra H "normal" cu amortizoarele scurse si cu roti pe 15 inch va avea o tinuta de drum de toata jena... in schimb unul teapan cu amortizoare-bucsaraie se tine bine de tot pe drum.


Buna, am si eu amortizoare tepene de cand am masina. Unde cureti mufele? Direct pe amortizor? Ce legatura avea cu iarna?
  • jE

  • Mesaje scrise: 8,458
  • Locatie: Brasov
  • Masina: Astra 2005 Z18XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 04 Jun 2006

  • Mesaj Privat
aaron, vezi aici, la pagina 7
Mai vezi si articolul asta
Asta ca sa iti faci o idee desper cum se face rigidisarea amortizorului.
Daca nu simti diferenta intre modul sport on, off, si mufa scoasa de la amortizoare, sunt sanse mari ca amortizoarele sa iti fie scurse/cu probleme. Cumva m-as mira in mod major sa aflu ca ti s-au blocat valvele la toate 4...
Din punctul meu de vedere sistemul merita. Nu doar pentru modul sport, IDS+ nu inseamna doar ca poti rigidiza suspensia din buton. Chiar si in regim normal de drum, sistemul iti asigura un plus de stabilitate. Acuma depinde si cat de agresiv sofer esti. Deci eu cred ca a reconditiona amortizoarele e o optiune interesanta.
Skip ads

  • seftaka

  • Mesaje scrise: 1,184
  • Locatie: Constanta
  • Masina: Astra 2006 Z19DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 30 Oct 2011

  • Mesaj Privat
Eu nu am facut niciodata test de amortizoare, cred ca sunt cele originale. Dar mi se pare ca simt masina foarte dura, iar pe drumuri proaste suspensia e extrem de zgomotoasa si masina parca se rupe. Sa fie amortizoarele?
  • AndrewBv

  • Mesaje scrise: 1,006
  • Locatie: Brasov
  • Masina: Astra 2006 Z17DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 17 Nov 2009

  • Mesaj Privat
@ jE Dar amortizoarele de pe masinile cu IDS+ nu sunt pe gaz? Din ce stiu acestea nu merg a fi reconditionate.
  • jE

  • Mesaje scrise: 8,458
  • Locatie: Brasov
  • Masina: Astra 2005 Z18XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 04 Jun 2006

  • Mesaj Privat
ba da, sunt pe gaz, da' gazul ala sufera o metamorfoza si se transforma in ulei Smile

nu, sunt pe ulei. Cel putin din ale mele ulei a scurs mesterul. Si am ajuns cu ele la mester tocmai pentru ca incepusera sa se scurga (pete de ulei pe amortizor)
  • aaron

  • Mesaje scrise: 57
  • Locatie: Covasna
  • Masina: Meriva 2004 Z16SE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 09 Nov 2009

  • Mesaj Privat
Update:
Am scos cablurile de pe amortizoarele IDS+ si acum functioneaza in conditii normale. Am mers 4 ani cu amortizoare pe mod sport, fara sa stiu !
Deci, dupa punerea contactului, indiferent de starea butonului sport se intareau amortizoarele.
La testare nici o eroare in acest sens....
Ce parere aveti? Ce ar putea fi cauza activarii amortizoarelor la punerea contactului?
Skip ads

  • jE

  • Mesaje scrise: 8,458
  • Locatie: Brasov
  • Masina: Astra 2005 Z18XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 04 Jun 2006

  • Mesaj Privat
Stai sa imi scot globul de cristal Smile
O diagnoza pe modulul de CDC ar fi un bun punct de start?
  • increatul

  • Mesaje scrise: 1,636
  • Locatie: Alta tara
  • Masina: Astra 2004 Z18XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 28 Dec 2009

  • Mesaj Privat
aaron, ai rezolvat? mai mult ca sigur ca ti-era modificat softul, mai exact iti erau copiate setarile de pe modul sport, in modul normal.

Revin eu cu alta problema, de aspect.

Cum ar arata jantele pe 17, cu anvelope cu talon de 45, pe suspensie normala? Arata urat, sau ok? Acum am reglabila, dar din aceleasi motive ca aaron (copil mic) de vreun an tot zic ca o dau jos.
  • horaa

  • Mesaje scrise: 3,472
  • Locatie: Bihor
  • Masina: Astra 2012 a14net
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 05 Oct 2012

  • Mesaj Privat
Arata mai agresiva si mai placut vizual un astra h cu roti de 17. Pe roti de 16 arata normal, dar pe 17 arata mult mai bine.
PS: vezi doar ce faci la iarna cu zapada daca iti pui r17.
  • increatul

  • Mesaje scrise: 1,636
  • Locatie: Alta tara
  • Masina: Astra 2004 Z18XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 28 Dec 2009

  • Mesaj Privat
Mersi. Ma refer ca jante de vara.
Deci arata ok, chiar daca balonul e mic? Schimb suspensie si iau pe 17 atunci.
Skip ads

  • deleted-93144

  • Mesaje scrise: 266
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 27 Apr 2014

  • Mesaj Privat
Ti.am trimis o poza pe privat, doar ca a mea are sasiu si suspensia sport (nu ids+)
  • increatul

  • Mesaje scrise: 1,636
  • Locatie: Alta tara
  • Masina: Astra 2004 Z18XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 28 Dec 2009

  • Mesaj Privat
Mersi. Faina masina. Ce inseamna sasiu sport? Ce fel de arcuri/amortizoare?
  • aaron

  • Mesaje scrise: 57
  • Locatie: Covasna
  • Masina: Meriva 2004 Z16SE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 09 Nov 2009

  • Mesaj Privat
Buna. NU am rezolvat inca, merg cu firele scoase. Folosesc destul de putin masina aia. Intre timp am cumparat inca un Astra H, break cu suspensie normala. Dupa parerea mea pt familie si pt drumurile noastre este mult mai potrivita cu suspensie normala. Poate o sa-l schimb suspensia de IDS cu una normala. Vom vedea. INsa o surpriza, la break (cu suspensie normala) nu am ESP. Eu asa stiam ca Astra H este dotare standard. Ce stiti despre ESP?
  • horaa

  • Mesaje scrise: 3,472
  • Locatie: Bihor
  • Masina: Astra 2012 a14net
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 05 Oct 2012

  • Mesaj Privat
Eu stiu ca astra h din 2004 si in 4 prezoane esp-ul era o optiune.
  • aaron

  • Mesaje scrise: 57
  • Locatie: Covasna
  • Masina: Meriva 2004 Z16SE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 09 Nov 2009

  • Mesaj Privat
Multumesc Horaa. Nu stiu de ce, am ramas cu impresia ca Astra H are standard Esp. Ma asteptam sa fie si pe Astra din semnatura din 2008, cu multe dotari (navi, tempomat, senzori de ploaie, lumini automate, etc). Totusi ar fi fost bine sa aiba iarna...
  • horaa

  • Mesaje scrise: 3,472
  • Locatie: Bihor
  • Masina: Astra 2012 a14net
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 05 Oct 2012

  • Mesaj Privat
E bine pe saracia, pe mine esp-ul mai mult ma incurca. La fostul opel g am iesit din cacao accelerand cand am simtit ca inceput sa fuga, la h poti sa tot accelerezi ca nu mai ai acceleratie + cand ramai impotmolit nu mai iesi din cauza Tc-ului (norocul celor cu buton sport dar eu nu am).
  • deleted-93144

  • Mesaje scrise: 266
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 27 Apr 2014

  • Mesaj Privat
Asa scrie in decodarea vin ca are sasiu sport si din ce am vazut pe siteurile de piese sunt arcuri si amortizoare normale si arcuri si amortizoare pentru sasiu sport...nu stiu care e diferenta...or fii mai tari..oricum masina este foarte rigida, dar in schimb sta lipita de asfalt.
  • ionutp

  • Mesaje scrise: 10
  • Locatie: Dambovita
  • Masina: Astra 2007 Z19DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 02 Sep 2010

  • Mesaj Privat
[quote="gozmin"]azi m-am hotarat sa imi schimb suspensia sport de pe opel astra h 1.9 cdti 150 cp cu buton sport, cu una normala si am observat ca mi se aprinde esp in bord cand o accelerez mai tare .... care o fi cauza?.[/q

Salut !
am o astra h 1.9 cdti 150cp cu ids+ si as vrea sa o trec pe suspensii normale.
Cum se face? se schimba toata suspensia (cu amortizor, flanse , arc si ce mai e pe fata) sau doar amortizoarele?
pe spate se schimba doar amortizoarele?
Skip ads

  1. Home
  2. Opel Astra
  3. Astra H

Discutii similare

Intra in ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Intalniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR