Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Opel Insignia
  3. Insignia A
  • Florin Insignia

  • Mesaje scrise: 392
  • Locatie: Maramures
  • Masina: Insignia 2009 A20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 16 Mar 2013

  • Mesaj Privat
Un inconvenient pe care l-am descoperit si eu la 2000 km de casa, daca deschizi masina din telecomanda si si nu deschizi o usa timp de un minut sau doua se inchide inapoi, dar portbagajul nu are nici o legatura din pacate, nu i-au montat un senzor si acolo! Eu am deschis masina, am luat ceva din portbagaj si mi-am dat geaca jos de pe mine si am pus-o in portbagaj, am inchis hayonul si m-am dus la usa soferului si surpriza, masina inchisa si cheile in buzunar la geaca Smile , cheia de rezerva acasa in romania.
Primul instinct a fost si la mine sa sparg geamul mic din spate dar a sunat patronul la care lucram pe ceva tinichigiu si a venit tipul cu niste pernite gonflabile cu care a departat putin partea de sus de la o usa cat sa incapa o sarma si a tras de manerul de deschidere din interiorul masinii. Cost 30 de euro si vreo 3 zgarieturi in interior pe stalpul usii.
Skip ads

  • hog33

  • Mesaje scrise: 1,006
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Insignia 2011
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 29 Mai 2014

  • Mesaj Privat
ce ziceti de dificultatea iesirii din sistemul de navigatie ? La mine trebuie sa ajung in meniul introducere adresa noua pentru a sterge ultima destinatie. Altfel nu este chip sa parasesti gps ul cu vechile setari.
Este un punct greoi de urmat ...
  • iulius

  • Mesaje scrise: 1,798
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Insignia 2019
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 09 Jun 2004

  • Mesaj Privat
da asa este. nu are o iesire directa.
  • iulius

  • Mesaje scrise: 1,798
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Insignia 2019
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 09 Jun 2004

  • Mesaj Privat
referitor la tinuta de drum. din punctul meu de vedere nu pare sigura in viraje la viteza mare.am senzatia ca pleaca spatele iar daca ai "norocul" sa dai peste un canal sau o groapa in viraj sare spatele pur si simplu.ai senzatia ca mergi cu o masina care are numai puntea fata.( ca in comediile alea vechi cu LUIS DE FUNES si calugarita vitezomana).
Skip ads

  • hog33

  • Mesaje scrise: 1,006
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Insignia 2011
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 29 Mai 2014

  • Mesaj Privat
si tu Iulius te-ai trezit din cosmar , era 4 dimineata ! Ai stins farurile si te-ai culcat la loc.
Hai ma ca nu pot sa cred .. invidia asta ...?! Tot tu spunei ca ti-a cazut directia, servofrana, electromotorul si claxonul in aceeasi zi ?
  • Florin Insignia

  • Mesaje scrise: 392
  • Locatie: Maramures
  • Masina: Insignia 2009 A20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 16 Mar 2013

  • Mesaj Privat
Eu sincer sunt incantat de tinuta de drum...e o placere sa o conduci extern, mai ales pe drumuri cu multe viraje de viteza, si fiind o masina asa de grea ma mir ca iti da aceasta senzatie...verifica sa nu ai ceva probleme pe la roti care sa cauzeze acest lucru, poate telescoapele spate de exemplu..
  • iulius

  • Mesaje scrise: 1,798
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Insignia 2019
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 09 Jun 2004

  • Mesaj Privat
cred ca ma confunzi. nu prea cred ca am ce invidia.
am avut pana acum 2 REKORD si 3 OMEGA. si nu cite 2 saptamani ci ani buni fiecare.
Cand sari de la ASTRA sau VECTRA la INSIGNIA ai impresia unui progres...dar nu este chiar asa.
Pt un posesor de OMEGA alta este impresia.
  • iulius

  • Mesaje scrise: 1,798
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Insignia 2019
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 09 Jun 2004

  • Mesaj Privat
masina este impecabila nu are nicio problema nici mecanica nici estetica,
se cunoaste ca este o masina proiectata dupa anii 2000 este super acesorizata.dar cam atat.
Skip ads

  • hog33

  • Mesaje scrise: 1,006
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Insignia 2011
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 29 Mai 2014

  • Mesaj Privat
Iulius sa stii ca si eu pot emite o parere despre omega pe care am condus-o cam 5 ani ....
1. Masina cu tractiune spate nu o poti compara cu una la care trage fata. 1-0 omega
Era o masina echilibrata grea asemenea insigniei buna la drum lung si parca cu mai mult spatiu in interior.
Cam astea erau avantajele, eu am avut 2.0 136 cp benzina.Euro 2 !

Din pacate cursa inarmarii cu sisteme electronice si de antipoluare a tehnologizat o banala masina pana la extrem.
Euro 5, minciuna euro cinci umfla pretul facand masina chiar nefiabila, fara putere reala.

Chiar asa vad eu insignia, multa electronica si super design - fata de clasica omega

fiabilitatea este in teste inca la mine am insignia de un an doar...

pretul este tare ...pe omega am dat 5000 euro si pe insignia 10 mii...tare asta la celeasi date 3-4 ani vechime si 80 mii km ambele
  • 99sit

  • Mesaje scrise: 470
  • Locatie: Arges
  • Masina: Insignia 2018 B20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 21 Oct 2013

  • Mesaj Privat
In ultima vreme am constat ca temperatura exterioara ramane blocata , multe ore dupa pornire repornie motor , pe temperatura initiala la plecare. Nu stiu daca e un inconvenient sau o problema , dar pe vremea asta racoroasa dimineata clar faptul ca iar s-a stricat incalzirea in scaune e o inconvenineta majora! In rest , chiar si dupa 65k , la 235k in bord ,dupa 2 ani sunt incantat si multumit de masina!
Craciun Fericit tuturor!
  • iulius

  • Mesaje scrise: 1,798
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Insignia 2019
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 09 Jun 2004

  • Mesaj Privat
daca punem la socoteala si accesul in masina. se tot aduna. nu stiu cum intra in masina un german de 1,90 si 120 kg fara sa loveasca ba cu capul in partea de sus ori cu spatele (dosul) chederul.
chestia cu temperatura nu este cumva la pachet cu setarile de clima? ai niste optiuni in meniul de setare al climei...etc
  • stefanmatasaru

  • Mesaje scrise: 191
  • Locatie: Caras-Severin
  • Masina: Insignia 2009
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 25 Jan 2014

  • Mesaj Privat
99sit a scris:In ultima vreme am constat ca temperatura exterioara ramane blocata , multe ore dupa pornire repornie motor , pe temperatura initiala la plecare. Nu stiu daca e un inconvenient sau o problema , dar pe vremea asta racoroasa dimineata clar faptul ca iar s-a stricat incalzirea in scaune e o inconvenineta majora! In rest , chiar si dupa 65k , la 235k in bord ,dupa 2 ani sunt incantat si multumit de masina!
Craciun Fericit tuturor!


aceeasi problema e si la mine ( temperatura exterioara ramane blocata...si in mers...) iar de incalzirea in scaune sa nu mai vorbesc...am fost anul trecut la service au schimbat si anul asta din nou la fel..tot la scaunul soferului...
asa ramane nu o mai schimb sa le dau 750 lei si sa tina cateva luni...mi se pare o porcarie...
aiurea mi s-a parut acum de curand cand in mers am inceput sa urc cheile bicazului si temp exterioara a ramas la 6 grade... am facut o comparatie cu cea afisata de masina prietenului meu, si da de fapt era de 2 grade...
in benzinarie dupa repornire si-a revenit si arata si la mine 2 grade?!?1
tot mai des am vazut ca si display-ul ramane blocat , se schimba melodiile , dar afisat ramane un vecehe ..si comenzile nu mai merg deloc..sunet...sau de schimbat melodiile ?!?
parca e perisabila masina .. asta Smile))
Skip ads

  • 99sit

  • Mesaje scrise: 470
  • Locatie: Arges
  • Masina: Insignia 2018 B20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 21 Oct 2013

  • Mesaj Privat
Eu am crezut ca mai da rateuri citirea de pe stick , de nu se mai vedeau titlurile , sau se bloca pe anumite cantece , dar se pare ca e o problema. Poate stie colegul @gyzmo cum se poate remedia , multumesc ! Smile
  • gyzmo

  • Mesaje scrise: 3,753
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Insignia 2009 A20DTJ
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 02 Jun 2011

  • Mesaj Privat
Deh, poate de la "virusi"...
Oricum ar fi, sigur trebuie efectuat un update de soft, asta in cazul "blocarii" display-ului...
In ceea ce priveste temperatura afisata, eronat, aceasta se poate datora si senzorului din bara, care cu "timpul" incepe sa "uite''..., cum de altfel nu este singurul senzor, care face acest lucru, la fel se intampla cu cel de la presiunea diferntiala, cu cel de la asistenta la parcare, cu cel de umiditate din habitaclu, cu cel de la presiunea in rampa, cu cel la tija swirl.., lista poate continua... Sad
Asa este masina "asta", are si bune si rele, daca toate ar fi "roz", am vedea numai Insignia pe strada... Very Happy
  • 99sit

  • Mesaje scrise: 470
  • Locatie: Arges
  • Masina: Insignia 2018 B20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 21 Oct 2013

  • Mesaj Privat
Si asa @gyzmo , e plin de insignia pe strazi , cel putin acum 2 ani eram 3 insi in oras care aveam Insignia , acum cred ca sunt peste 20! Update de soft banuiesc ca se face la reprezentanta , cat despre senzor , am sa caut pe net sa vedem cat costa. Mersi de info si La Multi Ani!
  • CretzuV

  • Mesaje scrise: 138
  • Locatie: Prahova
  • Masina: Insignia 2009 A20DTH160HP
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 30 Nov 2010

  • Mesaj Privat
ÃŽnțeleg ca au probleme ici colo, dar unii par aproape terorizați de ele și denigreazã maxim modelul în sine. Stați mai liniștiți dragilor, nu o sa gãsiți niciodatã mașini fãrã probleme , întotdeauna vor fi chichițe care vezi doamne "is probleme d-ale lor domne, așa fac toate" , fie ca e Opel , fie ca e BMW ,fie ca e Mercedes. Riscul rulãrii unei mașini e ca la un moment dat, ceva , undeva se va strica.

Cum ai grija de ea , așa are și ea de buzunarul tãu.

ON TOPIC: (fab. 2009) Mi-ar fi plãcut mult sa fi avut pe bord un buton de select, ca atunci când pasagerul cautã o melodie sa o poate selecta fãrã sa îmi dea mana la o parte de pe schimbãtor și ar fi fost ideale și niște butoane de apelare rapida (pe 1234) pentru câteva contacte, cãci deși funcționeazã bine comenzile vocale, în mers oricât as urla la ea nu aude nimic de zgomotul motorului.
  • Mirabela

  • Mesaje scrise: 149
  • Locatie: Timis
  • Masina: Insignia 2011 A20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 18 Jan 2011

  • Mesaj Privat
Discutiile de aici au luat-o un pic razna. Parca era vorba de mici inconveniente, nu de defectiuni sau comparatii cu Omega (sau altceva). Alea sunt subiecte diferite.

Ca sa revenim la topic-ul corect: dupa vreo 5 luni de utilizare am si eu trei (deocamdata) maruntisuri care ma bazaie:

1. Logica comenzilor pentru diversele setari alea masinii e un pic deficitara. Sa detaliez: ca sa accesezi setarile trebuie sa apesi butonul CONFIG de pe bord si abia dupa aceea poti folosi butonul rotativ pentru a naviga prin meniuri. De asemenea, pentru a configura sistemul audio, ma refer la inalte, basi samd, iarasi trebuie apasat ceva pe bord si doar dupa aceea poti folosi rotita. Si in final, butonul AUDIO de la selectorul rotativ e absolut inutil, tot ce face e sa permita selectarea sursei audio, insa poti face asta deja intr-un mod mult mai usor, direct de pe volan! Dupa umila mea parere, toate aceste mici inconveniente putea fi rezolvate foarte simplu astfel: in locul butonului AUDIO de langa rotita puneau butonul CONFIG iar meniurile pentru sistemul audio le includeau in meniurile generale ale masinii, accesibile de la butonul mentionat anterior. In felul asta absolut totul era accesibil de la selectorul rotativ, navigatie, telefon, setari masina, totul, fara nevoia de a umbla pe bord. Nu zic sa se fi eliminat butoanele de pe bord, asta nu se poate ca sunt si multe Insignia fara rotita, insa logica utilizarii era mult imbunatatita.

2. Accesul in masina e un pic dificil daca nu ai scaune full-electrice. Cel putin in cazul in care iti place sa stai intr-o pozitie cat de cat corecta la volan. Daca esti genul care sta ca pe canapea, labartat la 1 metru de volan si cu mainile intinse la maxim atunci nu ai treaba insa pentru restul lumii e o problema. Iar problema e ca distanta dintre partea inferioara a volanului si sezutul masinii e destul de mica. Asta nu iti permite o coborare/urcare facila si te obliga la un fel de miscare de alunecare in lateral cand vrei sa te asezi/ridici, chiar daca scaunul e coborat la maxim si volanul ridicat la maxim. Repet, asta daca pozitia la volan e cat de cat corecta. Am avut ocazia sa conduc vreo 2000-3000 km si un seria 3 din 2010 si acolo nu era aceasta problema si initial nu mi-am data seama de unde vine diferenta dar pe urma m-am prins: la BMW scaunul se coboara mult mai mult ceea ce face ca distanta dintre sezut si volan sa fie mult mai mare. Iar cum mie imi place sa cobor scaunul la maxim am putut observa mai usor diferenta dintre cele doua masini, Strict ca si pozitie la volan, o data ce esti reglat, la Insignia stai mai bine, asa i s-a parut si prietenului cu BMW, insa ca acces la Insignia e mai problematic. Si singura rezolvare vine de la dotarea cu scaune full-electrice care au o functie de "easy access" si se da scaunul in spate dupa ce ai oprit motorul si deschizi usa. Abia atunci te poti da jos comod.

3. Si ca tot veni vorba de scaune cu "easy access", era asa de greu ca pe langa functia de dat in spate automat sa programeze una si pentru revenire automata la pozitia "de condus"? Eventual cand pornesti motorul. Atunci era treaba facuta pana la capat, asa cum e acum functia "easy access" e una excelenta insa implementata pe jumatate.
  • 99sit

  • Mesaje scrise: 470
  • Locatie: Arges
  • Masina: Insignia 2018 B20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 21 Oct 2013

  • Mesaj Privat
de acord cu tine@mirabela, era excelenta functia de easy access, dar nu o folosesc tocmai pentru ca atunci cand te urci in masina , sacunul ramane in pozitia de iesire , revenirea la pozitia initiala fiind dificila , chiar daca apesi pe memoria scaunului!
  • Mirabela

  • Mesaje scrise: 149
  • Locatie: Timis
  • Masina: Insignia 2011 A20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 18 Jan 2011

  • Mesaj Privat
Pai, tocmai, ca scaunul fiind dat in spate e usor de coborat dar si de urcat. De ce sa nu folosesti functia? Nu e greu sa tii apasat butonul de memorie cateva secunde pana revine pe pozitie, ma mir doar ca nu au implementat chestia asta sa se faca tot automat, ca si retragerea. Nu stiu cum fac altii insa eu stau relativ corect la volan, ca si distanta, si daca nu as folosi functia nu mi-ar fi chiar usor sa ma "extrag" de sub volan, la fel si la asezat.
  • yerd

  • Mesaje scrise: 186
  • Locatie: Timis
  • Masina: Insignia A20NHT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 23 Mar 2014

  • Mesaj Privat
Same here
Skip ads

  1. Home
  2. Opel Insignia
  3. Insignia A

Discutii similare

Intra in ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Intalniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR