Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Probleme Tehnice
  3. Motoare Diesel
  • petre23

  • Mesaje scrise: 49
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2005 z19dtj
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Nov 2007

  • Mesaj Privat
daca pornea la spray,sigur ar fi ramas pornitam si pe urma ar fi pornit imediat.spun asta pentru ca asa a facut mereu.pornea mai greu dar apoi nu mai avea nici cea mai mica problema.,la ce te referi cu urmatorul pas.
am reusit sa scot deocamdata doar injectorul 2 si 3.1 si 4 nu vor sa iasa usor. am renuntat deocamdata ,pentru ca e foarte frig si ninge rau. ceva sfaturi pentru a le scoate mai usor.cu ce sa dau acolo?
Skip ads

  • insignia

  • Mesaje scrise: 724
  • Locatie: Prahova
  • Masina: Signum 2005 Z19dt
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Nov 2009

  • Mesaj Privat
lichid de frana in lipsa solutiilor special anticalamina....insa ti-ar trebui o presa de extras injectoare...
  • petre23

  • Mesaje scrise: 49
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2005 z19dtj
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Nov 2007

  • Mesaj Privat
banuiesc ca acea presa este destul de scumpa si nu merita investitia,nu?
pot sa cumpar lichid de frana ieftin de dacie?
  • insignia

  • Mesaje scrise: 724
  • Locatie: Prahova
  • Masina: Signum 2005 Z19dt
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Nov 2009

  • Mesaj Privat
o presa adecvata cateva sute de lei...
orice lichid de frana...ca sa dizolve calamina de pe langa injector.....ideal ar fi sa il poti misca stg dreapta din cand in cand....
nu pot decat sa iti urez succes
Skip ads

  • petre23

  • Mesaje scrise: 49
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2005 z19dtj
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Nov 2007

  • Mesaj Privat
ok.multumesc frumos.deja am dat cu un degripant si am lasat pana maine.mai vedem maine in functie de vreme.
  • petre23

  • Mesaje scrise: 49
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2005 z19dtj
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Nov 2007

  • Mesaj Privat
salutare. astazi am inghrtat cateva ore la masina.nu am reusit sa scot inj.1 si 4 absolut deloc.am montat la loc celelalte inj. dupa ce am curatat bine acolo. tot nu am reusit sa o pornesc,invarte bine motorul dar nu vrea sa porneasca deloc.si scoate mult fum alb.
in alta ordine de ideii,am pus op-comul si o sa trec aici ce coduri au aparut.
au fost mai multe coduri ,dar care sau sters si nu au mai aparut..cele de mai jos nu se sterg delic.
P0815 - Steering Wheel Remote Control Shift Up Switch Circuit Resistance Range/Performance
(0Cool - Present

P0816 - Steering Wheel Remote Control Shift Down Switch Circuit Resistance Range/Performance
(0Cool - Present

U2146 - CAN-Bus No Communication with SLM (Shift Lever Module)
(00) - Present
P0380 - <Unknown DTC>
(04) - Not present

P0380 - <Unknown DTC>
(0F) - Not present
U2141 - Invalid Data from REC (Rear Electrical Centre)
(71) - Present
B1385 - Terminal 15A Circuit Malfunction
(00) - Present

B3011 - Trunk Switch Circuit Open or High Voltage
(05) - Present
  • iulian1971

  • Mesaje scrise: 7,081
  • Locatie: Ilfov
  • Masina: Astra 2008 Z19DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 21 Dec 2006

  • Mesaj Privat
Ai cel putin o bujie arsa, dar la fel de bine, pot fi toate arse. Trebuie verificate fiecare in parte.
  • petre23

  • Mesaje scrise: 49
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2005 z19dtj
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Nov 2007

  • Mesaj Privat
esti sigur ?te interb asta pentru ca le-am schimbat pe toate acum o luna.am pus beru originale.se poate arde bujia asa repede?
Skip ads

  • iulian1971

  • Mesaje scrise: 7,081
  • Locatie: Ilfov
  • Masina: Astra 2008 Z19DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 21 Dec 2006

  • Mesaj Privat
In cel mai rau caz, ai releul de bujii ars.
P0380 - e eroare circuit preincalzire (bujii sau releu). Se poate verifica care e defectiunea.
  • petre23

  • Mesaje scrise: 49
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2005 z19dtj
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Nov 2007

  • Mesaj Privat
ok.cum se pot verifica?
celelate erori? ai vreo idee?
  • seftaka

  • Mesaje scrise: 1,184
  • Locatie: Constanta
  • Masina: Astra 2006 Z19DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 30 Oct 2011

  • Mesaj Privat
In special la frig, la orice masina de pe planeta vei observa acel fum alb despre care vorbesti. Nu e neaparat fum, ci abur, din pricina diferentelor de temperatura, gaze fierbinti, temperatura din mediu negativa!
  • DB77AAA

  • Mesaje scrise: 6,715
  • Locatie: Dambovita
  • Masina: Vectra 2005 Z19DTH 200CP
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 19 Jan 2007

  • Mesaj Privat
Revin cu intrebarea mea, la spray ai incercat sa o pornesti?
Skip ads

  • petre23

  • Mesaje scrise: 49
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2005 z19dtj
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Nov 2007

  • Mesaj Privat
chiar m-am gandit la tine azi.maine o a iau un spray si o sa incerc.apropo,unde se de cu sprayul mai exact?
  • petre23

  • Mesaje scrise: 49
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2005 z19dtj
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Nov 2007

  • Mesaj Privat
seftaka a scris:In special la frig, la orice masina de pe planeta vei observa acel fum alb despre care vorbesti. Nu e neaparat fum, ci abur, din pricina diferentelor de temperatura, gaze fierbinti, temperatura din mediu negativa!

ok.dar asa mult si gros de se acopera toata strada.nas prea crede
  • DB77AAA

  • Mesaje scrise: 6,715
  • Locatie: Dambovita
  • Masina: Vectra 2005 Z19DTH 200CP
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 19 Jan 2007

  • Mesaj Privat
petre23 a scris:chiar m-am gandit la tine azi.maine o a iau un spray si o sa incerc.apropo,unde se de cu sprayul mai exact?


In admisie. Inainte sau dupa filtru. Pentru operatiuni "hard" eu dau cu spray de curatat frane, pentru "soft" ii dau cu spray de muste.
Dupa calculele mele va porni, mergi o vreme cu masina, o opresti, stergi erorile si o pornesti din nou. Vezi ce zice.
  • petre23

  • Mesaje scrise: 49
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2005 z19dtj
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Nov 2007

  • Mesaj Privat
salut.am revenit cu ceva noutati.am reusit azi deoarece a fost mai cald sa o pornesc.bine,asta dupa ce a invartit destul la automat.
primul injector de langa filtru de aer tot nu am reusit sa-l scot.si ce credeti ca am facut.am desfacut surubul care il tine prins,am pornit masina si am lasat-o sa se incalzeasca,ca tot nu mai fusese pornita de vreo 2 saptamani,iar eu m-am apucat sa dau la zapada.
intre timp,dragutul de injector a sarit singur din locul lui. SUPER. l-am curatat,nu va mai spun ce era pe el,l-am pus la loc si am pornit din nou.dupa ce se mai incalzeste si fac rost de bani,o duc la maiandrei sa o puna la punct.acum sa vedem dimineata cum va porni.
iata si valorile la injectoare.mi-au dat o gramada de valori.
ex 1----inj1 0,28 inj2 -0,90 inj 3 -0,80 inj 4 1,42
dar dupa accelarare,oprire motor si repornire...
ex 2 inj1 -0,90 inj 2 -1,75 inj 3 -1,80 inj 4 4,30
eu nu mai inteleg nimic.
  • DB77AAA

  • Mesaje scrise: 6,715
  • Locatie: Dambovita
  • Masina: Vectra 2005 Z19DTH 200CP
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 19 Jan 2007

  • Mesaj Privat
Nu prea ai ce intelege din corectiile pe care le face testerul/ecu. Ai nevoie de test retur injectoare.
  • Op3l

  • Mesaje scrise: 528
  • Locatie: Cluj
  • Masina: Astra 2006 Z17DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 20 Dec 2013

  • Mesaj Privat
Injectoarele nu au nimic, Un injector cu "inceput de sfarsit" face figuri cu pornirea DOAR la cald si nu la rece cum e cazul tau.
O iei in ordine:
-vezi pe unde pierde motorina.
-vezi fixarea injectorului.
-rezolvi problema cu eroare de bujie arsa.
Parerea mea 90 % este aceea ca pierzi motorina pe undeva,logic presiunea din rampa scade +prinde aer + probleme pe incalzire bujii= pornire de toata jena.
  • DB77AAA

  • Mesaje scrise: 6,715
  • Locatie: Dambovita
  • Masina: Vectra 2005 Z19DTH 200CP
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 19 Jan 2007

  • Mesaj Privat
Op3l a scris:Injectoarele nu au nimic, Un injector cu "inceput de sfarsit" face figuri cu pornirea DOAR la cald si nu la rece cum e cazul tau.


Asa credeam si eu, pana la proba contrarie pe masina mea.... Un test facut de colegul @MariusNapcori, asta dupa ce eu mi-am epuizat toate resursele si cunostintele, a scos in evidenta ca motorina din rampa, la rece, se ducea pe retur. De remarcat ca test de injectoare mai facusem cu 2 saptamani inainte sami apara pornire dificila la rece...
  • insignia

  • Mesaje scrise: 724
  • Locatie: Prahova
  • Masina: Signum 2005 Z19dt
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Nov 2009

  • Mesaj Privat
petre23 a scris:salut.am revenit cu ceva noutati.am reusit azi deoarece a fost mai cald sa o pornesc.bine,asta dupa ce a invartit destul la automat.
primul injector de langa filtru de aer tot nu am reusit sa-l scot.si ce credeti ca am facut.am desfacut surubul care il tine prins,am pornit masina si am lasat-o sa se incalzeasca,ca tot nu mai fusese pornita de vreo 2 saptamani,iar eu m-am apucat sa dau la zapada.
intre timp,dragutul de injector a sarit singur din locul lui. SUPER. l-am curatat,nu va mai spun ce era pe el,l-am pus la loc si am pornit din nou.dupa ce se mai incalzeste si fac rost de bani,o duc la maiandrei sa o puna la punct.acum sa vedem dimineata cum va porni.
iata si valorile la injectoare.mi-au dat o gramada de valori.
ex 1----inj1 0,28 inj2 -0,90 inj 3 -0,80 inj 4 1,42
dar dupa accelarare,oprire motor si repornire...
ex 2 inj1 -0,90 inj 2 -1,75 inj 3 -1,80 inj 4 4,30
eu nu mai inteleg nimic.


asta a fost ieri insa astazi dimineata cum a pornit?exista vreo diferenta?

valorile care le afisezi se pot aduce in parametri numai pe stand de calibrat injectoare....din ce am vazut injectorul 4 este dincolo de limita ....limitele sunt intre maxim de +2 si -2...
Skip ads

  1. Home
  2. Probleme Tehnice
  3. Motoare Diesel

Discutii similare

Intra in ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Intalniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR