Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Discutii Generale
  3. Opel vs ...
  • kynder

  • Mesaje scrise: 46
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2002 Y20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 17 Feb 2012

  • Mesaj Privat
Salut,
Deschid acest topic deoarece ma bate gandul sa achizitionez un opel astra H.
In momentul de fata am un Astra G (2002) (Y20dth).
Dilema mea este H este lafel de fiabil ca si G ? se merita sa achizitionez un H in locul astrei G ?
Sau sa pastrez G ?
Skip ads

  • florin71

  • Mesaje scrise: 692
  • Locatie: Maramures
  • Masina: Astra 2004 1,7cdti
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 31 Mai 2007

  • Mesaj Privat
Din toate punctele de vedere, inclusiv calitativ, Astra H este peste G, iar Astra I este peste H, dupa cum Astra care apare anul viitor, va fi mai placuta, fiabila, confortabila si mai sportiva ca si actuala Astra I.
Ce motorizare si cati km are H-ul pe care vrei sa il cumperi?La ce pret poti sa il cumperi?
  • kynder

  • Mesaje scrise: 46
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2002 Y20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 17 Feb 2012

  • Mesaj Privat
Salut Florin.
Multumesc pentru raspuns.
Motorizarea vreau sa fie diesel.
Inca nu am gasit o masina anume nici macar nu stiu ce motorizare sa aleg 1.7 sau 1.9 ce am aflat pana acum am inteles ca cele care au cutia de viteze in 6 trepte ar avea ceva probleme, sincer habar nu am si pe aceasta cale cer colegilor putin ajutor.
Bugetul ar fii undeva la 5000 de Euro.
  • mihai.sorin96

  • Mesaje scrise: 10
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Astra 2005
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 06 Aug 2013

  • Mesaj Privat
Nu compari G cu H, pur si simplu is 2 generatii diferite. Eu am un H din 2005, luat in vara 4200 euro m-a ajuns 5000 cu inmatriculare si ce am mai bagat in ea. 1.7 CDTi diesel evident. Pana acum sunt multumit de ea, 195 000 km ( aproape 10 000 facuti de mine) Recomand!
Skip ads

  • kynder

  • Mesaje scrise: 46
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2002 Y20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 17 Feb 2012

  • Mesaj Privat
Salut mihai.sorin96,
Imi cer scuze cred ca m postat gresit practic eu vroiam cateva sfaturi.
Defapt dilema mea este daca H-ul este lafel de fiabil ca si G-ul.
Multumesc pentru detalii.
  • Op3l

  • Mesaje scrise: 528
  • Locatie: Cluj
  • Masina: Astra 2006 Z17DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 20 Dec 2013

  • Mesaj Privat
Evita motorul de 1.9 in toate variantele sale de putere, fiabilitate destul de slaba ,provenienta Fiat,consumul de invarte in jurul la 10 % in oras iarna,exterior cam 6.5 %.
Astra H este cu totul altceva fata de Astra G ,Trecerea va fi destul de impresionanta in cazul in care nu ai mai condus Astra H.
Alegerea ideala in materie de diesel pe Astra H este Z17DTH (101 CP) ,dupa parerea mea cel mai echilibrat motor diesel referiftor la consum/fiabilitate.
Intretinerea este exact ca la Astra G adica ieftina,de fapt ai sa gasesti cateva repere comune atat la H dar si la G.
P.S. Daca te urci in Astra H iar dupa aceea in Astra G zici ca te intorci in timp ...
Fiabilitate este relativa la un second hand ... daca nu stii la ce sa te uiti Astra H poate deveni o afacere paguboasa ulterior ca orice masina altfel.
  • kynder

  • Mesaje scrise: 46
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2002 Y20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 17 Feb 2012

  • Mesaj Privat
Salut Op3l,
Multumesc pentru sfaturi, din pacate nu am avut ocazia sa conduc un H in schimb am avut ocazia sa conduc un J dar deja vorbim de alt nivel acolo si nu cred ca are rost sa dezvoltam acest subiect.
Inainte de a avea G am avut o alta marca de masina nu dau nume deoarece nu stiu daca am voie ideea era ca era mai noua mai exact din 2004 si era pe benzina, am vanduto deoarece era cam scumpa la intretinere si avea un consum destul de mare pare parerea mea.
Oricum va multumesct tutror si astept cat mai multe pareri.
  • Negreanu

  • Mesaje scrise: 946
  • Locatie: Olt
  • Masina: Vectra 2004 Z19DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 07 Mai 2010

  • Mesaj Privat
Op3l a scris:Evita motorul de 1.9 in toate variantele sale de putere, fiabilitate destul de slaba ,provenienta Fiat,consumul de invarte in jurul la 10 % in oras iarna,exterior cam 6.5 %.

De unde stii tu? Parerea mea ca cel mai potrivit motor,dar si cel mai fiabil este 1.9cdti 120 cp. Cutiile de viteza in 6 trepte nu au nici o problema. Singura problema ar fi volanta care se duce dupa 150.000,dar asta este o problema intalnita la mai toate masinile diesel de generatie noua.
Skip ads

  • florin71

  • Mesaje scrise: 692
  • Locatie: Maramures
  • Masina: Astra 2004 1,7cdti
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 31 Mai 2007

  • Mesaj Privat
Unii zic ca motorul de 1,7CDTI avand 101 cai putere este ok la capitolul fiabilitate.Problema motoarelor diesel fabricate dupa anul 2006 este ca sunt prevazute cu filtru de particule care iti creeaza probleme tehnice daca circuli frecvent in localitati deoarece la turatii mici aceste filtre se infunda.
  • moroenius

  • Mesaje scrise: 10
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2006 Z17DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 01 Feb 2014

  • Mesaj Privat
1.7 cdti de 101 CP de pe astra H are volanta simpla sau cu masa dubla?
  • gabiopel

  • Mesaje scrise: 5,796
  • Locatie: Buzau
  • Masina: Astra 2002 Y20 DTH-2.0 DTI
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 23 Sep 2007

  • Mesaj Privat
moroenius- din 2003 la dieselurile opel sa trecut la volanta cu masa dubla-o fericire! Very Happy , deci te incadrezi .
  • Op3l

  • Mesaje scrise: 528
  • Locatie: Cluj
  • Masina: Astra 2006 Z17DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 20 Dec 2013

  • Mesaj Privat
Negreanu a scris:De unde stii tu? Parerea mea ca cel mai potrivit motor,dar si cel mai fiabil este 1.9cdti 120 cp. Cutiile de viteza in 6 trepte nu au nici o problema. Singura problema ar fi volanta care se duce dupa 150.000,dar asta este o problema intalnita la mai toate masinile diesel de generatie noua.

Parerea mea despre 1.9 CDTI
-probleme mult mai dese legate de volanta cu dubla masa
-probleme cu admisia (tija swirl) in afara de Z19DTL-Z19DT
-provenienta italieneasca FIAT.
-consum ridicat urban vara 8.5 % , iarna pluseaza spre 10-11 %. Exterior cam 6.5 indiferent vara-iarna.
Este o economie de carburanta relativ mica (2-3 litri) comparativ cu un Z16XEP (benzinar) , + ca cel din urma are silentionzitate ,impozit mai mic , asigurare mai mica.,poti sa mergi cum vrei cu el ca nu se infunda.
Apropo singurul motor cu volanta cu masa SIMPLA este Z17DTL ( 80 CP) totodata este singurul care are turbosuflanta cu wastegate ,mai exact NU are geometrie variabila. Practic cele mai fiabile turbosuflante de pe Astra H. Este destul de evitat Z17DTL-ul pe Astra H dar este cel mai fiabil iar consumul cel mai mic dintre diesel-urile disponibile ( in afara de Z13DTH ala chiar consuma putin Smile) ) .
Romanu inca are mentalitatea sa detina motor marecu CP multi chiar daca nu-i va utiliza decat rar. In afara deja se prefera in general motoarele de capacitate mica sa consume putin, la noi e invers...
Fiecare prefera si alege ce doreste este o doar o parere , eu sunt interesat in special de consum.
Am avut un Z16XEP + GPL tot pe un H , concluzia putere ok 105 CP, pret per 100 de km mai mic decat orice diesel de pe Astra H.
Diesel-ul deja incepe sa piarda teren masiv datorita costurilor de exploatare si a carburantilor 6 RON litru.
Skip ads

  • florin71

  • Mesaje scrise: 692
  • Locatie: Maramures
  • Masina: Astra 2004 1,7cdti
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 31 Mai 2007

  • Mesaj Privat
De ce este evitat Z17DTL?Datorita puterii mai mici?Fiabil ai zis ca este.Eu am facut cu al meu circa 67000km, de la circa 70.000km si inca nu am avut probleme tehnice la motor.Ca mi-ar fi placut sa mai am macar 21 de cai putere in plus si a 6 treapta de viteza, este altceva.
  • alexhaiducu

  • Mesaje scrise: 780
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2008 Z17DTJ
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 15 Dec 2009

  • Mesaj Privat
am avut astra 1.9 de 100 cp. BUN am avut astra 1.9 de 120cp . MAI BUN ca cel de 100 cp! acum am un astra 1.7 de 110 cp! MAI PROST ca oricare din cele doua de 1.9
  • Floydian

  • Mesaje scrise: 474
  • Locatie: Dolj
  • Masina: Astra 2010 Z17DTJ
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 02 Apr 2013

  • Mesaj Privat
Salut. Eu ti-as recomanda 1.7 cdti de 101 cai, cod Z17DTH. Este un motor foarte fiabil, suficient de sprinten si economic. E probabil cel mai bun compromis. Eu am varianta mai noua de 110 cai, care are dezavantajul de a avea filtru de particule, cu care trebuie avuta foarte mare grija cu mersul subturat in oras. Legat de cutia de viteze, intr-adevar cele cu 6 trepte (M32) au un defect de proiectare, mai exact un rulment de pe axul cu vitezele 1-2, 5-6 este subdimensionat si au fost cazuri in care a cedat (este foarte solicitat in treapta a sasea, fiind pozitionat langa pinionul aferent acesteia). Reparatia este destul de costisitoare in cazul in care se defecteaza. Cauta o masina in primul rand cu kilometri cat mai putini si in stare buna din punct de vedere tehnic/mecanic, nu te uita la optiuni care nu-ti sunt indispensabile. Bafta!
  • mad2max

  • Mesaje scrise: 795
  • Locatie: Dambovita
  • Masina: Astra 2001 y17dt
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 04 Jul 2007

  • Mesaj Privat
@Op3l Consumul la 1.9 z19dt 120cp e variabil, si e influentat de multi factori.
Uite consumul meu:
pe aproape 2500km 6.2 /100, insemnand cam 50/50 urban/extra, cu multe porniri dimineata la -10/-13 grade in ultima vreme plus mers cu a 2-a la greu prin oras cu zapezile astea.
Pe ultimii 200km 5.5 % care au inclus un drum Tgv-Buc din care cam 70% au fost pe extraurban si vreo 40km-50km i-am facut in cele doua orase...si pentru ca am prins vreme buna am alergat-o un pic cu cateva varfuri de 150-160 km/h
Chiar daca ar fi eroare de BC prea mult nu poate sa fie, efectiv acul de la combustibil scade destul de greu.
Despre fiabilitate nu pot sa ma pronunt deocamdata o am de aprox 4 luni fara pb
Si poze:

LE: am prins si vreo 3-4 regenerari pe parcursul celor 2500 km
Cat despre comparatia cu G....pentru mine inca exista o placere deosebita sa conduc si G-ul de 1,7, poate pt ca e masina de suflet?
  • Y-GreK

  • Mesaje scrise: 1,280
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 11 Jul 2007

  • Mesaj Privat
Op3l, acuzi motoarele de 1.9 degeaba.
Si daca-s de provenienta italiana, care-i problema?Nu se pricep la masini per ansamblu, dar la motoare...jos palaria!Ei au fost pionierii common-rail pana la urma.
La variantele de 101 si 120 CP, tija swirl nu prezinta probleme fiindca lipseste cu desavarsire.
Si in final...nu-ti iei motor de 1.9 ca sa-l freci prin oras si mai mult, nu-ti iei DIESEL daca stii ca faci multi km urban.

Vectra din semnatura are 215.000 de km facuti in ROMANIA si nu prezinta probleme de nici-un fel! Pe langa filtre si alte consumabile care trebuiesc schimbate din cand in cand, doar EGR-ul i l-am inlocuit la 120.000 si asta din cauza ca nu l-am curatat la timp.Din punctul meu de vedere, motorul de 1.9 a fost foarte reusit si imi pare tare rau ca nu l-au mai pus pe Insignia, daca as stii ca motoarele de 2.0 CDTI sunt la fel de bune ca predecesoarele lor de 1.9...As dori sa-i iau tatalui meu o Insignia fiindca isi doreste tare mult una, dar pe de alta parte, nu ar vrea sa renunte la Vectra.
Consumul mixt este de 5.7l/100km exact ca la carte, consum facut pe ultimii 11.000km.O sa fac o poza la BC sa vedeti.Avand in vedere ca a vazut si trafic de Bucuresti din cand in cand...consumul este cel putin onorabil.
  • alexhaiducu

  • Mesaje scrise: 780
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2008 Z17DTJ
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 15 Dec 2009

  • Mesaj Privat
eu am avut motor de 1.9 de la isuzu
  • florin71

  • Mesaje scrise: 692
  • Locatie: Maramures
  • Masina: Astra 2004 1,7cdti
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 31 Mai 2007

  • Mesaj Privat
Floydian a scris:,Legat de cutia de viteze, intr-adevar cele cu 6 trepte (M32) au un defect de proiectare, mai exact un rulment de pe axul cu vitezele 1-2, 5-6 este subdimensionat si au fost cazuri in care a cedat (este foarte solicitat in treapta a sasea, fiind pozitionat langa pinionul aferent acesteia). ,

Si Opelul Astra J are defectul de proiectare la cutia de viteza?Sunt motorizari diesel la Astra H si J care nu au filtru de particule?
  • florin71

  • Mesaje scrise: 692
  • Locatie: Maramures
  • Masina: Astra 2004 1,7cdti
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 31 Mai 2007

  • Mesaj Privat
Y-GreK a scris:Op3l, acuzi motoarele de 1.9 degeaba.
As dori sa-i iau tatalui meu o Insignia fiindca isi doreste tare mult una, dar pe de alta parte, nu ar vrea sa renunte la Vectra.

O intrebare off topic, sper ca nu deranjez, tu esti persoana care posta mesaje pe topicul cu avioane prin anii 2008-2009?Multumesc frumos.
Skip ads

  1. Home
  2. Discutii Generale
  3. Opel vs ...

Intra in ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Intalniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR