Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Discutii Generale
  3. Opel vs ...
  • mad2max

  • Mesaje scrise: 795
  • Locatie: Dambovita
  • Masina: Astra 2001 y17dt
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 04 Jul 2007

  • Mesaj Privat
alexhaiducu a scris:eu am avut motor de 1.9 de la isuzu

Imposibil, poate te referi la 1.7
Skip ads

  • Op3l

  • Mesaje scrise: 528
  • Locatie: Cluj
  • Masina: Astra 2006 Z17DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 20 Dec 2013

  • Mesaj Privat
florin71 a scris:De ce este evitat Z17DTL?Datorita puterii mai mici?Fiabil ai zis ca este.Eu am facut cu al meu circa 67000km, de la circa 70.000km si inca nu am avut probleme tehnice la motor.Ca mi-ar fi placut sa mai am macar 21 de cai putere in plus si a 6 treapta de viteza, este altceva.

Nu am zis ca este de evitat Z17DTL-ul ci doar ca multi in evita datorita puterii mici. Momentan chiar detin un Z17DTL.Am avut experiente cu destule motoare pe Astra H si anume Z17DTL,Z17DTH,Z17DTJ,Z17DTR, Z13DTH, Z16XEP.
Raman la parerea mea Z17DTH este cea mai buna alegere, datorita celor 101 CP care fac fata cam in orice situatie de "om normal la cap" + ca are injectoare Bosch care fac probleme rareori.Dezavantajul major al acestui motor este zgomotul... destul de zgomotos in oras.
Cutia in 6 trepte este total inutila in Romania , consumul cel mai mic realizat in treapta a 6 a este la 150 km /h cazul DTR-ului.
De evitat filtru de particule, cea mai proasta alegere in cazul unei masini la mana a 2 a deoarece in multe cazuri il iei deja termina plus ca pute ca dracu` pe langa masina cand o apuca regenerarea.... Un DTJ cu filtru de particule pe duca consuma 8.5% mixt... facea regenerari foaaarte dese.Reparatia costisitoare 200 E anulat.
  • 13nicu

  • Mesaje scrise: 1,487
  • Locatie: Bihor
  • Masina: Astra 2002 hatch y17dt
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 17 Dec 2012

  • Mesaj Privat
@Kynder - nu ne-ai spus de ce vrei sa faci ,,transferul,, de la G la H. Pur si simplu din dorinta de ceva mai nou si mai modern sau te dispera cu ceva G-ul ?
Parerea mea ar fi sa tragi pana la maxim de G ...... nu stiu de cat timp ai G-ul dar banuiesc ca nu de 3 zile .... in mare o cunosti, poate ai rezolvat citeva din ,,bolile,, lui ....ai adus masina la un anume ,,echilibru,, in functionare ....iar acum sa o schimbi doar din dorinta de ,,mai nou,, nu mi se pare o varianta fiabila economic. Si noul H indiferent de motorizare vine cu ,,bolile,, lui + istoricul sau propriu ....... vezi ca nu cumva ce s-a dorit a fi o trecere la ceva mai bun sa nu fie in final un dezastru ! - adica o masina care sa te termine nervos si financiar !
Si eu m-am gandit o perioada sa trec de la G la H din pura plictiseala si dorinta de ,,mai nou,, dar analizand atent situatia , pur si simplu nu se justifica economic atata timp cit G-ul functioneaza ok.
Normal ca ma supara uneori zgomotul de dti .....interiorul e mai ,,retro,, comparativ cu un H ...dar in rest chiar n-am ce sa-i reprosez G-ului ! Nu cred ca un H imi va consuma mai putin ca G-ul din dotare respectand cilindreea .... iar trecand in revista aspectele volanta, bucsaraie/suspensie/directie/cutie viteze/ simplitate motor etc trebuie sa recunosc ca mi bine asa cum e .
Da , in cazul in care G-ul din dotare sta mai mult prin service si te dispera deja financiar ....sau nah, s-a cam ,,indoit,, putin prin trafic si reparatia costa enorm - in cazul asta da , m-as gandi la o varianta de opel mai noua .........
Parerea mea.
Bafta.
PS - un transfer presupune o anume suma de bani care nu-i chiar mica comparand un G cu un H. Am avut in folosinta conjunctural un H 1.7cdti citeva luni ...sigur, e un plus la multe capitole comparativ cu un G dar nici acest ,,plus,, nu-i chiar de la cer la pamant ! Nu putem considera H-ul nava spatiala si G-ul o roaba ! Plus ca in cazul transferului , dupa maxim 2 luni timp in care intervine obisnuinta , nu ti se va mai parea chiar asa de extraordinara !
In locul tau daca tot dispun de o oarecare suma de bani , as mai ,,echilibra,, G-ul ...... eventual o resoftare in cazul in care n-ai deja una facuta ....si crede-ma ca apoi iti va trece dorinta de experimente ! Asta evident, in cazul in care la baza dorintei de ,,transfer,, sta doar plictiseala si dorinta de ,,altceva,,.
Toate bune.
  • florin71

  • Mesaje scrise: 692
  • Locatie: Maramures
  • Masina: Astra 2004 1,7cdti
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 31 Mai 2007

  • Mesaj Privat
,,Am avut in folosinta conjunctural un H 1.7cdti citeva luni ...sigur, e un plus la multe capitole comparativ cu un G dar nici acest ,,plus,, nu-i chiar de la cer la pamant !''
In afara aspectului, puterii mai mari a motorului si posibil a tinutei de drum, mai buna, ce plusuri in plus iti ofera H-ul versus G.
G-ul meu are motorizarea CDTI, este ok insa uneori mi-ar place sa masina mea sa aiba mai mult de 80 caluti putere.
Skip ads

  • Op3l

  • Mesaje scrise: 528
  • Locatie: Cluj
  • Masina: Astra 2006 Z17DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 20 Dec 2013

  • Mesaj Privat
Asa este nu putem spune ca H-ul este nava spatiala dar totusi pana si H a fost lansat in 2004 deci are deja o vechime de 10 ani. Astra G-ul a fost lansat in 1998 deci are 16 ani...
Plusuri Astra H
+ design interior/exterior mult mai in tema cu anul 2014.
+tinuta de drum (inspira si da mai multa siguranta pe sosea)
+optiuni. Aprope toate au BC si minim un display BID. (exista si TID dar sunt rare)
+comfort amortizeaza mult mai bine.
+scaune mult mai bine conturate. Comfort si pozitie volan superioare.
+sistemul audio. Se aude mai bine ca in G.
+in cazul unui diesel aproape sigur vine si cu ESP/TC
Minusuri Astra H:
-efort financiar pentru a-l achizitiona (nu foarte mare fata de G dar este)
-vesnicele probleme aleatorii cu CIM-ul in cazul in care masina nu a avut norocul sa treaca prin recall.
-in mod sigur vei alege unul rulat 200 000 km iar daca nu ai avut norocul sa pice la proprietarul anteriorul anumite piese , le vei schimba tu.
Per total daca faci o alegere buna vei fi foarte multumit fata de Astra G. Daca ai ghinion/nestiinta in achizitionare cel mai probabil te vom vedea pe aici postand "Vai ce masina proasta e Astra H" .
Poti considera Astra H-ul nava spatiala daca este in varianta de echipare Cosmo.
P.S. Ia-o una adusa din afara... pur si simplu Romanii zici ca mananca din ele in 2 ani de utilizare.Nemtii nu cara porcu/cartofii/lemnele/vinu si nici nu au unghiile asa de mari incat sa zgarie tot interiorul.
Succes.
  • florin71

  • Mesaje scrise: 692
  • Locatie: Maramures
  • Masina: Astra 2004 1,7cdti
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 31 Mai 2007

  • Mesaj Privat
Nimeni nu contesta calitatea unui produs mai nou versus unul mai vechi.Progresul isi spune cuvantul.Asta este valabil si la motorizarea 1,9 CDTI versus 2 CDTI sau Astra H versus Astra J.
  • Floydian

  • Mesaje scrise: 474
  • Locatie: Dolj
  • Masina: Astra 2010 Z17DTJ
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 02 Apr 2013

  • Mesaj Privat
florin71 a scris:
Floydian a scris:,Legat de cutia de viteze, intr-adevar cele cu 6 trepte (M32) au un defect de proiectare, mai exact un rulment de pe axul cu vitezele 1-2, 5-6 este subdimensionat si au fost cazuri in care a cedat (este foarte solicitat in treapta a sasea, fiind pozitionat langa pinionul aferent acesteia). ,

Si Opelul Astra J are defectul de proiectare la cutia de viteza?Sunt motorizari diesel la Astra H si J care nu au filtru de particule?

In cazul in care nu a fost remediata problema la cutiile M32 (care sunt folosite si pe Astra J), atunci probabil o au si ele. Sincer nu m-am interesat de chestia asta. Toate diesel-urile de pe Astra J au filtru de particule, iar pe astra H se gasesc in ambele variante. Exista 1.7 cdti fara filtru de particule (Z17DTH, Z17DTL) si 1.7 cdti cu filtru de particule (Z17DTJ, Z17DTR); la fel, variantele de 1.3cdti si 1.9 cdti sunt si cu si fara filtru de particule. Cele fabricate mai recent probabil au. Cel mai sigur e sa faci o decodare a VIN-ului.
  • florin71

  • Mesaje scrise: 692
  • Locatie: Maramures
  • Masina: Astra 2004 1,7cdti
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 31 Mai 2007

  • Mesaj Privat
bh13ncu a scris:
Si eu m-am gandit o perioada sa trec de la G la H din pura plictiseala si dorinta de ,,mai nou,, dar analizand atent situatia , pur si simplu nu se justifica economic atata timp cit G-ul functioneaza ok.


Subscriu.Si eu am vrut sa trec pe H din dorinta de a avea un autoturism mai nou insa am ajuns la concluzia ca nu merita acest efort financiar.In acest moment autoturismul meu are circa 135.700km, rulati, reali, si functioneaza impecabil iar un H nu cred ca il iau sub 200.000km rulati, reali.Pentru un autoturism mai nou ca si al meu, cu cel mult 3 ani, avand mult mai multi km, nu merita efortul.
Peste 1-2 ani, cand va fi disponibila noua Astra, la actuala Astra o sa ii scada pretul asa la o adica, cine vrea Astra, isi va putea cumpara J-ul actual care a avut parte de un facelifting.
Skip ads

  • Y-GreK

  • Mesaje scrise: 1,280
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 11 Jul 2007

  • Mesaj Privat
florin71 a scris:
Y-GreK a scris:Op3l, acuzi motoarele de 1.9 degeaba.
As dori sa-i iau tatalui meu o Insignia fiindca isi doreste tare mult una, dar pe de alta parte, nu ar vrea sa renunte la Vectra.

O intrebare off topic, sper ca nu deranjez, tu esti persoana care posta mesaje pe topicul cu avioane prin anii 2008-2009?Multumesc frumos.



Da, eu sunt, a trecut ceva timp de atunci, acum am intrat si eu in sistem.
  • florin71

  • Mesaje scrise: 692
  • Locatie: Maramures
  • Masina: Astra 2004 1,7cdti
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 31 Mai 2007

  • Mesaj Privat
Tot AN-26 ca si tata?
Cer senin.
  • florin71

  • Mesaje scrise: 692
  • Locatie: Maramures
  • Masina: Astra 2004 1,7cdti
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 31 Mai 2007

  • Mesaj Privat
Tot AN-26 ca si tata?Cer senin.
  • 13nicu

  • Mesaje scrise: 1,487
  • Locatie: Bihor
  • Masina: Astra 2002 hatch y17dt
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 17 Dec 2012

  • Mesaj Privat
Vorbind pe cea dreapta ....ai masina in functie de banii investiti ! Evident , H-ul e superior G-ului dar si pretul reflecta asta. Vrei mai mult, mai nou, mai bun ? Platesti ! ....si aici conteaza si ce faci cu masina in mod curent. Sa mergi pana la piata cu H-ul doar sa demonstrezi in parcarea pietii ca tu poti un H - mi se pare cam putin vis-a-vis de diferenta de cost achizionare. Insa daca stai toata ziua la volan si strabati tara , clar, ai nevoie de un H pt ca G-ul iti macina nervos si zgomotos neuronii !
Skip ads

  • florin71

  • Mesaje scrise: 692
  • Locatie: Maramures
  • Masina: Astra 2004 1,7cdti
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 31 Mai 2007

  • Mesaj Privat
Ce imi lipseste la G-ul meu, cu motorizare CDTI, nu DTI, este lipsa pilotului automat care pe distante mai mari este super ok, macar 21 de cai putere fata de cei 80 caluti pe care ii are masina mea, pentru siguranta ESP-ul, si pentru confort climatronicul.
DTI-ul este zgomotos?
  • 13nicu

  • Mesaje scrise: 1,487
  • Locatie: Bihor
  • Masina: Astra 2002 hatch y17dt
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 17 Dec 2012

  • Mesaj Privat
Da, DTI-ul este zgomotos. Este un capitol la care un H e net superior fata de un G ...sau ma rog , un CDTI fata de un DTI.
Ai incercat o resoftare pt citiva caluti in plus ?
  • raculea

  • Mesaje scrise: 81
  • Locatie: Neamt
  • Masina: Astra 2004 z17dtl
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 03 Sep 2012

  • Mesaj Privat
am un vecin cu H si a pocnit-o rugina la aripi ... masina cumparata noua . Tot un vecin cu o avensis de prin 2007 pocnita de rugina pe la aripi si portiere . care-I treaba ? vechea problema cu masinile vest vs est ? pur ghinion ? problema clasica a masinilor relativ noi ?
  • florin71

  • Mesaje scrise: 692
  • Locatie: Maramures
  • Masina: Astra 2004 1,7cdti
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 31 Mai 2007

  • Mesaj Privat
bh13ncu a scris:,
Ai incercat o resoftare pt citiva caluti in plus ?

Am fost tentat sa imi resoftez motorul insa dupa ce m-am documentat, am ajuns la concluzia ca nu este sanatos sa fac acest lucru.Motorul meu este proiectat pentru 80 cai putere in timp ce cel de 1,7CDTI cu 101 cai putere este configurat din fabricatie sa dezvolte 101 cai putere.Daca mi-as softa motorul ar fi ca si cum un tip s-ar dopa cu steroizi, gratie carora ar putea efectua un efort fizic mai mare, in comparatie cu un tip care fara steroizi, gratie constitutiei sale naturale, poate depune acelasi efort fizic ca si cel dopat.
Daca vrei sa tii o masina mai multi ani, pierzi daca ii resoftezi motorul.Daca vrei sa o vinzi mai rapid atunci este ok.Defectiunea tehnica se va intampla la viitorul proprietar, nu la tine.
Inainte sa detin acest autoturism am condus o vreme, un VW Golf IV TDI care nu imi apartinea.Dupa ce mi-am cumparat masina, la inceput aveam impresia ca ceva nu este in regula deoarece motorul acesteia este mai silentios decat TDI-ul.
  • Floydian

  • Mesaje scrise: 474
  • Locatie: Dolj
  • Masina: Astra 2010 Z17DTJ
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 02 Apr 2013

  • Mesaj Privat
Remaparea, daca e facuta cum trebuie, nu dauneaza motorului. Mai degraba volantei/cutiei/turbinei daca e condusa foarte sportiv, talpa la semafor etc cum e cazul de multe ori cand dintr-o data masina s-a transformat intr-una mult mai fasneata. TDI-urile sunt tractoare, mai ales modelele mai vechi. Smile
  • kynder

  • Mesaje scrise: 46
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2002 Y20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 17 Feb 2012

  • Mesaj Privat
bh13ncu a scris:@Kynder - nu ne-ai spus de ce vrei sa faci ,,transferul,, de la G la H. Pur si simplu din dorinta de ceva mai nou si mai modern sau te dispera cu ceva G-ul ?
Parerea mea ar fi sa tragi pana la maxim de G ...... nu stiu de cat timp ai G-ul dar banuiesc ca nu de 3 zile .... in mare o cunosti, poate ai rezolvat citeva din ,,bolile,, lui ....ai adus masina la un anume ,,echilibru,, in functionare ....iar acum sa o schimbi doar din dorinta de ,,mai nou,, nu mi se pare o varianta fiabila economic. Si noul H indiferent de motorizare vine cu ,,bolile,, lui + istoricul sau propriu ....... vezi ca nu cumva ce s-a dorit a fi o trecere la ceva mai bun sa nu fie in final un dezastru ! - adica o masina care sa te termine nervos si financiar !
Si eu m-am gandit o perioada sa trec de la G la H din pura plictiseala si dorinta de ,,mai nou,, dar analizand atent situatia , pur si simplu nu se justifica economic atata timp cit G-ul functioneaza ok.
Normal ca ma supara uneori zgomotul de dti .....interiorul e mai ,,retro,, comparativ cu un H ...dar in rest chiar n-am ce sa-i reprosez G-ului ! Nu cred ca un H imi va consuma mai putin ca G-ul din dotare respectand cilindreea .... iar trecand in revista aspectele volanta, bucsaraie/suspensie/directie/cutie viteze/ simplitate motor etc trebuie sa recunosc ca mi bine asa cum e .
Da , in cazul in care G-ul din dotare sta mai mult prin service si te dispera deja financiar ....sau nah, s-a cam ,,indoit,, putin prin trafic si reparatia costa enorm - in cazul asta da , m-as gandi la o varianta de opel mai noua .........
Parerea mea.
Bafta.
PS - un transfer presupune o anume suma de bani care nu-i chiar mica comparand un G cu un H. Am avut in folosinta conjunctural un H 1.7cdti citeva luni ...sigur, e un plus la multe capitole comparativ cu un G dar nici acest ,,plus,, nu-i chiar de la cer la pamant ! Nu putem considera H-ul nava spatiala si G-ul o roaba ! Plus ca in cazul transferului , dupa maxim 2 luni timp in care intervine obisnuinta , nu ti se va mai parea chiar asa de extraordinara !
In locul tau daca tot dispun de o oarecare suma de bani , as mai ,,echilibra,, G-ul ...... eventual o resoftare in cazul in care n-ai deja una facuta ....si crede-ma ca apoi iti va trece dorinta de experimente ! Asta evident, in cazul in care la baza dorintei de ,,transfer,, sta doar plictiseala si dorinta de ,,altceva,,.
Toate bune.


Salut bh13ncu,
Scuze ca raspund asa tarziu dar am avut cateva probleme ba cu netu, ba cu tv, ba cu masina.
Sincer vorbind vreau sa o dau deoarece: are 200 si ceva de mii de KM, vreau ceva mai nou, si acum sa zic adevarata problema volanta da semne de oboseala nu ca o zic eu de la mine am fost la un service si mau anuntat ca trebuie sa ma pregatesc sa schimb volanta si chitul de ambreaj daca aia mau mintit va mint si eu pe voi, apropo sambata am vrut sa o pornesc si nu a mai vrut neam sincer nu stiu de la ce a fost am chemat un mecanic a dat cu spray si a pornit dar parca nu mai merge asa rotund motorul cum mergea inainte sau poate sunt eu paranoic.
Cu partea financiara nu stau foarte stralucit dar ma gandeam decat sa bag bani in volanta si kit ambreaj o vand pu eu diferenta si iau un H, dar pe o parte ai si tu dreptate daca cumpar un ( H SH Smile ) va trbuie sa bag ceva banuti si in ala asa ca sunt putin cam in pom si pomul in aer.

Multumesc tuturor pentru sfaturi.
  • kynder

  • Mesaje scrise: 46
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2002 Y20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 17 Feb 2012

  • Mesaj Privat
Salutare,

Sambata vine cineva sa o vada daca pot obtine 3000 Euro este ok?
Nu aruncati cu pietre in mine din cauza pretului luatima usor.
Va multumesc.
  • Op3l

  • Mesaje scrise: 528
  • Locatie: Cluj
  • Masina: Astra 2006 Z17DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 20 Dec 2013

  • Mesaj Privat
Parerea mea ca 3000 de Euro este un pret ok dar nu mai jos de atat , dezavantajul pentru care nu vei obtine mai mult este culoarea... albul nu prea se cauta. La 3500 probabil vei sta cam un an cu ea la vanzare.
Astea sunt preturile .De la 3700 incep Astra H-urile iar la 4000 sunt destule.
Skip ads

  1. Home
  2. Discutii Generale
  3. Opel vs ...

Intra in ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Intalniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR