Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Opel Astra
  3. Astra G
  • bodddy2004

  • Mesaje scrise: 155
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2008 Z16XEP
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 31 Aug 2011

  • Mesaj Privat
Salutare!

Am un Astra G Z16XEP 2008 (classic 2) si zilele aceastea mi-am achizitionat urmatoarele:
Manare spate cu iluminare
Parasolare cu iuliminare de vectra B
Plafoniera cu maplights

Acum trebuie sa le si leg la curent si cum nu sunt electrician de profesie, nu prea stiu cum Sad

Am desfacut acum cateva minute plafoniera originala (cea simpla, cu un singur bec pe centru) si am observat urmatoarele:

Vine un cablu gros (de undeva din stanga) si acesta se desparte in 3:
1 manunchi se duce undeva in spate, nu stiu unde (intrebare - poate fi pentru spalator luneta? am hatchback)
2 fire se duc sa alimenteze plafoniera mea
3 fire intra intr-o mufa mama fix deasupra plafonierei si raman acolo. Aceasta mufa are 1 intrare si o iesire. De intrat intra aceste 3 fire, de iesit, nu iese nimic.

Am atasat si niste poze pentru mai multe detalii.

Intrebare, pot sa ma leg la cele care se duc in spate undeva sau cele 3 care se opresc in mufa de deasupra plafonierei pentru a trage curent la parasolare, maplights, manere spate iluminate?

Multumesc mult de ajutor!
Skip ads

  • nicunicu

  • Mesaje scrise: 2,597
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Zafira 2002 z16xe
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 25 Feb 2012

  • Mesaj Privat
un sfat
laso asa pana se incalzeste afara(daca tragi de fire se poate crapa izolatia de plastic de pe fire din cauza frigului/vechimea instalatiei electrice)
si in primavara apeleaza la un electrician
  • szian

  • Mesaje scrise: 1,173
  • Locatie: Hunedoara
  • Masina: Astra 2008 Z16XER
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 27 Nov 2010

  • Mesaj Privat