Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Opel Insignia
  3. Insignia A
  • cici 72

  • Mesaje scrise: 13
  • Locatie: Olt
  • Masina: Insignia 2010 a20dth
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 16 Nov 2013

  • Mesaj Privat
salut. de curind am achizitionat o insignia 2.0, 160cp ecoflex
ma intereseaza daca exista diferente intre motorul 2.0 cdti, 160cp si cel de 2.0 de 160cp ecoflex ,in afara de cea cu normele de poluare
Skip ads

  • clau70

  • Mesaje scrise: 3,337
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2010 A20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 11 Apr 2013

  • Mesaj Privat
Au aceleasi norme de poluare (Euro5), diferenta e data de rapoartele din cutia de viteze, de fapt de raportul final (diferential), adica cutia e mai "lunga" la ecoflex (motorul functioneaza la turatii mai reduse la aceiasi viteza, in detrimentul reprizelor).
  • cici 72

  • Mesaje scrise: 13
  • Locatie: Olt
  • Masina: Insignia 2010 a20dth
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 16 Nov 2013

  • Mesaj Privat
asta e singura diferenta? consumul?
  • clau70

  • Mesaje scrise: 3,337
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2010 A20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 11 Apr 2013

  • Mesaj Privat
Pai ce diferenta sa fie intre motoare daca amandoua au aceiasi cilindree, aceiasi putere, acelasi cuplu etc? Diferenta nu e la motor, e la transmisie.
Skip ads

  • sever iulian

  • Mesaje scrise: 1,325
  • Locatie: Bacau
  • Masina: Insignia 2017 B20NFT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 17 Sep 2006

  • Mesaj Privat
mai are si coeficientul aerodinamic un pic mai scazut prin modificarea grilei in fata(sau ceva pe acolo, nu mai retin exact).
  • cici 72

  • Mesaje scrise: 13
  • Locatie: Olt
  • Masina: Insignia 2010 a20dth
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 16 Nov 2013

  • Mesaj Privat
Respect!
  • clau70

  • Mesaje scrise: 3,337
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2010 A20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 11 Apr 2013

  • Mesaj Privat
Mai poate sa aiba si cauciucuri cu rezistenta redusa la rulare etc.
Dar colegul nostru a intrebat de diferenta intre motoare, care nu exista.
  • TRB
  • *
  • 10 mesaje
  • din 30 Jan 2014
  • Insignia 2010 a20dth
  • Harghita
  • TRB

  • Mesaje scrise: 10
  • Locatie: Harghita
  • Masina: Insignia 2010 a20dth
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 30 Jan 2014

  • Mesaj Privat
deci la consum? ecoflexul nu e mai economicos?
Skip ads

  • lucio85

  • Mesaje scrise: 4,965
  • Locatie: Gorj
  • Masina: Astra 2010 a17dtr
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 14 Feb 2010

  • Mesaj Privat
teoretic e mai economica cu 0,1-0,2 % cea ecoflex, si cu emisii de co2 de 139g/km,are un sistem de management sofisticat pentru motor, adaptarea raportului de demultiplicare, raportul final este de 3.09 fata de 3,55 , montãrii unor pneuri speciale ºi adãugãrii unui indicator pentru treptele de vitezã si cum zicea colegul @sever iulian este o diferenta la grila frontala care peste o anumita viteza se inchide automat
  • Astra Tielt

  • Mesaje scrise: 22
  • Locatie: Alta tara
  • Masina: Astra 2010
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 27 Apr 2012

  • Mesaj Privat
EcoFlex are si garda la sol mai mica decat restul modelelor,intrebat,raspuns si demonstrat la Opel Belgia.
  • Astra Tielt

  • Mesaje scrise: 22
  • Locatie: Alta tara
  • Masina: Astra 2010
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 27 Apr 2012

  • Mesaj Privat
Referitor strict la motor,absolut nici o diferenta.
  • 99sit

  • Mesaje scrise: 470
  • Locatie: Arges
  • Masina: Insignia 2018 B20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 21 Oct 2013

  • Mesaj Privat
clau70 a scris:Au aceleasi norme de poluare (Euro5), diferenta e data de rapoartele din cutia de viteze, de fapt de raportul final (diferential), adica cutia e mai "lunga" la ecoflex (motorul functioneaza la turatii mai reduse la aceiasi viteza, in detrimentul reprizelor).


Daca rapoartele din cutie sunt diferite , oare nu se simte si in viteza de reactie in accelerare? Se modifica si viteza maxima? Si o ultima curiozitate, pana la urma care ar fi diferenta de consum intre "ecoflex" si CDTI normal?
Skip ads

  • clau70

  • Mesaje scrise: 3,337
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2010 A20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 11 Apr 2013

  • Mesaj Privat
Pai tocmai asta am spus, reprizele sunt mai slabe la ecoflex, consum usor mai scazut ca d-aia ii spune "ecoflex", iar ca viteza maxima nu stiu daca sunt diferente, dar functionand la turatii mai reduse trebuie tinuta intr-o treapta care se apropie de turatia de putere maxima, adica spre 4000rpm.
  • bloomberg2007

  • Mesaje scrise: 22
  • Locatie: Covasna
  • Masina: Insignia 2010 A20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 25 Jun 2007

  • Mesaj Privat
De asemenea diferenta semnificativa este intre costul bujiilor. Fooooarte scumpe cele de la modelul Ecoflex. 4 bucati aproximativ 2000 lei. Eu m-am pacalit si am achizitionat o Insignia Ecoflex de 131 CP si se pare ca nu am facut alegerea corecta.
Ma gandesc sa revin la Vectra sau alta marca. Degeaba este frumoasa, plina de electronica, daca nu este si fiabila. Pacat !
  • borsy

  • Mesaje scrise: 3,025
  • Locatie: Alba
  • Masina: Insignia 2011 A20DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 27 Mai 2013

  • Mesaj Privat
Pai colegu, tu vrei consum mai mic fara sa platesti ceva in plus? Din pacate nu prea se poate. Ca si idee, cat a costat masina si cati km are?
  • sever iulian

  • Mesaje scrise: 1,325
  • Locatie: Bacau
  • Masina: Insignia 2017 B20NFT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 17 Sep 2006

  • Mesaj Privat
""De asemenea diferenta semnificativa este intre costul bujiilor. ""

diferenta consta in senzorii de presiune de pe fiecare bujie.
  • bloomberg2007

  • Mesaje scrise: 22
  • Locatie: Covasna
  • Masina: Insignia 2010 A20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 25 Jun 2007

  • Mesaj Privat
Da, ok, diferenta este data de senzorii de presiune, dar parca este totusi prea scump. Daca stiam as fi ales versiunea simpla CDTI.
@borsy : masina - Opel Insignia Sedan Ecoflex, model Cosmo, cu tapiterie din piele Siena, 131 CP, fabricatie 29 aprilie 2010, m-a costat 10950 si avea 138.000 Km. A fost achizitionata de la o reprezentanta Opel din Bruxelles. Sora si cumnatul sunt rezidenti in Belgia.
  • alichi_c

  • Mesaje scrise: 181
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Ampera 2013 1.4
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 29 Dec 2005

  • Mesaj Privat
am eu motorul de 160 cai 2.0 ecoflex are consum foarte mic ,are cauciucuri michlin , garda la sol ceva mai mica -injectoare destepte.. asa zic mecanicii, cutie manuala in sase trepte si motor dth
Asta este diferenta
  • iso

  • Mesaje scrise: 1,347
  • Locatie: Galati
  • Masina: Insignia 2010
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 01 Mai 2005

  • Mesaj Privat
EcoFlex are burta masinii carenata aerodinamic pe linga cutia ceva mai "lunga".
La modelul cu facelift se mai adauga si grila fata care are lamelele din grila escamotabile pentru reducerea Cx.
  • iulius

  • Mesaje scrise: 1,798
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Insignia 2019
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 09 Jun 2004

  • Mesaj Privat
stie cineva cum pot afla daca motorul este ecoflex. pe unele masini nu scrie.
eu am un 2.0 CDTI, 96 kw, 2011, cosmo,
am bujii cu senzor, garda la sol este mai joasa decit altele din trafic, la 3000 ture are 190Km.
cind am luat-o avea un consum de 5.4 pe ultimii 3700 km.
Skip ads

  1. Home
  2. Opel Insignia
  3. Insignia A

Intra in ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Intalniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR