Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Ingrijire si Intretinere
  3. Tuning
  • sorin666

  • Mesaje scrise: 3,893
  • Locatie: outside Manell's Land
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 12 Mai 2004

  • Mesaj Privat
Cyclops a scris:Daca esti dispus sa muncesti , nu sa te duci la firme de tuning.. o turbina si cu diversele aferente urca pe la 1000-1500 eur, iar in func de raportul de comprimare al motorului poti sa dublezi nr de CP Wink

*
Cred ca ar trebui sa fii dispus sa faci si o facultate in domeniu, sau intr-unul conex... Laughing Asta ca sa nu faci o labarea** mare... Mad
Skip ads

  • bulika

  • Mesaje scrise: 10
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 24 Jan 2007

  • Mesaj Privat
zuza a scris:10 cai e de ajuns ! zic io... !
pana la urma mai trebuie sa arate si masina frumos ! degeaba ai un cazan cu sute de cai sa te invarti cu el sa tocesti cauciucuri dk nu ai si ceva sa se uite totusi lumea dp tine !
la motorul meu de 1.4 benzina cu 90cai + cip & evacuare completa sebring, am mai castigat 10 cai ! imi este de ajuns

keep dreaming Rolling Eyes
  • zuza
  • **
  • 51 mesaje
  • din 23 Jan 2007
  • Astra 2000 X14XE 1.4 16v 100CP
  • Bucuresti
  • zuza

  • Mesaje scrise: 51
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2000 X14XE 1.4 16v 100CP
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 23 Jan 2007

  • Mesaj Privat
dodo_13 a scris:Chipul se simte si la benzina, stati fara grija. Daca scoti 100 cai de pe un 1.4 vei avea surpriza ca simti aceleasi performante ca la un 1.6, poate chiar mai mult. Vei avea o masina mai nervoasa, cu trepte mai scurte si consum mai mic.



io am scos 10 cai de la un motor de 1.4 i ! numai ca bulik nu vrea sa inteleaga! la mintea lui numai pe diesel merge sa pui cip sa-ti creasca cai...!
  • maiandrei

  • Mesaje scrise: 4,711
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Insignia 2018 B20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 20 Dec 2004

  • Mesaj Privat
Pai da-ne si noua mai multe detalii:
- ce putere si cuplu aveai inainte, cum ai masurat
- ce putere si cuplu ai acum, cum ai masurat
- ce benzina foloseai inainte, ce benzina folosesti acum
- ce consum aveai inainte, ce consum ai acum
Skip ads

  • bulika

  • Mesaje scrise: 10
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 24 Jan 2007

  • Mesaj Privat
maiandrei a scris:Pai da-ne si noua mai multe detalii:
- ce putere si cuplu aveai inainte, cum ai masurat
- ce putere si cuplu ai acum, cum ai masurat
- ce benzina foloseai inainte, ce benzina folosesti acum
- ce consum aveai inainte, ce consum ai acum

ia sa te vad zuza cum raspunzi la intrebarile astea si zi-ne si noua cum ai scos tu 10 cai !
  • Senator

  • Mesaje scrise: 460
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 29 Sep 2004

  • Mesaj Privat
Puterea rezultata in urma calculelor gen evacuare sport ...CP + filtru de aer sport ...CP+ chip ...CP + bujii nustiudecare ...CP...etc. nu are legatura cu realitatea.Mai mult decat atat prin folosirea unor componente neadecvate se poate ajunge chiar la scaderea performantelor.

Cel mai bine e sa se faca teste dinamice inainte si dupa fiecare modificare pentru a se vedea directia in care merg lucrurile.
Un lucru e sigur , solutii minune nu exista. Rolling Eyes

zuza a scris:astra coupe X14XE 1.4 16v 100CP
ex:fiat punto 96
Esti sigur ca e coupe?
  • zuza
  • **
  • 51 mesaje
  • din 23 Jan 2007
  • Astra 2000 X14XE 1.4 16v 100CP
  • Bucuresti
  • zuza

  • Mesaje scrise: 51
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2000 X14XE 1.4 16v 100CP
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 23 Jan 2007

  • Mesaj Privat
astra g in 2 usi, senator
  • sorin666

  • Mesaje scrise: 3,893
  • Locatie: outside Manell's Land
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 12 Mai 2004

  • Mesaj Privat
Pai... aia nu e coupe... Embarassed
si... esti sigur ca sunt 10 cai si nu poney, sau chiar mai rau... 10 magari... Laughing Laughing Laughing
In alta ordine de idei in GER (unde te poti duce cu bolentinu'), masinile NECALARITE de 1400 sau 1600 in trei usi se dau la practic acelasi pret, adica intre 3000-3500E, nu vad de ce sa bagi circa 20% din valoarea masinii intr-o teava de inox "minune"... Rolling Eyes
Skip ads

  • Cyclops

  • Mesaje scrise: 243
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Manta 1977 16N
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 22 Jan 2007

  • Mesaj Privat
zuza a scris:10 cai e de ajuns ! zic io... !
pana la urma mai trebuie sa arate si masina frumos ! degeaba ai un cazan cu sute de cai sa te invarti cu el sa tocesti cauciucuri dk nu ai si ceva sa se uite totusi lumea dp tine !
la motorul meu de 1.4 benzina cu 90cai + cip & evacuare completa sebring, am mai castigat 10 cai ! imi este de ajuns


@zuza: daca tot vrei sa arunci ceva bani pe fereastra intra pe www.kentcams.com , cauta "By Car" > Vauxhall > Astra > 1.4 si vei vedea o gramada de "performance parts" pt masina...

In alta ordine de idei.. daca vrei tuning de aspect zau ca nu-ti trebe si de motor.. pt ca daca mergi prea repede nu o sa poata nimeni sa-ti admire masina sau sa intoarca capul dupa ea... mai bine mergi incet, la pas.. cu o toba zgomotoasa rau, dar inutila dpdv al performantzelor sia tunci sa vezi ce de priviri admirative primeshti Wink
  • zuza
  • **
  • 51 mesaje
  • din 23 Jan 2007
  • Astra 2000 X14XE 1.4 16v 100CP
  • Bucuresti
  • zuza

  • Mesaje scrise: 51
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2000 X14XE 1.4 16v 100CP
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 23 Jan 2007

  • Mesaj Privat
ms Cyclops ! ai dreptate! dk te uiti in garaj am acolo poze cu masina ! destul de frumoasa zic io, si tobele....:X:X sigur intorci capul knd trec Very Happy chestia cu cai a fost ceva contradictoriu ! deci bulik vezi ca se poate pune pana la 15 cai si la motorul meu? asa mia zis omul de la care am luat-o...asa va zic si voua ! tobe + filtru + cip = 10 cai Very Happy dk minte el mint si io !
  • bulika

  • Mesaje scrise: 10
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 24 Jan 2007

  • Mesaj Privat
zuza a scris:ms Cyclops ! ai dreptate! dk te uiti in garaj am acolo poze cu masina ! destul de frumoasa zic io, si tobele....:X:X sigur intorci capul knd trec Very Happy chestia cu cai a fost ceva contradictoriu ! deci bulik vezi ca se poate pune pana la 15 cai si la motorul meu? asa mia zis omul de la care am luat-o...asa va zic si voua ! tobe + filtru + cip = 10 cai Very Happy dk minte el mint si io !

si renunta la scrisu asta de mirc gen "tz" , "sh" "k", e greu de citit
moderatorul subscrie editat de maiandrei
  • B - 85 FMD

  • Mesaje scrise: 1
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2001 Z22SE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 10 Feb 2007

  • Mesaj Privat
O sa intervin si eu un pic.
Eu am acum un Bertone 2.2 dar mi se pare pt moment fara personalitate. Inainte am avut o solenza(deci 1.4 8v 75 cai) si dupa multe modificari(marirea compresiei de la 9.5 la 10.2, evacuare doar cu o finala dar nu cu diam marit pt ca acest diam marit poate dauna, admisie direct pe corpul clapeta cu priza, chip) am ajuns la ceva de genul 86 de cai pe dyno. Ideea
e ca multa lume nu face dyno inainte si dupa modificari si nu isi dau seama ca pe dyno nu au 75 de cai,de exemplu, (nu au bujii noi, filtre noi, pompa de benzina nu baga presiune maxima, injectoare etc) sau se asteapta la cresteri exceptionale. Eu eram foarte multumit-considerand o crestere de 15-20% pe un motor normal aspirat tinand cont ca masini gen logan 1.6 sau cielo standard erau depasite.


Skip ads

  • sorin666

  • Mesaje scrise: 3,893
  • Locatie: outside Manell's Land
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 12 Mai 2004

  • Mesaj Privat
Numai ca Opelul de 1400 are DEJA 90 de cai, si sa scoti 100 este mai greu (doar prin chip, asta e subiectul...)
Solenza era SUB potentialul maxim, Opel mult mai aproape, that's all...
  • bertone

  • Mesaje scrise: 2,294
  • Locatie: buzau
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 13 Jun 2005

  • Mesaj Privat
daca vreti sa dati uj ban si sa stati in fata la un motor aspirat , intrati pe dogtuning.ro si puneti-va turbo . E singura firma in tara care face asemenea modificare . Si la motorul de 2.2 daca-i pui turbo , ajungi la 200 de CP asa.....fluierand .
  • love4cars

  • Mesaje scrise: 1,440
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra Z14XEP
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 24 Sep 2005

  • Mesaj Privat
Parerea mea este ca va certati prea mult pentru 10 cai. Nu este imposibil, este exact cat poate oricine sa scoata din 1.4 90cp si sa ramana in limitele sigurantei. Din 14xep se pot scoate mai mult de 10 dar cu ceva costuri. Va propun sa aruncati o privire la alta discutie unde cineva a scos 50cp pe o tigra din 2 tobe si o toba Cool
  • Mikki

  • Mesaje scrise: 1,418
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2002 1.6
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 06 Sep 2004

  • Mesaj Privat
Am vazut zilele trecute un Speedster 2.2 cu turbo, 230 CP.
  • bertone

  • Mesaje scrise: 2,294
  • Locatie: buzau
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 13 Jun 2005

  • Mesaj Privat
B - 85 FMD a scris:O sa intervin si eu un pic.
Eu am acum un Bertone 2.2 dar mi se pare pt moment fara personalitate.


La 8.7 sec e fara personalitate ? Pai Octavia turbo benzina de 150 de cp la 8.5 sec trage de te baga in sperieti . Pe cuvant . trage de la 2000 pana la 6000 in continuu . Am ramas placut impresionat .
Diferenta de 0,2 sec e insesizabila . Insa diferenta de senzatie intre 150 de cp la un turbo si un aspirat este de nu se poate ! asa ca bertone nu e fara personalitate .
  • sorin666

  • Mesaje scrise: 3,893
  • Locatie: outside Manell's Land
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 12 Mai 2004

  • Mesaj Privat
Mikki a scris:Am vazut zilele trecute un Speedster 2.2 cu turbo, 230 CP.

*
Raspunsul ti l-ai dat singur... Laughing
  • maiandrei

  • Mesaje scrise: 4,711
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Insignia 2018 B20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 20 Dec 2004

  • Mesaj Privat
pai Mikki nu-si pusese nici o intrebare, doar completa la ce se spusese mai sus Laughing
bertone a scris:Si la motorul de 2.2 daca-i pui turbo , ajungi la 200 de CP asa.....fluierand .

  • cont-sters-1898

  • Mesaje scrise: 233
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 28 Feb 2006

  • Mesaj Privat
Reno are motor aspirat de 1,8l 16V (Williams) de 134cp stock si cu ceva modificari a urcat la 172cp (127Kw trecuti in TARGA) (am avut eu unul Wink ).
Prin cip tuning la aspirate nu se prea simte diferenta de putere, daca se vrea putere atunci se modifica pe ici pe colo ceva la motor, valabil si la turbo.
Sunt n-tipuri de tuning la motoare dar cel mai sfant NU este cip tuning-ul ci modificarea motorului.
Da sunt de acord ca electronica imbunatateste peformantele unui motor dar nu face chiar tot.
Skip ads

  1. Home
  2. Ingrijire si Intretinere
  3. Tuning

Discutii similare

Intra in ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Intalniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR