- dancuciureanu
- Moderator
- 16,457 mesaje
- din 26 Jun 2006
- Agila 2001 Z10XE + Z12XE
- Iasi
dancuciureanu
- Mesaje scrise: 16,457
- Locatie: Iasi
- Masina: Agila 2001 Z10XE + Z12XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 26 Jun 2006
- Mesaj Privat
SMirica
- Mesaje scrise: 32
- Locatie:
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 18 Dec 2017
- Mesaj Privat
- dancuciureanu
- Moderator
- 16,457 mesaje
- din 26 Jun 2006
- Agila 2001 Z10XE + Z12XE
- Iasi
dancuciureanu
- Mesaje scrise: 16,457
- Locatie: Iasi
- Masina: Agila 2001 Z10XE + Z12XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 26 Jun 2006
- Mesaj Privat
Daca ai citi discutia ai vedea ca si initiatorul ei a facut doar inlocuire simeringuri, garnitura chiulasa si motorul consuma si mai mult ulei. El a facut si supapele sa se inchida bine.
Acum mecanicul tau vrea sa le schimbe fara demontare chiulasa, este dificil si este afectat pistonul indiferent de metoda folosita.
Eu am facut destule segmentari si pot sa-ti spun ca arunci cu banii.
Acum mecanicul tau vrea sa le schimbe fara demontare chiulasa, este dificil si este afectat pistonul indiferent de metoda folosita.
Eu am facut destule segmentari si pot sa-ti spun ca arunci cu banii.
big_electro61- Suspendat
- 4,493 mesaje
- din 24 Oct 2008
- Astra 2008 Z13DTH
- Alta tara
big_electro61- Mesaje scrise: 4,493
- Locatie: Alta tara
- Masina: Astra 2008 Z13DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 24 Oct 2008
- Mesaj Privat
SMirica a scris:Mecanicu a zis ca nu trebuie neaparat,o sa schimbam semeringurile si vedem dupaceea....daca nu da rezultate ma bate gandu sa o vand!
De ce sa nu vezi inainte...?! Sa faca mecanicul un test de compresie inainte si unul dupa interventia lui...!Asa se vede orice rezultat in ceea ce priveste starea interna a unui motor. Mecanicul te poate "vraji",dar compresometrul e sfant...
- dancuciureanu
- Moderator
- 16,457 mesaje
- din 26 Jun 2006
- Agila 2001 Z10XE + Z12XE
- Iasi
dancuciureanu
- Mesaje scrise: 16,457
- Locatie: Iasi
- Masina: Agila 2001 Z10XE + Z12XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 26 Jun 2006
- Mesaj Privat
SMirica
- Mesaje scrise: 32
- Locatie:
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 18 Dec 2017
- Mesaj Privat
Ce s-a fac in cazu acesta...sa schimb mecanicu ?,sau sa merg pe mana lui sa schimbe semeringurile la supape sa vedem dupaceea cum se comporta,am fost la alt mecanic,a zis ca trebuie segmentata si ce mai e de inlocuit toata afacerea ma duce undeva la 2000 ron,manopera e undeva la 800 ron si restu piesele...nu stiu ce sa fac in cazu asta nu dispun nici de banii astia acum, am o fata la facultate "Bucuresti" costuri mari,credeam ca pot doar sa schimb semeringurile si sa scap de consumu de ulei,mecanicu care a zis ca trebuie sa schimbam semeringurile e o cunostinta de a mea a lucrat la Dacia servis pe timpu odiosului mecanic bun,lucreaza particular se pricepe mult pe motoare motorina..in fin toata afacerea semeringuri Victor Reinz e undeva la 100 si ceva+manopera 200 ca pentu mine ..astept pareri multumesc!
- tannu
- ***
- 775 mesaje
- din 07 Dec 2007
- Vectra
- Bucuresti
tannu
- Mesaje scrise: 775
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Vectra
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 07 Dec 2007
- Mesaj Privat
In prima faza poti sa bagi in ea un tratament Rislone sau Tufoil. Parerile sunt impartite in privinta efectului oricarui tratament de motor, dar eu am vazut cazuri in care au avut efect si cazuri in care nu au avut efect. Daca nu as fi vazut efecte pozitive (de la cele 2 branduri de mai sus), nu as fi recomandat "solutii minune". Poti sa risti cca 100 lei si poate te numeri printre cei norocosi.
Poti sa mergi doar pe schimbatul simeringurilor de supape. Poate ai noroc si rezolvi.
Daca problema este de la segmenti, atunci vine de la segmentii de ungere, care sunt blocati. De regula, la segmenti de ungere blocati sau ghiduri de supape, ar trebui sa dea si fum. Teoretic.
Per total, odata ce desfaci motorul, e bine sa nu te zgarcesti si sa faci tot ce este necesar (inlocuiri, rectificari), sa nu mai fie nevoie sa il desfaci a doua oara; vei plati manopera de fiecare data.
Poti sa mergi doar pe schimbatul simeringurilor de supape. Poate ai noroc si rezolvi.
Daca problema este de la segmenti, atunci vine de la segmentii de ungere, care sunt blocati. De regula, la segmenti de ungere blocati sau ghiduri de supape, ar trebui sa dea si fum. Teoretic.
Per total, odata ce desfaci motorul, e bine sa nu te zgarcesti si sa faci tot ce este necesar (inlocuiri, rectificari), sa nu mai fie nevoie sa il desfaci a doua oara; vei plati manopera de fiecare data.
SMirica
- Mesaje scrise: 32
- Locatie:
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 18 Dec 2017
- Mesaj Privat
big_electro61- Suspendat
- 4,493 mesaje
- din 24 Oct 2008
- Astra 2008 Z13DTH
- Alta tara
big_electro61- Mesaje scrise: 4,493
- Locatie: Alta tara
- Masina: Astra 2008 Z13DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 24 Oct 2008
- Mesaj Privat
SMirica a scris: mi-a consumat aproape 1L800g mecanicu a zis ca e mult, a zis ca sa schimbam semeringurile la supape,el crede ca segmenti ar fi buni,precizez ca masina nu scoate gram de fum...
E posibil a se crede ca un motor care consuma aproape 2 litri de ulei in 2000Km,nu scoate gram de fum...?! In ce se transforma uleiul respectiv...? Mi-a placut formularea "1L800g"...! Spune multe...
- dancuciureanu
- Moderator
- 16,457 mesaje
- din 26 Jun 2006
- Agila 2001 Z10XE + Z12XE
- Iasi
dancuciureanu
- Mesaje scrise: 16,457
- Locatie: Iasi
- Masina: Agila 2001 Z10XE + Z12XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 26 Jun 2006
- Mesaj Privat
- turmol
- **
- 270 mesaje
- din 24 Feb 2015
- Bucuresti
turmol
- Mesaje scrise: 270
- Locatie: Bucuresti
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 24 Feb 2015
- Mesaj Privat
big_electro61- Suspendat
- 4,493 mesaje
- din 24 Oct 2008
- Astra 2008 Z13DTH
- Alta tara
big_electro61- Mesaje scrise: 4,493
- Locatie: Alta tara
- Masina: Astra 2008 Z13DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 24 Oct 2008
- Mesaj Privat
Daca pentru a sti lucruri elementare despre unitatile de masura uzuale,dumneata crezi ca e nevoie de standarde academice...,avem o problema! Eu stiu ca 8 clase sunt obligatorii,iar despre litru,kilogram,etc. se invata in clasele primare...! Glumind,pot spune ca in litri sau mililitri se masoara...,si sticla de ulei si sticla de vodca!
MGhenea
- Mesaje scrise: 1
- Locatie:
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 27 Apr 2018
- Mesaj Privat
- nicunicu
- ****
- 2,597 mesaje
- din 25 Feb 2012
- Zafira 2002 z16xe
- Bucuresti
nicunicu
- Mesaje scrise: 2,597
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Zafira 2002 z16xe
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 25 Feb 2012
- Mesaj Privat
nu ai gasit rezolvare le forumul vostru?
atunci ia de citeste aici
https://www.clubopel.com/rez...ulei&sa=Cauta
atunci ia de citeste aici
https://www.clubopel.com/rez...ulei&sa=Cauta
- turmol
- **
- 270 mesaje
- din 24 Feb 2015
- Bucuresti
turmol
- Mesaje scrise: 270
- Locatie: Bucuresti
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 24 Feb 2015
- Mesaj Privat
big_electro61 a scris:Daca pentru a sti lucruri elementare despre unitatile de masura uzuale,dumneata crezi ca e nevoie de standarde academice...,avem o problema! Eu stiu ca 8 clase sunt obligatorii,iar despre litru,kilogram,etc. se invata in clasele primare...! Glumind,pot spune ca in litri sau mililitri se masoara...,si sticla de ulei si sticla de vodca!
Tot in clasele primare (alea obligatorii ) se invata un lucru elementar: dupa virgula se lasa un spatiu si nu se pune punct dupa etc decat atunci cand este sfarsit de propozitie.
NB Se repeta prea des ca sa fie o eroare dactilo. Si ar fi bine sa vedem si barna din ochiul propriu, nu numai paiul din ochiul celuilalt.
- dancuciureanu
- Moderator
- 16,457 mesaje
- din 26 Jun 2006
- Agila 2001 Z10XE + Z12XE
- Iasi
dancuciureanu
- Mesaje scrise: 16,457
- Locatie: Iasi
- Masina: Agila 2001 Z10XE + Z12XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 26 Jun 2006
- Mesaj Privat
MGhenea, benzinarele VW Golf 4, sau Polo, Lupo si restul papa ulei de noi, inclusiv cele diesel ca de asta dieselgate nu este mit. In cazul tau masina a fost tratata cu ulei prost, schimbat la pastele cailor, dat talpa, km aranjati si tot asa.
In cazul tau simeringurile supape sunt muci, ghiduri afectate, de segmenti nu scapi.
Grija mare ca la tine trebuie schimbata si distributia care are doua curele si putini stiu sa o faca corect.
Daca e sa ma uit in cafea dar ma cam retin, (medicul) eu cred ca este o tigaie parfumata adusa din germanica dupa scoaterea taxei.
In cazul tau simeringurile supape sunt muci, ghiduri afectate, de segmenti nu scapi.
Grija mare ca la tine trebuie schimbata si distributia care are doua curele si putini stiu sa o faca corect.
Daca e sa ma uit in cafea dar ma cam retin, (medicul) eu cred ca este o tigaie parfumata adusa din germanica dupa scoaterea taxei.
ionuttz15
- Mesaje scrise: 10
- Locatie: Gorj
- Masina: Astra 2003 Z16XEP
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 28 Mai 2020
- Mesaj Privat