dany-dany
- Mesaje scrise: 27
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2012 A16XER
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 03 Feb 2014
- Mesaj Privat
eu am alarma montata de ei "cadou" viper, dar de cand au aparut problemele nu o mai armez i-au montat ei un intrerupator general.,cat despre celelalte si eu fac la fel inainte de oprire inchid cd-ul din butonul lui chiar daca este trcut si prin cheie si dau pe zero ventilatorul dar se pare ca nu au nici o legatura cu descarcarea bateriei.
- Floydian
- **
- 474 mesaje
- din 02 Apr 2013
- Astra 2010 Z17DTJ
- Dolj
Floydian
- Mesaje scrise: 474
- Locatie: Dolj
- Masina: Astra 2010 Z17DTJ
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 02 Apr 2013
- Mesaj Privat
dany-dany
- Mesaje scrise: 27
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2012 A16XER
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 03 Feb 2014
- Mesaj Privat
dany-dany
- Mesaje scrise: 27
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2012 A16XER
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 03 Feb 2014
- Mesaj Privat
- mikyboy
- *******
- 5,735 mesaje
- din 08 Dec 2006
- Insignia 2014 A20TDH
- Sibiu
mikyboy
- Mesaje scrise: 5,735
- Locatie: Sibiu
- Masina: Insignia 2014 A20TDH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 08 Dec 2006
- Mesaj Privat
- nicunicu
- ****
- 2,597 mesaje
- din 25 Feb 2012
- Zafira 2002 z16xe
- Bucuresti
nicunicu
- Mesaje scrise: 2,597
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Zafira 2002 z16xe
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 25 Feb 2012
- Mesaj Privat
dany-dany
- Mesaje scrise: 27
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2012 A16XER
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 03 Feb 2014
- Mesaj Privat
consumatorul nu se poate identifica in mod normal pentru ca acel consumator apare aleator ca timp si tine doar cateva secunde. eu l-am identificat pentru ca am stat langa masina cu ampermetru pus pe borna aproape 3 ore.
dar acum dupa ce am inlocuit consola de clima perioada de descarcare, am observat ca totusi a crescut de la 2-3 zile(bine nici nu mai este asa de frig adica perioade sub 0 grade) la 4-5zile si suspectez ca ar mai putea fi si altceva legat tot de clima ,poate releul regulator turatie ventilator sau poate o clapeta de recirculare aer care nu se inchide bine?
dar acum dupa ce am inlocuit consola de clima perioada de descarcare, am observat ca totusi a crescut de la 2-3 zile(bine nici nu mai este asa de frig adica perioade sub 0 grade) la 4-5zile si suspectez ca ar mai putea fi si altceva legat tot de clima ,poate releul regulator turatie ventilator sau poate o clapeta de recirculare aer care nu se inchide bine?
- Floydian
- **
- 474 mesaje
- din 02 Apr 2013
- Astra 2010 Z17DTJ
- Dolj
Floydian
- Mesaje scrise: 474
- Locatie: Dolj
- Masina: Astra 2010 Z17DTJ
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 02 Apr 2013
- Mesaj Privat
dany-dany
- Mesaje scrise: 27
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2012 A16XER
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 03 Feb 2014
- Mesaj Privat
- liberlamare
- *****
- 3,539 mesaje
- din 23 Mai 2007
- Zafira 2006 1.9 DT
- Cluj
liberlamare
- Mesaje scrise: 3,539
- Locatie: Cluj
- Masina: Zafira 2006 1.9 DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 23 Mai 2007
- Mesaj Privat
dany-dany
- Mesaje scrise: 27
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2012 A16XER
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 03 Feb 2014
- Mesaj Privat
dany-dany
- Mesaje scrise: 27
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2012 A16XER
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 03 Feb 2014
- Mesaj Privat
Salut.
revin cu intrebarea --ce mai pot face in legatura cu descarcarea bateriei?
am fost la alt service si acolo electrcianul suspecteaza ca ar trebui inlocuita din nou bateria deoarece a ramas de mai multe ori fara curent, dar am depistat si o alta posibila problema legata de faptul ca masina este echipata cu un alternator
"subdimensionat"cred eu ,cum am mai vazut pe undeva pe aici ca ar cam fi "normal" la opel.
Alternatorul este de 100A la dotarile pe care le are masina gen climatronic , halogene .etc. cred ca este prea mic
iar culmea pe seria mea de sasiu si la codul meu de motor, am gasit ca si cod de inlocuire dat pentru alternator de 120A.
acum intrebare : este oare suficient alternatorul de 100A tinind cont ca nu merg foarte des cu masina si cred ca totusi 20A
lipsa la alternator isi fac simtita lipsa si ar trebui sa-mi inlocuiasca alternatorul deoarece masina este in garantie?
revin cu intrebarea --ce mai pot face in legatura cu descarcarea bateriei?
am fost la alt service si acolo electrcianul suspecteaza ca ar trebui inlocuita din nou bateria deoarece a ramas de mai multe ori fara curent, dar am depistat si o alta posibila problema legata de faptul ca masina este echipata cu un alternator
"subdimensionat"cred eu ,cum am mai vazut pe undeva pe aici ca ar cam fi "normal" la opel.
Alternatorul este de 100A la dotarile pe care le are masina gen climatronic , halogene .etc. cred ca este prea mic
iar culmea pe seria mea de sasiu si la codul meu de motor, am gasit ca si cod de inlocuire dat pentru alternator de 120A.
acum intrebare : este oare suficient alternatorul de 100A tinind cont ca nu merg foarte des cu masina si cred ca totusi 20A
lipsa la alternator isi fac simtita lipsa si ar trebui sa-mi inlocuiasca alternatorul deoarece masina este in garantie?
- Floydian
- **
- 474 mesaje
- din 02 Apr 2013
- Astra 2010 Z17DTJ
- Dolj
Floydian
- Mesaje scrise: 474
- Locatie: Dolj
- Masina: Astra 2010 Z17DTJ
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 02 Apr 2013
- Mesaj Privat
- viorel_bce
- **
- 458 mesaje
- din 19 Sep 2010
- Astra 2008 Z17DTJ
- Cluj
viorel_bce
- Mesaje scrise: 458
- Locatie: Cluj
- Masina: Astra 2008 Z17DTJ
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 19 Sep 2010
- Mesaj Privat
- Floydian
- **
- 474 mesaje
- din 02 Apr 2013
- Astra 2010 Z17DTJ
- Dolj
Floydian
- Mesaje scrise: 474
- Locatie: Dolj
- Masina: Astra 2010 Z17DTJ
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 02 Apr 2013
- Mesaj Privat
Viorel, eu am de 100A, acelasi motor. Cel putin asta reiese din decodarea vin-ului pe http://ecat24.com/catalog/vinsearch . La fel a rezultat si din decodarea facuta de colegul de forum Edwin. Si eu sunt multumit, am avut ceva probleme, insa era vorba de o baterie defecta.
dany-dany
- Mesaje scrise: 27
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2012 A16XER
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 03 Feb 2014
- Mesaj Privat
eu cred ca totusi conteaza mult un alternator mai puternic de de la 120A in sus ,mai ales cand faci drumuri scurte si mai mult prin oras, dar revenind la intrebarea :de ce am un cod de inlocuire alternator de 120A pe seria mea de sasiu si pe codul meu de motor ,iar pe masina am unul de doar 100A poate raspunde cineva?si revin si insist ,din moment ce tu constructor imi spui ca trebuie sa inlocuiesc piesa (alternatorul) cu una de putere mai mare nu trebuie sa dotezi masina si tu cu aceea piesa? si daca nu asta nu inseamna
ca trebuie sa cer inlocuirea ei cu ce trebuie mai ales ca masina este in garantie?
ca trebuie sa cer inlocuirea ei cu ce trebuie mai ales ca masina este in garantie?
- Floydian
- **
- 474 mesaje
- din 02 Apr 2013
- Astra 2010 Z17DTJ
- Dolj
Floydian
- Mesaje scrise: 474
- Locatie: Dolj
- Masina: Astra 2010 Z17DTJ
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 02 Apr 2013
- Mesaj Privat
Dany, singurul caz in care ai avea nevoie de un alternator mai puternic ar fi atunci cand toti consumatorii iti trag mai mult curent decat poate sa furnizeze cel actual si nu ar mai avea de unde sa incarce si bateria. Banuiesc ca ai verificat tensiunea de incarcare cu consumatori si a fost o valoare ok. Imi vine foarte greu a crede ca 100A nu sunt suficienti, mai ales ca ma gandesc ca nu ai chestii aftermarket puse pe masina, gen sisteme de sunet grosolan de puternice. Sunt masini pe benzina cu dotari asemanatoare cu a ta care au alternatoare de 60A si functioneaza bine mersi. Un alternator mai puternic nu o sa iti incarce bateria mai mult intr-un drum scurt (tensiunea de incarcare va fi tot aceeasi de 14.2v) decat in cazul in care cel actual nu face fata consumatorilor si nu vad cum sa se intample asta. Nu stiu de ce ai cod de alternator de 120A pe seria de sasiu, cel mai bine ar fi sa intrebi la reprezentanta, mai ales ca masina e inca in garantie.
dany-dany
- Mesaje scrise: 27
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2012 A16XER
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 03 Feb 2014
- Mesaj Privat
am intrebat la mai multe reprezentante si o dau cotita gen" nu stim de ce s-a montat de 100A in loc de 120A",iar in legatura
cu faptul ca nu conteaza ca are un amperaj mai mic ,cred ca unul mai mare descarca un amperaj mai mare intr-un timp mai scurt mai ales daca faci drumuri multe prin oras.Gandeste-te ca neamtu a trecut in codul de inlocuire un alternator cu amperaj mai mare pentru seria mea de sasiu si cod de motor,si nu cred ca a trecut-o doar asa din intamplare.
ramane sa mai "sap" sa vad ce pot sa mai fac ,cu cine pot sa mai vorbesc.
cu faptul ca nu conteaza ca are un amperaj mai mic ,cred ca unul mai mare descarca un amperaj mai mare intr-un timp mai scurt mai ales daca faci drumuri multe prin oras.Gandeste-te ca neamtu a trecut in codul de inlocuire un alternator cu amperaj mai mare pentru seria mea de sasiu si cod de motor,si nu cred ca a trecut-o doar asa din intamplare.
ramane sa mai "sap" sa vad ce pot sa mai fac ,cu cine pot sa mai vorbesc.
- Floydian
- **
- 474 mesaje
- din 02 Apr 2013
- Astra 2010 Z17DTJ
- Dolj
Floydian
- Mesaje scrise: 474
- Locatie: Dolj
- Masina: Astra 2010 Z17DTJ
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 02 Apr 2013
- Mesaj Privat
"cred ca unul mai mare descarca un amperaj mai mare intr-un timp mai scurt "
Nu prea are sens chestia asta.
Alternatorul aplica o TENSIUNE la bornele bateriei prin care o incarca, adica volti, iar valoarea acestei tensiuni este de aproximativ 14,2v pt orice alternator care functioneaza normal si care nu este subdimensionat pt consumatorii de pe masina respectiva. Si ma repet, pt masina ta unul de 100A ar trebui sa faca fata fara probleme. La tine s-ar impune unul mai mare si s-ar vedea o diferenta la timpul de incarcare al bateriei daca ai avea consumatori care ar trage mai mult curent decat poate sa livreze cel actual.
PS: nu conteaza daca mergi prin oras sau in exterior, alternatorul incarca atata timp cat motorul este pornit, indiferent de turatie si consumatori porniti. Poate exista situatia sa faci drumuri rare si foarte scurte si sa se descarce bateria mai repede cand nu folosesti masina.
Nu prea are sens chestia asta.
Alternatorul aplica o TENSIUNE la bornele bateriei prin care o incarca, adica volti, iar valoarea acestei tensiuni este de aproximativ 14,2v pt orice alternator care functioneaza normal si care nu este subdimensionat pt consumatorii de pe masina respectiva. Si ma repet, pt masina ta unul de 100A ar trebui sa faca fata fara probleme. La tine s-ar impune unul mai mare si s-ar vedea o diferenta la timpul de incarcare al bateriei daca ai avea consumatori care ar trage mai mult curent decat poate sa livreze cel actual.
PS: nu conteaza daca mergi prin oras sau in exterior, alternatorul incarca atata timp cat motorul este pornit, indiferent de turatie si consumatori porniti. Poate exista situatia sa faci drumuri rare si foarte scurte si sa se descarce bateria mai repede cand nu folosesti masina.
- calin1945
- ***
- 997 mesaje
- din 28 Aug 2008
- Vectra 2005 z18xe
- Timis
calin1945
- Mesaje scrise: 997
- Locatie: Timis
- Masina: Vectra 2005 z18xe
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 28 Aug 2008
- Mesaj Privat
Ceea ce spune Dany are sens, dar nu este neaparat hotarator pentru faptul ca masina ramane fara curent. Amperajul alternatorului este si el important, iar faptul ca masina a venit de noua cu unul necorespunzator este de kko si este specific pentru "pietele emergente".
Doar Voltajul nu face mare lucru, amperajul este important (este cantitatea de curent absorbita-produsa intr-o unitate de timp) de aia amperajul la 14 Volti este asa mare fata de amperajul de acasa (chiar daca ai 220V).
Desigur si bateria conteaza foarte mult, si cat timp se circula cu masina.
Daca masina e in garantie, eu as merge la reprezentanta si as lasa-o la ei pana o rezolva, pentru ca nu e normal sa moara bateria in 3 zile de necirculat, indiferent de conditii (temperatura).
O zi buna.
Doar Voltajul nu face mare lucru, amperajul este important (este cantitatea de curent absorbita-produsa intr-o unitate de timp) de aia amperajul la 14 Volti este asa mare fata de amperajul de acasa (chiar daca ai 220V).
Desigur si bateria conteaza foarte mult, si cat timp se circula cu masina.
Daca masina e in garantie, eu as merge la reprezentanta si as lasa-o la ei pana o rezolva, pentru ca nu e normal sa moara bateria in 3 zile de necirculat, indiferent de conditii (temperatura).
O zi buna.