Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Opel Astra
  3. Astra G
  • stasi

  • Mesaje scrise: 134
  • Locatie: IASI
  • Masina: Astra 2002 Y17DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 18 Mai 2006

  • Mesaj Privat
simptome:

- porneste greu.
- mers ca un "rontait", de "tractoras"
- cheita aprinsa in bord, nu se poate sterge eroarea (P0216 - Injection Start Control Circuit Voltage Low (04) - present) cu op-com. initial, eroarea aparea in mers, motorul incepea sa "rontaie", dar dupa un timp isi revenea. in acea perioada pornea normal.
- rontaitul apare in principiu cand plec de pe loc, cand merg cu motorul subturat si accelerez sau cand merg normal si trec de 2000 de turatii. la frana de motor nu face nicicum, indiferent de nr de turatii.
- daca ignor acel rontait, pot ajunge si la 3500 de turatii, sau viteze de 120km/h. mai mult nu am testat.

ce am facut pana acum:

dupa aparitia eroriii
- am schimbat senzorul crankshaft cu unul original. nicio schimbare, ba chiar acum nu se mai stinge eroarea aia deloc.
- am verificat distributia sa fie pusa la punct, pt ca de vreo 2 sapt am schimbat-o. Mecanicii spun ca ar fi pusa la punct.
in trecut
- acum vreo 2-3 ani mi-a reparat dan cuciureanu electrovalva Y33, dupa care am trimis ecu la bucuresti si mi l-a reparat pt ca intrase motorina in el.
- acum vreo 5 ani, am rezolvat singur lipiturile reci de la calculatorul de injectie.

intrebari
- poate fi acea electrovalva Y33, desi a fost reparata iar acum nu remarc motorina pe sub masina? peste tot citesc doar de problema cu motorina, specifica acestei valve. poate fi si alta defectiune la ea?
- ecu?
- posibil sa nu fi lipit bine candva prin calculatorul de injectie iar acum sa fi cedat una dintre lipituri?

alte intrebari nu-mi mai vin acum. am citit si pe forum si prin alte locuri despre aceasta eroare. unii spun ca au rezolvat schimband y33, altii schimband crankshaft, altul punand la punct distributia. am cautat sa cumpar o electrovalva y33 sh dar nu am gasit. asa ca, deocamdata ma uit la masina. daca a mai avut cineva comportamentul mentionat la masina, rog sa ma lumineze si pe mine.
Skip ads

  • iulian1971

  • Mesaje scrise: 7,081
  • Locatie: Ilfov
  • Masina: Astra 2008 Z19DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 21 Dec 2006

  • Mesaj Privat
Verifica mufa electrovalvei Y33, poate fi oxidata. Vezi daca ajunge curent in mufa.
https://www.clubopel.com/vie...r=asc&start=0
  • stasi

  • Mesaje scrise: 134
  • Locatie: IASI
  • Masina: Astra 2002 Y17DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 18 Mai 2006

  • Mesaj Privat
nu mai cred sa mai aiba mufa aia, ca au fost lipite firele direct si s-a umplut cu poxipol sau ce o fi fost.
  • stasi

  • Mesaje scrise: 134
  • Locatie: IASI
  • Masina: Astra 2002 Y17DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 18 Mai 2006

  • Mesaj Privat
astazi nici macar nu mai porneste.. adica a pornit greu, am lasat-o putin la ralanti, am oprit-o, si de atunci, cam aia e. se chinuie, dar nu mai porneste.
am masurat pinul 25 din mufa M de la ECU, nu arata 12V, cum citeam ca ar trebui sa fie. drept e ca nu-s f sigur ca am masurat bine. am scos mufa M, am pus contact, am masurat intre minusul bateriei si pinul 25.
Skip ads

  • UCatalin

  • Mesaje scrise: 4
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 08 Aug 2019

  • Mesaj Privat
Salut
Stiu ca e cam veche postarea dar acceasi problema o am si eu si nu ii gasesc rezolvarea....
Dacã mã poate ajuta cineva cu o idee,sfat....
  • stasi

  • Mesaje scrise: 134
  • Locatie: IASI
  • Masina: Astra 2002 Y17DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 18 Mai 2006

  • Mesaj Privat
nu mai am de mult opelul, insa la mine s-a rezolvat prin inlocuirea acelei valve, parca y33, care era topita. poate a ta are alt defect. oricum, era acea valva de la care pleaca motorina spre calculator si il umple de necaz.
Skip ads

  1. Home
  2. Opel Astra
  3. Astra G

Intra in ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Intalniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR