Joi 17 Sep, 2015 8:30 am
Asadar, revin cu detalii.
Reamintesc faptul ca mi s-a desprins clapeta de la galerie, clapeta care a ajuns in capul pistonului si batea in chiulasa.
Demontat, scos clapeta, verificat pistoane, rectificat chiulasa, schimbat galerie de admisie, reconditionat turbosuflanta.pret 6000 lei (cu tot cu reconditionat turbo, care a fost undeva la 1200 lei)
Am ales sa merg oarecum la risc, schimbul total de pistoane ridica pretul mai mult decat dublu. (deci undeva la costul unui motor SH). Acum sunt convins ca ideal ar fi fost ca acestea sa fie schimbate sau cel putin reconditionate (am discutat pe privat cu unii dintre voi, nu dau nume, si solutii s'ar fi gasit) dar deja eram de prea mult timp "incurcat" (masina a stat deja undeva la 3 saptamani).
Acum asta e, si daca e sa pice cred ca voi merge pe gasirea unui alt motor
Dar, sa revin, deocamdata masina se prezinta neasteptat de bine, nu are nicun fel de bataie dupa operatia de indepartate a clapetei, regenerarea a facut-o ok, turbina functioneaza in parametrii si ce e cel mai important, nu mai are acel suierat.
Ramane de vazut pe viitor.
Multumesc oricum colegilor de aici care mi-au dat sfaturi, unele dintre ele, recunosc, m-ar fi ajutat muuuult mai mult daca le stiam dinainte, dar deh, pana nu te "lovesti" cu capul de sus treci nepasator.
Ca sfat, posesorii de Insignia cu galerie de admisie stiuta ca fiind cu probleme le recomand preventiv sa o schimbe pt a evita neplacerile unor costuri muuuult mai mari dupa.