Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Opel Insignia
  3. Insignia A
  • atlantistm

  • Mesaje scrise: 75
  • Locatie: Timis
  • Masina: Insignia 2009 A20DTJ
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 25 Jan 2009

  • Mesaj Privat
martin_gl a scris:Baietii de la EDS au zis ca e posibil ca portiuni din clapete sa fi ramas in motor, dar cat timp motorul functioneaza ok nu are rost sa fie desfacut. Au mai intalnit problema clapetelor la Insignia si nu au fost probleme dupa schimbarea galeriei de admisie.


De curiozitate poti sa verifici seria ta de motor daca este < 17459038 si daca seria de caroserie este cuprinsa intre VIN: W0LG ...91000362 și W0LG ...91081242 . ? ..este un topic unde sa discutat despre seriile de motoare afectate de aceasta problema a galeriei...sa vedem daca corespunde .
Multumesc
Skip ads

  • martin_gl

  • Mesaje scrise: 22
  • Locatie: Galati
  • Masina: Insignia 2009 A20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 05 Feb 2014

  • Mesaj Privat
Seria motorului: 17429010. VIN: W0LG....91040249. Se pare ca datele corespund cu ce zici tu. Unde ai gasit aceste date? Au fost date cumva de Opel? In situatia asta ar fi considerat defect de fabrica si poate am putea cere decontarea lucrarilor.
  • catalin_stoicescu

  • Mesaje scrise: 41
  • Locatie: Dambovita
  • Masina: Insignia 2009 A20DTJ
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 22 Nov 2014

  • Mesaj Privat
Buna,am gãsit și eu o bucata de clapetã din admisie în turbina, turbina distrusa capac egr fisurat. Cum pot rezolva aceasta problema ?îmi poți spune cum ai rezolvat cu Opel Germania?
Îmi este frica sa nu sarã și altele
Am rezolvat turbo cu schimbarea axului, cost 2000 Ron
Aștept un rãspuns
  • canguru

  • Mesaje scrise: 850
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Insignia 2011 A20DT LBR
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 11 Jul 2014

  • Mesaj Privat
Urgent galeria de admisie jos si vazut ce-i acolo...cel mai sigur extragere clapetelor
Skip ads

  • martin_gl

  • Mesaje scrise: 22
  • Locatie: Galati
  • Masina: Insignia 2009 A20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 05 Feb 2014

  • Mesaj Privat
Aceeasi parere o am si eu. Fie scoti clapetele ramase si mergi fara, fie schimbi galeria in intregime. Eu am schimbat galeria (1700 lei) pt ca mi s-a zis la service ca lipsa clapetelor afecteaza DPF-ul. Colegi de pe forum mi-au zis ca le-au scos si nu au avut probleme dupa. Noul model de admisie nu mai provoaca astfel de probleme. Cu Opel Germania eu nu am incercat sa iau legatura pt ca eu nu am facut reparatia la reprezentanta. Te sfatuiesc sa nu mergi turat pana nu umbli la admisie pt ca risti sa sara alta clapeta si strici iarasi turbina.
  • Avram Adrian

  • Mesaje scrise: 654
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Insignia 2010
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 15 Sep 2007

  • Mesaj Privat
Eu sunt unul care nu mai am clapetele pe galeria de admisie si nu am probleme cu DPF-ul
  • baxt

  • Mesaje scrise: 133
  • Locatie: Arges
  • Masina: Insignia 2010
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 21 Aug 2015

  • Mesaj Privat
Din pacate vestile de la EDS pt mine au fost legate tot de clapetele de la galeria de admisie, mai precis lipsesc vreo 3 clapete Sad
Urmeaza sa vada de unde vine bataia (cel mai precis de la piston) si verificat turbina.
Eu as merge pe schimbul galeriei, am inteles ca inclusiv consumul va creste un pic si exista si ceva influenta pe DPF, datorita regenerarilor mai dese pe care trebuie sa le faca.
Culmea ca eu am A20DTC 2009.
Va tin la curent cu ce se gaseste in chiulasa, ce e de schimbat si preturi. Masina momentan este la EDS, ei se ocupa de ea.
  • clau70

  • Mesaje scrise: 3,337
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2010 A20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 11 Apr 2013

  • Mesaj Privat
Da, trebuie verificat ce a ramas prin cilindri si ce a ajuns prin turbina. Sa speram ca poate nu a afectat vreun piston, ceva...
Sa ne tii la curent.
De ce e culmea ca ai A20DTC? Astea nu au aceiasi galerie ca si celelalte... A20DTH?
Skip ads

  • borsy

  • Mesaje scrise: 3,025
  • Locatie: Alba
  • Masina: Insignia 2011 A20DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 27 Mai 2013

  • Mesaj Privat
Ba e aceiasi. Dar cred ca sunt mai putine cazurile la cele de 110-131cp, pentru ca sunt mai mici presiunile in motor, dpmdv.
  • baxt

  • Mesaje scrise: 133
  • Locatie: Arges
  • Masina: Insignia 2010
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 21 Aug 2015

  • Mesaj Privat
Ba cred ca da, dar DTC-urile citisem pe undeva ca au mai puține probleme decât DTH -urile datorita puterii mai mici.
Se pare ca e fals Sad
Vã voi tine la curent, bãtaia era destul de pronunțatã. Nu am mers mult cu ea asa, dar... sa vedem ce gasesc acolo.
  • clau70

  • Mesaje scrise: 3,337
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2010 A20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 11 Apr 2013

  • Mesaj Privat
Da, e posibil sa cedeze mai greu...
  • baxt

  • Mesaje scrise: 133
  • Locatie: Arges
  • Masina: Insignia 2010
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 21 Aug 2015

  • Mesaj Privat
Scuze borsy, cred ca am postat concomitent.
Skip ads

  • baxt

  • Mesaje scrise: 133
  • Locatie: Arges
  • Masina: Insignia 2010
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 21 Aug 2015

  • Mesaj Privat
Poate ca și de aia a cedat dupã un drum relativ solicitant (Transalpina) eu defel fiind un șofer foarte "pașnic"
  • borsy

  • Mesaje scrise: 3,025
  • Locatie: Alba
  • Masina: Insignia 2011 A20DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 27 Mai 2013

  • Mesaj Privat
Posibil sa fie asta explicatia.
  • baxt

  • Mesaje scrise: 133
  • Locatie: Arges
  • Masina: Insignia 2010
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 21 Aug 2015

  • Mesaj Privat
Asadar, revin cu detalii.
Reamintesc faptul ca mi s-a desprins clapeta de la galerie, clapeta care a ajuns in capul pistonului si batea in chiulasa.
Demontat, scos clapeta, verificat pistoane, rectificat chiulasa, schimbat galerie de admisie, reconditionat turbosuflanta.pret 6000 lei (cu tot cu reconditionat turbo, care a fost undeva la 1200 lei)
Am ales sa merg oarecum la risc, schimbul total de pistoane ridica pretul mai mult decat dublu. (deci undeva la costul unui motor SH). Acum sunt convins ca ideal ar fi fost ca acestea sa fie schimbate sau cel putin reconditionate (am discutat pe privat cu unii dintre voi, nu dau nume, si solutii s'ar fi gasit) dar deja eram de prea mult timp "incurcat" (masina a stat deja undeva la 3 saptamani).
Acum asta e, si daca e sa pice cred ca voi merge pe gasirea unui alt motor
Dar, sa revin, deocamdata masina se prezinta neasteptat de bine, nu are nicun fel de bataie dupa operatia de indepartate a clapetei, regenerarea a facut-o ok, turbina functioneaza in parametrii si ce e cel mai important, nu mai are acel suierat.
Ramane de vazut pe viitor.
Multumesc oricum colegilor de aici care mi-au dat sfaturi, unele dintre ele, recunosc, m-ar fi ajutat muuuult mai mult daca le stiam dinainte, dar deh, pana nu te "lovesti" cu capul de sus treci nepasator.
Ca sfat, posesorii de Insignia cu galerie de admisie stiuta ca fiind cu probleme le recomand preventiv sa o schimbe pt a evita neplacerile unor costuri muuuult mai mari dupa.
  • alladin_allibaba

  • Mesaje scrise: 1,478
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Insignia 2009 A20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 24 Apr 2007

  • Mesaj Privat
@baxt ma bucur ca ai termnat si in final esti multumit de masina!

P.S.: galeriile noi sunt la fel ca si cele vechi(fizic)...insa circula zvonuri ca astea noi sunt imbunatatite...dar avem o certitudine sau sunt doar zvonuri ca si in cazul furtunului de la intecooler :d !
  • baxt

  • Mesaje scrise: 133
  • Locatie: Arges
  • Masina: Insignia 2010
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 21 Aug 2015

  • Mesaj Privat
Musca-ți limba alladin. Smile
  • xcuseme

  • Mesaje scrise: 1,458
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Astra 2002 Isuzu Y17DT 16v 55kW
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Aug 2006

  • Mesaj Privat
Baxt, unde ai reconditionat turbina?
  • baxt

  • Mesaje scrise: 133
  • Locatie: Arges
  • Masina: Insignia 2010
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 21 Aug 2015

  • Mesaj Privat
La "Haplea"
  • mario 03

  • Mesaje scrise: 137
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Insignia 2010 2.0dth
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 28 Sep 2007

  • Mesaj Privat
Eu in momentul in care am auzit pe forum vorbind despre mai multe cazuri de clapete desprinse , m-am dus la eds si le-am eliminat fizic , galeria a ramas cea veche. Nu am simtit nicio diferenta si au trecut vreo 25k km si 2 ani de zile .
Skip ads

  1. Home
  2. Opel Insignia
  3. Insignia A

Intra in ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Intalniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR