Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Probleme Tehnice
  3. Motoare Diesel
  • Popamihai

  • Mesaje scrise: 12
  • Locatie: Sibiu
  • Masina: Insignia 2010
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 10 Feb 2014

  • Mesaj Privat
Va rog sa ma ajutati cu un sfat.
Turbina mea suiera atat ascendent cat si descendent incepand de la 1300 pana la 2000 r/min in treptele 1,2 si3.
Mentionez ca masina are 199000 ,a fost cumparata din Germania la 178000 km , am fost cu ea la opel Sibiu si mi-au spus ca nu are nimic,dar sunetul este suparator in oras, in afara nu se aude fiindca merg in jur de 2200 r/min.
Deasemenea am observat ca racordul care face legatura intre debitmetru si turbina este umezit cu ulei.
Masina a consumat 200 ml ulei intre doua schimburi(15000km)
Va multumesc
Skip ads

  • alxblade

  • Mesaje scrise: 62
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Astra 2007 Z13DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 07 Oct 2012

  • Mesaj Privat
Asa facea si Astra H-ul meu si am inceput sa schimb in turatii mai inalte o lunga perioada de timp, gen 3000 de ture si mi-a disparut acel sunet. Mie imi si dadea in nas de la cum am mers putin mai subturat schimband prin 2000 - 2200. Si alta chestie pe care am facut-o a fost sa incep sa alimentez cu motorina extra, diferenta de pret nefiind ft mare. Pe mine m-a ajutat, tu poti incerca! Cert este ca am mai vb cu posesori de Opel cu motoarele tehnologie noua si cam toti recomanda mersul mai turat, caci mai bine consuma un litru de combustibil in plus decat sa te apuci sa desfaci/ schimbi egr, clapeta de acceleratie, turbina si asa mai departe.
  • Popamihai

  • Mesaje scrise: 12
  • Locatie: Sibiu
  • Masina: Insignia 2010
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 10 Feb 2014

  • Mesaj Privat
Multumesc pentru raspuns. Eu merg in general la turatie mai mare de 2000. Problema care se pune este daca trebuie sa reconditionez turbina sau doar sa o intretin prin schimb de filtre si ulei etc, etc ?
  • alxblade

  • Mesaje scrise: 62
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Astra 2007 Z13DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 07 Oct 2012

  • Mesaj Privat
Parerea mea e sa stai linistit... Asa ma gandeam si eu la inceput insa cat timp nu imi face alte probleme, nu are rost sa intervin, caci intervin alte probleme pe la alte piese care trebuiesc remediate mai urgent. Totusi, ai putea merge la un mecanic sa vezi cat ulei scapa turbina, ca sa nu te trezesti ca ti se duce turbina si apoi se amesteca uleiul cu motorina si cam asta-i. In rest, parerea mea e ca ar trebui sa schimbi mai prin 3000 o perioada sa vezi cum se comporta! Cat despre intretinut, schimba uleiul pe la 10.000 si calca pedala tare doar in aria de turatie a turbinei.Gasesti informatii de intretinere a turbinei la alte topicuri pe aici pe forum. Numai bine !
Skip ads

  • Popamihai

  • Mesaje scrise: 12
  • Locatie: Sibiu
  • Masina: Insignia 2010
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 10 Feb 2014

  • Mesaj Privat
Multumesc. Am completat 200 ml ulei la 15000 km.
  • mikyboy

  • Mesaje scrise: 5,735
  • Locatie: Sibiu
  • Masina: Insignia 2014 A20TDH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 08 Dec 2006

  • Mesaj Privat
schimba toate filtrele si uleiul la 10.000km si mergi putin mai turat si va fi in regula. sunt turbine la motoarele de 1.7 care fluiera putin. Avem si un coleg din sibiu care are una de 1.7 de 101CP si fluiera de cand a luat-o si e asa de cel putin 5 ani si merge bine masina.
  • Popamihai

  • Mesaje scrise: 12
  • Locatie: Sibiu
  • Masina: Insignia 2010
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 10 Feb 2014

  • Mesaj Privat
Multumesc pentru incurajari si sfaturi. Eu sunt ingrijorat deoarece masina are acum 200 000 km .
  • BV19MAX

  • Mesaje scrise: 2,562
  • Locatie: Brasov
  • Masina: Astra Y17DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 01 Aug 2007

  • Mesaj Privat
N-are nici pe naiba. Cel mai probabil turbina a fost schimbata si nu mai are aceiasi parametrii ca cea veche (turbina are un grafic numit compressor map, care la turbinele reconditionate nu mai este valabil cel stock decat in cazuri rare).
La fel fluiera la mine turbina de 1.7 cand am facut un soft cu compressor map schimbat in afara limitelor date de producator.
Skip ads

  • Popamihai

  • Mesaje scrise: 12
  • Locatie: Sibiu
  • Masina: Insignia 2010
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 10 Feb 2014

  • Mesaj Privat
Multumesc ,deci sa nu ma stresez.
  • seftaka

  • Mesaje scrise: 1,184
  • Locatie: Constanta
  • Masina: Astra 2006 Z19DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 30 Oct 2011

  • Mesaj Privat
Nu cred ca are ceva, si mie imi face la fel, dar doar cand e rece, la prima pornire. Are deja 5 ani de cand face asa
  • alxblade

  • Mesaje scrise: 62
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Astra 2007 Z13DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 07 Oct 2012

  • Mesaj Privat
Din cate am auzit, cel putin pe la astra h, caci insignia sunt cam rare momentan, cam toate, fie ele de 1.3, 1.7 si 1.9 au un sunet de la turbina, fie cand fac manevre de parcare, fie in mers. La inceput am zis ca trebuie sa schimb turbina ( am luat masina sh din germania cu 130.000 km ) insa mecanicii mi-au spus ca nu e nevoie. Ulterior am cunoscut pe cineva care avea tot 1.3 insa pe gtc si cand am mers cu el am observat acelasi sunet si manifestare de la turbina si m-am linistit, mai ales cand mi-a spus ca are masina de la 60.000 si asa i-a facut de atunci.
Riscul pe care il cunosc in cazul defectiunii turbinei este posibilitatea de patrundere a uleiului in camera de ardere ce determina lipsa de reactie a motorului la oprirea din cheie si implicit moartea acestuia. Cunosc doua persoane care au patit, insa daca verifici scurgerile de ulei si nu sunt mari inseamna ca e de la uzura normala a masinii. Nu cunosc denumirea mecanica a acestui procedeu, asa ca daca il cunoasteti, va rog sa il impartasiti.
  • seftaka

  • Mesaje scrise: 1,184
  • Locatie: Constanta
  • Masina: Astra 2006 Z19DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 30 Oct 2011

  • Mesaj Privat
Popular inseamna ca turbina o ia pe ulei, adica arde tot uleiul in cateva minute, iese un fum foarte gros,de la cheie nu se opreste motorul. Trebuie sa bagi intr-o treapta superioara gen a 5a sau a 6a, si sa dai drumul brusc la ambreiaj. Daca nu faci asa, se va cala motorul deoarece va functiona fara ungere. Am vazut asa ceva in trafic.
Skip ads

  • gaby_hampu

  • Mesaje scrise: 6
  • Locatie: Sibiu
  • Masina: Astra 2000 Y20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 23 Sep 2009

  • Mesaj Privat
salut,acelasi suierat il am si eu la un opel astra g Y20DTH.Eu numai ce mi-am reparat pompa de injectie si acum a inceput sa-mi fluiere turbo.Fluieratul incepe de pe la 2000 rpm dar daca accelerez mai incet nu se aude asa tare.Masina e destul de veche si papa si ulei,cum pot sa stiu sau sa aflu daca turbina papa ulei ca sa nu ma trezesc cu motorul calat...sau,daca stiti pe undeva pe unde se reconditioneaza turbinele ?
  • Popamihai

  • Mesaje scrise: 12
  • Locatie: Sibiu
  • Masina: Insignia 2010
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 10 Feb 2014

  • Mesaj Privat
Cat ulei consuma la 1000 km?
  • gaby_hampu

  • Mesaje scrise: 6
  • Locatie: Sibiu
  • Masina: Astra 2000 Y20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 23 Sep 2009

  • Mesaj Privat
nu stiu exact sa zic,cam la 3 - 4 luni bag 1 L de ulei.Sa zic ca la 3000 km completez cu 1 L.
  • Popamihai

  • Mesaje scrise: 12
  • Locatie: Sibiu
  • Masina: Insignia 2010
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 10 Feb 2014

  • Mesaj Privat
Inca nu este mult. In cartea tehnica scie ca poate sa consume pana la 0,6 l la mia de km.
  • gaby_hampu

  • Mesaje scrise: 6
  • Locatie: Sibiu
  • Masina: Astra 2000 Y20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 23 Sep 2009

  • Mesaj Privat
pai inca nu e mult...masina a consumat aceasi cantitate de ulei de cand am luat-o,intrebarea era cum aflu daca papa turbina nu ce cantitate
  • Popamihai

  • Mesaje scrise: 12
  • Locatie: Sibiu
  • Masina: Insignia 2010
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 10 Feb 2014

  • Mesaj Privat
Cand papa ulei turbina se consuma tot uleiul in cateva minute, iar motorul nu mai poate fi oprit la cheie . Vezi mai sus raspunsul lui seftaka.
  • seftaka

  • Mesaje scrise: 1,184
  • Locatie: Constanta
  • Masina: Astra 2006 Z19DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 30 Oct 2011

  • Mesaj Privat
Nu introduce oamenii in eroare, acel 0,7 este pentru 10 000 km, ce scrie in cartea tehnica, cum ar fi ca la orice masina, la 4000 km sa ramai fara ulei
  • Popamihai

  • Mesaje scrise: 12
  • Locatie: Sibiu
  • Masina: Insignia 2010
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 10 Feb 2014

  • Mesaj Privat
Scuze, dar informatia este luata din manualul de intretinere opel insignia pag 237
http://www.opel.ro/content/..._ro_RO_online.pdf
Skip ads

  1. Home
  2. Probleme Tehnice
  3. Motoare Diesel

Intra in ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Intalniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR