Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Probleme Tehnice
  • florin dima

  • Mesaje scrise: 28
  • Locatie: Prahova
  • Masina: Vectra 2006
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 11 Feb 2014

  • Mesaj Privat
Salut, am un opel vectra B cu motorul de 2.0 diesel, fabricat in anul 2000. De 2 zile am probleme cu dezaburirea la parbriz, ventilatorul merge, schimbatorul de temp merge, dau si pe cea mai mare treapta la ventilator si decat putin in partea de jos se dezabureste. Filtrul de polen este schimbat de 1 luna de zile.
Care a mai avut asa problema va rog sa-mi spune-ti si mie.
Skip ads

  • andrei_radu

  • Mesaje scrise: 4
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Vectra 1996 Y17TD
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 04 Feb 2014

  • Mesaj Privat
Sigur functioneaza toate ventilatoarele? Poate iti merge doar unul singur. Sau poate ai vreun traseu cu fisuri...
  • tm44gam

  • Mesaje scrise: 115
  • Locatie: Timis
  • Masina: Astra 2004 y20dth
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 28 Oct 2009

  • Mesaj Privat
Salut.
Verifica clapeta de recirculare a aerului sa nu fie blocate pe inchis, adica sa traga aer din masina.
O zi buna.
  • florin dima

  • Mesaje scrise: 28
  • Locatie: Prahova
  • Masina: Vectra 2006
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 11 Feb 2014

  • Mesaj Privat
am verificat clapeta de recirculare si este deschisa, trage aer de afara si culmea este ca odata cu parbrizul si geamul din dreapta soferului este tot aburi.
Mersi pentru mesaje.
Skip ads

  • dorin-b

  • Mesaje scrise: 1,821
  • Locatie: Sibiu
  • Masina: Astra 2000 Y20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 06 Sep 2007

  • Mesaj Privat
Cred ca s-a spart caloriferul sau scurgeri pe la oringuri.
  • florin dima

  • Mesaje scrise: 28
  • Locatie: Prahova
  • Masina: Vectra 2006
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 11 Feb 2014

  • Mesaj Privat
tm44gam a scris:Salut.
Verifica clapeta de recirculare a aerului sa nu fie blocate pe inchis, adica sa traga aer din masina.
O zi buna.



Am verificat clapeta si am fost la service la un mecanic bun si am gasit ce era de vina. Din cauza la siliconul de bord, am folsit silicon de bord la sprai si am dat si pe aerisire si pe parbriz. Cand am dat drumul la ventilator sa ventileze aer s-a combinat si cu silicon.
Multumesc de sfaturi
Skip ads

  1. Home
  2. Probleme Tehnice

Discutii similare

Intra in ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Intalniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR