Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Opel Zafira
  3. Zafira B
  • faraonu2008

  • Mesaje scrise: 37
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Zafira 2006
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 24 Jun 2011

  • Mesaj Privat
Salut, martorul cu spirala aprinsa , masina cu cheita aprinsa si martorul cu motorul aprins , toate pe galben. Ma duc la o diagnoza si imi gaseste urmtoarele : termostatul trebuie schimbat, clapeta de admisie de inlocuit , EGR si garnitura de inlocuit .Plus de facut o diagnoza -regenerare pdf dupa schimburi. Totul cca 4000 lei. Plec din service ,turez pana la 3000 de turatii 15-20 min. si reusesc sa fac regenerarea.Mentionez ca la plecarea din sv. aveam doar martorul cu spirala aprins si dupa regenerare s-a stins si el.Masina a mers perfect in aceasta situatie .Doar intr-o zi cu -19 grade, parca nu mai reusea sa bage aer cald si nu aveam carton la radiator. Dupa 2 zile se mai aprinde odata masina cu cheita si se stinge. Intrebare ,fratilor : in afara de termostat, mai trebuie sa schimb restul de piese ? Trebuie sa fac un drum Buc-Tim si retur ,pot sa ma risc? Multumesc anticipat.
Skip ads

  • insignia

  • Mesaje scrise: 724
  • Locatie: Prahova
  • Masina: Signum 2005 Z19dt
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Nov 2009

  • Mesaj Privat
ai mai facut diagnoza dupa ce ai reusit regenerarea?.....daca dupa diagnoza nu indica alte problem din cele mentionate de tine schimba doar termostatul si vei avea caldura si un consum mai acceptabil
  • mikyboy

  • Mesaje scrise: 5,735
  • Locatie: Sibiu
  • Masina: Insignia 2014 A20TDH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 08 Dec 2006

  • Mesaj Privat
mai mult ca sigur ai si EGR-ul blocat sau semiblocat si care ori se curata daca merge ori se schimba in functie de problema. In rest daca nu ai martori aprinsi in bord schimbi termostatul si faci curatarea la EGR si admisia.
  • faraonu2008

  • Mesaje scrise: 37
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Zafira 2006
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 24 Jun 2011

  • Mesaj Privat
salut, nu am facut diagnoza dupa regenerare .a mers bine cateva zile si apoi se mai aprinde din cand in cand cheita si o data si martorul cu motorul cca 15 min. in mers .in rest vreau sa schimb termostatul si sa fac o diagnoza sa vad ce zice.va tin la curent. daca curat egr si admisia ,cat timp mai tine pana sa le schimb ? multumesc
Skip ads

  • insignia

  • Mesaje scrise: 724
  • Locatie: Prahova
  • Masina: Signum 2005 Z19dt
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Nov 2009

  • Mesaj Privat
egr este usor de curatat....insa la admisie este mai complicat (implica sa dai jos distributia, pompa de inalte)
  • aplesa

  • Mesaje scrise: 81
  • Locatie: Mures
  • Masina: Vectra 2006 Z19DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 29 Jan 2008

  • Mesaj Privat
schimba rapid termostatul pentru ca regenerarea poate incepe numai de la 80 grade. Daca nu sunt intruniti parametrii te alegi si cu DPF infundat. Te costa temostatul intre 2 si 3 sute de lei, iar ca manopera cca 2 ore, maxim 3. Cu ocazia asta poti curata si EGR si clapeta de acceleratie ca tot este desfacut mult pe acolo. Spor la munca
  • nicutimis

  • Mesaje scrise: 1
  • Locatie: Timis
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 18 Mar 2015

  • Mesaj Privat
buna!ma poate ajuta cineva?am si eu un opel zafira b,1.9 cdti,120 cai...am schimbat motoru,(a trebuit sa il schimb,pt ca am luat-o SH,si am luat teapa din germ),ulei,distributie,toate cele.in fine dupa toate astea,nu tragea motoru. dupa aceea am curatat clapeta si egr si a inceput sa prinda viata. in bord becul la motor il am tot timpul aprins si becul de la ulei se stinge la 5-10 sec dupa ce pornesc masina. de 2 zile imi palpaie si spirala. insa azi mi s-a oprit becul la motor si imi scoate un fum alb intepator,ca si gazul. mentionez ca in ulei nu se vad urme de lichid si nici sub busonul de la ulei nu s-a format nici o spuma,iar in lichid nu se vad urme de ulei. insa uleiul este subtire,si nu este prea alunecos,i-am bagat azi si un tratament,si degeaba. masina trage dar nu cum trebuie. la inceputul lui februarie am schimbat motoru si am facut in jur de 1000 de km.ma puteti indruma ce sa fac,va rog?am bagat deja prea multi bani si nu mai stiu....
  • iulian1971

  • Mesaje scrise: 7,081
  • Locatie: Ilfov
  • Masina: Astra 2008 Z19DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 21 Dec 2006

  • Mesaj Privat
Ai filtrul de particule infundat. Nu si-a facut regenerarea.
Poti anula DPF-ul daca vrei sa scapi de probleme.
  • aplesa

  • Mesaje scrise: 81
  • Locatie: Mures
  • Masina: Vectra 2006 Z19DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 29 Jan 2008

  • Mesaj Privat
Schimba uleiul pentru ca este plin de combustibil si desfunda DPF-ul. Apoi verifica ce erori ai stocate, stergele si rezolva problemele care ti-au fost semnalate si apoi trimiti feed-back-ul la ce ai facut
Skip ads

  1. Home
  2. Opel Zafira
  3. Zafira B

Intra in ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Intalniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR