Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Opel Vectra
  3. Vectra C/Signum
  • alexrosu0589

  • Mesaje scrise: 205
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Vectra 2007 Z19DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 22 Aug 2014

  • Mesaj Privat
Am o problema cu termostatul cand merg la drum lung, nu se ridica deloc acul ...dar cald da aeroterma ca si cum ar fi apa la 90, iar in oras se ridica mai grelut dar se ridica. Am patit asta dupa ce am dat jos clapeta acceleratie, egr, si un senzor de lan egr, am uitt cum se nuneste. Dupa ce le-am curata si le-am montat am observat ca patesc chestia asta. Consumul e acelasi, 5.6 ext si 6.7 oras.

Imi puteti spune daca ati patit si voi asa ceva? Si pe unde ar fi termostatul pozitionat?
Skip ads

  • cyberbob

  • Mesaje scrise: 1,287
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Vectra 2005 Z19DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 06 Nov 2010

  • Mesaj Privat
S-ar putea sa fii deranjat cablul din senzorul de temperatura, care este in termostat, care la randul lui e sub clapeta de acceleratie. Insa mai exista si posibilitatea ca din coincidenta, termostatul sa se fii blocat pe deschis. E o problema oarecum comuna la motorul tau.
  • alexrosu0589

  • Mesaje scrise: 205
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Vectra 2007 Z19DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 22 Aug 2014

  • Mesaj Privat
Am inteles. Am sa curat inca o data mufa pe acolo, poate isi revine.
  • jgyprime

  • Mesaje scrise: 9,968
  • Locatie: Galati
  • Masina: Vectra 2005 Z19DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 22 Dec 2010

  • Mesaj Privat


Verifica daca ai bagata mufa in termostat...
E posibil sa o fi scos din greseala.
E sub clapeta de acceleratie.
Skip ads

  • Augustin73

  • Mesaje scrise: 127
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Vectra 2002 Z18XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 20 Jul 2014

  • Mesaj Privat
nu e senzorul , trebuie inlocuit termostatul
  • alexrosu0589

  • Mesaje scrise: 205
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Vectra 2007 Z19DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 22 Aug 2014

  • Mesaj Privat
K. Am sa vad care-i treaba si am sa cumpar altul, poate va fi ok.
  • jgyprime

  • Mesaje scrise: 9,968
  • Locatie: Galati
  • Masina: Vectra 2005 Z19DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 22 Dec 2010

  • Mesaj Privat
pe vremurile astea ar trebui sa se ridice in 5 km la 90 de grade in oras.
si in afara in maxim 10
eu am pus termostat nou anul trecut si acum cand sunt 10 grade afara in 3-4 km am 90 de grade...
este "foarte" posibil sa fie termostatul blocat deschis sau sa deschida devreme...
daca apa din motor are 50-60 de grade trebuie sa bage caldura...
si la temperatura asta indicatorul trebuie sa fie la minim (de la 80 de grade in sus indica si in bord)...

eu la centrala termica de apartament am setat la 45 de grade si baga caldura ca la balamuc...
  • alexrosu0589

  • Mesaje scrise: 205
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Vectra 2007 Z19DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 22 Aug 2014

  • Mesaj Privat
Pai cand se ridica pleaca de pe la 65-70 grade, asa pare sa arate. Dar sigur e vreo problema cu termostatul, dar faza e ca patesc asta dupa ce am dat jos clapeta, egr, senzorul de langa egr si am scos si mufa de la termostat. Am sa mai curat inca o data mufa si daca tot nu se vede nimik iau altul si ma apuc de treaba
Skip ads

  • jgyprime

  • Mesaje scrise: 9,968
  • Locatie: Galati
  • Masina: Vectra 2005 Z19DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 22 Dec 2010

  • Mesaj Privat


daca e sa pastram proportiile arata de la 70 de grade in sus.
am gresit eu mai devreme.
postam de pe telefon si e mai complicat sa caut poze...
parerea mea e sa verifici intai cablurile si apoi sa te apuci sa cumper termostat
poate doar e un contact imperfect pe acolo daca ai observat problema doar dupa ce ai umblat la fire...
totusi, termostatul la aceasta motorizare are hibele lui...

vezi ca e destul de complicat de schimbat, trebuie data jos clapeta de acceleratie (e deasupra lui) dar si racitorul de gaze pentru egr (are o ureche care se prinde peste termostat si ca sa desfaci termostatul trebuie sa scoti si racitorul).
pozitia e cam incomoda si spatiul e destul de limitat...
daca ai bid, gid, cid intra in meniul ascuns si verifica temperaturile pe care le arata acolo (acele temperaturi am impresia ca sunt citite de alt senzor).
  • alexrosu0589

  • Mesaje scrise: 205
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Vectra 2007 Z19DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 22 Aug 2014

  • Mesaj Privat
Asa am sa fac. Doar ca eu sunt plecat in delegatie si pana sapt viitoare nu pot. Dar intai am sa curat cablurile si dupa am sa vad daca se observa ceva imbunatatiri, dar daca nu iau altul si gata.
  • Augustin73

  • Mesaje scrise: 127
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Vectra 2002 Z18XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 20 Jul 2014

  • Mesaj Privat
Din moment ce pe loc ridica acul si afara scade nu are nicicio treaba cu contactele .
  • alex_paval

  • Mesaje scrise: 620
  • Locatie: Bacau
  • Masina: Signum 2005 Z19DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 22 Aug 2009

  • Mesaj Privat
Se verifica foarte simplu ! Metoda clasica, mana pe furtunul de sus care intra in radiator. Daca se incalzeste dupa 5-10 min la relanti dupa ce ai pornito(prima data pe ziua respectiva),inseamna ca e blocat pe deschis si circula permanent apa prin circuitul mare.
Skip ads

  • alexrosu0589

  • Mesaje scrise: 205
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Vectra 2007 Z19DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 22 Aug 2014

  • Mesaj Privat
Aha. Am sa verific duminica cand ajung acasa.
  • insignia

  • Mesaje scrise: 724
  • Locatie: Prahova
  • Masina: Signum 2005 Z19dt
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Nov 2009

  • Mesaj Privat
garantat este termostatul....pierzi timpul cu verificari....asa sunt simptomele la Vectra c
  • alexrosu0589

  • Mesaje scrise: 205
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Vectra 2007 Z19DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 22 Aug 2014

  • Mesaj Privat
Deocamdata nu am sa fac nimim pana la sf lui noiembrie, lipsa banutilor. Dar inainte de decembrie ii fac o verificare amanuntita si schimb si bratul dr si bieletele antirului si termostatul.
  • insignia

  • Mesaje scrise: 724
  • Locatie: Prahova
  • Masina: Signum 2005 Z19dt
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Nov 2009

  • Mesaj Privat
iti v-a creste consumul considerabil din cauza termostatului...
  • alexrosu0589

  • Mesaje scrise: 205
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Vectra 2007 Z19DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 22 Aug 2014

  • Mesaj Privat
De cand am problema asta in oras am consum de 6.7 si afara 5.4 , cu valorile resetate ca doar am scos bornele cand am curatat si reparat clapeta. Si am cam 200 km facuti in afara si 300 oras. De aia zic ca e un pic ciudat, ca stiam si eu ca daca e dus termostatul motorul ramene rece si consuma mult, dar la mine nu e cazul...Smile. Am sa mai verific o data mufele si senzorul ala sa nu fie de acolo si daca tot continuie peate o luna il schimb si asta eSmile
  • roby31

  • Mesaje scrise: 73
  • Locatie: Hunedoara
  • Masina: Vectra 2005 Z19DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 07 Apr 2011

  • Mesaj Privat
Buna ziua,

am cumparat recent o Vectra C 1.9 CDTI 88KW. temperatura la apa nu creste mai mult de 85 de grade. este normal sa stea la aceasta temperatura sau ar trebui sa ajunga la 90 de grade?
  • T.ion

  • Mesaje scrise: 3,454
  • Locatie: Alta tara
  • Masina: Zafira 2001 Z16XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 27 Feb 2014

  • Mesaj Privat
La Vectra C, Z19DT 88kw si la 74kw la fel.
Temperatura de deschidere Termostat este de 88°C

Eu zic ca este OK.
  • roby31

  • Mesaje scrise: 73
  • Locatie: Hunedoara
  • Masina: Vectra 2005 Z19DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 07 Apr 2011

  • Mesaj Privat
Mersi Ion pentru informatie.
Skip ads

  1. Home
  2. Opel Vectra
  3. Vectra C/Signum

Intra in ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Intalniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR