Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Opel Astra
  3. Astra F
  • mihai1993

  • Mesaje scrise: 15
  • Locatie: Timis
  • Masina: Astra 1995 C14NZ
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 02 Feb 2014

  • Mesaj Privat
Salutare am si eu un opel astra f din 95 cu o prolbema . Acum cateva zile am plecat sa alimentez si dintr-o data mi sa aprins becu din bord de la baterie asta cred ca indica ca nu mai incarca alternatoru cand era la relanti becu era de slaba intensitate dar cand o aceleram crestea intensitatea si in final becu sa ars.Acum nu stiu care sa fie cauza ori carbuni de la alternator sunt dusi ori alternatoru e ars .Daca ma poate ajuta si pe mn cineva va rog .
Va multumesc anticipat !
Skip ads

  • Cipicao

  • Mesaje scrise: 294
  • Locatie: Brasov
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 16 Nov 2009

  • Mesaj Privat
Cine sa te ajute...si cu ce? Sa vina sa ti-l dea jos de pe masina, sa il duca la electrician? Cum vrei sa stie cineva fara sa Il vada? Il duci la electrician si iti arata el ce trebuie schimbat. Cauta-l pe userul ova, sigur daca poate te va ajuta. Duminica placuta.
  • florin baltatescu

  • Mesaje scrise: 420
  • Locatie: Neamt
  • Masina: Astra 1996 X16XEL
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 20 Jan 2011

  • Mesaj Privat
Incarca prea mult, releu ars, trebuie scimbat alternatorul sau reparat si schimbat si becul din bord ars pentru ca incarcarea se autoregleaza si prin acel bec. Eu am patit de doi ani la fel si am preferat sa schimb alternaatorul cu unul sh in state buna (150 ron), releu costa cca. 100 ron dar este 100% chinezarie si pana nu am schimbat becul incarca cca 15-15,5 v. Bafta!
  • marius_f

  • Mesaje scrise: 552
  • Locatie: Dolj
  • Masina: Astra 1994 c18nz
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 05 Jun 2008

  • Mesaj Privat
salut
cum a spus si colegul cipicao
ia alternatorul si da fuga cu el la electrician
sau du-te cu tot cu masina si poate ti-l da jos chiar el - ii mai dai si tu de o bere pt asta
sfatul meu este sa il repari pe al tau, nu vei regreta. dar sa gasesti un electrician bun, sa iti spuna exact ce are
garantez ca dupa reparare si reconditionare va fi mult mai bun decat unul sh (care il iei la risc - cat o tine si ala ...)
eu unul asa am facut cu al meu - avea defect releul . pot sa iti spun ca are 4 ani de cand este reparat si nu am mai avut absolut nici o problema cu el
referitor la becul ars din bord ... sigur este ars ? l-ai verificat ?
despre autoreglarea incarcarii prin acel bec ... nu stiu ce sa iti zic, eu unul am mari dubii . eu personal, nu cred acest lucru
eu cred ca este doar un bec martor care se aprinde atunci cand alternatorul nu functioneaza in parametrii corecti
faptul ca este ars sau nu, nu cred ca influenteaza buna functionare a alternatorului ci doar capacitatea ta de a iti da seama daca este sau nu o problema pe partea de incarcare.
bafta
Skip ads

  • adibaiacos2003

  • Mesaje scrise: 296
  • Locatie: Braila
  • Masina: Astra 2007 1.9 cdti
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 05 Aug 2009

  • Mesaj Privat
Pune un voltmetru pe bornele bateriei si vezi cat iti indica. Bateria are 12.6 V .
Daca iti indica 12.6 sau mai putin, de vina este puntea redresoare si/sau releul de incarcare.Incarca bateria pe redresor si te mai poti deplasa cam 7-8 km fara probleme.
Daca iti indica mai mult, tot astea sunt de vina, numai ai grija sa nu te deplasezi prea mult cu masina ca iti strici bateria.
La mecanic sa iti verifice si rulmentii alternatorului, daca e necesar schimba-i. deasemeni verifica vizual si rotorul, sa nu fi frecat de stator.
  • mihai1993

  • Mesaje scrise: 15
  • Locatie: Timis
  • Masina: Astra 1995 C14NZ
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 02 Feb 2014

  • Mesaj Privat
da becul din bord lam verificat pentru ca atunci cand puneam contactu se aprindea mereu dar acum nu se mai aprinde . va multumesc frumos . si as mai avea inca o problema din cand in cand se tureaza singura pana la 2 3 mi de ture si cel putin cand am vazut asta am luat picioru de pe ambreiaj si am calcat si frana si se restabilea aceleratia dar pana nu faceam asta mergea turata incontinu , iar la fel am observat ca atunci cand creste apa pe la 100 ii da ton de aceleratie si oscileaza aceleratia putin intre 1000 si 1500 si apas frana si isi revine asa cam ce credeti ca ar fi .Va multumesc tare mult pentru sfaturi si astept sa ma sfatuiti si in privinta cu acelerarea .
  • adibaiacos2003

  • Mesaje scrise: 296
  • Locatie: Braila
  • Masina: Astra 2007 1.9 cdti
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 05 Aug 2009

  • Mesaj Privat
Propun sa lucram putin si pe preventie(iarna), pentru a nu ajunge la reparat alternatorul, unde o punte redresoare si un releu costa aproape 400 lei fara manopera.
Propun ca la prima pornire din zi sa nu introducem toti consumatorii odata, pentru a nu suprasolicita alternatorul, care nu are mai mult de 105 A. Asa ca, inainte de a actiona demarorul, verificati daca:
- luminile sunt stinse, radioul oprit, aeroterma pe 0, usile inchise. Unii recomanda sa se puna de 2 ori contactul pentru o incalzire optima a camerei de ardere.
Se actioneaza demarorul, dupa care se lasa 2-3 min la ralanti, timp in care se reface bateria dupa efortul pornirii si al bujiilor incandescente. In acest timp se poate curata parbrizul. Se stie ca bujiile mai actioneaza inca aprox.5-6 minute de la pornire, asa ca dupa ce ne punem in miscare, dupa inca 2-3 minute incepem, progresiv, sa utilizam restul consumatorilor: dezaburire luneta si oglinzi, radio, ventilatie, etc. Bineinteles ca daca este intuneric aprindem faza scurta inainte de a misca roata.
Sper sa ajute in prelungirea vietii puntii redresoare. Asta la masina diesel din semnatura,
  • nicunicu

  • Mesaje scrise: 2,597
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Zafira 2002 z16xe
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 25 Feb 2012

  • Mesaj Privat
cam aiurea propunerea,nu vrei sa-l invelesti seara sa nu-i fie frig,vai saracu alternator
Skip ads

  • mihai1993

  • Mesaje scrise: 15
  • Locatie: Timis
  • Masina: Astra 1995 C14NZ
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 02 Feb 2014

  • Mesaj Privat
va multumesc tuturor pt sfaturi si pentru ajutor
  • 0va

  • Mesaje scrise: 950
  • Locatie: Timis
  • Masina: Signum 2008 Z19DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 12 Oct 2008

  • Mesaj Privat
O748121923 e nr meu. Da-mi un apel Luni si ne intalnim sa vad la fata locului despre ce e vorba. Trebuie verificata incarcarea prima oara si dupa, luate sistematic. Ca mai posibila cauza e releul, dar in acelasi timp, daca zici ca ti-a ars becul de la martor poate fi puntea, sau in cel mai fericit caz sa nu mai fac amasa cum trebuie ca se cam oxideaza, imbatranesc firele si de la vibratii se rup.
Dar ti-am zis, toatea astea le pot vedea la fata locului.
Te salut.
  • gionim67

  • Mesaje scrise: 113
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Astra 1995 tc4ee1
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 30 Jan 2013

  • Mesaj Privat
Poate nu stiti, dar exploatarea unui motorul diesel mai ales daca este cu turbina este diferita fata de un benzinar .....cine stie, cunoaste!
Mare dreptate are colegul din Braila.
  • liberlamare

  • Mesaje scrise: 3,539
  • Locatie: Cluj
  • Masina: Zafira 2006 1.9 DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 23 Mai 2007

  • Mesaj Privat
daca raman si la astra fara alternator, iau direct nou si montat la reprezentanta.
La Zamfira la-m reparat si tot la naou am ajuns, bani si nervi in plus.
Skip ads

  • gionim67

  • Mesaje scrise: 113
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Astra 1995 tc4ee1
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 30 Jan 2013

  • Mesaj Privat
Nu cred ca te tine punga sa cumperi unul pe original ( aprox. 1900 lei ), chinezarii gasesti la 4-7 sute dar nu sunt asa de rezistente ca cele originale.
  • liberlamare

  • Mesaje scrise: 3,539
  • Locatie: Cluj
  • Masina: Zafira 2006 1.9 DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 23 Mai 2007

  • Mesaj Privat
ultimul luat a fost vreo 1000 si ceva cu tot cu montaj, denso identic cu cel de pe masina, care reparat m-a dus la vreo 5 mil.
  • gionim67

  • Mesaje scrise: 113
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Astra 1995 tc4ee1
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 30 Jan 2013

  • Mesaj Privat
Scuze, dar tot chinezarie.....indiferent cum se cheama.
Reparat 500, enorm....manopera este intre 50 -100, iar pe componente o punte de la 70-150.....si cam asa .

Toate bune.
Skip ads

  1. Home
  2. Opel Astra
  3. Astra F

Discutii similare

Intra in ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Intalniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR