Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Ingrijire si Intretinere
  3. Tuning
  • AdamOpel

  • Mesaje scrise: 1,015
  • Locatie: Alta tara
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 07 Nov 2006

  • Mesaj Privat
cristi30 a scris:Gasesti la 7,99 EUR aici www.quantitec.com . Eu am luat de la ei, nu suna chiar k un blow off autentic dar se aude suieratul ala la accelerare si intreruperea la taierea acceleratiei asemanator cu ce ai auzit tu.


Cum este facut?
si unde-l montezi?
Skip ads

  • popeye

  • Mesaje scrise: 153
  • Locatie: Tg-Jiu
  • Masina: Astra 2003 Y17DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 18 Oct 2006

  • Mesaj Privat
In Tg-Jiu e un Passat auriu, super modificat care cand schimba vitezele suiera de te scoate din minti...Are motor de 1,9...Nu era ultimul model si a fost evaluat la vreo 800 mil...Merge cu el pe la curse...o sa-l intreb ce si cum referitor la blow
  • n3v001

  • Mesaje scrise: 286
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2001 Z20LET
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 11 Jun 2004

  • Mesaj Privat
Cyclops a scris:@n3v001: degeaba faci mshto.. atat dacia de care pomeneshte SGM-ul cat si Oltcitul alb de care vb eu exista si au turbo Wink


Intamplator chiar stiu despre ce vorbesc. Il cunosc pe Robert, chiar el mi-a reglat tachetii la o mica bomba verde numita renault 5 alpine (94 cai) pe care am avut placerea s-o calaresc, impreuna cu un ford consul gt v6, ford capri mk1, si un ford capri mk3. Cam astea au fost masinile mele pana acum, in momentul de fata mai am doar capri mk3 si astra-ul negru.
Il cunosc si il respect pe celebrul autor al citatelor "da bah, e dacie" si "e a ta stricata sau a mea merge prea bine?", cat despre o anume dacie alba lasata pe roti din drumul taberei...se stie foarte bine.

Anyway, ca sa explic mai bine: una e sa ai o masina puternica, si cu totul alta ai o masina care sa faca "pas pas" si sa arda un 1.7 dizel care sa "pozeze" drept masina puternica. Si rusinea e si mai mare cand te baga in seama unul care chiar are o masina puternica si nici macar sa ii mirosi noxele n-ajungi. Sa iti pui fluieratoare de-aia e echivalentul daciilor cu stickere de mpower.
  • Cyclops

  • Mesaje scrise: 243
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Manta 1977 16N
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 22 Jan 2007

  • Mesaj Privat
n3v001 a scris:Intamplator chiar stiu despre ce vorbesc. Il cunosc pe Robert, chiar el mi-a reglat tachetii la o mica bomba verde numita renault 5 alpine (94 cai) pe care am avut placerea s-o calaresc, impreuna cu un ford consul gt v6, ford capri mk1, si un ford capri mk3. Cam astea au fost masinile mele pana acum, in momentul de fata mai am doar capri mk3 si astra-ul negru.
Il cunosc si il respect pe celebrul autor al citatelor "da bah, e dacie" si "e a ta stricata sau a mea merge prea bine?", cat despre o anume dacie alba lasata pe roti din drumul taberei...se stie foarte bine.

Anyway, ca sa explic mai bine: una e sa ai o masina puternica, si cu totul alta ai o masina care sa faca "pas pas" si sa arda un 1.7 dizel care sa "pozeze" drept masina puternica. Si rusinea e si mai mare cand te baga in seama unul care chiar are o masina puternica si nici macar sa ii mirosi noxele n-ajungi. Sa iti pui fluieratoare de-aia e echivalentul daciilor cu stickere de mpower.


sorry... credeam ca faci mijto de masinile romaneshti mentionate mai sus Wink Cat despre diferentza intre aparentza esentza sunt intru totul de acord... Eu prefer un "junghi" de masina dar pus pe steroizi decat o masina cool la vedere si cu o gramada de gadgeturi pseudo utile dar care "dau bine"
Skip ads

  • BeWaRe

  • Mesaje scrise: 170
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Kadett 1988
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 11 Oct 2005

  • Mesaj Privat
Stiu si eu de SMG ..intradevar are turbo ....Are motoru de reno 5 alpin ...Din cate am auzit ar vrea sa ii puna si instalatie nos.... Very Happy Very Happy suna ciudat pe o dacie asa ceva este sinucidere curata Very Happy acum nu stiu daca intradevar sau nu sau daca in prezent ia pus...dar am vazut masina cum merge si intradevar are un motor pe cinste Very Happy
  • cristi30

  • Mesaje scrise: 75
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2007 Z17DTL
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 08 Jul 2006

  • Mesaj Privat
AdamOpel a scris:
cristi30 a scris:Gasesti la 7,99 EUR aici www.quantitec.com . Eu am luat de la ei, nu suna chiar k un blow off autentic dar se aude suieratul ala la accelerare si intreruperea la taierea acceleratiei asemanator cu ce ai auzit tu.


Cum este facut?
si unde-l montezi?


Este un fel de fluier din aluminiu care se monteaza pe teava de la toba finala, mai bine zis in interiorul ei cu o tija de cca. 10 cm ce se prinde de buza cu un surub.
Maine revin cu o poza.
  • BeWaRe

  • Mesaje scrise: 170
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Kadett 1988
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 11 Oct 2005

  • Mesaj Privat
ar fi super...dar cred ca sunteul este diferit fata de cel produs de Blow off valve ...nu stiu ce sa zic poate ai si un filmulet pe care sa-l putem auzi ar fi super...am auzit niste sunete ciudate la cateva masini pe strazile din buc si daca iti zic la ce masini am vazut ai sa razi ...taxiuri...sunetul produs de ingineria respectiva suna mai mult a suflu ca si cum dai drumu la o butelie de aragaz.. Very Happy Very Happy Very Happy cu cat acelerai mai tare cu atat se auzea mai tare sunetu Very Happy cred ca se gasesc in targ la vitan acele ingineri...salut si asteptam cu nerabdare vesti
  • cristi30

  • Mesaje scrise: 75
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2007 Z17DTL
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 08 Jul 2006

  • Mesaj Privat
Iata si pozele promise...







Suieratul se regleaza in functie de cum il asezi in teava. De asemenea trebuie tinut cont si de grosimea tevii de esapament la cumpararea unuia. Probabil ce ai auzit tu la taximetristi e asemanator, dar daca bagi unu k asta in esapamentul unu logan il umple de tot si probabil suiera k locomotiva.
Skip ads

  • florinike

  • Mesaje scrise: 1,582
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2001 Z20LET
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 22 Feb 2005

  • Mesaj Privat
BeWaRe a scris:...am auzit niste sunete ciudate la cateva masini pe strazile din buc si daca iti zic la ce masini am vazut ai sa razi ...taxiuri...sunetul produs de ingineria respectiva suna mai mult a suflu ca si cum dai drumu la o butelie de aragaz.. Very Happy Very Happy Very Happy cu cat acelerai mai tare cu atat se auzea mai tare sunetu

Am mers cu un avion dasta si intr-adevar cand accelerai peste 4000 incepea sa fluiere de parca isi lua zborul. Mi-a zis ca are ceva gen mufller tip pus la terminatia tobei.....si omu era chiar foarte mandru de asa ceva Shocked Shocked Shocked
  • popeye

  • Mesaje scrise: 153
  • Locatie: Tg-Jiu
  • Masina: Astra 2003 Y17DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 18 Oct 2006

  • Mesaj Privat
Nu contest sunetul produs...dar ca o parere personala...nu prea imi place cum arata pe teava de esapament....da ca draq acolo...
  • cristi30

  • Mesaje scrise: 75
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2007 Z17DTL
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 08 Jul 2006

  • Mesaj Privat
Sincer nici mie nu imi place cum arata, dar vreau sa cumpar un mufler cu care sa-l maschez, eventual sa il prind in el si sa nu mai folosesc tija aia.
  • BeWaRe

  • Mesaje scrise: 170
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Kadett 1988
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 11 Oct 2005

  • Mesaj Privat
Sincer cred ca din prima ai mai multe dezavantaje...1)maisna va elimina mai greu gazele si ca urmare cred ca vei scade ceva putere...avand in vedere ca uni schimba traseu de evacuare ca sa mai castige ceva ponei Very Happy Very Happy si 2) nici sunetu nu va fi cel care la auzit zuza la semafor...Si eu imi doresc acel sunet dar sa ma fac de rusine cu ingineria aia mai bine nu sincer Very Happy Very Happy NU fac aluzie la nimeni sincer fiecare face ce vrea la obiectu lui ..eu unu mai bine schimb motoru decat sa aud fluieratu ala in spatele meu...cam asa suna un BLOW OF http://www.youtube.com/watch?v=G_u-YD2tQq0 si am sa caut si sunetul produs de ....
Skip ads

  • danutz

  • Mesaje scrise: 336
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2008 z16xer
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 02 Feb 2006

  • Mesaj Privat
la masina fara turbo nu ai cum ,acel sunet este ceva ce a zis florinike,turbina elibereaza,de fapt o valva elibereaza o cantitate mare comprimata de aer ,valva are o denumire specifica ,am uitat cum dar ma interesez,incercati sa auziti la un golf 5, 200cp
  • vladutzz

  • Mesaje scrise: 185
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Astra 2003 y17dt
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 23 Jul 2006

  • Mesaj Privat
are si Mad Cow bov...e vecin d`a nostru dp forum..
am auzit live "jucaria"...no comment

https://www.clubopel.com/lin...tch?v=G_u-YD2tQq0
  • cristivw

  • Mesaje scrise: 247
  • Locatie: Constanta
  • Masina: Astra 2001 Y17DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 06 Oct 2005

  • Mesaj Privat
chestia asta merge si pe diesel? Rolling Eyes
  • florinike

  • Mesaje scrise: 1,582
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2001 Z20LET
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 22 Feb 2005

  • Mesaj Privat
cristivw a scris:chestia asta merge si pe diesel? Rolling Eyes

Da dar nu stiu in ce masura ii foloseste, adik nu stiu daca ii face bine sau nu Rolling Eyes
  • Calibra-Turbo

  • Mesaje scrise: 128
  • Locatie: Germany
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 01 Jun 2005

  • Mesaj Privat
chestia asta merge si pe diesel?

No.
At a benzin turbo engine the compressed air develops between turbocharger and the closed damper flap.Diesel turbo engines
dont have a damper flap and so there is no backpressure where compressed air can develop and be let out by a blow off valve.All products
that are offered for diesel engines with sounds similar to blow off valves are dummies like the things for aspirated engines.
  • new_style

  • Mesaje scrise: 20
  • Locatie: Teleorman
  • Masina: Vectra 1996 X16XEL
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 11 Feb 2008

  • Mesaj Privat
ce dracu ma am gasit in cora sound mufler din ala la vreo patrusute ci ceva de mii.
dar acolo scria ''fluier pentru esapament''
cred ca ma duc sa-mi iau unu sa vad ce efect are!
  • mark

  • Mesaje scrise: 1,429
  • Locatie: Alta tara
  • Masina: Vectra 1999 X20XEV
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 19 Jan 2008

  • Mesaj Privat
inca un link beton http://uk.youtube.com/watch?v=uY2zj6W5TrM
  • Tomix

  • Mesaje scrise: 68
  • Locatie: Maramures
  • Masina: Astra 1985 c14nz
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 27 Jan 2008

  • Mesaj Privat
dump valve sau blow off exista pe orice masina turbo! unele dieseluri ce lucreaza la presiune mica nu o au.
ele sunt de doua tipuri dar fac acelasi lucru.

cele doua tipuri sunt: 1. cu recirculare (redirectioneza aerul in filtrul de aer). acestea sunt 100%silentioase
2. blow off (redirectioneza aerul in atmosfera) de aici suieratul.

dpdv al constructiei ele sunt cu unul sau mai multe pistoane (pt motoare cu debitmetru) sau cu diafragma ( motoare numai MAP)


o sa explic vag cum functioneaza.
turbina functioneza la rotatii mult mai mari decat cele a motorului si implicit apar acolo niste forte de inertie mai mari ceea ce face ca la decelerare turbina sa nu "scada" asa repede in ture ca si motorul. faptul ca se mai roteste inca o face sa produca presiune chiar daca motorul nu e turat = clapeta admisie inchisa. aceasta presiune ramane si se exercita intre turbina si clapeta de admisie.... atunci intra acest dispozitiv dump valve (blow of) care o redirectioneaza in filtrul de aer sau in atmosfera (blow off)

de exemplu daca-i dai un sprint in treapta I pana in 4000 de ture dupa care lasi brusc piciorul de pe acceleratie (clapeta acceleratie inchisa), motorul o sa scada rapid spre 1000 de ture insa turbina care se invarteste si la peste 10.000 rot/min (depinde de motorizare, turbina) nu va scadea asa usor si va produce presiune spre clapeta de admisie, inchisa in cazul nostru.
deci.....blow off-ul (comandat vacuumatic) intra in functiune si elibereaza acesta presiune.

in concluzie e o componenta a oricarui sistem turbo doar ca producatorii de masini folosesc versiunea cu recirculare silentioasa si lumea "nu stie de existenta ei".

montarea unui blow off pe un motor cu debitmetru e putin mai delicata deorece valva originala descarca presiunea in filtrul de aer, deci in amonte de debitmetru. acest lucru nu se mai intampla cu un blow off care descarca in atmosfera, debitmetrul nemai masurand cantitatea respectiva de aer.

unele motoare sunt mai sensibile la chestia asta (golf 1.8 turbo), iar altele nu.
Skip ads

  1. Home
  2. Ingrijire si Intretinere
  3. Tuning

Discutii similare

Intra in ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Intalniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR