Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Opel Astra
  3. Astra K
  • poseidon06

  • Mesaje scrise: 426
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2011 A20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 28 Jul 2011

  • Mesaj Privat
Mi-a scapat asta cu 5 trepte....chiar ca e ciudat de ce nu au pus cutia cu 6 de la Corsa.
Se zvoneau mai multe, si ca o sa aiba versiune cu tractiune integrala.... Probabil mai tarziu in ciclul de viata.
Motorul de 2.0 CDTI/170 CP nu cred ca va fi introdus, citesem ceva la un moment dat de 1.6CDTI Biturbo cu 170 de cai, pe modelul celor de la Renault sau Honda.
Skip ads

  • clau70

  • Mesaje scrise: 3,337
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2010 A20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 11 Apr 2013

  • Mesaj Privat
Nu numai ca au pus cutie cu 5 trepte pe 1.0T, dar au scazut si puterea cu 10CP fara de aceiasi motorizare pe Corsa E Exclamation Exclamation Probabil ca mai multe optiuni, variante de motorizare... vor aparea pe parcurs. S-ar putea sa ai dreptate in privinta motorului de 2.0cdti care nu va mai fi pe Astra K, fiind inlocuit cu o varianta biturbo a celui de 1.6cdti. Deci, pe diesel vor ramane cu o singura motorizare in mai multe variante de putere... ca la Insignia care a avut pe diesel numai motorul de 2.0cdti, tot in mai multe variante de putere!
Nu stiu cat ar "prinde" o varianta 4x4 pe Astra K...
  • poseidon06

  • Mesaje scrise: 426
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2011 A20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 28 Jul 2011

  • Mesaj Privat
Da, e mai ieftin sa ai un motor de baza pe care sa dezvolti mai multe variante de putere. Dar personal nu imi place ideea Razz Imi place varietatea.
Cu motorul de 1.6 CDTI de 136 de cai m-am dat pe Astra J, mi se pare fortos in ture joase (are cuplu 320NM, fata de 2.0CDTI cu 350/380 cu OverBoost). Dar sus in turatii, peste 2800 - 3000, daca reiei accelerarea, e lesinat, chiar am ramas surprins. Se simte diferenta de cilindree. Poate varianta BiTurbo, daca va fi, va suplini prin a doua turbina lipsa de suflu.
Eu cred ca ar prinde o varianta 4x4, daca ar face ceva de genul Insignia Country Tourer...cum este si Golf Alltrack sau Seat Leon X-Perience. Eu mi-as lua asa ceva pentru plusul de siguranta si ca sa nu mai stau iarna pe la munte agatat pe o bucata de polei de 20 cm Smile
  • poseidon06

  • Mesaje scrise: 426
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2011 A20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 28 Jul 2011

  • Mesaj Privat
Conectivitatea de pe Astra K: http://www.youtube.com/watch?&v=aTxZnxNeQm4
Skip ads

  • clau70

  • Mesaje scrise: 3,337
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2010 A20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 11 Apr 2013

  • Mesaj Privat
... si aerodinamica http://www.youtube.com/watch?v=H6cqeVQehhU
  • anghelvlad

  • Mesaje scrise: 165
  • Locatie: Hunedoara
  • Masina: Astra 2011 A17DTR
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 21 Nov 2013

  • Mesaj Privat
cam multi amatori de motoare italienesti. pacat ca opelul nu mai scoate nimic original de cand colaboreaza cu fiat. pe astra j sasiul e de la fiat brava sau alfa giulietta. acum pe astra k sigur va avea sasiu comun cu alfa giulia. cand un constructor incepe sa faca reduceri de costuri, sigur cumparatorul are parte si de o reducere a calitatii produsului. timpul ne va spune cum va rezista astra k
  • deleted-35873

  • Mesaje scrise: 91
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 23 Jun 2009

  • Mesaj Privat
Eu am avut Astra H cu motor Isuzu 1.7cdti cât si unul cu 1.9cdti cu motor italienesc si nu pot sa zic ca unul a fost mai bun ca celãlalt .
Am fost multumit de amândouã. Ba, din contra motorul de 1.9cdti a fost pus si pe Alfa Romeo si ii place sa fie turat. Nu gãsesc nimic rãu in asta.
Asa si Audi a luat V10 de la tractoristii Italieni Lamborghini, si alti producãtori Premium fac share la motoare, Mercedes, BMW... Nu e chiar asa de rãu, in a folosi Technologie Made in Italy.
  • aditzu28

  • Mesaje scrise: 6
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2010
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 24 Apr 2012

  • Mesaj Privat
Salutare tuturor! Pot sa spun cã am urmãrit cu interes opel-ul astra k încã de la apariția primelor poze spion si, cel puțin din punct de vedere estetic, mi se pare o mașinã foarte reușitã. Ce nu înțeleg eu este de ce opel nu vine pe piațã cu toate variantele de caroserie, odata cu lansarea unui nou model. Adicã, dacã nu mã înșel, sedanul astra j a fost lansat la 3 ani dupã prezentarea oficiala a modelului. Pãrerea mea e aceastã politica nu face decât sã îndepãrteze potențialii clienți, obligându-i sã se orienteze catre alte marci (wv, ford) care au deja in portofoliu sedanuri si break uri de clasa compactã. O zi bunã!
Skip ads

  • poseidon06

  • Mesaje scrise: 426
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2011 A20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 28 Jul 2011

  • Mesaj Privat
anghelvlad a scris:cam multi amatori de motoare italienesti. pacat ca opelul nu mai scoate nimic original de cand colaboreaza cu fiat. pe astra j sasiul e de la fiat brava sau alfa giulietta. acum pe astra k sigur va avea sasiu comun cu alfa giulia. cand un constructor incepe sa faca reduceri de costuri, sigur cumparatorul are parte si de o reducere a calitatii produsului. timpul ne va spune cum va rezista astra k


Motoarele diesel italienesti nu or fi super rafinate, dar oferta performante bune. Sa nu uitam ca italienii de la Fiat au fost primii care au introdus injectia common rail. Crezi ca motoarele nemtesti nu au si ele problemele lor? VW, fiind un concern mare, isi dezvolta motoarele in house, apoi le amortizeaza punandu-le pe aproape toate marcile din grup. Ford a colaborat cu PSA pentru dieseluri acum ceva timp. Si exemple sunt destule, si la case mai mari, unde Mercedes preia dieselul de 1.5L de la Renault.
Conteaza cat de fiabil e motorul, ce caracteristici are, nu cine il face. Am impresia ca motorul diesel de 2.0L care este pe Insignia si Astra J a fost montat pe Fiat si Alfa Romeo cand VW inca aveau sistemul PD pe dieselul de 170 de cai...

In alta ordine de idei, sasiul nu are treaba cu Alfa Romeo sau Fiat. E dezvoltat de GM. La fel si noua platforma de la Astra K.
  • clau70

  • Mesaje scrise: 3,337
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2010 A20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 11 Apr 2013

  • Mesaj Privat
Asa e, nu are nici o treaba sasiul de la Astra J (pe care il foloseste si Chevrolet Cruze) sau Astra K cu Fiat/Alfa Romeo. Faptul ca folosesc motoare proiectate de Fiat nu e un lucru rau (sunt multi producatori care isi "imprumuta" motoare/subansamble...), dar nu inseamna ca Opel foloseste si platformele. Ar fi trebuit sa foloseasca si platforme de Isuzu? Iar Fiat e in acelasi grup cu Chrysler... nu cu GM.
  • Fireking

  • Mesaje scrise: 293
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2011 A17CDTI
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 09 Nov 2010

  • Mesaj Privat
Am fost azi sa vad masina in premiera in Romania. Este super. Materiale bune, aratoasa, optionale super ok. Nu pare deloc a masina ieftina, chiar daca nu are amortizor la capota...ultima problema pe care mi-o pun cand o s-o cumpar. De abia astept sa vad preturile dupa lansare.
  • deleted-50234

  • Mesaje scrise: 786
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 21 Jun 2010

  • Mesaj Privat
unde e expusã ?
Skip ads

  • Fireking

  • Mesaje scrise: 293
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2011 A17CDTI
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 09 Nov 2010

  • Mesaj Privat
Nu o poti vedea...a fost un eveniment restrans pentru presa+concursul de pe facebook.
  • PunctAlbastru

  • Mesaje scrise: 293
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Corsa 2002 Z12XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 05 Jul 2013

  • Mesaj Privat
anghelvlad a scris:cam multi amatori de motoare italienesti. pacat ca opelul nu mai scoate nimic original de cand colaboreaza cu fiat.


"A new 2 litre (1,956 cc, 83 mm bore, 90.4 mm stroke) Multijet diesel was introduced in third generation Lancia Delta in summer 2008. At its first version this engine produces 165 PS (121 kW; 163 hp). For 2009 the engine was fitted to Alfa Romeo 159 as 170 PS (125 kW; 168 hp) variant. Fiat Sedici, Suzuki SX4 and the new Fiat Doblò generation use a 135 PS (99 kW; 133 hp) variant of this engine.

GM Powertrain separately developed their diesel engines based on 1.9 JTD, after end of "marriage" between GM and Fiat,[14] and first was 160 PS (120 kW; 160 hp) version for Astra and Insignia, which was latter upgraded to 165 PS for Astra (163 PS in restyled version of Insignia), and less powerful version for Insignia with 110 PS and 130 PS. In 2011 GM Powertrain Europe developed a new derivative - the twin-turbocharger BiTurbo version, with 195 PS (143 kW; 192 hp), which is used in the Insignia and starting with 2013 in the Astra J. "
Sursa: https://en.wikipedia.org/wik...mily_B_engine#2.0

Deci 2.0 JTD ar fi diferit de 2.0CDTI, care se pare ca nu prea le-a iesit. Deh... Opel...
Iar pe Astra K se pare ca nu mai vine 1.3 CDTI. Deci mariajul cu FIAT chiar s-a terminat, iar Opel pariaza totul acum pe 1.6CDTI... Deci raman cu un singur diesel pt toata gama ?
  • clau70

  • Mesaje scrise: 3,337
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2010 A20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 11 Apr 2013

  • Mesaj Privat
Ambele motoare de 2.0L au aceiasi "baza", cel de 1.9JTD/CDTI la care s-a marit alezajul cu 1mm, dar se pare ca sunt dezvoltate separat de catre Fiat si GM.
Astra K va veni deocamdata doar cu 1.6CDTI ca motorizare diesel. Probabil/posibil ca vor introduce mai tarziu si "noul" 2.0CDTI de 170CP/400Nm, sau... nu Confused cine stie Exclamation
  • anghelvlad

  • Mesaje scrise: 165
  • Locatie: Hunedoara
  • Masina: Astra 2011 A17DTR
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 21 Nov 2013

  • Mesaj Privat
Fratilor nu mi-o luati in nume de rau, cred ca majoritatea intelegeti de ce sunt sceptic atunci cand italienii isi baga coada. Traiesc in italia si vad italienii cum fug de JTDm-urile lor spre alte marci. Imi doresc din suflet astra chiar daca nu e nemteasca, macar sa fie 100% GM. am avut astra f, g si acum j. Primele doua au pastrat traditia. J-ul e st 1.7 de 125 cai tocmai pt ca am vrut sa fie cat mai aproape de opelul de care il stiam. Numai drumuri bune tuturor si celor care isi doresc k, sa li se adevereasca.


Ultima modificare facuta de anghelvlad la Vin 28 Aug, 2015 12:28 am
  • poseidon06

  • Mesaje scrise: 426
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2011 A20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 28 Jul 2011

  • Mesaj Privat
Fireking a scris:Nu o poti vedea...a fost un eveniment restrans pentru presa+concursul de pe facebook.


Pai si niste poze, ceva, nu ai facut? Smile

La noi am inteles ca primele unitati se vor livra la inceputul lui 2016, pentru clienti. Opel Romania ar fi comandat 4 masini, pentru uzul lor (asta e inside information). Restul, la anul....
  • clau70

  • Mesaje scrise: 3,337
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2010 A20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 11 Apr 2013

  • Mesaj Privat
http://www.promotor.ro/test...a-vedere-14690672
  • cristifl

  • Mesaje scrise: 1
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2010 A17DTR
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 15 Jun 2013

  • Mesaj Privat
Salut, din poza aceasta http://storage0.dms.mpinter...tra-k-2015-22.jpg suspensia spate pare si fie tot cu punte Watts, deci nu are suspensie independenta Sad
  • clau70

  • Mesaje scrise: 3,337
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2010 A20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 11 Apr 2013

  • Mesaj Privat
Da, tot cu brate Watts este.
Skip ads

  1. Home
  2. Opel Astra
  3. Astra K

Intra in ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Intalniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR