Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Opel Astra
  3. Astra K
  • alre

  • Mesaje scrise: 1,660
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 28 Mar 2008

  • Mesaj Privat
Urat mai arata suspensia asta. Si la J se vede aiurea. Zici ca-i lipseste ceva pe stanga Smile
Skip ads

  • ammazon

  • Mesaje scrise: 249
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2005 Z17DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 23 Jul 2011

  • Mesaj Privat
cristifl a scris:Salut, din poza aceasta http://storage0.dms.mpinter...tra-k-2015-22.jpg suspensia spate pare si fie tot cu punte Watts, deci nu are suspensie independenta Sad


Cum ți-oi fi dat tu seama de suspensie cã eu m-am chiorât la poza aia, am albit-o, m-am uitat din unghiuri dar tot nu se vede nimic sub barã...
  • Vita_Fresh

  • Mesaje scrise: 121
  • Locatie: Braila
  • Masina: Combo 2006 Z17DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Oct 2014

  • Mesaj Privat
Daca te uiti atent se vede cum de pe la mijlocul masinii pleaca un brat subtire catre roata dreapta.
  • clau70

  • Mesaje scrise: 3,337
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2010 A20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 11 Apr 2013

  • Mesaj Privat
Se vede, se vede... uita-te mai atent. E neagra si lucioasa... pleaca de sub "s"-ul de la Astra spre dreapta, iar langa roata se vede surubul cu care e prins bratul de punte.
Skip ads

  • poseidon06

  • Mesaje scrise: 426
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2011 A20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 28 Jul 2011

  • Mesaj Privat
Mda, se pare ca Astra K nu va avea o versiune 4x4 si nici macar FlexRide.... Am citit intr-un articol dintr-o revista auto de la noi Sad Pacat....pare genul ala de masina construita cu buget redus pentru research and development, care sa fie ieftin de produs si sa aduca bani cat mai multi. Sper ca Opel nu are de gand sa se transforme in ceva gen cum era Skoda in urma cu cativa ani, adica lucruri basic, destul de fiabile ce-i drept, dar in general, nepretentioasa si fara dotari care sa o scoata din media segmentului.
  • clau70

  • Mesaje scrise: 3,337
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2010 A20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 11 Apr 2013

  • Mesaj Privat
FlexRide-ul e o pierdere daca nu va mai exista ca optiune, dar nu prea vad rostul la 4x4 la o compacta...
La cutiile de viteza ar trebui sa mai umble, se zvonea ca aduc o automata in 8 trepte si/sau una cu dublu ambreiaj...
Pana si Kia C'eed a adus doua cutii cu dublu ambreiaj (DCT), una cu 6 si alta cu 7 trepte dezvoltate in-house (Hyundai-Kia) Wink .
  • Madalin1796

  • Mesaje scrise: 558
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2001 Y17DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 04 Jan 2015

  • Mesaj Privat
http://www.automarket.ro/st...elului-65695.html
  • clau70

  • Mesaje scrise: 3,337
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2010 A20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 11 Apr 2013

  • Mesaj Privat
http://www.youtube.com/watc...amp;v=0kT0FL834Po
Skip ads

  • anghelvlad

  • Mesaje scrise: 165
  • Locatie: Hunedoara
  • Masina: Astra 2011 A17DTR
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 21 Nov 2013

  • Mesaj Privat
era frumoasa o cutie rbootizata ca cea noua de pe dacia. imbina multe chestii benefice pt masina, sofer si buzunar. flexride+economie+fiabilitate nu prea se impaca in aceiasi ecuatie. sa speram ca va fi o masina in spiritul astrei. fiabila si economica. in fond, omul asta vrea cand cauta o astra. o suspensie independenta pe spate era ceva frumos si cred ca s-ar fi inteles bine cu sistemul Watts Link.
  • clau70

  • Mesaje scrise: 3,337
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2010 A20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 11 Apr 2013

  • Mesaj Privat
Cutie robotizata exista la Opel (Easytronic), care e o cutie manuala comandata electro-mecanic, adica ambreiajul si selectorul sunt comandate de niste motorase. Cutia asta in 5 trepte poate fi comandata deocamdata in DE pe motorizarea 1.0T/105CP benzina la Astra K. Ar fi trebuit sa treaca la next level, adica dublu ambreiaj si/sau automata de generatie noua cu >6 trepte.
O suspensie independenta nu are nevoie de Watt's Link, deci nu se combina.
Au avantaje si dezavantaje. Singurul dezavantaj major pe care l-am gasit la cea actuala cu brate Watts e ca la viraje mai rapide pe drum denivelat/cariat... cam topaie, nu se lipeste de drum la fel de bine ca cea independenta.
  • anghelvlad

  • Mesaje scrise: 165
  • Locatie: Hunedoara
  • Masina: Astra 2011 A17DTR
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 21 Nov 2013

  • Mesaj Privat
automata cu 6 trepte este deja pe astra j din cate stiu eu, si nu e stralucita ca intretinere si costuri. dar din punct de vedere al confortului oamenii se arata multumiti. mi-ar place o robotizata pe un diesel de 1.6 chiar daca nu are 7 sau 8 trepte
  • clau70

  • Mesaje scrise: 3,337
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2010 A20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 11 Apr 2013

  • Mesaj Privat
Este cu 6 trepte (AF40 la diesel sau 6T40(45) la benzina) pe Astra J , d-aia si spuneam ca ar trebui sa treaca la una automata de generatie noua cu >(peste)6 trepte. Dpmdv, la orice capitol (poate exceptand costurile) robotizata este sub automatele de generatie noua cu convertizor sau cele cu dublu ambreiaj.
Skip ads

  • jgyprime

  • Mesaje scrise: 9,968
  • Locatie: Galati
  • Masina: Vectra 2005 Z19DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 22 Dec 2010

  • Mesaj Privat
http://www.4tuning.ro/masin...omania-27610.html
un pret de pornire decent as zice...
  • clau70

  • Mesaje scrise: 3,337
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2010 A20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 11 Apr 2013

  • Mesaj Privat
Mai scoti si un discount... ca asa-i la Opel.
De unde au redus masa masinii
  • deleted-35873

  • Mesaje scrise: 91
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 23 Jun 2009

  • Mesaj Privat
De unde au scos-o meseriasii aia de la 4tunning cu motorul de 200 de cai?

Oricum motoarele Sad slãbute. Or fi ele usoare, economice, de generatie noua, etc.. dar mai mult de 150 de cãluti nu gãsesti - si ãla doar pe benzina.
Iar pe Diesel max 136 de cãluti. Ar fi fost ceva dacã era mãcar si un 150 pe Diesel.
  • clau70

  • Mesaje scrise: 3,337
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2010 A20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 11 Apr 2013

  • Mesaj Privat
Nu numai ei au avansat varianta de 200CP, ci si pe alte site-uri am citit. Probabil va fi motorul 1.6 SIDI benzina (B16SHT), dar deocamdata nu e in oferta, probabil urmeaza. Cum probabil vor urma si alte motorizari sau alte variante de putere ale acelorasi motoare.
  • deleted-35873

  • Mesaje scrise: 91
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 23 Jun 2009

  • Mesaj Privat
Nu stu cum sa atasej fisiere in raspunsul meu.
Dar am facut o configurare maxima; cu tot ce se poate pune pe Noul Astra K si Pretul afisat pe opel.de este de : € 35.280,00 (Brut)
Am inclus printre altele Webasto, luminile cu Led, cel mai scump Motor (diesel-ul de 136 Cai), jante de 18, brizbrizurie de astistenta de tot felul (desi costa 35K Euro - nu stie sa parcheze singura), cea mai scumpa navigatie + DAB, si scaunele (care cred ca sunt cel mai fain lucru) si Keyless (tot e bun ca l-au reintrodus si pe Astra, exista pe Astra H).
Panorama sau pavilionul din sticla, tot nu exista.E aceiasi trapa de la J.
Spor la cumparat care vrea sa si-o cumpere.

Pentru Clau70. E tare faina poza. Nu stiu daca stii dar in general media in greutate a cablurilor existente intr-o masina din zilele noastre e de 80Kg de cablu. E ca si cum ai cara tot timpul un pasager cu tine Smile
Cu noua technologie "drive by wire" o sa se reduca si mai mult de 10-11 Kg de cablu desi electronica din masina e mult mai multa decat acum 10 ani.
  • clau70

  • Mesaje scrise: 3,337
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2010 A20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 11 Apr 2013

  • Mesaj Privat
S-ar putea ca in Romania aceiasi configuratie cu cea mai scumpa motorizare si maximum de optionale sa iasa ceva mai ieftin, mai scoti si un discount... si ajungi pe la 25.000euro. Nu cred ca nimeni e nebun sa plateasca 35.000 euro pe o Astra K oricate optionale ar avea. Eu cred ca la lansare nu vor fi disponibile nici toate motorizarile si nici toate optionalele care ar fi putut fi puse pe masina... mai vin cu noutati si mai tarziu... sa o tina in atentie, proaspata... la facelift...
Nu cred ca neaparat din cabluri mai reduc greutatea, deja se lucreaza pe magistrale CAN-BUS, probabil din modulele electronice care devin din ce in ce mai mici si mai performante.
  • jgyprime

  • Mesaje scrise: 9,968
  • Locatie: Galati
  • Masina: Vectra 2005 Z19DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 22 Dec 2010

  • Mesaj Privat
detaliaza informatia "magistrale CAN-BUS"
opel a pus inca din 2002 can-bus pe vectra c si din 2005 pe astra h / zafira b / corsa d / similare...
sunt de acord ca nu din 300 de grame de de cabluri se reduce masa unei masini (ca greutatea e altceva, e forta de atractie gravitationala. sau era acum vreo 15-20 de ani, poate acum la astia micii care au 15-20 de ani e altceva)...
insa tehnologia can e de 13-14 ani pe opel...

nu sunt nebun sa dau 35k pe o astra full, dar as da 15k pe una entry level..
decat sa dau cum au dat unii pe un audi sh 25 k mai bine dau 15k pe o astra noua nouta...
nu e aceeasi clasa, dar nu as compara un sh (posibil lovit in toate muchiile posibile si imposibile) cu o masina noua noutza...
  • clau70

  • Mesaje scrise: 3,337
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2010 A20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 11 Apr 2013

  • Mesaj Privat
Am trecut la ora de fizica? Chiar daca nu suntem la scoala, din ce stiu eu (nu sunt electronist), e un sistem de comunicatie tip magistrala. Probabil te referi la faptul ca am facut un pleonasm, bus avand sensul de magistrala. Da, recunosc, promit sa nu mai fac greseala asta! Iar despre tehnologie am spus ca "deja", adica putea sa fie de ieri sau de 100 de ani.
Iar greutatea de fapt e o forta cu care un camp gravitational actioneaza asupra unui corp (in speta, a cablurilor) care are o masa. G=m*g. Eu ma refeream la greutatea cablurilor pe Pamant, ca pe Luna e alta forta de atractie (deci G difera), masa ramanand constanta. Acum, nu cred ca am scris gresit ca am vorbit de greutate intrucat NU am spus ca au redus greutatea cu xx kg (kg fiind unitatea de masura a masei). Uite asa imi mai aduc si eu aminte de scoala!
Skip ads

  1. Home
  2. Opel Astra
  3. Astra K

Intra in ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Intalniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR