Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Probleme Tehnice
  3. Trenul de Rulare
  • Stefan88

  • Mesaje scrise: 34
  • Locatie: Neamt
  • Masina: Corsa 1997 X14SZ
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 12 Feb 2014

  • Mesaj Privat
salut,am o corsa b din 1997 x14sz si atunci cand franez un pic mai tare roata stanga-spate se blocheaza (se infraneaza de tot) ca aud pe geam cum lasa urma pe asfalt...ma poate ajuta cineva sa imi zica cauza si eventual ce trebuie sa fac? Multumesc
Skip ads

  • pocris

  • Mesaje scrise: 261
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2005 Z17DTL
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 14 Oct 2010

  • Mesaj Privat
Piston etrier blocat/gripat. Probabil din cauza unei garnituri rupte ce a permis intrarea apei+mizerie.
Desfacut, reparat, schimbat lichidul de frana.
  • Stefan88

  • Mesaje scrise: 34
  • Locatie: Neamt
  • Masina: Corsa 1997 X14SZ
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 12 Feb 2014

  • Mesaj Privat
daca schimb pistonasul de frana trebuie sa schimb tot lichidul de frana sau doar aerisire?
  • pocris

  • Mesaje scrise: 261
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2005 Z17DTL
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 14 Oct 2010

  • Mesaj Privat
Poti sa il recuperezi pe cel vechi si sa completezi ce mai pierzi. Am insa vaga impresie ca nu e schimbat de mult timp Very Happy, caz in care nu recomand sa te zgarcesti pentru 25-30 de lei cu completari. Schimba-l!
Nu se schimba pistonul ci doar se curata si se inlocuiesc garniturile uzate.
Skip ads

  • Stefan88

  • Mesaje scrise: 34
  • Locatie: Neamt
  • Masina: Corsa 1997 X14SZ
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 12 Feb 2014

  • Mesaj Privat
am inteles,ai dreptate il schimb,stiti cumva cati litri intra?
  • mikyboy

  • Mesaje scrise: 5,735
  • Locatie: Sibiu
  • Masina: Insignia 2014 A20TDH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 08 Dec 2006

  • Mesaj Privat
cumperi 1l de lichid si il schimbi pe tot. vezi ca este pe forum detaliat cum se face...
  • Stefan88

  • Mesaje scrise: 34
  • Locatie: Neamt
  • Masina: Corsa 1997 X14SZ
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 12 Feb 2014

  • Mesaj Privat
multumesc
  • Stefan88

  • Mesaje scrise: 34
  • Locatie: Neamt
  • Masina: Corsa 1997 X14SZ
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 12 Feb 2014

  • Mesaj Privat
mai am o problema legata de frane... Avand masina doar de 3 luni atunci cand am luat-o am zis sa ii schimb consumabilele dintre care si discurile de frana pe fata,placutele nu le-am schimbat ca erau destul de groase si bune a zis mecanicul...Dar acum cand franez la viteza mare imi bate pedala (nu am ABS) stiu ca asta face doar cand sunt discurile ovalizate dar ele sunt noi...TREBUIAU SCHIMBATE SI PLACUTELE ODATA CU DISCURILE?
Skip ads

  • catastefan

  • Mesaje scrise: 5,916
  • Locatie: Galati
  • Masina: Corsa 2001 Z12XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 21 Jan 2012

  • Mesaj Privat
Teoretic da. Daca spui ca erau groase le puteai aduce la drept dar nu e recomnadat sa te joci cu franele.
Verifica intai si echilibrare roti si asta e o cauza. Etriere frana cu joc alta cauza.
Bucse, pivoti, bielete antiruliu . capete de bara, geometrie...se verifica tot.
  • Stefan88

  • Mesaje scrise: 34
  • Locatie: Neamt
  • Masina: Corsa 1997 X14SZ
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 12 Feb 2014

  • Mesaj Privat
am observat ca daca ma uit la discul de frana are 'lustruita' doar o fasie cat degetul mic spre extremitatea discului iar pe portiunea spre prezoane discul nu e atins deloc de placute..concluzia placuta nu calca 'full contact' pe disc de aici sa apara bataia in pedala?
  • catastefan

  • Mesaje scrise: 5,916
  • Locatie: Galati
  • Masina: Corsa 2001 Z12XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 21 Jan 2012

  • Mesaj Privat
Se poate...
  • mariustintea

  • Mesaje scrise: 626
  • Locatie: Brasov
  • Masina: Meriva 2007 z17dth
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 12 Apr 2013

  • Mesaj Privat
@Stefan88,Atentie mare cu franele, verifica si schimba ce este uzat.In legatura cu frana spate, este posibil sa fie uzura mare pe ferodouri sau tamburi si atunci pistonasele au cursa mare in cilindru receptor si se blocheaza dar poate sa fie, dupa cum au scris si colegi mai sus, pistonas gripat .Cu privire la frana fata, cand ai discuri ovalizate sau uzura in culisantele etrierului ,la frana mai puternica vibreaza masina si oscileaza volanul.Bine ar fi fost sa se schimbe si placutele odata cu discurile , asa o sa mai bata pedala pana se pasuiesc placutele.
Skip ads

  • Stefan88

  • Mesaje scrise: 34
  • Locatie: Neamt
  • Masina: Corsa 1997 X14SZ
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 12 Feb 2014

  • Mesaj Privat
am schimbat amandoi cilindri receptori pe spate,ferodourile sunt bune bune, am facut aerisire pe spate (pe fata a zis mecanicul ca nu trebuie daca nu am umblat la etriere) am sa schimb si placutele pe fata ca am mers doar 200 km cu placutele vechi si cu discurile noi si nu cred ca mi-a afectat discul in putinul mers
  • mecaNIK

  • Mesaje scrise: 2,204
  • Locatie: Anglia
  • Masina: Insignia 2010 confidential
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 10 Jan 2007

  • Mesaj Privat
Daca tot umblati la frane cautati placute si saboti cu material mai moale,in primul rand franeaza mai bine,nu strica asa repede discul/tamburul ,nu face zgomot ....intrebati la piese auto sau intresati-va pe net ,eu gasesc producatori cu renume TRW saboti de face ca trenu' si polizeaza tamburul de nu-i adevarat,in afara de asta si haraie de zici ca-i fier pe fier,in loc de 30.000 mergi 25.000 da e alta viata.Cel putin la unele se vede in material pilitura de cupru ceva la fel cel putin la culoare fac zgomot de nu-i adevarat.
Skip ads

  1. Home
  2. Probleme Tehnice
  3. Trenul de Rulare

Intra in ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Intalniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR