Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Probleme Tehnice
  3. Motoare Benzina
  • flo1981

  • Mesaje scrise: 6
  • Locatie: Spania
  • Masina: Corsa 1999
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 19 Mar 2014

  • Mesaj Privat
Am si eu o problema cu corsa mea.Am un corsa B 1.0 din 99`,cumparata de 4 luni(189000km) si de curand am facut un drum romania-spania cu ea.de cand am ajuns in spania ,de o sapt se aude un suierat puternic la motor,astazi s-a oprit suieratul acela dar in schimb s-a aprins martorul de la baterie si am cureaua foarte slaba,iar vlaga nu mai are deloc..Stie cineva care e cauza,a mai patit cineva asa?
Tin sa precizez ca sunt incepator,este prima mea masina.Va multumesc
Skip ads

  • djkilla

  • Mesaje scrise: 286
  • Locatie: Teleorman
  • Masina: Vectra 1999 X18XE1
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 30 Mai 2010

  • Mesaj Privat
Cureaua de accesorii ( de transmisie) slaba.. Trebuie sa schimbi intinzatorul si rola de pe intinzator + Cureaua de acesorii.
Pentru a verifica...care dintre role e stricata..demontezi cureaua si invarti de role si cea care scoate un zgomot, clar trb schimbata! Cauta un mecanic bun va rezolva problema , este de la transmisie si cel mai probabil te-a lasat intinzatorul.
  • flo1981

  • Mesaje scrise: 6
  • Locatie: Spania
  • Masina: Corsa 1999
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 19 Mar 2014

  • Mesaj Privat
Multumesc djkilla!Am fost aseara la doi mecanici.Un prieten roman s-a uitat la masina si mi-a spus cv de genul ca ar fii galeria de admisie iar un alt mecanic(spaniol de la service) mi-a zis de intinzatorul curelei de la alternator ca ar fii rupt.Acum nu stiu ce sa fac pt ca romanul imi cere 70 de euro,piesa second hand plus mana de lucru iar spaniolul 105 euro piesa noua plus mana de lucru.Care or avea dreptate?
  • djkilla

  • Mesaje scrise: 286
  • Locatie: Teleorman
  • Masina: Vectra 1999 X18XE1
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 30 Mai 2010

  • Mesaj Privat