Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Probleme Tehnice
  3. Motoare Diesel
  • Armanovici

  • Mesaje scrise: 6
  • Locatie: Cluj
  • Masina: Astra 2004 Y17DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 11 Apr 2012

  • Mesaj Privat
Salut.
Am o Astra G 1.7 DTI din 2004.

Am avut probleme cu ECU de pe motor, pinii din mufa care vine pe ecu s-au rupt(8 din ei)

De reparat/ improvizat nu am putut multe. E complicat. Așa ca am schimbat ECU si mufa care avea pinii rupti in ea. Am pus alt ECU( cu tot cu imobilizator si chip cheie)

Dupa ce am schimbat astea mașina porneste dar dupa 10 min se opreste. O lași 3 ore sa se raceasca, porneste la sfert de cheie, merge 10 min si se opreste iar.

Codul de eroare pe tester e P1530- Low voltage

Sa fie defect si noul ECU? Sa trebuiasca programat? Normal dacã le pui toate 3 nu ar trebui. Sunt disperat, de 2 saptamâni nu ii dau de capãt!
Skip ads

  • iulian1971

  • Mesaje scrise: 7,081
  • Locatie: Ilfov
  • Masina: Astra 2008 Z19DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 21 Dec 2006

  • Mesaj Privat
Bine ai venit.
P1530 - A/C Relay Voltage High - releu comanda compresor A/C - defect.
Vezi ce eroare da cand se opreste motorul.
Verifica si modulul de racire - ECM.
  • Armanovici

  • Mesaje scrise: 6
  • Locatie: Cluj
  • Masina: Astra 2004 Y17DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 11 Apr 2012

  • Mesaj Privat
Eu nu am aer condiționat pe mașina. E posibil ca ECU sa fie de pe o mașina cu aer condiționat si de aici eroare?
ECU=ECM, sa ne intelegem?
  • iulian1971

  • Mesaje scrise: 7,081
  • Locatie: Ilfov
  • Masina: Astra 2008 Z19DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 21 Dec 2006

  • Mesaj Privat
In cazul asta precis ECU este de pe masina cu A/C.
ECM= Engine Cooling Module - modul de racire
Skip ads

  • jE

  • Mesaje scrise: 8,458
  • Locatie: Brasov
  • Masina: Astra 2005 Z18XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 04 Jun 2006

  • Mesaj Privat
Armanovici, carpass-ul de la ECU cel nou il ai?
daca da,, hai maine la Polus, ne uitam daca nu se poate programa, sa ii zicem ca nu mai ai AC...
  • Armanovici

  • Mesaje scrise: 6
  • Locatie: Cluj
  • Masina: Astra 2004 Y17DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 11 Apr 2012

  • Mesaj Privat
Stau in Marea Britanie:((

As veni cu cea mai mare plãcere.

Când am schimbat ECU am schimbat astea

http://www.ecustogo.co.uk/w...16xe-ecu-kit2.jpg

Imediat pun si imaginea cu eroarea ce mi-o da testerul.
  • Armanovici

  • Mesaje scrise: 6
  • Locatie: Cluj
  • Masina: Astra 2004 Y17DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 11 Apr 2012

  • Mesaj Privat
Am primit toate din fotografie mai puțin cardul Ala pe care scrie car pass
  • Armanovici

  • Mesaje scrise: 6
  • Locatie: Cluj
  • Masina: Astra 2004 Y17DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 11 Apr 2012

  • Mesaj Privat
P1530 - (4) releu clima tensiune prea mica. Cum creste temperatura ECU cred( verificat Temp ECU cu termometru infrarosu, se opreste instant. Oare trebuie recodat ECU pt mașina mea? Am nevoie de car pass pt asta?

Peste tot unde am cãutat second hand îmi spuneau a am nevoie doar de imobilizator, ECU si cip Cheie contact.

Nicãieri nu zicea nimic de car pass
Skip ads

  • Armanovici

  • Mesaje scrise: 6
  • Locatie: Cluj
  • Masina: Astra 2004 Y17DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 11 Apr 2012

  • Mesaj Privat
Am schimbat ECU cu alt set si bingo, nu se mai opreste dupa încãlzire. Erorile de clima mai apar pt ca este tot de pe o mașina care avea AC dar dac le stergi nu mai apare noi o eroare. Sper ca am rezolvat problema.
  • eu_adik_eu

  • Mesaje scrise: 29
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Astra 2001
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 20 Mai 2011

  • Mesaj Privat
Armanovici a scris:P1530 - (4) releu clima tensiune prea mica. Cum creste temperatura ECU cred( verificat Temp ECU cu termometru infrarosu, se opreste instant. Oare trebuie recodat ECU pt mașina mea? Am nevoie de car pass pt asta?

Peste tot unde am cãutat second hand îmi spuneau a am nevoie doar de imobilizator, ECU si cip Cheie contact.

Nicãieri nu zicea nimic de car pass


Am aceeasi problema cu codul de eroare P1530
Am facut diagnoza :
systemSupplierECUHardwareNumber: DEL 0115351289
vehicleManufacturerECUHardwareNumber 09353489 BE
systemSupplierECUSoftwareNumber: DJTX
systemSupplierECUSoftwareVersionNumber: 0005
exhaustRegulationOrTypeApprovalNumber: D01004
NumeSistemSauTipMotor: Z16XE

Identificare: 1594

Data de fabricatie: P0201A07


Numãrul codurilor: 2

P1530 - Linia de solicitare compresor climã - tensiune prea micã
(04) - Nu este prezent

P0130 - Circuit sensor O2 - întrerupt
(04) - Nu este prezent

Nu imi porneste ac-ul....si nu stiu care e problema...
De fapt porneste cand vrea el...daca e butonul apasat.
Mecanicii mi-au spus ca e de la releul de sub capota....
Poate ma lamureste si pe mine cineva...
  • rhadoo1986

  • Mesaje scrise: 10
  • Locatie: Dolj
  • Masina: Astra 2001 Z16XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 06 Jun 2007

  • Mesaj Privat
aceeasi problema o am si eu...porneste ac-ul doar cand vrea el si la fel am eroarea 1530...cineva de la reprezentanta opel mi-a spus ca trebuie schimbat ecu...n-as vrea sa ma arunc direct catre un ecu pt ca e destul de scump...daca a rezolvat cineva problema sa impartaseasca si cu noi...Smile
mentionez ca si eu am acelas motor ca si colegul de mai sus, Z16XE din 2001
  • ady4valy

  • Mesaje scrise: 2
  • Locatie: Braila
  • Masina: Astra 2002 17dty
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 24 Feb 2010

  • Mesaj Privat
Armanovici a scris:Eu nu am aer condiționat pe mașina. E posibil ca ECU sa fie de pe o mașina cu aer condiționat si de aici eroare?
ECU=ECM, sa ne intelegem?

Eu am aer conditionat pe masina, dar cred ca ECU (cu imobilizator si chip), pe care a trebuit sa le schimb au fost de pe o masina fara aer. Caut de mult sa-l pot schimba. Ai idee unde pot gasi?
Skip ads

  • eu_adik_eu

  • Mesaje scrise: 29
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Astra 2001
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 20 Mai 2011

  • Mesaj Privat
Stiu ca a venit tarziu raspunsul meu....am rezolvat de mult timp problema ac-ului care mergea cand voia el. Problema era din ECU. Avea niste pini intrerupti. M-a sfatuit un mecanic sa ma duc la un electrician foarte bun(Ciprian) in curte la Tamaz inainte de pasarela de la Bucium Iasi. A vazut cum face masina si mi-a spus din prima ca e ECU. A desfacut Ecu si mi-a refacut niste trasee din el. Operatiunea m-a costat 250 RON in 2012. Mi-a spus ca normal ia mai mult....dar m-a pasuit ....stiind din partea cui vin . Oricum atati bani aveam in portofel Smile))))
Skip ads

  1. Home
  2. Probleme Tehnice
  3. Motoare Diesel

Discutii similare

Intra in ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Intalniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR