Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Opel Astra
  3. Astra G
  • valeanu.george

  • Mesaje scrise: 4
  • Locatie: Constanta
  • Masina: Astra 2003 y17dt
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 09 Sep 2013

  • Mesaj Privat
salut ...trebuie sa schimb kitul de ambreaj dar este foarte scump...rulmentul de la ambreaj ma omoara...caut de ceva vreme si gasesc din ce in ce mai scump rulmentul...am nevoie de o parere in privinta asta...cineva care poate sa imi recomande un anumit model de ambreaj si de unde pot sa cumpar in raport calitate-pret...
inca ceva poate sami spuna careva ceva de piesele de la jako parts (in special ambreaj)...
Skip ads

  • nicunicu

  • Mesaje scrise: 2,597
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Zafira 2002 z16xe
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 25 Feb 2012

  • Mesaj Privat
ambreiaju se schimba cam la 150-200 mii km,cateodata mai tarziu,cateodata mai devreme
asa ca nu te zgarcii si pune piese de calitate,nu schimbi in fiecare zi ambreiaju
  • bgd92

  • Mesaje scrise: 859
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2006 Z16XEP
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 06 Apr 2011

  • Mesaj Privat
Iti recomand magazinele online gen autokarma, lumea auto, al padrino, etc. Placa + rulmentul sunt ~400-450 lei ambele. Rulmentul cam 700 lei...nu e o regula cat te tine. Te poate tine 30.000 km sau 250.000 kitul de ambreiaj ; am doua astra G 1.6 twinport. Unul il am de nou ( 01.2009) condus de tata care stie soferie si nu bruscheaza sau omoara masina deloc. Are 47.000 km in prezent si la plecarea de pe loc, tremura la rece. Asta de vreo 10.000 km l. Cel de-al doilea astra G are 93.000 km si tremura la fiecare plecare de pe loc. Deci...mi se pare ca a fost o problema generala..dar din cate am inteles eu ar fi arcurile de pe placa de presiune. Daca ai mai mult de ~100.000 cu acest kit iti recomand sa il schimbi complet. Sau o duci la servis si cand o desface constata exact care este problema si daca rulmentul este in stare foarte buna il pastrezi.
  • T.ion

  • Mesaje scrise: 3,454
  • Locatie: Alta tara
  • Masina: Zafira 2001 Z16XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 27 Feb 2014

  • Mesaj Privat
Eu l-am schimbat ca aveam scurgeri la semering arbore cotit oricum era in plan sa schimb Kit-ul ambreaj deja se tura prea mult, patina discul.
( Kit ambreaj + Rument presiune inclus - SACHS) cu tot cu manopera 1850 RON (cum a spus si nicunicu nu-l schimbi tot mereu)
Pe masina era montat GM SACHS.
Este bine sa schimbi acum daca tot desfaci ( Semering Arbore cotit dinspre C.V. daca exist)
Semerig 35-50 RON nu mai stiu sigur.
Ai PM poate te ajuta. Cu ceva link-uri.

Y17DT , Z17DTL
94327063 | 614825 (O-RING) SEMERING ETANÂȘARE, ARBORE COTIT (dinspre C.V.)
http://www.partsbase.org/op...als/#p-ope-614825

EPC on-line
http://www.partsbase.org/op...fira-a-1998-2009/


Ultima modificare facuta de T.ion la Lun 24 Mar, 2014 3:04 pm, modificat de 7 ori in total
Skip ads

  • is-93-mdm

  • Mesaje scrise: 13
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Astra 2000 Y17DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 05 Feb 2014

  • Mesaj Privat
Schimbat kit ambreaj Luk+ pompa ambreaj, cost final 2100 ron din care manopera 300 ron
Intradevar rulmentul ii foarte scump.
  • valeanu.george

  • Mesaje scrise: 4
  • Locatie: Constanta
  • Masina: Astra 2003 y17dt
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 09 Sep 2013

  • Mesaj Privat
pe mine mar interesa rulmentul unde post sal gasesc mai ieftin tinand cont k nu disput de bani multi momentan...luna trecuta am bagat 13 mil in masina la directie ...mam tot interesat iar de curand miau spus 2 baieti de la piese auto k rulmentul de la jako parts este si ieftin si bun...as mai face un efort financiar dar nu mai am cu ce...urmeaza pastele 1 mai iar pe 3 mai asigurarea care ma mai ajunge si asta 4 mil...
  • T.ion

  • Mesaje scrise: 3,454
  • Locatie: Alta tara
  • Masina: Zafira 2001 Z16XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 27 Feb 2014

  • Mesaj Privat
Mai ieftin la dezmebrari altundeva nu prea vad unde mai ieftin. Da poti incerca cu codurile de piesa dupa tine.
Vezi ce spune si ToniStorm aduce si piese noi intreaba-l si de jako parts
https://www.clubopel.com/viewtopic.php?t=43375

Ai citit mesajul privat. Sunt si mai ieftine.
  • mikyboy

  • Mesaje scrise: 5,735
  • Locatie: Sibiu
  • Masina: Insignia 2014 A20TDH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 08 Dec 2006

  • Mesaj Privat
nu pun rulment second ca peste putin timp desfaci iar si manopera te rupe la desfacut cutie de pe motor si ce mai trebuie. Normal se schimba tot kitul de ambreiaj si stai linistit apoi ani buni in functie de cati km faci si cum conduci Smile
Skip ads

  • vallyyy

  • Mesaje scrise: 1,717
  • Locatie: Arges
  • Masina: Astra 2006 Z14XEP
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 05 Oct 2010

  • Mesaj Privat
Jako parts sunt ok calitativ,se vand mai mult pentru masinile japoneze,poti cumpara linistit. Ambreiajul(disc,placa,rulment de presiune) din ce stiu eu ar trebui sa te duca undeva la 1500 de lei cu manopera
  • is-93-mdm

  • Mesaje scrise: 13
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Astra 2000 Y17DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 05 Feb 2014

  • Mesaj Privat
Daca te pot ajuta cu ceva iti trimit eu discul de ambreaj de la fostul kit in stare buna, nu patineaza deloc...daca crezi ca poti face ceva cu el il trimit moca Smile
  • valeanu.george

  • Mesaje scrise: 4
  • Locatie: Constanta
  • Masina: Astra 2003 y17dt
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 09 Sep 2013

  • Mesaj Privat
mam hotarat sa iau totul de la sachs pana la urma...fac o investitie cu folos...
  • T.ion

  • Mesaje scrise: 3,454
  • Locatie: Alta tara
  • Masina: Zafira 2001 Z16XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 27 Feb 2014

  • Mesaj Privat
O alrgere buna.

Vezi sa schimbi si semeringul, sa mai desfaci inca odata.
Cam dupa 150.000 - 160.000 Semeringul acesta se duce, si curge ulei pe la el .

Eu sunt patit cu semeringul asta, noroc ca era in plan sa schimb Kit-ul ambreaj, si a intervenit semeringul acesta inainte si nu dupa.

https://www.clubopel.com/vie...p=1670728#1670728

Dar inainte sa te apuci, ce nu am inteles de ce ai impresia ca este 100% de la rument, poate pedala de ambreaj are ceva.
nu vreau sa te trezesti ca ai schimbat Kit-ul si Ramai cu problema.
Skip ads

  • valeanu.george

  • Mesaje scrise: 4
  • Locatie: Constanta
  • Masina: Astra 2003 y17dt
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 09 Sep 2013

  • Mesaj Privat
si cum verific pedala?
  • sh3rkhan

  • Mesaje scrise: 67
  • Locatie: Belgia
  • Masina: Zafira 2001 Z16XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 18 Dec 2008

  • Mesaj Privat
Daca ai volanta cu masa dubla, poate sa fie ambraiajul impecabil ca tot o sa simti trepidatii dupa 50.000 de km rulati. In cazul asta poti opta pt un kit Valeo cu volanta fixa . E si mai ieftin iar data viitoare, daca mai ai masina, o sa schimbi doar placa, disc si rulment. Volanta fixa nu se strica veci, decat daca ai probleme cu bendixul de la electromotor si-ti roade dantura de pe volanta.
Pompa de ambreiaj, "pedala" de care intrebi tu, o verifici vizual: daca gasesti lichid de frana la pedala de ambreiaj, o schimbi, pompa nu pedala. Rulmentul de presiune care in cazul tau e si cilindru receptor in acelasi timp ar trebui sa-l schimbi odata cu ambreiajul.
Skip ads

  1. Home
  2. Opel Astra
  3. Astra G

Intra in ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Intalniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR