Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Opel Corsa
  • maddyx15

  • Mesaje scrise: 7
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Corsa 1997
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 17 Nov 2011

  • Mesaj Privat
Mersi de "compliment" Smile) . Dar masina nu are carte si de asta am intrebat ce ar fi recomandat?
Skip ads

  • maddyx15

  • Mesaje scrise: 7
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Corsa 1997
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 17 Nov 2011

  • Mesaj Privat
Dintre un mobil 1 super 2000 (10w40) si un castrol magnatec(10w40) ambele semi-syntetic care ar fi mai indicat?
  • costin36

  • Mesaje scrise: 54
  • Locatie: Giurgiu
  • Masina: Vectra 2005 Z19DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 30 Mai 2007

  • Mesaj Privat
...ma tem ca simpla schimbare a uleiului nu va duce la disparitia tacanitului. Cel mai probabil este o bataie a axului cu came sau a culbutorilor cauzata , probabil de pierderea calitatilor de ungere a uleiului, ceea ce a condus la uzura acestora. De obicei cedeaza culbutorul sau cama din partea cu aprinderea unde ajunge uleiul mai greu.
  • maddyx15

  • Mesaje scrise: 7
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Corsa 1997
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 17 Nov 2011

  • Mesaj Privat
Am schimbat uleiul si intradevar nu a disparut tzacanitul.Desi mecanicul unde l-am schimbat a zis ca este de la tacheti si sa stau linistit ca nu este ceva grav.
Skip ads

  • just_eu

  • Mesaje scrise: 4
  • Locatie: Constanta
  • Masina: Corsa 1998 1.7 d
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 29 Dec 2012

  • Mesaj Privat
buna ziua (seara Very Happy )
am un opel corsa si am o problema cu geamul din partea pasagerului....... se lasa singur in jos de nebun , ex: cand pun contacul sau daca imi tremura un pic masina.... am desfacut pe acolo, am dat cu sprai de contacte, resetat ( de mecanic) si nu stiu pe unde sa ma mai uit.

ma poate ajuta cineva cu o sugestie?

va multumesc!
  • micky001

  • Mesaje scrise: 1,318
  • Locatie: Constanta
  • Masina: Omega 1997 x20se
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Dec 2007

  • Mesaj Privat
Exact la contactul actionare...,local ori cel de la tine,general.Posibil oricare dintre ele sa aibe ceva,ori o mufa slabita,ori in interiorul contactului ceva.Incearca si tu prin eliminare,bate cu contactul pus,pe rand ,in zona butoanelor ,si vezi daca "reactioneaza".Apoi,daca nu este nici de acolo,aplici aceeasi formula incontinuare,din aproape in aproape,pana depistezi,portiera,stalp,etc.Nu cred ca trebuie mentionat sa nu bati cu ciocanul... Laughing
  • just_eu

  • Mesaje scrise: 4
  • Locatie: Constanta
  • Masina: Corsa 1998 1.7 d
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 29 Dec 2012

  • Mesaj Privat
da....i-am dat eu cateva, dar nici o schimbare. ma gandeam la sa le iau prin eliminare, intai dezactivez (ii scot mufa) cel de pe portiera cu problema sa vad ce se intampla, (dar tre sa vad ce legaturi sunt pe acolo) . daca problema persista, anulam cel de pe portiera soferului.....

ma gandesc sa nu fie ceva de prin centralina.....releu ceva...
  • micky001

  • Mesaje scrise: 1,318
  • Locatie: Constanta
  • Masina: Omega 1997 x20se
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Dec 2007

  • Mesaj Privat
Ciudat este ca pe 98 la corsa nu-mi apare 1.7D. Pe 2000 apare,dar e CanBus. Daca ma duc totusi la scheme <2000,apare:

55-driver switch
56-passenger switch
56-57 window motor
Nici o centrala,nici un releu,doar switch-uri driver/passenger.
Acum,depinde ce ai tu in echipare...
Skip ads

  • just_eu

  • Mesaje scrise: 4
  • Locatie: Constanta
  • Masina: Corsa 1998 1.7 d
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 29 Dec 2012

  • Mesaj Privat
este un opel corsa b 1.7 diesel , din 05/1998 ( 1686 cilindrata mai exact)

maine ( mai tarziu Very Happy ) am sa imi bag nasul sa vad ce rezolv, inainte de a cheltui niste euroi pe butoane, poate reusesc sa gasesc problema un scurt ceva ( ma gandesc) ca mecanicii astia de pe aici fac misto de tine....te baga numai la cheltuiala.

inca ceva daca imi poti da un sfat.....stergatoarele la prima viteza....mi se opresc pe mijlocul parbrizului.... cu celelalte viteze nu am problema asta decat cand dau sa le opresc. tre sa astept sa isi termine cursa , sa le prind jos ca sa le opresc Very Happy

merci frumos!
  • micky001

  • Mesaje scrise: 1,318
  • Locatie: Constanta
  • Masina: Omega 1997 x20se
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Dec 2007

  • Mesaj Privat
La stergatoare,prima treapta este cea mai lenta,ori nu ai spus daca tot timpul se opresc,ori aleator.Daca este aleator,atunci este o problema mecanica,viteza mica,inertie mica spre a trece bratul motric in girueta 2(motorul invarte un disc cu pin care actioneaza bratele motrice,gen biela-manivela,urmand o cursa 180+180 grade) si blocheaza.Ar mai putea fi si releul 92,care are buid-in si temporizarea si rezistenta electrica(cea care-ti da viteza).Incearca mai intai la SH cu un releu,prin proba,fara sa-l cumperi...


  • cyborgcry

  • Mesaje scrise: 6
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Corsa 2005 Z14XEP
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 01 Dec 2012

  • Mesaj Privat
Sal,detin un Opel Corsa C -1.4 GSI-evident cu motor -1.4 cmc ,tip motor Z14XEP,An 2005, Km.109.000
Am urmatoarea problema,cand motorul se incalzeste se aude ca un ''mixer plin cu suruburi'' sau mai bine spus ''diesel'' pe intelesul celor de pe acest forum.
Scuze ,stiu ca acest subiect a fost discutat sau inca se mai discuta,dar incerc sa revigorez acest subiect pt mine fiind de altfel si prima interventie pe acest forum .
Am incercat si am reusit sa desfac capacul motorului pt a ajunge la lant,unde am tras de lant pt verifica distributia asa cum am vazut pe youtube
Rezultatul se poate vedea in aceste poze..pe care le atasez.
Mentionez ca rotile dintate + lantul arata ca noi la prima vedere.Oare nu ar fi ok sa schimb doar intinzatorul si patinele ?
Orice parere,sugestie,......e binevenita.
Multumesc .
  • StefanTolos

  • Mesaje scrise: 4,224
  • Locatie: Constanta
  • Masina: Corsa 2018 B12XER
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 23 Nov 2007

  • Mesaj Privat
Distributia trebuie schimbata complet daca doriti eficienta si durabilitate si chiar daca a mai fost discutat subiectul nu inteleg de ce deschidem un nou subiect.

Valabil pentru toti cei mai de sus care au procedat la fel,mutat subiectele,aici daca nu vreti sa respectati regulamentul forumului,este problema dumneavoastra,considerati mesajul ca si un avertisment.
Skip ads

  • cyborgcry

  • Mesaje scrise: 6
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Corsa 2005 Z14XEP
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 01 Dec 2012

  • Mesaj Privat
Mii de scuze,ce inseamna complet ? Multumesc
  • StefanTolos

  • Mesaje scrise: 4,224
  • Locatie: Constanta
  • Masina: Corsa 2018 B12XER
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 23 Nov 2007

  • Mesaj Privat
Set complet

Cauta si vei gasi!
  • ali13bv

  • Mesaje scrise: 6
  • Locatie: Brasov
  • Masina: Astra 1997
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 24 Dec 2010

  • Mesaj Privat
Salutare, si La Multi Ani!
Dupa reparatii motor X10Xe, datorita intinzator lant,...distrbutie, supape praf...etc, reparat, constat ca am in vasul de expansiune ulei?
In schimb uleiul este O.K., fara condens, etc. , foarte curat.
Sa fie ciupita garnitra de chiuloasa la montare?...sau dupa montare la un interval de kilometri trebuia restranse prezoanele?
Sau pote fi altceva?
Va multumesc anticipat, si va urez, Un An Nou Fericit, pentru toti membri acestui forum Wink !
  • adrian-ar

  • Mesaje scrise: 179
  • Locatie: Arad
  • Masina: Corsa 2000 X10XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 05 Jun 2009

  • Mesaj Privat
In cazul schimbarii garniturii de chiulasa sau orice operatie care implica demontarea/montarea chiulasei de pe cilindrii,dupa aprox 500-1000km se trece obligatoriu pe la service pentru restringerea chiulasei si verificarea jocului la rece a culbutorilor/tachetilor (unde este cazul)
  • cardozo

  • Mesaje scrise: 77
  • Locatie: Cluj
  • Masina: Astra 2003 z16xep
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 08 Oct 2012

  • Mesaj Privat
tacheti nu se regleaza ca is hidraulici



Respectati regulamentul.

edit by Stefan Tolos.
  • sorin_18

  • Mesaje scrise: 12
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Corsa 1996 x12sz
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Jan 2010

  • Mesaj Privat
salut,domnilor am o problema la corsa mea motor 1.2 x12 sz ma lasat o supapa sau 2 de la un piston,mai am o chiuloasa pe acasa dar este de pe un motor c14nz,am vro sansa sa fie compatibila cu motorul meu?stie cineva ce diferente este intre cele 2 chiuloase?


Ati fost de acord cu regulamentul, atunci cand ati deschis acest topic,considerati ca a fost respectat, acordul ?
Titlu,descriere.....cautare.
edit by Stefan Tolos.

01-Jan-13 3:42:30 PM
  • smarius

  • Mesaje scrise: 1
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Corsa 2010
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 31 Dec 2010

  • Mesaj Privat
am un opel corsa d din 2010 1.2 85 cp , sub rampa de injectoare exista o parghie actionata de clapeta de acceleratie care actioneaza patru parghii care se afla langa injectoare mi sa rupt una dintre aceste ma poate ajuta cineva s mi spuna cum se numesc si care sunt rolul acestora MENTIONEZ CA E BENZINA


Ati fost de acord cu regulamentul, atunci cand ati deschis acest topic,considerati ca a fost respectat, acordul ?
Titlu,descriere.....cautare.
edit by Stefan Tolos.

04-Jan-13 4:29:11 PM
  • cuculica

  • Mesaje scrise: 1,239
  • Locatie: Bacau
  • Masina: Astra 2011 z17 dtj
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 28 Dec 2009

  • Mesaj Privat
Bine ar fi sa faci o poza sa ne da-m seama mai bine despre ce este vorba!
Skip ads

  1. Home
  2. Opel Corsa

Intra in ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Intalniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR